вторник, 26 ноября 2013 г.

Watt, Caballero'2001 2006-10-30 10:30:13

Gradnja in rekonstrukcija.








Watt, Caballero'2001
2006-10-30 10:30:13

Trg Blaga s katerimi se trguje na trgu, - kabel-dirigent izdelkov. Prodaja v letu 2000 - o $ 350 eur (v trgovini na debelo cene). Število operaterjev - velikih trgovcev na debelo - približno 20 in proizvajalci, je več kot 10. Posebne teže uvoženi in domači proizvodi - domači - 75%, uvoz pa za 25% (v denarnih enotah). Človeški jezik Kabel električni - ena ali več izoliranih žic, zaprti v zaprti ovojnici, na vrhu, ki je, kot pravilo, ki zaščitnih pokrovov. Kabli za vse vrste skupnih elementov: vodniki, izolacija, lupine. Žice, električni kovinski vodniki, sestavljene iz enega ali več žic; namenjene predvsem za prenos moči, kot tudi za izdelavo tekočih izvajanje navitij električnih strojev. Tam so izoliranih in neizoliranih žic. Kabel enega ali dva prilagodljiva nasedli prevodnih žic z gume ali PVC izolacijo. Ki se uporablja za povezovanje na električno omrežje gospodinjskih aparatov in drugih, ki niso nepremični conjugate potrošnike električne energije, ki je z napetostjo do 250 C. O'em trgu v Zadnjih dveh letih je povpraševanje za kabel in dirigent izdelkov (MAČKA), narašča. Prodajalci pojasnite to prijetno za njih, dejstvo, da povečanje količine gradbena dela in razvoja v industrijskem sektorju, kjer kontrolne točke, ne nujno. Po različnih ocenah je v letu 2000 v ukrajinskem trgu je bil izveden prenos za približno $ 350 eur (v trgovini na debelo cene). To 50 milijonov usd več kot v letu 1999. Prodajalci napovedujejo, da bo do konca leta 2001, bo trg raste na isti stopnji. Le domača podjetja (in v Ukrajini več kot ducat), v skladu s trgovci na debelo, ki je izšla lani checkpoint približno $ 270-280 eur (vendar nekateri proizvajalci dajejo bolj konzervativne ocene, glejte stran 49). Proizvajalci CPR je v Kijevu, Kharkov, Odesi, Zaporozhye, Dnepropetrovsk, Berdyansk, Chernigov, Kam'Kamenetz-Podolsk, Donetska, Rivne in drugih mestih. Čeprav se proizvajalci in se pritožujejo zaradi nizke kakovosti domačih surovin in pomanjkanje delovnega kapitala, povpraševanje po njihovih proizvodih, narašča. Najprej so potrošniki, ki so jih pritegnile poceni ruskega kabli in žice. Uvozniki vsako leto bolj in bolj težko delo s tujimi proizvodi ta (visoka plačila carine, je treba za potrjevanje vsako uvoženih predmetov). Tretjič, mnogi domači proizvajalci začeli uporabljati uvoženih surovin za proizvodnjo, prenos, in čeprav so takšni izdelki so dražji od ruske, v mnenju potrošnikov, boljša je. Ocenjena subjektov, lani skoraj četrtino trga dovoljen uvoz postopkov oživljanja. "Tuji" žice, ki je bila prodana za okoli $ 75-80 eur (v trgovini na debelo cene). Danes v Ukrajini kabel-dirigent izdelki ponujajo približno 20 uvozniki. Veliko jih prodajajo tako uvožene kot domače blago. Dobro znane na trgu proizvodov podjetja ABB, sony ericsson, Siemens, Electrim, itd Sezonskosti Za napovedi strokovnjakov za marketing "Budmax", prodaja kabli ne vpliva hudo sezonskih nihanj. Je čutiti le rahel porast April - oktober, v obdobju od aktivacije storitve popravila in gradbena dela. Po Vache Davtyan, Predsednik Združenja "Promkabel", razpoložljivost široko paleto poleti in pred hladno vreme, da aktivno prodajati glavni kabel cross oddelkov za polaganje v tla, in zima in pomlad - tanek kabli za notranje deluje. Carinske uredbe Skoraj vse vrste kablov nižjo stopnjo uvozne dajatve, ki se določi v višini 20%. Edine izjeme so fiber-optic kabli. Za njih je provizija 2% in 5%, prednostno in v celoti). Od 1. julija tekočega leta dajatev na vse materiale, ki se uporabljajo za proizvodnjo takih kabel, ki so večja od 1, 5% za 2, 5%. Proizvajalci so zelo nezadovoljni to: ti nosijo izgube že osvojil javnih razpisih in podpisanih pogodb za dobave, ki so bile določene mere iz preteklosti dajatev za materiale. Sorodni izdelki praviloma trgovci, ki prodajajo kabel-dirigent izdelkov in posebne ponudbe kabelske kanale (škatle), samodejno zaščito, oprema za razsvetljavo, naprave, ki omogoča, da bi električne energije in komunikacijskih vodov v ustreznih mestih. In medtem ko se mnogi še vedno priključite žice in kabli, nosilci in mozniki, postajajo bolj in bolj tisti, ki ga uporabljajo za te namene poseben kanalov. Pred nekaj leti, to nišo je skoraj v celoti zaseda proizvodnjo podjetje Rehau (Nemčija), danes ukrajinski trg Ann-tallene izdelki ponujajo tudi Jung, ABB (Nemčija), Lexel (Švedska), Prodax (Madžarska), Gwiss (Italija), VI-KO (Turčija), Polo (Poljska, Ukrajina), itd trgovci ocenjujejo, da je v letu 2000 je ta izdelek, je bila prodana na 15-20 milijonov dolarjev (v trgovini na debelo cene). Prepričani so, da v naslednjem letu se je povpraševanje za različne škatle za kabel se bo proizvodnja povečala za približno 25%. In nekaj tujih podjetij, ki so že govorimo o odprtju lastne proizvodnje izdelkov, povezanih z Ukrajino. Proizvodnja v letu 1999 člani Družbe "Ukrelektrokabel" so sposobni prepričati, Kabinet za povečanje uvoznih dajatev za kabel izdelkov. Večino svoje vrste, ki je bila predmet 20%dajatve. V Ukrajini skoraj takoj izginil dirigent proizvodov, po rodu iz Poljske, Bolgarije, Turčije. Samo za leto 1999 je bil pozitiven preobrat v kabel proizvodnje in drastično spremenila razmerje med izvozom in uvozom. Kabinet je klasičen način, da se prepreči domačih blagovnih proizvajalcev. Vedno bo tako. Stanje Goskomstat v svoje "kabel" povzetki deluje "moški'udobnim" vrednote, kot so "linearnih metrov kabla". Bolj primerljive vrednosti denarni ustreznik Podjetja, ki praks. To so podjetja, vključena v Corporation "Ukrelektrokabel" - prostovoljni o'enotnosti proizvajalcev. Na svoje vesti o 95% prostornine kabel proizvodnje v državi. Po Corporation "Ukrelektrokabel", razširjena med svojimi člani, z obsegom proizvodnje kabel izdelkov v letu 1999 je znašala 358 milijonov eur UAH. ; Leta 2000 - UAH 500 milijonov eur. Podatki so navedeni v tovarniških cenah. Izvoz ukrajinski kabel v letu 2000 v primerjavi z 1999 se je povečal tudi: $ 37 milijonov evrov za 48 milijonov evrov, Vendar je uvoz v letu 1999-2000 niso spremenile. V prvem četrtletju leta 2001, po ocenah, kabel, uvoženih manj kot v podobnih obdobju leta 2000. Določitev procesov je rezultat skupne aktivnosti Družbe "Ukrelektrokabel" in Kabinet Ministrov, kar je spremenilo "prašijo", uvoženih napeljave izdelkov (glej zgoraj). Vodilni ukrajinski proizvajalci v povprečju 30% svoje proizvodnje izvozi, je še vedno v veliki meri v bližnji tujini. Sub'predmeti, Med "stare" ukrajinska kabel rastline lahko loči le sedem največjih podjetij, zgrajene v času Sovjetske čas: ZAO "azovkabel" (g Berdyansk, Zaporizhzhya oblast ; Na ozemlju "Azovkabel" štiri samostojna podjetja z različnih obseg kabli), JSC "Uzkabel" (Kharkov), OJSC "donbasskabel" (Donetska), JSC " Odeskabel", JSC "Kam'Kamyanets-Podolskkabel" (Khmelnytskyi regiji ), JSC "Ukrkabel" (Kijev), JSC " Zaporozhye kabel rastlin". Med velikimi "novo kabuldinov" okvirni primer Kijevu D.O.O. "katex". To je ena izmed najbolj uspešnih ukrajinski kabel podjetij. "katex" je dolgoletni vodja na nosilcih predelave surovin (bakra in aluminija žica, palice) in obsega proizvodnje. Šele pred kratkim, eno ali dve podjetji začeli proizvodnjo, ki je sorazmerna z katekizem obsega kabel izdelkov. Poglejmo klic druga pomembna za kabuldinov (večina od njih - "nova"): LLC "Aeneas", JSC "Alai" (Kijev); JSC "Cernel"podjetja "nekoč zelo aktivni" in "Efez" (Daljša), LLC "KROK-GT", LLC "Elektrotekhprovod" (Zaporozhye); podjetništvo "Energoprom" (sedel. Jubilej, Dnepropetrovsk regiji ), "Metkabel" (Kovalevka, Ivano-Frankivsk regija ); "Prykarpattya" (Kolomiya, Ivano-Frankivsk oblast ) in drugih Pomembnih del trga (po nekaterih virih tudi do 15%) pripada pod zemljo in na pol pod zemljo proizvajalci, ki proizvajajo predvsem non-standard blaga, podoben "pravilna". Družbe "Ukrelektrokabel" v mojem času na voljo tudi s Kabinetom za uvedbo licenciranja kabel proizvodnje. Obstaja možnost, da je ta zadeva Kabineta bom prišel nazaj. Surovine Kot "text" kabelska industrija uporablja bakrene in aluminijaste žice, palice, kot tudi izolacijski materiali. Glede na p'pet let (od leta 1996 do 2000), skupno povpraševanje kabelsko industrijo v bakra in aluminija znašala 150 tisoč T. Približno tri četrtine tega je na volumen aluminija. Kabel predelovalnih dejavnostih "aluminija" izvedena v letu 2000, v skladu s Corporation "Ukrelektrokabel", se je povečalo v 1, 7 krat, "baker" - v 1, 3-krat. Aluminij v valjane žice v naši državi proizvaja JSC " Zaporizhzhya aluminija obrat" (Stakhanov prevoz dela). Bakrene palice preživijo JSC "Artyomovsk obrat za obdelavo neželeznih kovin" in Zaporozhye "Forum". Proizvajalci surovin še ni zelo dobro kabeline. Cene za ukrajinski valjane žice presega svetu. Torej, večina surovin za domačo mebelprom uvaža iz Rusije in iz Evrope. Obseg Danes domači industriji, ki proizvaja več sto postavke kabli in žice izdelki. V industriji je razvit sistem klasifikacije checkpoint na fizične in tehnične lastnosti. Ta sistem je zelo zapleteno, in za trženje svojih izračunih lažje: žice in kable delite z dirigent materialov (baker, aluminij, jeklo) in namenom (industrijsko in domačo uporabo, moč in razsvetljava). Material Tradicionalno v naši državi je veliko povpraševanje za aluminijaste žice. Ocenjena prodajalcev, ki tega izdelka, ki jih je lani približno 70% prihodkov. Glavni razlog za priljubljenost aluminija žica - relativna cheapness. V povprečju bakrene žice (kabli) 2-3 krat dražje od aluminija. Vendar v letu 2000 začela rasti povpraševanja za bakrene žice in kabli. Trgovci atribut ta vzpon potrošniške kulture in želja potrošnikov, da so bolj zanesljive dobave električne energije. Bakreni kabel, v primerjavi z aluminijem, lahko prenesejo težke obremenitve, ne oksidira v zraku, ima daljšo življenjsko dobo itd., Stopnje Prodajalci trdijo, da je grivna stopnje na kontrolni točki v zadnjih dveh letih ni spremenilo skoraj. Do konca tekočega leta z njimi komaj kaj zgodi. Področje uporabe postopkov oživljanja se uporablja tako za industrijsko uporabo in za "opremljanje doma". ("Domača skupina" to je le na mestu uporabe. Nakup "home" element v glavni zgradbi organizacije. - Ed. ), Da "home" izdelek prodajalci vključujejo montaža žice; žice in kabli; telefon; kabli za TV antene. Po njihovih ocenah se je v letu 2000 od prodaje teh izdelkov je bila ustvarjena okoli $ 150 milijonov Je 15-20% višja kot v letu 1999. To je bilo zelo veliko povpraševanje po telefonu in svetlobnih kablov. Vse večje distribucija v gradbeništvo dobili trigild žice, katerih uporaba v električno energijo apartmajev zaradi povečanja števila gospodinjskih električnih naprav, ki zahteva obvezno'potrebno tleh med delovanjem. Od prodaje prenosnih, industrijskih podjetij in gradbena podjetja, trgovci na drobno so rešili lani, približno $ 200 milijonov na Debelo, upoštevajte, da se v primerjavi s prvo polovico leta 2000, obsega prodaje za isto obdobje leta 2001 se je povečala za približno 15%. "Salakalahti" Različnih prodajalcev checkpoint različnih privabiti stranke. Na primer, podjetje "KAPRO" ne na tak način. Na primer, hiša za izgradnjo tovarne ali gradbeno podjetje, ki želi kupiti, okoli 500 m kabel z izračunom, da ga uporabljate v letu. Prodajalci ponujajo stranke za nakup le majhen del, ki je potrebna za delo v tem trenutku. Za drugo blago predlaga, da gredo v vsakem trenutku, zagotavljanje razpoložljivosti kabla na zalogi. Združenje "Promkabel" je razvila in objavila prve v Ukrajini elektronski Priročnik kabel-ožičenje izdelkov, ki je brezplačno razdeli dejanskih in potencialnih kupcev. Tržno vrednost Enega največjih trgovini na debelo podjetja, ki je zajela več kot 800 potrošniki kabli in žice izdelki. Odgovori na nekatera vprašanja iz kart. Dejavnost intervjuji'Giovani, % Naročil ", ki poteka" blago, % * Kaj so verjetneje, da bodo kupili, % * Frekvence nakupov, % * Vsota presega 100%, saj so mnogi so izbrali več odgovorov. Prodajni trg Posebnost CPR je, da tradicionalna-ampak približno 75% blaga na debelo se je v velikih količinah prodajajo neposredno industrijska podjetja, popravila in gradbenih organizacij in drugih velikih strank. In le četrtina vsega blaga, ki spada v trgovini na drobno. Kot pravilo, popravila in gradbena posadk so potrošniki "home" kabel in ga prodajajo skupaj s službo za namestitev in popravilo. In različnih proizvodnih podjetij so industrijske kabel predvsem za lastne potrebe. Odločite se ocenjuje, trgovci, tržni ima več kot 20 velikih trgovini na debelo podjetja. Ankete, ki jih izvaja eden od velikih veleprodajno podjetje med 800 potrošniki prenosom, je pokazala, da so najbolj znani na ukrajinski trg takšne proizvodnih in trgovskih podjetij, kot "katex", "KAPRO", "Promkabel", "Aeneas", "Forum", "Krogh - GT "in drugi (ki še vedno upravlja z'izvedeti anketa - glej v kategoriji" Trženje mestno "na strani 50). Nekateri trgovci na debelo poleg kontrolne točke ponujajo različne elektroustanovok opreme (vse vrste stikala, kabli in kanalov, plakatih, vtičnice, in tako naprej ). Ampak ponuditi bogato izbiro računalniška oprema pripravljena le velika podjetja, kot so širitev asortimana, seveda, pomeni dodatne stroške. Zato večina podjetij raje prodajajo izključno kontrolne točke, ne da bi se javil strojne opreme. Mnogi veliki trgovci na debelo (vsak od njih, ki so sposobni uresničevati prenos več kot $ 100 tisoč na mesec) nimajo svojih trgovinah na drobno. V tem primeru, kot pravilo, ki jih ponujajo blago, več proizvajalcev. Le nekateri trgovci na debelo razvoj lastne maloprodajne mreže (specializirane prodajalne) in imajo veliko skladišče zalog (okrog 500 predmetov). Vendar pa se vsi strinjamo, da je problematično in ni za vsakogar (glej Mnenje Alexander Carnauba). Tam so še vedno majhni trgovini na debelo podjetja, ki je uspelo, da dela izključno po naročilu. Vendar trgovcev na drobno, ki je v prvi polovici leta 2001 kupci, ki so dali prednost za podjetja, ki so pripravljeni služiti jih takoj, ne na mesec. Praviloma bruto marže v velikih trgovcev na debelo, je približno 30% uvoženega blaga in 10-20% domačih. Mala trgovina podjetja "veter" 10-25%. Trgovina na drobno veleblagovnice, gospodarskih in specialnih trgovin prodala za približno 60% celotnega prenosa, ki se prodajajo po trgovini na drobno sistem. Na gospodarskih trgih, postavitve in pladnji - ne več kot 40%. Trgovci so mnenja, da je primerno, da se trgovina v bližini veleprodajno skladišče, v katerem je priporočljivo, da 100 najbolj obetavne pozicije. Po samo ne vem, kaj kabel in koliko boste potrebovali stranke. Vendar pa so generične različice "embalaža", ko priključite kabel, se zmanjšali za 5 ali 10 M. Po mnenju strokovnjakov, je v zadnjih dveh letih se je povečalo število specializiranih "namestitev" trgovinah na drobno. Če pred kontrolna točka je bila prodaja izključno v hozmage, danes velika in srednje debelo, so pripravljeni za odpiranje lastnih trgovin za prodajo izdelkov. V povprečju trading point, ki je specializirano za PPC in electroaccessories, prodaja mesec različnih žic in kablov za UAH 50 tisoč. Trgovska marža - do 25%. Na gospodarskih trgih prodajajo kot pakiranega blaga in letve. V skladu s prodajalci, v prihodnjih letih pa se je obseg trgovanja na trgu checkpoint ne bo zmanjšala. V kramarjev donosno prodajo takih izdelkov, saj nekatere stvari, ki jih lahko določijo trgovska marža na 100%. V povprečju se je maloprodajna marža iz trgu, trgovci je 20-25%. Pravijo, kabelski Generalni Direktor JSC "azovkabel" Valeriy DENISENKO: - Glavna ovira za vse ukrajinski proizvajalec kabla izdelkov domačih cen za surovine in energijo. V Rusiji bakrene žice palico je vredno $ 1, 98-2 tisoč na 1 tono z DDV, medtem ko v Ukrajini cena prihaja do $ 2, 3 tisoč Tisoč kubičnih metrov plina na nas stane 50 $ in je $ 17. Poskusite delo z domačih surovin in energetskih nosilcev, da konkurirajo na trgu z lokalnimi podjetji! Vendar je bilo naše podjetje aktivno delajo na ruskem trgu. Samo nekaj vrst kabla izdelkov Rusija ne proizvaja, in za nekatere vrste miharati "vnesite" v ruski cene... Kot je za ukrajinski trg, ego v zadnjih letih je razlika v obilju novih proizvajalcev dokaj intenzivno konkurenco. Življenje velikih podjetij skušnjava ne imenuje. Vendar pa pričakujemo, da se vrnete na "Azovkabel" nekdanji prestiž. Ne na zadnjem mestu v naših izračunih je predvidena rast porabe kabel izdelke v državi. Izvršni Direktor "katex" George LUTSENKO - v zadnjem desetletju sedmih največjih ukrajinskih proizvajalci kabel je dodal deset novih objektov. Povpraševanje je večje in ponudba. Med najbolj zanimivo, "cable teme", se imenuje električne energije v industriji. To je trdna stališča, pri čemer se upošteva geografska lega v Ukrajini kot tranzitna država. Poleg tega, zdaj smo lahko z gotovostjo rečemo, da je država začela industrijske rasti. Torej, bo gradnjo novih tovarn. Zahteve v gradnji ali že zgrajenih objektov v kabel izdelkov ogromno. Končno se potrebe Ukrajine v novi komunikacijski kabel. Glede na "tranzit" položaj Ukrajina, prišel do zaključka, da kmalu morali zamenjati večino podatkov komunikacijskih vodov na digitalnih. In to - rast proizvodnje fiber-optic cable in sorodni izdelki (bakrene kabelske povezave). Tako, da ne bo preveč drzno izjavo, da je kabel trgu in kabel proizvodnje v prihodnjih letih bo rast. Prodajalci MAČKA - o trgu Vache DAVTYAN, Predsednik društva "Promkabel" (trgovina na drobno z CPR): razmere v kabel trg v Ukrajini je blizu položaja na Korito. Proizvajalci v glavnem ukvarjajo s proizvodnjo in prodajo zagotoviti trgovini na debelo podjetja, ki ponujajo veliko več visoko kakovost storitev in poziv za izvrševanje naročil, in na račun surovin in nižje cene. Predvsem trgovci na debelo na "non-prodajalci" pozicije, ki delujejo v okviru nalog, ki zagotavlja hitro prihodek denarja, in posledično nižje cene. Poleg celoten obseg je nihče ne prodajalca, ker je treba vlagati več milijonov dolarjev. Nadaljnje povečanje prodaje na debelo, ki lahko zagotovi zaradi širitve omrežja regionalnih predstavništev, povečanje ponudbo, promocijo blagovne znamke in uporabo tehnik trženja osvojiti in obdržati na trgu. Andrej SEREDA, Direktor LLC "Netlin" (debelo MAČKA): - po našem mnenju, trg elektroprovodnoi opreme strogo laminirano kot proizvajalci in trgih. V vsakem segmentu (gradbeništvo, telekomunikacije, električne energije, vode, strategicheskom, gospodinjstev in t. d. ) ima svoje glavne igralce, ki ponujajo veliko večino storitev in široko paleto. Poleg tega obstaja veliko podjetij, v katerih kabel-dirigent izdelkov ni njihova osnovna dejavnost. V zadnjih nekaj letih so razmere na trgu niso spremenili, cardinally. Čeprav, glede na naše pripombe, število podjetij se je nekoliko povečalo. Je mogoče reči, da je konkurenca se je povečalo in je pripeljalo do zaostrovanja odnosov med udeleženci na trgu. Poleg tega so proizvajalci trudijo zmanjšati verige "izdelovalec - končni uporabnik". Vsi ti dejavniki, ki zagotavljajo zmanjšanje cene na trgu. Aleksander KARNAUKH, Direktor podjetja "KAPRO" (na debelo in drobno CPT): - V Ukrajini, le nekaj podjetij, ki so pripravljena ponuditi kupcu blaga v kompleksni - iz različnih kabel izdelkov in konča z električno opremo. To ima svoje prednosti in slabosti. Za stranko je pomembno, da ne kupujejo samo kos žice, in kabel plošče stikala, da dobite potrebno blago in svetovanje na enem mestu. Ampak za "kompleksno" prodajalca so dodatni stroški skladiščenja prostora, trgovina na drobno prostor, osebje. Na eni strani moramo postaviti višje markup. Na drugi, je nemogoče, da dvig cen, sicer naročnik bo nakup cenejši podobnih izdelkov. Glede na naše pripombe, v zadnjih letih, potrošnik daje prednost tistim podjetjem, ki lahko takoj spustite potrebno blago, vendar ne rečem, "v enem tednu bomo dobili. Dmitrij IORGACHOV, Predsednik Uprave JSC Odesskabel" (proizvajalec CPT): - Kabel-dirigent izdelkov - specifične, in njegov krog potrošnikov je omejena na. To sporočilo subjektov, gradbeništvo in montaža organizacij, različnih podjetij,. Takšni kupci veliko, vendar vsak od njih dobi manjše stranke kabel ali žice, na primer popravilo ali namestitev komunikacijske linije). Tako mi, kot izvajalci, je koristno, da sodelujejo z regionalnimi trgovci, ki bo služila manjše stranke v določeni regiji. Z velikimi operaterji, je bolje, da delo neposredno. Sodelovanje s trgovci tudi vam omogoča, da dobite največ popolne informacije o sprememba povpraševanja v tej regiji, "iz prve roke", in zato se hitro odzove. Napoved Brez dvoma, trg kontrolne točke, v naslednjih dveh letih (za stabilne gospodarske razmere v državi) bo rast. Načrtovano povprečno letno rast prodaje, ki jih 10-15%, in skoraj vse vrste CPR. Visoko povpraševanje v naslednjih nekaj letih se bo, da uporabite napajalni kabel. In pojavom novih digitalnih telefon samodejno izmenjavo in uporabo modemov, kot kaže, se bo povečalo povpraševanje po sodobnih telefonskega kabla. Cene ostanejo enake. Pojav novih "pošasti" na trgu checkpoint verjetno.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика