четверг, 28 ноября 2013 г.

Pohištvo po kadrovsko 2006-11-09 17:31:53

Gradnja in rekonstrukcija.








Pohištvo po kadrovsko
2006-11-09 17:31:53

Prodaja in proizvodnja pisarniško pohištvo za pisarne - ena izmed najbolj obetavnih in konkurenčno segmentih pohištvo trg Rusije. Svoj prihodek, je ocenjena na približno $ 180-200 milijona eur in letna rast je 10-12%. To je odličen ukrep, glede na to, da vsi pohištveni industriji, po podatkih raziskave podjetja "Pro-invest Svetovanje in rating Agencije "Strokovnjak RA", v obdobju od leta 1999 do leta 2003 povečalo za 17% na leto. Pričakovati je, da bo v naslednjih treh letih stopnja rasti proizvodnje pohištva bo na ravni 20%. Pohištvo za pisarne vodenja danes ni enakomerno povpraševanje. V povprečju med'jer v sobi, šef običajno posodobi vsakih dveh in pol do treh let. Rastoč trg Splošne gospodarske razmere prispeva k nastajanju novih podjetij in podjetij, so vodje, ki potrebujejo dobro opremljene sobe. V zadnjih nekaj letih se je spremenila tudi struktura povpraševanja. Če ob koncu 1990-ih letih se je urad visokega poveljniki ni mogoče predstavljati brez italijanski, nemški in španski pohištvo, danes je tudi v pisarnah bančništvo in olje šefi si lahko ogledate domače mize in omare. Ruske proizvodnje je pridobil na kakovosti, in ga takoj našli svoj potrošnikov. Danes, ruskih podjetij se vse bolj odpirajo nove tovarne in zagon nove linije izdelkov, razvitih z ruski oblikovalci. Trenutno v Rusiji obstaja približno 700 podjetja-proizvajalci pisarniškega pohištva, ki oblikovanje pohištva za "poslovodstvo krogle", ki se ukvarjajo približno tretjina. Vendar pa v številnih resnih igralcev ni več kot pol ducata podjetja, ki je največji ki - družba "Solo", "Felix", "Untex", & A, "Cambio", "Fronde", "Shatura", "SP-Pohištvo". Spremenila in poglede na oblikovanje pisarniškega pohištva za pisarno. "Sodobna pisarna Upravitelj datotek je ne samo stilsko in funkcionalno pohištvo, ki izpolnjuje potrebe in zahteve lastnika, ampak" podjetja ", - je dejal Generalni Direktor podjetja Felix "Ilja Kondratyev. - Dekoracijo študija mora osredotočiti predvsem vodstveni slog in se razlikujejo od inter'jer druge pisarniške materiale, oblikovanje in tehnična oprema ". Na delovnem mestu vodje, poleg glavne Mizo, osebje s stranske mize, odtisi pad (tabela skladiščnih sistemov) in konference, set-top škatle za sprejem obiskovalcev in zaposlenih, kot tudi posebne comp'oternm Mizo. Tradicionalni mirovanju podstavki so pogosto nadomesti z mobilno mize na kolesih. Tradicionalno, debelina zgornji tabeli Izvršni Desk in pol do dva krat debelejša od top, v garniturah za osebje. Stol mora biti višja, in barva juicier. V stoli, poleg tega, preden'so posebne zahteve - mora biti ergonomsko (opremljena z mehanizmom za dviganje sedeži, nasloni za roke, in tako naprej ). Razred pristop V kataloge in cene-listi proizvodnje in trgovine podjetja, pohištvo za učilnice je običajno opredeljenih v posebno skupino, ki se nato deli s strokovnjaki na p'pet razredov: Predsednik-kompletna, VIP apartmaji, sobe za vodstveni delavci, omare za vodje srednjega menedžmenta in, končno, sobe v ekonomskem razredu. "Razred" razlikovanje koristno proučiti sami voditelji, to jim bo pomagal, da bi našli točno tisto, kar potrebujete in ne metati denar stran. Predsednik-določa, - pohištvo najvišje ravni, ki je namenjen za vodje družbe. Za njeno proizvodnjo uporabljamo le naravne materiale: les je močan, redke in drage pasme - Ameriška češnja, hrast, koren bliskavice, mire, oreški in eksotične Afriške korenine pasem dreves (Bubinga in aniegre)in naravno usnje. To je resnično umetniško delo - pohištvo pogosto okrašena z mozaiki iz furnirja iz različnih vrst lesa in intarzijami, ročno carving, zlate črke, in celo kristali Swarovski. Na peresa in drugi dodatki, ki tradicionalno pojdi bron in medenina. Na primer, pohištvo blagovne znamke Smania je ročno, in njegova dekoracija se uporablja pergament, trsa, usnje, usnjeni in kamen. Poleg tega, trgovine s pohištvom, lahko najdete italijanski, španski in nemški Predsednik-kompletna znamk Firenze, Ben Ferrara, Regent, Poltrona Frau Premier. Cenovni razpon - od USD 15 tisoč do $ 50 tisoč na nabor. Pohištvo je vključena v VIP-določa, lahko tudi iz dragocenih pasem drevo, vendar je bolj stroga in laconic design. Cena takšnega pohištva, ki se giblje od $ 7 milijonov $ 15 tisoč evrov, odvisno od konfiguracije. V tem segmentu so prisotni, na primer, italijanski zbirka Galileo, Zeta, Duha. Naslednji razred - "uradi za top menedžerji". To pohištvo je narejeno iz materialov, lažje - na primer, iz MDF s PVC prevlečene ali furnirja. Oziroma, in znižana cena od $ 2 tisoč $ 7 tisoč na nabor. Nižinske takih zbirk - wide model obseg in premišljen kombinatorne možnosti omogočajo, da komplete pohištvo v vse različice. Pred kratkim je ta segment trga, razvoj domačih proizvajalcev. Menedžerji so na voljo kakovostne in relativno poceni pohištvo iz lepljenega iverne z pokrivna, ki posnema vse drevesne vrste. Stroške niz ta kategorija ne sme presegati $ 2 tisoč Tega pohištva je težko najti v proizvodnih linij družb "Felix", "SP-Pohištvo", Gospod Vrata. Kabinet v ekonomskem razredu je živa slika trenda konvergence design osebje pohištva in pohištva za glavo. Ni odveč podrobnosti, čiste linije in široko paleto - to je način pohištvo ta razred. Ta komplet bo stalo več poceni $ 2 tisoč Pohištvo v to kategorijo so vključena v linijo izdelkov za mnoga podjetja, na primer zbirke "Daisy" in "trgovina" družba "Kraft" ali model Talent blagovne znamke "Nepremičnin". Klasika žanra Pohištvo za Izvršilne pisarne so razdeljene na "klasične" in "moderno". Vendar pa so te opredelitve v zadnjih nekaj letih je bil obogaten z novimi vsebinami. "Pojem" klasični študiji "lahko je napolnjena z različnimi vsebinami, " pojasnjuje Namestnik Predsednika podjetja" Solo "Sherbakov Gleb. - Od sodobnega vidika in Baroka in Imperij, in constructivism, in Bauhaus, in art Nouveau in art Deco - to je že klasika. Zato, Kabinet, ki je izdelan v tradicij vseh teh stilov, se lahko imenuje klasična. Tudi če je bil vzet iz, recimo, 60-ih od XX stoletja ". Vendar, udeleženci na trgu so še vedno v fazi koncepta "klasičnih urad" pomeni trdno lakirani in furnirane pohištvo. Ta slika je bila zelo priljubljena v Evropi v 70-80-ih letih dvajsetega stoletja in je še vedno priljubljen pri delu vodstveni in javni organi. Klasično pohištvo, izdelano v različnih stilov, ki obstajajo v izbor skoraj vseh udeležencev trga so vključene v top dvajset, in saloni, ki predstavljajo pohištvo za dnevne med''erov (zlasti "Solo", "Obrti", "Milan salon pohištva", MMC Predmet, "VK inter'kurirske", & A, "Cambio"). Tisti, ki ne želijo, da eksperimentirate s svojo lastno pisarno, vendar ne želite, da si za reakcionarno, boste morda raje original "klasičnih" kompromis, ki je, da izberejo tradicionalni model, vendar pa je utrpela svetlobe "modernizirala". Na primer, namesto ogromen pravokotne mize nastavite v pisarni ergonomska model z elegantno zaobljene linije in, da jih Dopolni z stenske in stropne plošče (tako imenovani bootery), da se ujemajo pohištva. Bodo dodali med'jer slogovno dovršenost. Sodoben pristop Koncept "sodobno" za opis težko. Strokovnjaki svetujejo, da se osredotoči na najnovejše trende v oblikovanju Kabineta. Obstajajo tri od njih: prvič, to je odmik od "klasičnih" dediščine v obliki hude oblike, lakiran površin in tradicionalne barve in zajemanje čisto minimalism. Drugič, gibanje iz "stanje" na "človeški" (to je znano tudi kot demokratizacije medsebojnih'jer). Tretjič, premik poudarka: Omara je danes v manjšem obsegu, služi kot izraz povzetek moč, bolj odražajo osebnost in karizmo vodje. Strokovnjaki iz podjetja "Solo", so prepričani, da je pohištvo v modernem stilu je mogoče obravnavati kot take, če ima take lastnosti: to ne sme biti obremenjena s težo konstruktivne elemente in morajo združiti reprezentativnosti in ergonomija. Druga zahteva pa je prisotnost ne-tradicionalni materiali, kot so poliuretan, motnega