четверг, 28 ноября 2013 г.

Urad, kjer je tudi stene pomoč 2006-11-09 17:25:00

Gradnja in rekonstrukcija.








Urad, kjer je tudi stene pomoč
2006-11-09 17:25:00

Koncept "office" ukrajinski poslovneži začela delovati pred desetimi leti. Takrat zunanje pohištvo podjetja, ki so prišli na naš trg in je resnično revolucija: siva in črna pohištvo je zdelo, da se standard lepote v primerjavi z rumeno pisarniške mize. Vendar pa je bila še vedno samo pohištvo, rasstavleno na sive preprogi, na ozadju belih plastičnih Oken in mavčne plošče. Odlikuje ga tako tipično "brezosebna" pisarne samo stvari, ki osebnih svetu osebja (fotografije, plakati, posterji, koledarji, figurice in tako naprej ). Lahko toplo dušo posameznega zaposlenega, vendar nimajo nič skupnega s celostno slog. Danes, po ukrajinsko oblikovalcev, odnos do njegovega urada se je spremenilo od takrat. S'tam so bile stranke, ki so ne samo pojdi dobavitelj ali proizvajalec pohištva, saj že od samega začetka, se obrnejo na arhitekt in oblikovalec. "Če 2 leti za gradnjo nenavadno urad za oblikovalci v Ukrajini se je pritožila na enoto (do 5%), zdaj pa, po moje pripombe, odstotek kupcev nontrivial urad inter''erov je že približno 10-11%, - pravi Oleg Volosovsky, arhitekt in lastnik" Loft-Bureau ". - Uradi (vsaj tako se je prejšnji lastniki, gradbenega podjetja ali celo gospodarski Oddelek v podjetju, vendar ne posebej povabljeni, ki jih oblikovalec) živijo, medtem ko večina podjetij - 50%. Skoraj 20% oseb, ki bi tradicionalnih inter'kariera (pogosto ki gravitirajo na maximalism, kup delov). In 20% so tisti, ki res želi videti svojo pisarno, izvirno in elegantno, vendar pa se material ne more privoščiti, in tako zdaj prisiljeni delo v pisarnah "ne style". Kasneje dve leti, ko bo njihovo podjetje je močnejši, 20% pa bo od možnosti, da dejansko stranke oblikovalci in arhitekti ". Eden od razlogov za rast svojih strank oblikovalci pravijo, da je top menedžerji so bolj verjetno, da bodo potovanja v tujino. V pisarnah naših partnerjev, ki jih vidite razvito kulturo oblikovanje delovnih mest. Videli ideje ali le njihov navdih, ki so jih prinesli Ukrajini. Primer nestandardne rešitve, med'razvoj in transnacionalnih podjetij, ki so prišli na naš trg. Za njih, urad ni le orodje za povečanje učinkovitosti zaposlenih dela, ampak tudi eden od načinov oblikovanja glavah kupcev in partnerjev. Je bilo z idejo, nestandardnih potrditev pisarne, vodje delujejo po dveh scenarijih. Nekateri pridejo do oblikovalca z ready-made ideje. Drugi celoti zaupati oblikovalci, poskuša ustvariti nekaj res novega in izvirnega. Delo na ravni projekta, ko so arhitekti in oblikovalci rešila vse težave - od ideje do izbire pohištva, montaža opreme in infrastrukture, namestitev, - novo stopnjo razvoja tem trgu. Rast povpraševanja je vplivalo časovni dejavnik. Danes levji delež kupcev, ki so stilsko inter' " so podjetja, dolgo uveljavljena na trgu. In večina jih je, kot kažejo raziskave podjetja "Enran", so razdeljeni v dve skupini - ena sprememba inter'jer vsakih 5 let, - druge - enkrat v 10 letih. In samo za tekoče leto je že tradicionalno čas, ko se obe kategoriji so med seboj'jer. In spremembe, seveda, poskusite biti bolj udobno, elegantno in funkcionalno. Ker kvalitativne spremembe med'jer kažejo, stranke, partnerji in konkurenti, da se podjetje razvija, in vse ji gre dobro. Čeprav to velja predvsem za velika mesta Ukrajine. V manjših regionalnih mestih je situacija spominja na tisto, ki je bila približno 5 let nazaj, v Kijevu, ko večina podjetij, so bili pridobljeni prvi standard uradov. Na vse večje zanimanje za načrtovanje pisarniških prostorov je dejstvo, da je na vse-ukrajinski tekmovanje za najboljše med'kurirske "Interweek 2004" med stalnim kandidatov, - restavracije in stanovanj so bili predstavljeni in uradov za avtorje in njihove gospodarje približal ustvarjalno. Urad, ki izkazuje družba filozofija je Eden od zmagovalcev natečaja "Interweek 2004" o, najboljši med'jer postal VIP klub BMW Premium Club (del prostorov "AWT Bavarskem", uradni dobavitelj BMWMINI v Ukrajini). Avtorji projekta - Alexander Timofeev, Aleksander Didochok, Sergej Pavliuk in G. Gaidar. Uspeh Sergej Pavliuk vidi, da je uspelo, da gre za stranke zelo filozofija blagovne znamke BMW, pošlji compactness, zanesljivost in manufacturability, s katerimi obiskovalci uradu, ki naj poveže avto s to družbo. Zato, v tem času, ko se svet premika v prenosni večnamenski pisarniško pohištvo, so zgradili velik bar in velik razstavni prostor, ki razdeli prostor v dve coni. Vizualno, ti elementi so obravnavane kot konstante, ki je ni tako enostavno, da budge. Sergej Pavliuk črpa vzporedno z vrati BMW, težji od drugih avtomobilov (ki omogoča lastnikom BMW počutili močnejši). Dotaknil poskusi oblikovalci in svetlobe. So ga "Peravia", ki je, viri svetlobe ni videl, ni želel'tam je v oči, ker se nanašajo na strop. (Mimogrede, ta pokritost rešuje problem, kletni prostor brez Oken. ) V inter'urad dekor kluba oblikovalci uporabili veliko naravnih temnega lesa, kovine in stekla, in glavna barva je bila bela, kakor da je prisoten na BMW logotip. Generalni Direktor družbe "AWT Bavarskem" Alexander Timofeev osebno premišljen design ideje iz njegovega urada. "Ena od nalog urada je udobno pogoje za osebje. Konec koncev, če so ljudje zadovoljni, da lahko v pisarni, bodo delali bolje. Drugo trženju, saj je premišljen inter'jer pomaga, da prodaja blago. Potrdim lahko, njegove besede glede na dejstvo, da imajo preselili v novo pisarno v decembru 2003 smo povečali našo prodajo za 30%. Glavna stvar, ki sem jo želite udobje in izključno zaradi enostavnosti modela. Urad je moral biti izdelani v slogu techno. To je v inter'Yeri bi seveda moral biti mislil povezavi z BMW, občutek hitrosti. To je lažje in obliko prostora, ki je urejen tako, da ni nobenih vogalov, - vse stene so zaokrožene. In vso sobo "AWT Bavarskem" je trajno v en slog, le na stranke, ki so pohištva višje kakovosti in dražjih materialov ". Urad, ki dokazuje, ustvarjalnost ekipa Škotski network advertising Agency Utrip je zdaj dokončanje gradnje svojo novo pisarno v Kijevu. Vsak p'pet nadstropij stavbe, pri kateri se nahaja, izdelani v svoj stil. Šel fusion - kombinacija tako imenovane post-Sovjetski stil tovarne (pri nekaterih segmentih urad izda pod inter'karieri Sovjetski tovarne, ampak deli za to so kupili od podjetja, pogosto tuji), kot tudi high-tech in grunge. Kaj je ponavadi skriti, arhitekt Oleg Volosovsky, nasprotno, izkazalo znotraj navzven: žice, prezračevanje, klimatska naprava vodi. Vendar, estetsko oblikovan enako žice v grafične podobe na stenah, ga pustijo v posrednica. Številne svetlobne naprave, ki so zelo podobne visi "zvonovi" na Sovjetsko tovarne, označite tekstura stene. Tukaj je rešiti več problemov. Prvič, da pridejo tukaj naročnik je takoj razumel, da ne gre za majhno podjetje, vendar v velikem omrežju je oglaševalska Agencija. Drugič, da stranke cenijo ustvarjalne zmogljivosti Agencije. In, tretjič, da je obiskovalec urad čutil, da Agencija deluje v Ukrajini v post-Sovjetski prostor, in jasno usmerjeni k lokalnih težav, težnje in strasti. Škotski bar (mini-kopijo Kijevu, bar in restavracija Strelec), ki se nahaja na zadnji p'petem nadstropju stavbe, je edina stvar, ki spominja Škotskega porekla podjetja in njegov vodja Robert MacNeil. Urad, ki daje občutek svobode ne smemo podcenjevati in da so arhitekti in oblikovalci so sposobni ne samo, da bi urad eleganten, temveč tudi za odpravo svojih arhitekturnih pomanjkljivosti. Za Ukrajino, njegove glavne pisarne, ki se nahajajo v starih stavbah, ta problem je zelo nujno. Kot je dejal, s arhitekti, idealni prostori za urade ne obstajajo. Za primer, da bi prvi majhen prostor maksimalno funkcionalno in prostorno, je arhitekt odločil, da okrasite sobo na Podstrešju, slog (v dobesednem prevodu ta izraz pomeni "mansardni prostor pod streho"). Ta arhitekturni slog, ki vključuje najmanj stene in predelne stene v prostorih. "Odstranjevanje 12 tovornjakov stene in 10 ton mavca, smo dobili sobo, kako je bilo, ko zasnovana, in najti skrite niše, drugi izhod, - pravi Oleg Volosovsky, arhitekt urad Mansarda, ki je zgrajena za njegove" Loft-Bureau ". S tem področju se je povečalo od 86 cm. M. do 120 cm. m ". Da bi vizualno razširiti prostor, strop in stene urada bile pobarvane v eni barvi venge, dodajanje barve stropa biserovine. Zdaj v svetlobo, ki prihaja skozi velika Okna brez stene, strop sijejo. Zid, sobe so bile pobarvane, ki spremeni odtenki v dan. Pustite opeke nedotaknjena oblikovalci niso želeli - tako zdaj delaš povsod, vendar teksture v zadržani. V skladu z oblikovalci, včasih samo ena prvotna elementa na inter'jer urad pogledal čudno.
VIR: Spremljevalec

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика