вторник, 5 ноября 2013 г.

V zadnji z Evropo 2006-11-08 16:35:24

Gradnja in rekonstrukcija.








V zadnji z Evropo
2006-11-08 16:35:24

Iz vseh prikazov - razstava velike koristi preselil iz Palači športov v mednarodni razstavi center. Prispevek in vse večje število udeležencev in kaj stoji v primerjavi z jesensko razstavo so veliko svetlejši in bolj zanimivo. In ta je, mimogrede, lahko šteje kot dokaz za nadaljnje izboljšanje trženja pismenosti ukrajinski pohištvo-oblikovalci. Priročnik živo ilustrirana in zmanjšanje časovnega zamika med pohištvo moda "" (tj. v Evropskih državah), in dostopnost novih modelov "tu" (tj. Ukrajina). Podjetje skušali očarati svoje nove izdelke in kolegi, in potrošniki. Drugo opazovanja - proizvajalci postajajo vse bolj se zavedam rack identifikacijsko oznako za varstvo potrošnikov. To, spet, o marketing ", ki je odraščal" na trgu. Kaj je lepo, je veliki proizvajalci so se začeli razvijati civilizirani načini varovanja "zemljišča" iz majhne posnemovalcev in plagiarists. Za slednje so nepremostljive tehnološki bar'karieri. Ali "obraz" pohištvo je nastala z izključno uvaža (ali pa samo ne bo poceni imitacije) elementov in komponent. In to je vse. Brez policijskih ukrepov... Pravijo udeleženci razstave Sergej Tambourine (33), Vodja prodaje LLC " Tovarni pohištva" Ergotehnologii "(g Donetska; proizvodnja pohištva; 1997 ; 325 ljudi ) - Zdaj zmagovalec je tisti, ki je najbolj tehnološko dovršene rešitve. Kot če bi pohištva vse poti bodo vključeni v cenovne vojne. In da model prvotno obliko, vendar tehnološko enostavno ponoviti, - takoj majhni proizvajalci ponujajo na trgu nekaj navzven podobni, vendar cenejših materialov. Ampak tako podrobno, kot valovita fasada, razmnoževanje je precej težko. Po vsem,, da bi natančno dal furnir na valovito površino, boste potrebovali drago opremo. Drugi način ne-cenovne konkurence, potrošnikov - ponudba izvirnih rešitev naslov. Na primer, "Studio"vse pohištvo, kuhinje, spalnice so namenjeni v enega slogom in vse, ki se poravnavajo v en prostor. Ruslan Zabokritski (35), Direktor lepota "Claire" (g Lutsk, prodaja m'pohištvo poljsko-nemški proizvodnje; od leta 2002 ; 3 pax ): - Uporabite ratana v m'pohištvo v Nemčiji v modi v zadnjih dveh letih, in v Ukrajini - približno šest mesecev. Poleg tega smo predpostavili, da se kupci takšnih modelov ne zaznamo. Na srečo, on je globoko moti : obresti se zelo resno. Sveži Evropski stil over - m'pohištvo na kovinsko ukrivljeno noge. Še vedno stabilno povpraševanje po klasični model. Kupci bodo vedno ljubezen naravnega lesa pohištva. Tatjana Tereshonok (44), head "Center stilsko pohištvo" Grand ", LLC" Irene "(g Donetska; proizvodnja m'pohištvo" Grand "od leta 1992 ; več kot 200 ljudi ): - Kupci v Kijevu kažejo veliko zanimanje za modele pohištvo z elementi naravnega lesa. Več, da bogati ljudje zdaj običajno kupijo izdelke iz naravnih materialov. Moderno je vprašanje časa. Po 5-6 let pod sodobne razumeti nekaj drugega. Ampak klasika so soundly, elegantna in vedno v modi. Rashid Abdurahimov (32), Direktor SE "Nabukas, Da" (g Kijev, ukrajina; prodajni zastopnik podjetja " Narbutas &Ko" v Ukrajini; 1997 ; 20 ljudi ): - Ergonomija so v veliko povpraševanje s strani potrošnikov. Vendar to ni vedno ponavlja proizvajalca. Na primer, Evropski standardi, širina pisarne mora biti 80 videli, Če vam je pogled na izdelke podjetja celo tukaj, na razstavi, nekdo, širina mize 60 cm, nekdo - 70 glej Mnoga podjetja so se gibljejo v smeri uporabe kovinske noge za pohištvo. Vendar je to, kot pravilo, design element, uporabite jih, da prilagodite višino tabeli ni določeno. Če govorimo o barvni učinek, ki v Evropi moda v svetlih barvah. Zato predstavlja veliko "javorjev". Irina Konovalenko (33), Direktor salon pisarniškega pohištva "Amati" (g Kijev, ukrajina; trgovina na drobno s pisarniško pohištvo; 1999 ): - praviloma, na razstavi ni smiselno, da greš z nekaj "drag". Razstava ponuja nove ideje in smeri. Druga stvar je, da je v nekaterih je res nekaj radikalno novega, in druge "nova" je sprememba starega. Mimogrede, nastop na trgu, trendy in "sveže" je omejen nikakor ne proizvajalcev: pripravljeni smo za izdelavo sodobne modele. Vendar ne manj kot 70% potrošnikov, ki gravitirajo na klasike. Če v tujini, debeline površina je približuje tkiva papirja (vsaj proizvajalci se trudijo, da ustvarite ta učinek), ki sem ljubezen, Ukrajine ogromen table-top. Všeč mi je temno, zaprta. In medtem ko vsako resno podjetje redno z'nove sodobne serije, glavni prihodkov prinašajo enako konzervativni model.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика