четверг, 28 ноября 2013 г.

Duh podjetja in njegovih urad 2006-11-09 17:25:58

Gradnja in rekonstrukcija.

Duh podjetja in njegovih office
2006-11-09 17:25:58

Pisarne v Rusiji veliko. Ampak problem njihovih pristojnih design vendar ni rešen. Glede na praktičnost in funkcionalnost, ne smemo pozabiti na ergonomija delovnih mest & ugled podjetja. Glavne zahteve za izvedbo office - pomoč v učinkovito promocijo podjetja. Obstajajo trije dejavniki, ki vplivajo na slog in organizaciji urada prostor: okus glavo, geografski dejavnik (usmerjenost na Evropske ali Ameriške upravljanje in poslovanje podjetja. Kot kaže praksa, udeleženci na trgu, ruski prostor v regeneracijo urada temeljno vlogo igrajo še za faktor kolikokrat (glej zgoraj). In šele pred kratkim z vstopom na ruski poslovni progressive upravljanje delovnega okolja za načrtovanje začel navodila strokovnjakov, premaz, ki zagotavlja funkcionalnost, reprezentativnosti in ergonomija v pisarni. Ameriški pristop za načrtovanje pisarniških prostorov je značilna dinamičnost in včasih agresivnosti, ki namerno skuša pokazati vodstvo. Izrazita značilnost je uporaba ene slog, ki je v svoji čisti obliki. Evropski pristop je bolj demokratično in omogoča stilnih premešamo. V pisarnah podrobnosti mestnih high-tech lahko mirno sobivajo s klasično ročno izdelana perzijska preproga. Osredotočanje na osnovno dejavnost podjetja je pomembno tudi zato, ker opremljeno pisarno na prvem mestu, bi morala odražati vašega podjetja, blagovne znamke. Izbira ni zelo velika: skupna šteje dve različici organizaciji urada. Kabinet-hodnik sistem omogoča, da združite delovno okolje z individualno psihološko klimo v prostoru. Demokratični urad najbolj celoti izvaja odprtega prostora, stil, ko se na veliki kvadratni se nahaja eno vrsto pohištva, in Izvršilne pisarne se nahajajo v ozadju stene. Vendar pa, kot kaže praksa, je večina družb v ruskem trgu izbere tretjo, hibridni, vendar ima to drugače. Na primer, workspace Banka uradi so tradicionalno razdeljena na dva dela. V prvem osredotočena ločeni prostori za višji management. V drugem delu, namenjene za druge zaposlene, prostor, ki je ponavadi organizirana v stilu odprt prostor, kjer se ločeno ograjenih območij za srednji vodstveni delavci. V regeneracijo urada v zunanji prostor naj bi ljudje, na eni strani, da se počutijo kot Združene ekipe, • ohraniti osebni prostor. Za doseganje umirila ciljev v Banko, urade, se najpogosteje uporabljajo nizko particije. V pisarnah pravo družb okolja je zasnovan za dokazovanje stabilnosti, celovitost in žlahtne konzervativnosti. Zato previdno upoštevajte zahteve za inter'notranjost & oblikovanje: strogosti, racionalnosti, popolno skladnost stanja in položaja podjetja. In vendar - jasno hierarhijo, ki jih je treba upoštevati v celotno strukturo urada. Tukaj je razširjena Kabinet sistem. Ta podjetja si prizadevajo ustvariti pozitivno podobo, tako za njihove pisarne kot najbolj primerna masivnega pohištva za klasični slog. Uradi, inženirskih in tehnoloških podjetij, kot pravilo, je izredno bogata notranja oprema, vendar ergonomsko in kompaktno. Torej idealna rešitev za prostor - načrtovanje-slog, ki je odprt prostor z nizko particijo. Estetika tukaj gladko preselila v drugo mesto, in na prvi go udobje in udobje. Vendar to velja le za delavca prostore, za katere Agencija ne preveč pomembno. Vendar office Manager mora urediti vsa pravila. Če je urejena v stari slog ali okrašena v slogu Neoclassicism, je malo verjetno, da bi naredili vtis na obiskovalce. Veliko bolj primerno, bo high-tech kot utelešenje visoke tehnologije. Avant-garde rad oligarhov, ki verjamejo, da si lahko privoščijo najbolj ekstravagantnih smešen, ali malih podjetij, ki želijo narediti dober vtis na postopno in sodobne cilj pisarn podjetja-udeleženci potrošniških trgov kažejo, da je dobra oseba. Posledica tega pristopa je enostavno uterovaginal in celo ekstravagance, namerno uporablja v notranjosti''erov. Kot material se uporabljajo predvsem laminat različnih odtenkih, stekla in kovine. Tukaj dovoljeno, svetle barve, nenavadne osvetlitev, uporaba najnovejših modela razvoja. Glavna stvar - v času, zajeziti z željo, da bi vtis in ne izgubite stilnih celovitost. Drugače lahko mirno korak vstran kič. Ana Ulyanova, glavni arhitekt družbe, Kot & In: - je Ne samo profil podjetja določa inter'jer office, ampak miselnost in zgodovina podjetja. Obstajajo banke, ki imajo raje klasiko - to predstavlja zanesljiv, konzervativno, spoštovanju tradicije. In druge banke, nasprotno, razporedi v njegov samostan je kot nalašč hi-tech. Ti kažejo, da so pripravljeni sprejeti tveganje, da se non-standard odločitve. Naročnik običajno ne vedo, kaj se je v resnici želi. Naša naloga je, postopoma pa'izvedeti. In to mora začeli razmišljati v smislu stranke. Delo arhitekta je vedno original office. In če je arhitekt zameno, pa se ponuja, ne vsesplošne zbirko možnosti med'notranje zadeve in oblikuje sliko okolja v podjetju. In ponavadi ne deluje samo kot izvajalec, ampak tudi kot psiholog. Uredništvo, oglaševanje in PR-agencije pogosteje od drugih podjetij uporablja prednosti open office. Demokracija v ta podjetja vključena v strukturi šef vedno odprti za ideje in komunicirati z zaposlenimi. Zahteve za pohištvo v pisarnah - ergonomija in funkcionalnost. Na primer, urad za krožnike se lahko uporablja kot particije. Ali za izolacijo zaposleni uporabljajo predelne stene-zasloni na kolesih. Sedeti za isto mizo poskusite tisti, ki so najbolj pogosto je "communciate". Na primer, brand menedžerji, vodilni iste blagovne znamke. Ali dveh ali treh PR-strokovnjaki, ki delajo na istem projektu. Če je soba vsi zaposleni v isti posebnost v tem, ACORT vse brez načrtovanja, in če je veliko služb - sonavane prostor. Kjer je to zahtevano s strani zaposlenih je velika koncentracija, na primer v zadnji uradi banke so visoko hrupa, ki absorbira stene ali celo manjših kabin. Materiali & stvari, Izbor barv, oblik, pribor in deli pisarniški rodi Zveza, ki ne more pa vplivati na odnos med stranko in podjetjem, zaposlenim in glavo. Let p'Yat pred leti je veljalo, postopno uporabo v dodelavo in dekoracijo urada naravnih materialov. Danes, oblikovalci združujejo stekla, plastike in kovine. Ti materiali, ki odražajo sodobne tehnologije. Toda tisti, ki naredi iz njihovih prostorov, želi pokazati, da spremlja vse spremembe na trgu. Veliko steklo je tudi simbol preglednost in informacij odprtost. Izbira materialov za predloži office, se določi najprej odnos top menedžerji podjetja. Ti so odgovorni za notranjo organizacijo dela in se odločiti, kaj je najboljše Office. Najbolj pogumno in samozavestno vodstvo lahko poda urad v hi-tech ali techno. Doma je Dober vodja je poskušal ustvariti najboljše pogoje za svoje zaposlene. Spoznanje, da se ljudje vedno morali delati 12-14 ur na dan, arhitektov in oblikovalcev, ki so vodeni z načelom Kitajski filozofi: "dejstvo pa je, ne stene in strehe, notranji prostor" - in da je urad za maksimalno udobje in coziness. Pomanjkanje dnevne svetlobe, kar lahko privede do drugih dolgoročne depresija, nadomestilo za veliko število različnih stekla niansiranje in letala, design, narejen iz aluminija in lesa. Namesto "ustvari" slabo polt fluorescenčne sijalke, halogenske žarnice luči-sipanje. Hrepenenje za divje živali trudijo, da bi preglasili si majhen umetni ribniki, fontane, veliko cvetja v čakalnici. Označimo načela o'enotnost krajine in inter'notranjost, izdelani Lloyd Wright Stoletja in arhitekti 50-ih letih. Za več socialne prilagoditve v pisarni postavitev trudijo, da bi poseben pas komuniciranja osebje. Dvorana, na primer, svetlobni ali skupaj širok kozarec koridorji namenjeni bolj za sprehode skupaj, kot za dim odmor. V pisarnah z koridor-Kabinet sistem opremiti za pristanek. In v primeru radikalne urbanists-technocratic rešitve kovinskih stopnic in ploščadi postal jedro, okoli katerega so urejene sobe. "Domestication" urad je tudi zaradi prilagoditev na delovnem mestu, ko ni ograjeno območje nadomestiti s prilagojeno pohištvo. Vendar je na tabli spet z'so fotografije psov in prijateljice, diplome in pokale. Vadim Kuznetsov, komercialni Direktor podjetja "FELIX" smernice za razvoj design office: 1. Razdelite delovni prostor, ki je v štirih funkcionalnih območij ozemlju šef, delovno področje, prostora za počitek, utility soba (apretiranje soba in jedilnica) 2. Ozemlje šef mora a) imajo naočit, b) ustvariti delovno okolje, za zagotovitev stranka udobje v pogajanjih pas, g) mobilizirati zaposlene v letuce, srečanja in brainstorming sej 3 Pri pripravi delovna območja zaposlenih in morajo)'združiti kolegov v funkcionalne skupine, izolirani drug od drugega, z zidovi ali particije, (b) za zagotovitev možnosti za pogajanja, če ekipa je majhna, pogajanja pas lahko poskrbi, ki mejijo na delovna mesta, Če pa, nasprotno - pogajanja je bolje postaviti v dvoranah in rekreacija, C) v fazi načrtovanja, ki skrbijo za zvočno izolacijo prostorov, d) glede na cilje in cilje, ki upoštevajo tip razsvetljave v prostorih "Adriatic" office Naročnik projekta je bil velik turistični Biro "Solaris Tour", ki je specializirano za VIP-tours, da Hrvaška je država z več kot tisoč let zgodovine, katere mest in gradov Renesanse se lahko primerja samo z arhitekturo v Benetkah in Amsterdam Mozaikov iz Rimskih kopeli in srednjeveških cerkva, slike Beneški mojstri - ne vse, kar je videti v tej državi. Obdano na eni strani modra valovi Jadranskega in na druge veličastno obalnih gozdov in slikovite skale, Hrvaška je kot pravljica. To zgodbo in željo, da bi inter'Yeri svoji novi pisarni stranke. "Oblikovanje odločitev mora posredovati duha na Jadranu. Želimo, da bi naše stranke možnost, ki je desno od vrat do vrat naših pisarn, da se potopite v vzdušje regiji, svoje podnebje in arhitekturne značilnosti, " postavil pogoj, da stranka. Na Hrvaškem pam'spomeniki starodavne kulture (fragmenti mesto bloki) je ohranjen kot del sodobnega življenja. Zato strokovnjaki v arhitekturni pisarni podjetja Kot & In ideja ustanovitve urada, v stilu antične atrij: stene in tla, je marmor in Granit; strop - steklo, modro nebo in beli oblaki. Napušči in letve iz mavca ustvariti iluzijo, antično marmorja. Lučka ni vključena, jo ustvarja skrite razsvetljavo in odraža strop. Kot primarne barve so bile izbrane naravne barve morje val in marmorja. Posebno organizacijo, potek dela Izletov - stalno delo z velikim številom dokumentov, katalogov, brošur, veliko število pisarniške opreme, o namiznih računalnikov - dvomili v možnost izgradnje harmoničen prostor. Zato, da ne bi naredil težka poudarki projekta je bila uporabljena za ustvarjanje učinek lahkotnosti pohištvo Frezza z veliko stekla in kovine. Tako zrak podjetju v & In urad opazovanem načelo kontrast in harmonije: sodobnost in antike, starega veka države in najboljše prakse na Uradu. Projekt arhitekta - Ana Ulyanova

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика