Gradnja in rekonstrukcija.
вторник, 5 ноября 2013 г.
Denar naprej 2006-11-08 16:34:22
Denar naprej
Ne samo velik, ampak tudi majhno pohištvo podjetje ne more biti prepričani o svoji prihodnosti, če danes začeli ponuja edinstveno paleto izdelkov in storitev, in najti svoje točke diferenciacije. Taki zakoni so dinamično razvija ukrajinskem trgu pisarniškega pohištva. Ukrajinski pohištvo trgu, se lahko upravičeno šteje edinstven. Prvič, to je nova na trgu. Velike tovarne pohištva starost, niso sposobni prilagoditi na nove gospodarske razmere in izgubili konkurenčni boj poljskega proizvajalca. Na njihovo mesto rose v nov razred nacionalni proizvajalci pohištva, ki je že imelo nič skupnega z njegovi predhodniki. V to, morda, je glavna razlika med ukrajinsko pohištvo trga iz CIS trgih. In drugič, domače pohištvo trg je trg, ki temelji v ukrajinski prestolnici. Pohištvo podjetji iz držav Vzhodne Evrope, ki zdaj tekmujejo z ukrajinsko proizvajalci, v različnem obsegu, so Zahodni kapital. Nestabilne politične in gospodarske težave, ki so potekale v naši državi, v 1990-ih letih, do določene mere, prispevali k dejstvu, da domače pohištvo trg je bil v bistvu zaprta za Zahodni naložbe. Tako v Ukrajini je oblikovala nacionalni razred proizvajalci pohištva, ki so pritisnili uvoz in zapolniti vrzeli, ki je nastala po razpadu Sovjetske pohištvenih podjetij-velikani. Ustanovitev tega razreda, se pravi Andrej Zavalniuk, Direktor sili PKF "Pohištvo tehnologije?, Spodbuja naslednje dejavnike. Prvič, to je možnost, ki hitro in enostavno prikaže začetni kapital, ki se je začela pred ukrajinski podjetnik v obdobju množične privatizacije v začetku 1990-ih letih. Drugič, uvoz poceni pohištvo iz Poljske. Dejstvo, da je večina sedanjih upravljavcev domače pohištvo trgu - nekdanji pohištvo uvozniki, kot pridobijo potrebne izkušnje, ki so odprli svoja podjetja in postopoma preoblikovala v ukrajinski proizvajalci pohištva. In tretjič, to je ugodno regulativne politike države, po katerih uvoz opreme in delov, potrebnih za proizvodnjo pohištva, preden 1999 praktično ne velja dolžnost, in je bil DDV obračuna samo pri prodaji končal pohištvo. Posledično je bil predlog, ki se absorbira v ustrezno povpraševanje. In v obdobju hiperinflacije pohištvo je bil eden tistih izdelkov, ki so imeli stabilno povpraševanje med prebivalstvom. Ukrajinci so kupili pohištvo in tako so shranjene od inflacije, izogibanje razvrednotenje njihovih prihrankov. Povpraševanje po pohištvo je prav tako v veliki meri odvisna od sposobnosti posameznih segmentov družbe, da sprejme državni kredit, ki je, kot pravilo, je bilo nabavljeno blago dnevne rabe. Tako, prisotnost stabilno povpraševanje za pohištvo in ugodne pogoje oblikovanja predlogov na del nacionalne proizvajalci določili precej dinamično rast ukrajinskega pohištva na trgu. Kdo so trga lastnik? Če želite podati natančne ocene zmogljivosti ukrajinski pohištvo trgu je zelo težko. Po podatkih Ministrstva za industrijske politike, pohištvo trg v Ukrajini v 2000-2001 dosegel $ 255-260 milijonov ukrajinski proizvajalci pohištva, vendar pa se nanašajo na več različnih številk. Glede na njihove ocene, ki temeljijo bolj močno na povpraševanje potrošnikov, sposobnost ukrajinski trg je nekje v razponu od $ 300-400 milijonov To razliko je mogoče pojasniti z prisotnosti v teh dveh segmentih, kot nezakonitega uvoza in Garanti?. Uvoženo v Ukrajini pohištvo je pod 25%uvoznih dajatev, ki naredi nezakonitega uvoza donosna. Po mnenju strokovnjakov, nezakonitega uvoza do 10% vseh ponudb pohištva na domačem trgu. Poleg tega, da je nezakonito uvozi, pomemben delež v strukturi oskrbe pohištva na ukrajinskem trgu, so tako imenovane "Garanti?, Da je mala podjetja, sposobna, da bi nekaj kompleti pohištva na mesec. Takšnih podjetij je, morda, v vsakem mestu, in oceno njihovega obsega proizvodnje je tudi zelo težko, saj je večina garazhnikov? deluje brez kakršne koli registracije. Po mnenju strokovnjakov, se je delež teh podjetij je približno 30%. Celo do 25% v strukturi oskrbe ohranijo velikih domačih podjetij. Najmočnejši na trgu pisarniškega pohištva DP "Merx Pohištvo? (TM "Merx? ), JSC Enran? (TM "Akros? In" Enran-Akros? )In družba "Irma? (TM "Amati"), LLC "Interservis Ltd. " (TM "Snite? ), Belitskaya tovarni pohištva (TM" , K. S. "), LLC" Dneprenergo? in LLC "Ergotehnologii?. Na Splošno, v Ukrajini je približno 700 podjetij za proizvodnjo pohištva. Preostalih 40% trga pade na uvoz. V decembru 1997 z odlokom Kabinetom Ministrov Ukrajine stopnja uvoznih carin na nekatere vrste pohištvo, ki je bil nastavljen na 40%. V januarju 2000 je ta stopnja zmanjšala na 25%. To je do neke mere pojasnjuje težnja za povečanje deleža uvoza v strukturi oskrbe. Vendar pa je treba opozoriti, da je uvoz povečal za povečanje ponudbe kakovostnih pohištva, predvsem iz Italije, Poljska, Nemčija in Španija, medtem ko se je uvoz poceni pohištvo se nenehno zmanjšuje, kar daje prostor za domačega proizvajalca. Potrošniki zavračajo poceni, je Pisarniško pohištvo še vedno največji tržni segment, v strukturi oskrbe pohištva. Svoj delež je ocenjen izvajalci na 50-60% celotnega obsega oskrbe. Po pisarniško pohištvo, naslednje položajih v strukturi oskrbe je pohištva za kuhinjo, m'pohištvo, otroško pohištvo in pohištvo za dom. V strukturi povpraševanja za pisarniško pohištvo je možno razporediti v tri osnovne kategorije potrošnikov. Prva kategorija je novo, novo ustanovljena podjetja. Ta podjetja so nakup najbolj poceni uvoženo pohištvo ali pohištvo narejeno po naročilu. Drugič, podjetja, ki so v razvoju. Osredotočajo se na dražje in kakovostno pohištvo. In tretje kategorije - posamezniki, ki kupujejo pohištvo za sebe. Glede na raziskave trga pisarniškega pohištva v Kijevu potekalo DP "Merx-Mebel?, 75% v strukturi povpraševanja pripada razvoj podjetja in velike poslovne uporabnike, ki želijo posodobiti stanje vsake 2 leti. Preostalih 25% novih podjetij, kot tudi na posameznike, ki kažejo na povpraševanje po pohištvo nižje in nižje povprečne cenovne kategorije. Večina upravljavcev trga, potrošnikov, so odmik od pohištva v nizko cenovne kategorije. Segment poceni pohištvo, do pred kratkim, prevladujoči v strukturi prodaje, izgubi 5-10%, medtem ko so potrošniki vedno bolj raje mid-cena segment. Glavni problem pohištvo - ljudje Skoraj brez izjeme, operaterji pohištvo trgu trdijo, da je konkurenca zelo težka. Vendar, vse večjih podjetij so napovedi rasti domačih prodaje v letu 2002 na ravni 10-15%, in nekatere, za 30-40%. Poleg tega ukrajinskega pohištvo trgu (v nasprotju z trgih in panogah z visoko konkurenco), medtem ko je bilo brez precedensov stečaja podjetja. Tako, kot lahko vidite, domači proizvajalci so v hudi konkurenci med seboj za prosto niše. "Obstaja veliko povpraševanje za sedeži - nenavadno, ergonomska, moderna. Trg je poln starih stolov v trg Ukrajine so 5-6 let. Kot za nove, zanimive pozicije, je še vedno zelo malo stavki?, - To je tipičen odgovor enega od anketiranci anketiranih v okviru raziskave trga pisarniških stolov, ki jih izvaja GfK-USM v oktobru 2001. Torej, podjetje, ki bo lahko pridobijo oporo v segmentu visoko kakovost in srednemirovoj pisarniško pohištvo, bodo mogli obdržati najbolj hitre rasti tečajev. Res, visoke stopnje konkurence v nizki in spodnji-srednji cenovni segmentov podjetja spodbuja postopoma prenos dražje segmentov, s čimer zapolnitve vrzeli, ki obstaja sedaj na trgu med elito segment predstavlja zelo drago italijanski, Belgijski in špansko pohištvo, in Sredneural segment, ki so danes ukrajinski proizvajalcev. Na ta način, domači proizvajalci se soočajo s pomanjkanjem načrt razvoja problem neskladnosti, avtorske pravice, s odsotnosti nacionalnega načrta šole. Po Andrej Grushki, Direktor za gospodarske Zadeve JSC "Impulza?, Zaostanke ukrajinski izdelkov iz njegove italijanski kolegi v tem trenutku je približno 3 let, ki močno ogroža nacionalno konkurenčnost na svetovnih trgih. Pravi, da medtem ko so domači proizvajalci ne bo sedel na pogajalski mizi in prišli do skupne mnenje o standardih kakovosti proizvodnje, bodo ostali na trgu razblokirovanie, in glavno merilo pri izbiri pohištva ne bo oblikovanja, kakovosti, funkcionalnosti in cene. Ampak nekateri napredek v tej smeri še že tam. Tako je v septembru 2001 je bil ustvariti ukrajinsko Združenje pohištvo odločanja, v o'Združenem 22 podjetij, vključno s proizvajalci pohištva, proizvajalci opreme in podjetja, ki poslujejo v povezanih segmentov trga. Poleg zunanje politike usmeritve, kot so konsolidacija izvozna prizadevanja in iskanja novih trgov, Združenje si prizadeva za reševanje notranjih problemov, - o potrditvi načel poslovne partnerstvo, pomoč pri oblikovanju ukrajinski school of design, za boj proti nezakonitemu kopiranju modelov. Sergej Garmash, član Združenja in Direktor OOO Garlen Ltd. ", Meni, da če ukrajinski proizvajalci skupna prizadevanja za reševanje problematike varstva avtorske pravice za industrijski modeli, kot tudi problem divjega lova že usposobljenih strokovnjakov, bi lahko pričakovali, da se sredstva, ki so vložena s strani podjetij v raziskave in razvoj in usposabljanje visoko kvalificiranega osebja, ki bi znatno povečal. To pa bi imelo pozitiven učinek na razvoj trga, še posebej v srednogorovo in drago segmentov. Vendar ne bi smeli misliti, da visoka kakovost in sodoben dizajn so zadostni pogoji za uspeh danes podjetja v pohištveni trg Ukrajine. Sergej Soroka, Direktor za marketing in prodaja pisarniškega pohištva Enran-Akros?, Prepričan sem, da" stvari, ki so na trgu zdaj?. Uspešno podjetje mora paziti na vse, kar je nujno: od nihanj povpraševanja in želje potrošnikov, trženje in blagovna znamka stavbe. Strategija osvajanje več in dražje segmentov obvezna'mora biti nujno največje podprte uspešnosti poslovanja v vseh položajih. Samo s tem pristopom lahko podjetje računa na uspeh. Uspešna strategija mora biti vedno podprta z močno zadaj: "skupina inovatorjev obvezna'morajo delati v SV'jazz z ekipo zdravnikov?, - Je Dejal Andrej Gruszka. Pravila za zmago zmag na trgu, Če je glede na Ministrstvu za industrijske politike, Ukrajine, trg pohištvo za leto 2001 zmanjšal za 8%, in položaj vodje bistveno okrepiti, potem, seveda, je mogoče govoriti o postopni monopolization trga: delež garazhnikov? postopoma zmanjša, in velika podjetja zmago prazno nišo. V tem primeru, vse pridejo v poštev točko diferenciacije podjetja. Ta trend se je postalo jasno, samo v zadnjih 3-4 letih. Na primer, OOO "Interservis Ltd. " (TM "Snite? ) Vstopil na trg z novo vizijo o tem, kaj bi bilo treba Kabinet za majhne pisarne. Podjetje je ponudil, da shranite kvadratnih metrov, kubični, prinaša na trg vrsto operativnih pohištvo MINI. V zameno belitskaya tovarni pohištva (TM ", K. S. ") upravlja, da se držijo dokaj fleksibilno strategijo glede na povpraševanje potrošnikov: podjetje ne določi prednostne naloge ohranjanje tržnega deleža v določen segment, temveč ves čas trudijo, da izpolnite novo ali prazna niše. OOO Garlen Ltd. " Deluje v vrstnem redu, in skoraj nikoli ne podvaja, ko je že narejeno pohištvo. Zaskrbljenost "Enran? z desno tipko lahko šteje ukrajinski pionir na področju ergonomije. Podjetje poskuša osredotočiti ne na današnji povpraševanja, in na morrow, ki nam omogoča, da pogled samozavestno v prihodnost. In DP "Merx-Mebel? postavlja poudarek na oblikovanje skladnega sistema, prodaje, ki ponujajo potrošnikom širok izbor pohištva. Kot je za mala podjetja, visoko konkurenco v nizki in spodnji-srednji cenovni segment sil, ki jih išče nove niše, ki niso pod silo večjih podjetij. Prvi je obnova starinskega pohištva, kot tudi glede na povpraševanje za pohištvo "stvari?, Na sprejemu Komisija pohištva in podobno. To je vedno bolj jasno, da ni samo velik, ampak tudi mala podjetja si morajo prizadevati za zagotavljanje edinstveno paleto izdelkov in storitev, in najti svoje točke diferenciacije. Taka strategija bi omogočila podjetjem, da se prepreči njeno konkurenco, ki trenutno vodi v pogubo nekaj manjših proizvajalcev. Vendar, ne glede na strategijo, je zelo pomembno, kot je to storjeno v praksi. In tukaj, posebno pozornost, po Sergej Warminsko, Direktor LLC "Interservis Ltd. " (TM "Snite? ), Morajo biti pozorni, na prvi pogled, nekatere tradicionalne, vendar zelo pomembni stvari, kot je čas od naročila, širitev asortimana in pogoji dela s trgovci. Zadnja točka je zelo pomembno, praktičen vidik, ker danes, velika večina ukrajinski podjetja, ki nimajo svoje lastne podružnice omrežij. "Domači proizvajalci se bolj osredotočajo na sodelovanje s trgovci, vendar pa se nadaljuje naslednji Sergej Warminski, trgovci skoraj nikoli ne dela z enim prodajalec, in zato so zelo občutljive na kakršne koli bistvene spremembe v pogojih, ki jih podjetja-proizvajalci. "Eno je, samo eno podjetje zagotoviti trgovec z majhno popust, kot ga usmerja vse svoje napore v smeri uresničitve izdelkov te blagovne znamke. V zvezi s tem omrežjem podružnic, ki izgleda bolje, vendar pa ima svoje težave. Po glavni ekonomist Blizko tovarni pohištva (TM ", K. S. ") Igor Bergelson, velika podjetja, so še vedno ne osredotoča na razvoj mreže podružnic po vsej državi, ker najprej so poskušali neposredno zasluženi sredstev v razvoj proizvodnje. Razen priznan vodilni na trgu, kot so DP "Merx-Mebel? in skupine "Enran?, v podporo tako ukrajinski podjetja, ki še niso v veljavi. Drugi razlog, ki ovira razvoj podružnice omrežje je dokaj ozko paleto izdelkov. Prihod v salon, kupec je verjetno, da ustavite na nekaj pohištva nastavite, če je bil ubit veliko izbire in ne mislite, da v tej trgovini vse svoje skrite želje se lahko izpolnijo. Pohištvo in Počutje v fazi nastajanja, pohištvo trg Ukrajine, ima več problemov, katerih rešitev, ki bo v veliki meri odvisna regulativne politike države. Najprej gre za uvoznih dajatev na sestavnih delih. V skladu z odlokom o Kabinetom Ministrov Ukrajine 30. 07. leta 1999, je bil nameščen v 15%uvozne dajatve na uvožene in laminiranega lepljenega iverne plošče, da na eni strani, stabilizacija dela Odbora proizvodnje v Ukrajini, in na druge, precej oslabila trg pripravljen pohištvo. Tako, Aleksander Sobko, Predsednik ukrajinsko Združenje pohištvo oblikovalci, Generalni Direktor "Enran-Akros?, Meni, da ukinitev uvoznih dajatev opreme in znižane pristojbine za iverne, pohištvo, armature, pa tudi številne druge materiale in komponente pozitivno odražajo na celotnem ukrajinski pohištveni industriji: "za ohranitev dajatve za iverne in komponente, morate imeti gospodarsko osnovo - prisotnost podobne proizvodnje v Ukrajini. Podobne proizvodne'so v naši državi, dokler, dokler se ne razvijejo v pohištveni industriji. Čas preizkušen shemo je naslednji: prvič, končni izdelek proizvajalci razglasi sam kot resna sila, in šele nato se pojavi proizvodnji za proizvodnjo?. Danes, skoraj v vseh večjih podjetij uvoz DSP strojne opreme, ki je zato, ker je ukrajinski kolegi slabše kakovosti in sorte, in domači trg ni tako velik, da lahko govorimo o stroškovno učinkovito proizvodnjo visoko kakovostnih sestavin in materialov, potrebnih v Ukrajini. Preklic uvoznih dajatev, ki bi bistveno nižje prodajne cene za proizvodnjo pohištva za aktiviranje trgu, povečati izvoz v skupnosti neodvisnih držav in tako so 2-3 let, da bi dosegli proizvodnjo ravni, na kateri se "vprašanja dajatev za iverne in dodatki bodo izginile?. Ukrajinski pohištvo trg je morda ena od najbolj obetavnih trgih domačega gospodarstva. Ukrajina je pravi šolsko pohištvo, potrebne surovine in material, in geografski lokaciji, vam omogoča, da se osredotoči na tujih trgih. Gradbeni razcvet in porast kupne moči, so glavni dejavniki, ki vplivajo na povpraševanje, " je danes nedvomno prispeval k povečanju zmogljivosti domačem trgu. In, da bo trg raste, nobeden se zdi, dvomi. Vendar pa je vprašanje, kako ta trg bo konkurenčno na globalni ravni srednje-in dolgoročno odvisna predvsem od tržnih subjektov, ki mora utrditi svoja prizadevanja za doseganje splošnih ciljev in kako produktivno regulativnim politiko države.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий