пятница, 1 ноября 2013 г.

Dol s Sovjetsko futurizem ali Kako sem se zaljubil v Japonskem 2008-12-03 10:52:53

Gradnja in rekonstrukcija.

Dol s Sovjetsko futurizem ali Kako sem se zaljubil v Japonskem
2008-12-03 10:52:53

Ne živim doma. Sem najamemo stanovanje. Apartma, ko sem v njej'igala sem bil v redu. Vendar, dokler stene temno rjave barve in me je bilo težko navaditi. Narejen je brez posladek - velik pravokotnik, v katerem se nahaja malo, in poteka, ki jih poznate. Ampak, da se prepir ne bi prijatelji smo preveč je bilo ničesar, zato je začel mirno sobivajo.

Poleg stene okoli mene: rjava kavč in naslanjači, stojalo za TV, miza in stoli, vse enako rjav. Prinesel sem TV, video snemalnik in predvajalnik center. Vse je bilo črno in skupaj s pohištvom je zelo futuristično sliko. V apotheosis je bledo rumene linolej in oranžno-Zlati zavese. Sem bila obkrožena z neke vrste post moderne. Ampak, bil sem v redu s tem, ker prejšnji najemnih stanovanj je bilo takih, ki so nič napisati. Ja, in moje, zelo zanimivo, dela in izobraževanja so bile na prvem mestu, tako, obdaja me, stanovanja realnost, plačal sem le malo pozornosti. Prijatelji na začetku je bilo vprašanje sprejem obiskovalcev, v ustreznih pogojih, ki ne stoji pred mano.

Tako sem preživel leto in nenadoma nekaj, kar počasi, počasi se je začela nagajati mi, rumena linolej, center,, ki je živel svoje življenje in si ne želijo izgubiti mojih najljubših pesmi, Velike Rjave Stene je vrata, ki, kot bi imela srečo, so bila odprta, in sem ves čas dotaknil, tako zelo, da se modrice na rokah je postal moj glavni okras. Moj najljubši koncert, je nenadoma precej znano o odločitvi, kako je v stanovanju lahko poskusite design. Poskušal sem, da ne bodite pozorni na to nadaljevanja, da se vključijo v delo in izobraževanje. Tukaj izterjati, ko je moja spalna ljubezen, in s tako silo, da sem se začel pozabiti, ne samo o oranžne zavese, ampak tudi o delu z usposabljanjem.

Po nekaj časa, energije, ki sem je bil napolnjen z ljubeznijo in najljubše dejavnosti je bilo toliko, da sem želel narediti nekaj velikega, zanimivo in čarobna. In sem prišel z... popravila. Treba je izumil je bil izumil, ampak potem sem se spomnil, da stanovanje ni rudnik in največje da sem obraz - če želite zamenjati zavese in okrasite vaš iglo m', kot so igrače, rože, to je vse vrste žensk stvari. Če želite ustvariti coziness, tako rekoč. Odločili, da bi dobili rože, ampak Lovorjev list in kavovca Ziv'yaly še preden je bil zunaj. Vztrajno je bil le ficus. Udobje vse ni viden. To je bil anti-udobje: posušene rože, svetel in izgubil v vogalih igrače. Nihče od prijateljev ne cenijo moje pogumen poskus ustvariti lepoto. Nič delal... Popravila si želeli še več. Na žalost je spomnil svojega stanovanja, kjer sem živela s starši in kjer sem imel svojo sobo, peneče vseh vrst odtenkov zelene, pomlad in veselo. Imel sem še enkrat spustil z neba na zemljo, da daje mnenja na stol, v kateri sem sedela, in razumeti, da je moje življenje sedaj rjava...

Dobil sem, da ostanejo do konca, s prijatelji, na sprehod, da bi za izvedbo apartma čim manj časa, kot je mogoče. Hoja in preživljanje časa s prijatelji, pošljite mi dober, ampak apartma se ne spremeni.

V enem vikendu sem se zbudil, raztegne in... Knjig, ki je stala na policah, pod kavč, naslanjač so bile skrite v pohištvo, nad malo SUVENIRURI, ki sem jih notarili določeno število, sem porabil veliko časa za razmišljanje o tem, kaj sem nehvaležni, pam'najboljšimi prijatelji poskušajo skriti, ampak moja negotovost", je to vredno, da bi vrgel vse proč? " je hitro minila, nakit letel v polje, ki sem ga poimenoval pomnilniško polje, po katerem se prosto prostor na disku je povečala. Dodatno seveda šlo vse vrste Pomembnih Dokumentov, ki so našli zatočišče v zelo prijetni sežigalnice. Bilo je zabavno, vendar še vedno, sem mislil, da sem bila pokrita od glave do pete stvari tako veliko, da sem pod to izgine.

Tako, da bi popravil v nekoga drugega, apartma, nisem mogla, sem se začel, da bi našli optimalno rešitev je dobra zame v vseh pogledih. Končno sem prišel do katere je bil prišel, je neizogibna. Japonski minimalism. Exquisitely, nenavaden in z določeno količino čarobno! Črna in rdeča, preproge, svetilke, narejene iz riža, papirja, palčke. To je točno to, kar sem, je duša.

Kot prej, imam polno zaupanje, da je vse, kar se zgodi z nami, je za nas dobro. Tu so prednosti, ki jih nisem zadovoljen z apartma: zdaj zbiram Japonski stvari (posoda, stojala za vroče), in spet svoj mir uma, da sanje o prihajajočih sprememb. Vse moje najljubše stvari, ne zasedajo veliko prostora, kot prvi vseh zgodovina Japonske je določena ne samo funkcionalnost teh stvari, vendar je njihova compactness.

Priložnosti, da bi spoznali veličastne projekt, imenovan "Japonski inter'jer v mojem stanovanju v trenutku, ko ne bom, kot sem že večkrat napisal, da to ni zame. Vem, da jaz in moj ljubljeni kmalu z'so Naše stanovanje, kjer bo. V prostem času sem prebral, Japonska, palčke uporabiti ob bolj samozavestni in virtuosic Japonci sami, v Japonski restavraciji sem že veste, natakar, sanjam o bonsaj pridelujejo sami, ki se izvaja v ikebana, vem, da v moji spalnici bo dva lepote: jaz in Moji Japonski Posteljo. Moja najljubša ne moti, se je strinjal, ker sem imel čas, da okužijo svoje navdušenje. Vztraja na dejstvo, da v spalnici mora biti Cesar in trdijo, da to vlogo. Nisem proti...

VIR: http://www. eva. ru

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика