Gradnja in rekonstrukcija.
IKEA: ideje, ki je vgrajena v življenju 2006-11-08 16:37:36
Pohištvo je zagotovo ne najlažji izdelek prodati. Pohištvo je težka in zavzema prostor, ga je težko izvajati, eno samo praske na polirani površini trajno pokvari videz izdelka, končno, pohištvo zelo drage, ne uporablja za blago, ki dnevno povpraševanje, in njeno prodajo zahteva sodelovanje precejšnje število usposobljenega osebja. Vse te pomanjkljivosti so bile obravnavane posuvnymi slabosti te poslovne smeri, kot so, ne, je zanikal, Ingvar Kamprad ustanovitelj je švedsko podjetje IKEA, ki se je obrnil na datum v mednarodnih velikan, ki je 175 pohištvo hipermarketov v 31 državah. IKEA enostavno pokvari vse običajni zakoni pohištva podjetja: svoje izdelke brez težav prevažajo razstaviti, ki se prodajajo z minimalno osebje v veliko hangars in je zelo poceni, da bi pritegnili več sto tisoče družin, povprečno in pod povprečjem dohodka. Vendar je v ozadju očitno lahkoto so veliko delo o nastanku multi-million dollar podjetje iz nič in izvirno trženje in koncept izdelka. V Domovinske S tem, kar imamo danes, je povezan na Švedskem? Verjetno je najprej prišel na misel, Carlson, ki živi na strehi, in druge znake super zgodba, pripovedovalec Astrid Lindgren, hokejska ekipa "Tre kronor" in švedski socializma je način, kako udobno in uspešno življenje, bogata, uspešna in dobro opravila Evropskih državah. Seveda, to blaginjo prišel do Švedi ne nenadoma in ne takoj, ampak na koncu XIX stoletja državi je bil boljši kraj za življenje, kot je, na primer, novo ustvarjeno nemški Imperij, resno dela prehaja svojo pot iz "prvi med srednjo Evropo ", preden kandidat v velesila. Kakorkoli že, nekje v 80-ih letih XIX. stoletja Kamprad družina v iskanju boljšega življenja preselil iz Nemčije, na Švedskem. Toda muhasta usoda prinesla priseljencev v Smaland - slaba in nazaj v čas, pokrajini na Jugu, ki se imenuje "švedska Škotska". Zemljišča v Smoland, ki niso primerna za kmetijstvo, zato lokalni kmetje so vsak način "spin", da bi preživela. Kot pravi, Škoti, prebivalci Smaland uporabo ugled marljivi in delavni ljudje - in hkrati obupno hoarders. V vnuk nemški priseljenci, Ingvar Kamprad, je bil rojen leta 1926, po svoji naravi, je bil pravi Smolander. Da bi denar, ki ga je začel v otroštvu. Na svoje Kolo, je šel v najbližje mesto, kupil tam na veleprodajno ceno tekmo in potem na polje prodajali svoje sosednjih kmetov. Izkušnja je bila uspešna, in Ingvar hitro razširili paleto. Je bila prodaja kemični svinčniki, nogavice, Božični kartice, e-denarnice, ure, foto okvirji - vse, da bi lahko kupili poceni, v mestu, da se dobiček iz preprodaja v vasi. Leta 1943 v starosti 17 let, on ima celo registrirali svoje podjetje, porabo denarja, prejetih od očeta v dar za uspešen zaključek šole. Kot naslov Ingvar Kamprad, brez obotavljanja, vzel svoje začetnice, tako, da jih prvih nekaj črk imena staršev kmetiji Elmtaryd (Elmtaryd) in se nahaja v bližini vasi Gunnard (Agunnaryd). Na koncu se je izkazalo, da IKEA. Poslovni Kamprad je krepilo in širilo. Leta 1945 je začel prodaji raznovrstnih izdelkov za katalog, dali jim kupci za pomoč'prehod celotnem okrožju mleka dostavna vozila. Enako dostavna vozila, ki prevažajo kupili na debelo blaga od najbližje železniške postaje do skladišča. Leta 1948 podjetja paleto izdelkov, prvič s'ni bilo pohištvo-narejen je bil nekaj majhnih lokalnih podjetij, ki lahko nudijo visoko kakovost in poceni izdelke. Nato z'pokazala, da je pohištvo trgovina prinesel IKEA največji dobiček, in leta 1951 Kamprad je odločila, da se popolnoma osredotoči na to dejavnost, s poudarkom na nizkih cenah, kar je še posebej jasno in zaprite pusto smolanczuk. Vendar pa ne moremo reči, da je prehod izključno na drobno pohištvo takoj prinesel IKEA velike dividende. Smaland - gozdni pokrajini, pohištvo v deželi proizvaja veliko podjetij, tržne zmogljivosti je bila nizka, ki so zelo hudi konkurenci na prvem mestu cena. Poleg tega, Ingvar Kamprad ni bil najboljši ugled v območju. Žal, ampak mladostno let je bil zelo všeč Nacizma, pomagala z ljubečo babico, stare nenadoma občutek, ta ariki in za spodbujanje vnuk. Medtem ko je bila Druga svetovna vojna, nevtralna, na Švedskem, dobavljenih Hitler je železove rude, Niklja, gozd in vse stvari, ki so bogate v njegovi deželi, vendar po letu 1945 precej številni švedski Nacisti spomnil na vse. Za kredit za Ingvar Kamprad, je pogruntal, kaj se dogaja, in zdaj meni, mladostno strast največja napaka v mojem življenju, ampak doma je bil šteje "fašistične" še več let po tem, ko je v zgodnjih 50-ih letih popolnoma prekinil z zagovorniki nacionalne socialistične ideje. V vsakem primeru, ko je leta 1955 dobaviteljev pod pritiskom konkurentov zavrnil, da poslujejo z IKEA, eden od razlogov je bil imenovan "Nacistične preteklosti" ustanovitelj podjetja. Podjetje je bilo pod grožnjo smrti, vendar Ingvar Kamprad je prišel v mislih, edini možni način si je, da bi pohištva na svoje. Eden od talentov Kamprad je sposobnost za prepoznavanje in privabiti prave ljudi, pomagal ustvarili v podjetju toplote, "family" položaj. Na IKEA hitro z'imel svojo oblikovalci in cabinetmakers, ustvarili nekaj dobrih vzorcev trajne, lepa in, najpomembneje je, da je poceni pohištvo. Poleg tega družba je pomagal tradicionalnih Smolenskaya iznajdljivost. Ko eden od delavcev, bo za prevoz do kupca tabeli,'Združenem metrov od njega, tako da se lahko prevaža v osebni avtomobil. Tako ni veliko, vendar le, Ingvar Kamprad prišel z idejo, da vklopite prevoz pohištva v razstavljati stanje izjeme. Od takrat, IKEA in začel preoblikovanja iz malega podjetja v velikan mednarodne družbe, kot jo poznamo danes. Od leta 1956 IKEA postopoma prehaja na dostavo pohištva v razstavljen članice. Embalaža s plošče, noge in blazine vzela veliko manj prostora, skoraj ne poškoduje med transportom, so lažji in cenejši za proizvodnjo. Zaradi nizke stroške proizvodnje, IKEA lahko strankam ponuditi najbolj privlačne cene, ki v njihovih očeh je več kot nadomestilo za stroške časa in moči na samo-Montažo. In zidava je bila na voljo vsem. Na vsa njegova pohištva IKEA je dala natančna in jasna navodila z jasno zaporedje operacij in natančen kraj za vsako matico. Leta 1958, IKEA je sprejela korak do nove stopnje, in odprl trgovino s pohištvom na obrobju mesta Almhult v isti pokrajini Smaland. Za razliko od tradicionalnih mala in "senat" - točk na drobno s pohištvom, to je bil ogromen hangar območje 6, 7 tisoč km. m, vse je zajeto v omare, mize in postelje. V tistem času je bila to največja trgovina s pohištvom v Skandinaviji. V istem 1958 število zaposlenih v IKEA je dosegla sto ljudi. Širitev se je začela. Osvojitev Najbolj uspešno odkritje, da je bil čas za vzpostavitev prvotnega odprto omaro ", skorpion, no toga" (vsak kos pohištva IKEA ima svoje ime, ki je navedena v vse imenike in razstavljena v prodajnem sobe) z veliko policah enot in predale, kjer je bilo mogoče, da kompaktno shranjevanje vseh različnih stvari. Družba se je začela razvijati svoj stil, ki združuje praktičnost, enostavnost in funkcionalnost. V svoji trgovini, je bilo prodanih tudi ne ločeni kosov pohištva, in med'm rešitev celotne sobe, ki je omogočil razširitev obsega prodaje. Toda glavna konkurenčna prednost IKEA je bil izjemno nizke obrestne mere, ki je bila dosežena visoka stopnja prihodka od prodaje. "Drago rešitev je znak pomanjkanja kreativnosti, je dejal svojih zaposlenih, Ingvar Kamprad. - Ni tako težko ustvariti dobro garderobo stane tisoč dolarjev, vendar poskusite narediti nekaj srčkan, kakovost in funkcionalnost, ki bo stala dvajset krat cenejši. To je mogoče zajeti le najboljše! " Podjetje se je začel v skladu z načeli svojega ustanovitelja. Bila je varčevanje za vse, kar je mogoče, materialov, transporta, plače prodajalcev nižjih stroškov se je ustavil sprejeti naročila, spreminja svojo multi-page imenikov za oglaševanje orodje na vse, vendar je kakovost izdelkov in delu oblikovalcev, ki so ustvarili novo pohištvo. Deželna Almhult postal romarski kraj za sedanje mlade družine v celotnem južnem Švedskem, ki bi lahko kupujejo tam lepo pohištvo po cenah, ki že izpolnjeni, kot je pisal lokalni Časopisi, le na prodajo na priložnost stečaja. Nov konkurent, shamelessly udarci stopnje, je bil izjemno sovražno izpolnjeni drugi švedski proizvajalci pohištva. V zgodnjih 60-ih nacionalno Združenje pohištva, trgovci celo napovedal bojkot IKEA, izolacijo iz najbolj prodajalci. Vendar pa to ni ustavilo Kamprad. Je našel nov lak partnerji, ki so bile pripravljene, da bi ga dal pohištveni deli so cenejši. Edina stvar, led bojkot, ukinjena leta 1964, ko je Društvo priznal poraz, tako da IKEA nekaj časa je bila odvzeta priložnosti za poslovne širitev na Švedskem. Zato, druga velika trgovina je bila odprta v tujini, v norveški prestolnici Oslo. Mednarodni nastop je bil uspešen, se je povpraševanje po visoko kakovostnih in poceni pohištvo v Norveškem ni bila nižja kot na Švedskem, in to je Kamprad smeri za nadaljnji razvoj. Toda pred tem je bilo treba utrditi na nacionalnem trgu. Leta 1965 je IKEA trgovina je končno odprl v predmestju Stockholma. Dogodka se je udeležilo več tisoč ljudi, pritegnil z nenavadno arhitekturo pohištvo center, ki so spominjali na Guggenheimov Muzej v new Yorku, in aktivne oglaševalske akcije. Prej IKEA je promovirati svoje izdelke samo preko lokalnih časopisih, stave na lokalnem občinstvu, vendar se od leta 1965, ji oglaševalske akcije, ki jo je pridobila nacionalni (in v nekaj letih in mednarodni) ravni. Območje Stockholmu IKEA trgovina je 45, 8 tisoč kvadratnih M. vendar je kmalu prenehala spopasti s prihodom kupci. Rešitev je našel v letu 1971, ko je trgovina je odprta struktura, v kateri potrošniki lahko znajdejo kupljeno pohištvo in neodvisno sprejme svoj dom v kompaktni paket za nadaljnje Skupščine. Ta ideja se je izkazala za uspešno in je bil kasneje izveden v drugih trgovinah podjetja po vsem svetu. V prvi polovici 70-ih delež IKEA, švedski pohištveni trg je dosegel 20% in trajno obstojen na tej ravni. Nova prednostna naloga podjetja je postal mednarodno širitev. Leta 1969 trgovina je bila odprta v Kopenhagnu, vendar pa je bilo enako Skandinaviji, t.j. potrošniki imeli podobne okuse in želje. Kamprad, kot prej verjel najnižje cene za njegova glavna prednost je bila, ne bo odpadkov eno kron na nekaj "nacionalne posebnosti". Vendar, nihče ni bil prepričan, da je pohištvo ustvaril švedskih oblikovalcev v tradicionalni švedski duha in za švedsko stranke, bo v povpraševanju zunaj regije. Ampak realnost je zanikal te skrbi. Odprtje trgovine v Zürichu, Švica leta 1973 je bila opremljena z enako razburjenje v Stockholmu ali Kopenhagnu, in je pokazala, Kamprad, ki nimajo nič strah. Leta 1974 IKEA'pojavil v Nemčiji, ki se je kasneje izkazalo, da je najbolj donosne nacionalni trg, v 1975-1976 je švedsko podjetje naredi nenaden skok v Avstraliji in Kanadi, leta 1977, se odpre svoje podjetje v Avstriji, leta 1978 - na Nizozemskem in v Singapurju. Medtem ko IKEA je še vedno zasebno podjetje ni registrirano na borzi in je v lasti Ingvar Kamprad, namesto tega je ustanovljena in registrirana v Amsterdamu dobrodelni Sklad Ingka. Uradno JO ponovno je bila-registrirana na Nizozemskem leta 1980 z namenom, da se prepreči preveč visoko švedsko davkov. V poznih 70-ih-zgodnjih 80-ih Ingvar Kamprad naredili majhno pavzo v dodatno geografsko širjenje svojega poslovanja, krepitev položaj vašega podjetja na nove trge in prakticiranje kontrolnega mehanizma, ki v mednarodnem merilu. Ko te težave so rešili, v drugi polovici 80-ih šel, nov val širitve. Leta 1985 Fadel je bila odprta prva trgovina CEA v Združenih državah amerike, leta 1987 podjetje s'pojavil na trgu v veliki BRITANIJI, leta 1989 - v Italiji, v 1990 - na Madžarskem in Poljskem, leta 1991, je prišel na vrsti češke Republike in O'Združeni Arabski Emirati. Konec 80-ih letih je postal nov mejnik v razvoju IKEA. Število trgovin je presegel sto in število držav, v katerih podjetje delal preseglo dva ducata. S svoje lestvice, to je zrasel v največji trgovec s pohištvom na svetu. V tem času v IKEA končno oblikovala sodobno strukturo upravljanja in prvotni model poslovanja, ki omogočajo, da zagotavlja potrošnikom visoko kakovostno pohištvo po nizkih cenah na sprejemljivo raven storitev. Sistem vodenja z nizkimi stroški pohištva IKEA je določena že v začetnih fazah proizvodnje. Podjetje ima približno 2 tisoč eur dobaviteljev od 70 Članice, da s'skupaj v kompleksno mrežo sodelovanja in odnosov'povezave. Značilno je, da proizvajalci delov, ki so v državah v razvoju, na lokacijah, blizu virov surovin in prometnih vozlišč. Večina oskrbe se izvaja v režimu samo-v-času ("ravno v času,"), ki omogoča, da se zmanjša skladišče stroškov. Upravljanje celotne verige vrednosti, opravi izvršni Odbor IKEA, kar pomeni visoko stopnjo nadzora nad dejavnosti dobaviteljev. Praviloma, v nasprotju s pogoji povzroči IKEA odmori z izvajalcem in se znajde v novi, bolj zanesljiv. V njegovem času, IKEA je temeljil izključno na zunanje izvajalce, opuščanje lastne proizvodnje, ampak leta 1991 je podjetje obnovil svoje zmogljivosti na Švedskem, o otroku skupine Swedwood. Vendar pa je pomembno ne pilotske proizvodnje, v katerem svoje nove tehnologije in design rešitve. Potem je ta izkušnja je minilo komponente proizvajalci v drugih državah, ki proizvajajo pretežno standardizirane proizvode na modelov in velikosti, ki jih določi center. Kakovost je zagotovljena z nadzorom inšpektorjev in obresti proizvajalcev v novih naročil. Dobavitelji dobičkonosno sodelovanje z IKEA: čeprav ona pridobi podatke za svoje pohištvo poceni, ampak v zelo velikih količinah. V proizvodnji pohištva IKEA pogosto uporablja novih materialov. Torej, leta 1969, švedsko podjetje, ena prvih v industriji začeli uporabljati DSP, in ker 1974 - in plastičnih mas. Kot dobavitelj plastičnih delov, za stole in omare družba je bila izbrana že proizvajajo plastični pladnji in vedra. Za IKEA nematatlin do svojih partnerjev, so izkušnje v pohištveni industriji. Glavna stvar je, da se lahko ponudbe poceni in visoko kakovost izdelkov. V 70-ih letih v IKEA mehanizem, ki je bila ustanovljena, ki je dal "pretok" mednarodno širitev. Pripravo za vstop na nov trg, ki se ukvarjajo z razvojem skupine, ki temelji na Švedskem. Člani te skupine so vodenje predhodne študije trga, poglej za območja za trgovine, nadzirajo njihove gradnje in notranje opreme, zaposlovanje in usposabljanje lokalnega osebja, uvesti in popraviti standardnih postopkov in predpisov, oblikovanje odnosov z dobavitelji in delo v logističnih in potem jim začetek oglaševalske akcije. Vse finančne stroške na tej stopnji zajema neposredno Osrednjega Odbora. Po novem mestu začel delati, razvojna skupina za nekaj časa spremlja njegovo delo, in nato prepričati, da gre vse, kot bi moralo, daje organi lokalnih vodstva in se premakne na naslednji projekt v drugi državi. Na ta način, v svojih obdobjih širitev IKEA "obvlada" eno ali dve od države za eno leto. Na nekaterih trgih IKEA je prodrl skozi podelitev franšize. Praviloma so bile te države, poslovanju, v katerem podjetje šteje kot bolj tvegano. V vsakem primeru, ob predhodni stopnji odprtje novega podjetja, je aktivno sodeloval švedskega razvojna skupina, ki izvaja iste funkcije kot v oblikovanje nove enote na lastno pobudo. IKEA raje obdržati svoje franšizne pod strogimi nadzor, preverjanje občasno videti, da so v skladu s standardi podjetja. V tem primeru partner, je pomembno organizacijsko podporo, in njihovo osebje prejema redne tečaje usposabljanja. Podobno trdi-line pristopom, ki se v poslovnih. Franšizne ki plačujejo IKEA licenčnine mora biti v trgovinah standardni minimalni nabor izdelkov IKEA približno 12 tisoč. imena blago, ostalo po naročilu, glede na potrebe nacionalnega trga. Prodaja trgovina izdelke drugih dobaviteljev prepovedanih. Politike trženja, ki je centraliziran, čeprav posamezne točke v posvetovanju s sedežem lahko izvajanje lokalne oglaševalske akcije v lokalnih medijih. Na mid-2002, 175-leto-IKEA trgovin v 31 državah sveta lastno točke so bile 154 v 22 državah,. Načeloma vse te enote, ki se uporabljajo dokaj veliko stopnjo svobode v določenem delu. Osrednji Odbor, ki opredeljuje splošne strategije in določa cilje, ne preveč sramežljiv menedžerjev, ki jim omogoča, da prevzamejo pobudo. Vendar pa spodbuja pobude zaposlenih in pomanjkanje okorne birokracije so bila vedno prednostna naloga kultura podjetja IKEA. Druga prednostna naloga podjetja - negovalno osebje, ne toliko v duhu znani švedski socializma s svojo številne družbene koristi, precej v duhu velika družina, kjer je vodja podjetja ima vlogo "dober skrb dedek", in upravljavci Centralnih Odbor za pomoč pri izboljšanju delavcev na področju. Mimogrede (značilnost kap), delavci na IKEA v vseh notranjih dokumentov, ki se imenujejo "sodelavci" (sodelavci). Najbolj pomembni ljudje v več kot 70-močna pogojne sodelavci, ki so zaposleni v trgovinah, ki neposredno komunicirajo s strankami. Čeprav opazovalci in kritiki telefonije IKEA "asketski" in recimo, da bi našli drobno v trgovanje dvorani včasih je lažje kot vir v puščavi (na primer v trgovini IKEA v predmestju San Francisco s trgovanja področju 27, 8 tisoč. kV. m manj kot pet sto oseb, od njih 68 menedžerji), nekaj stranke še vedno nezadovoljni. Prednost IKEA pred konkurenti, ki niso v kvalifikacijah in osebja z dovoljenjem, in drobnih pozornosti do detajlov sistem, ki služi vse možne večja prodaja. Vse O Pozanima je Kamprad rečem, da je izjemno pozorni na podrobnosti. Ob srečanju s poslovnimi videti, da je temu tako,. Dejavnosti IKEA daje vtis, dobro prilagojena mehanizem, kjer vsi delajo za skupni cilj. IKEA je zelo aktivne oglaševalske akcije na teh trgih, kjer je to šele začetek prodor, toda po zmagi primarne baze strank obrne strmo pade, t. za. podjetje naredi stava na razširjanje informacij, ki jih uporabniki sami "word-of-mouth"in njegov slavni directory. V IKEA katalogi so zdaj velja, da je najbolj berljiv v svetu tiskanih po Pismu. Njihov letni promet več kot 100 milijonov. primerih, ki so več kot 20 jezikov (dve številki na leto) in je razdeljen brezplačno privlači sredstva, običajno študentje. Vsak imenik je več kot 350 barvno strani, opise, imena in številke vsaka slika predmeta, ki jih je mogoče videti v trgovanje dvorani. V tem primeru, kot pravilo, dejanski obseg trgovine, celo večji kot v katalog. Za same trgovine v podjetju sprejeti standardi in zahteve. Bi jih bilo treba na okrainah velikih mestih, kjer so cene zemljišč so relativno majhne in vam omogoča, da zgraditi ogromen kompleksov (največji IKEA trgovina je še v Stockholmu, najmanjše, v Hong Kongu, ki se je na področju prodaje približno 2 tisoč. kV. m) z enako obsežno Parkiranje. Poleg tega, poleg trgovine morajo opraviti cest nacionalnega pomena, olajšati prihod kupci iz drugih delov države. Kot je ugotovljeno v neki Ameriški trženje, čeprav vse države, ki imajo manj kot 20 trgovin IKEA, eden od njih je vedno nekje v bližini. Vse trgovine so skoraj enake notranje zadeve. Ogromne dvorane brez oken, je pravi labirint, v katerem je le ena-način cesti od vhoda na izhod, prikazane rdeče puščice. Na ta način kupec hočeš nočeš, mimo vseh razstavljenih predmetov, običajno urejene v posebnem "sobe" življenje-velikost, lahko greš na, dotik vaše pohištvo ali preverite svojo moč, skratka, da bi sami doma. Takšne sobe v trgovini včasih do 10 tisoč.to neizogibno daje utrujenost in zmedenost, ampak to je tudi vključen v skupni načrt. Vsak obiskovalec IKEA je vrnil v trgovino, v povprečju štirikrat uro, da bi našli, da je, kot se je zdelo, da ga je zamudil v prejšnjem obisku. Prodajalci v tej sobi je res zelo malo, in so zasedli predvsem z nakupi, vendar pa je vsak kos pohištva in notranje zadeve spremlja podroben opis v stilu FAQ (pogosto zastavljena vprašanja), ki zagotavlja vse potrebne (in tudi širše) izdelek, informacije. Poleg tega, vsak kupec pri vhodu so podani imenik, zvezek, svinčnik, trak ukrep, in velik paket. Zelo pomemben del za trgovanje, dvorana številne stranišča. Kot je nekoč dejal, Ingvar Kamprad, "ne želim, da bi izgubili en kupec samo zato, ker je poln mehur". Poleg pohištva, IKEA in ponuja veliko povezane blaga: svetlobna telesa, preproge, posteljnina, posoda, sanitarne opreme, sredstev za nego vrta, barve in laki, živo in umetne rastline in več. Vse to je vsebovano v katalog, podjetja in proda na posebni lokaciji, v bližini glavnega trgovanja dvorani. V bistvu, lahko v celoti poskrbijo za vaš dom, ne da bi zapustili IKEA trgovine, ki prispeva tudi k rasti prihodkov, čeprav je stopnja dobička za podjetje spodaj, kot na "base" blagovne proizvodnje pohištva. Za nakup pohištva, kot pravilo, je družinska dejavnost, in IKEA v celoti izkoristijo to dejstvo v svojih politike trženja. V vseh IKEA trgovine so odprte igre soba, kjer lahko pustite svoje otroke, medtem ko starši so zaposleni nakupovanje, poleg tega velik del območja je otroško pohištvo. V trgovinah je nujno švedske kuhinje, restavracije in trgovine, kjer lahko kupite različne tradicionalni švedski hrane ali Spominkov. IKEA je prepričan njegov švedski izvor pomemben del slike, in tudi za logotip blagovne znamke je izbrana rumeno-modre v čast nacionalni prapor. S tako željo kupca, IKEA lahko zbira mu kupljeno pohištvo in ga dostaviti na določenem naslovu, ampak ti so plačane storitve in zelo drago, zato večina ljudi raje, da poberem paketov v park,, ki se običajno nahaja zraven trgovine ali celo v isti stavbi, v kleti, nato pa napoveduje Skupščina je že doma. Glede na mnenja strank, to bo težko najti zaposlene, vendar za navigacijo je zelo enostaven. Vse police in stojala opremljene sobe, in v skladu s shemo, ki vsak kupec prejme na blagajni, lahko z lahkoto našli pravi paket in se za Parkiranje, ki jih trgovina košarica. Več Zadnji fazi širitve IKEA spada že do konca 90-x. Leta 1998, prva trgovina je bila odprta v kopno Porcelanski, ter v letu 2000 je švedsko podjetje je začela svoje poslovanje v Rusiji. Po Ingvar Kamprad, je podjetje, ki se trenutno razmišlja o ducat držav, vendar ne mudi za vstop na nove trge, raje razširili svoj vpliv na že obvlada. Tako, zelo obetavnih področjih se izkažejo kot ruska in Kitajska, kjer usoda IKEA še vedno manj kot 1%. Čeprav je švedsko podjetje, ki je dobavitelj poceni, po Zahodnih standardih, pohištvo, kupcev iz teh držav, cena je malo velikih. Vendar pa je raven življenja v Rusiji, na Kitajskem narašča, in to se širi priložnosti IKEA. Pravi, Ingvar Kamprad, je pripravljen čakati zaradi prihodnjih dobičkov tako dolgo, kot vi potreba. Zlasti ruske družbe lahko "načrtovano donosna" do 2010. Kot zasebna družba, IKEA nima nobenih obveznosti do zagotoviti javnosti vse finančne podatke. Podjetje je dohodek, ki je, kot pravijo, poslovna skrivnost, znana le, da je leta 1997 raven dobičkonosnosti pred davki je znašala 15, 5%. Na dohodke ve veliko več. Leta 2001 je prodaja IKEA je $ 10, 4 bln.ob povečal za skoraj trikrat v zadnjih sedmih letih. Po tem kazalniku IKEA ima na drugem mestu v Evropi med zasebna podjetja, drugi le švedski proizvajalec embalaže TetraPak (registrirana, vendar pa v Švici, ki jih enako kot na IKEA, davčnih razlogov). Kot načrtov, Ingvar Kamprad, je v naslednjih 10 letih je promet podjetja se je podvojilo. Vendar, za uresničitev teh načrtov bo očitno nimajo več najbolj ustanovitelj IKEA, ki je bil 76 let. V avgustu 2002, je dejal v intervjuju za financial Times, ki se hitro (čeprav ne vem, kdaj) bo predajo vajeti, da je njegov najstarejši sin Peter. Vendar pa je potrebno Zadeve Ingvar Kamprad je ne bo. V skladu z njim, v primeru, ki ga upravlja, do 17 let, se v njegovo življenje preveč prostora, in da jih ustaviti od uporabe sredstev za njim umreti. V resnici, Ingvar Kamprad postopoma začelo odstopajo od vodnika dnevno IKEA poslovanja od leta 1986. Dejansko podjetje upravlja svoje najbližje zaveznik Leif Zgoraj, s 44-letne izkušnje dela v IKEA, vendar še ne razmišlja o odstopu. Zdi se, da je Kamprad, ki so ustvarili eno izmed najbolj uspešnih in učinkovitih podjetij v Evropi, niso bili psihično pripravljen doseči velike uspehe. V njegovem srcu je očitno ostal preprost fant iz revnih Smolenskoy družino. Imajo, po podatkih Ameriške revije Forbes, 17. največja država na svetu ($13, 4 bln. v začetku leta 2002), živi v majhni hiši na obrobju mirnem Švicarski Lausanni, vodi skromno vozila 10 let in muhe samo v ekonomskem razredu (kot tudi vsi zaposleni v svojem podjetju),. Ko Kamprad je prišel, da bi dal intervju za švedski TV na redni mestni avtobus. Znano je, da v 70-80-ih letih je utrpela škodo zaradi alkoholizma, ki se je šele pred kratkim obnovljene. Toda morda je ta človeške pomanjkljivosti, ki bi Ingvar Kamprad bližje ego "njegov", za katere je res je legendarni slika, vreden iskreno spoštovanje in čaščenje. In tam je malo dvoma, da je IKEA bo uspešno premagovanje krize, ki jih povzročajo spremembe generacij. Nihče na svetu pohištveni industriji, je ne boste mogli v celoti kopirati edinstven proizvodni in tržni sistem podjetja, čeprav IKEA ne pomeni, da ni skrivnost, in nekateri konkurenti so uspeli skleniti ločene elemente. Vendar, kot pravijo, kopija je vedno slabša od prvotne. VIR: Novi marketing
Комментариев нет:
Отправить комментарий