stekla in pleksi stekla, PVC, eloksiran aluminij, Corian. In seveda, moderno pohištvo naj ne zaostajajo za potrebe moda. Zanimivo je, da zakonodajalci na tem področju se šteje, da je oblikovalci pohištva za stanovanjske inter''erov. Najbolj priljubljen material - furnir dragocenih dreves (oreh, hrast, češnja, palisander, wenge, ebony lesa). Visoka kakovost pravega usnja, aluminija, stekla in jekla, prav tako trdijo, da se ustreznimi materiali. Od njih so zbirk za pisarniško pohištvo, ki postanejo design klasike, komaj imajo čas za vstop na trg. Najboljši vzorci moderno pohištvo je lahko najti, na primer nemško podjetje Vitra, angleščina Arthur Brett, italijanski Unifor, Poltrona Frau in Smania. Politika med'jer najbolj Znanih študij na svetu - Ovalni pisarni, na delovnem mestu Predsednika Združenih držav amerike. Zgodovina te študije je začela leta 1909. Njegov prvi lastnik je bil 27-th AMERIŠKI Predsednik William Howard Taft. Svojih predhodnikov je delal v drugi krilu stavbe - v pisarni pravokotni obliki. Tla v čisto nov urad, prevlečeni taffeta Makagonova drevo na šahovnici vrstnem redu, in Windows, ki je okrašena s zavese iz žameta. V inter'Yeri je prevladoval svetlo zeleno barvo. Od takrat, vsak novi Predsednik je menil, da je njihov nujno'sporočilo, da bi spremembe v inter'jer Ovalni pisarni. Zlasti razvili tradicijo, po kateri vsak dohodni Predsednik ZDA naloži na vaš okus ovalne preproga z vzorcem uradnih predsedniških pečat. Nobena izjema in sedanji Predsednik Združenih držav amerike. George Bush je v prvih dni dela ponosno pokazala skupino novinarjev novo preprogo, ugotavlja, da "on je samo zelo dobro." Tiskovnih agencij tekmovali, ki kotirajo Predsednik in pokriti napredka pri delu. "Šel sem in gledal, kot je to storila," je povedal v intervjuju z'Yu Bush, je poudaril, da on in njegova žena Laura vzel veliko časa, da bi zasnovo in pripravi skico preprogo. Za razliko od bill Clinton, pod noge, ki zajemajo preproga svetlo modro barvo, Bush je ustavil izbira na svetlo beige toni in svetlo rjave proge. Pregled Elena ecologische, razvoj, Direktorica podjetja DOK-17, je o sodobni trendi v oblikovanju urad glavo, da so se pokazale v zadnjih Milan pohištvo salon: "Italija se šteje, da je trendovske ne le obleke, ampak v pohištvo. Na Milan pošteno so razstavljena podjetja, ki delujejo na področju haute couture in v sektorju za množično proizvodnjo. Trendi so določeni s strani podjetij, ki predstavljajo visoko modo v stanovanjskih inter'Arah: Molteni, B & B, Misura Emme. Ti narekujejo, linije, oblike, barve, premazi, dekorativnih elementov, uporabljenih materialov. Po prikazan na razstavi v treh ali štirih letih del pokazali trendi pade v maso segment. Te spremembe so pobral in proizvajalcev kuhinjo in pisarniško pohištvo. V Milanu je bilo predstavljeno in razstava pisarniško pohištvo Eimu, ki je organiziran enkrat v dveh letih. To leto je bilo večinoma italijansko podjetje za proizvodnjo predsedniške pisarne razred - Frezza, Zdaj, Unifor. Splošni trendi - prehod iz kompleksna zaokrožene oblike za laconic pravokotne oblike, in kombinacijo trdnosti in zanesljivosti. Vendar pa oblikovalci dosegli očitno lahkoto prek, na primer, iz visual'enotnosti pulti iz baze mizo in na račun obdelavo njenih robov reza. Sedanje in asimetrije podrobnosti, kot so asimetrične tabela podpira. Znesek kovin v okras pisarniškega pohištva je jasno zmanjšal iz njega so majhne podrobnosti. Ni čisto hi-tech slog. Ključne opredelitve oblikovanja resnost, dostojanstvo in hkrati lahkotnost. Seveda, spremembe zahtevajo spremembe oblika in barva lesa decors. V proizvodnjo sodobnih pisarnah poskusite uporabiti manj oreh rjave in rdeče-rjave barve češnja s tangentno videl cut, ki daje sliko drevesa, cvetje (ali letne plasti), se premaknite na bolj svetlo zemeljski toni z krožna žaga z vzdolžno-črtasto vzorec. Kot je za površinsko obdelavo, ima mat lakom, vendar sijaj je zelo redka ".

VIR: Podjetje skrivnost

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика