воскресенье, 24 ноября 2013 г.

Rusija spet se je zacelila dobro igral barve, Uvoženih črnilo 2006-11-27 10:34:23

Gradnja in rekonstrukcija.








Rusija spet se je zacelila dobro igral barve, Uvoženih črnilo
2006-11-27 10:34:23

Nedavno je Evropska gradnje Letopis Premazi Agende - 2002", ki objavlja gradiva o podjetjih - voditelji sveta barve industriji, narejen glavni figurant svoje pregled novih rastočih trgih ruske družbe "TEX". Kaj je povzročilo Evropskega interesa na ruski trg? On, ki je šel iz Rusije 3 leti Zahodni dobavitelji, se dogaja, da pridejo nazaj? Morda je to. Uvoz delež počasi, a zagotovo začetku povečati. Obeti in privlačnost ruskega trga premazi so obresti iz največjih Zahodnih proizvajalcev. Mnogi od njih so že napovedali svoje načrte, da bi osvojil ruski trg. Najbolj aktivni "Tikkurila " (Finska) in "Akzo Nobel" (Holland). Tikkurila je že proizvajajo v Sankt Peterburgu in Moskvi barvi materialov pod blagovno znamko "Finncolor". Po načrtih "Akzo Nobel" stand', povezane z gradnjo lastnih podjetij, v Balashikha (Moscow region ). V obrat z zmogljivostjo o več kot 14.000 ton barve na leto "Akzo Nobel" načrti za vlaganje 10 milijonov USD. Analitiki ugotavljajo, da rast prodaje barv v Rusiji se nadaljuje, vendar, trenutni razvoj dogodkov na trgu prevleke, omogoča, da govorite o dodelitvi jedro voditelji. Na trgu je koncentracija proizvodnje - omejeno število velikih podjetjih nadzor nad 50% trga. V dolgoročnem obdobju (5-10 let), se bo trg pod nadzorom največ 4-5 proizvajalcev, rasti proizvodnje, ki bo višja od rasti celotne industrije. Mala "belo etiketo" proizvajalci v vsaki regiji bo potisnite nazaj v poceni sektorju. Pričakovanja take spremembe stojalo'je predvsem povezan z dejstvom, da velika podjetja približal nastanek sekundarne prodajne mreže v regiji in zagotavljanje distribucije tam, pod enakimi pogoji z lokalnimi proizvajalci in pogosto presega na področju prodaje in storitev. V skladu z glavo Oddelku za trženje "TEX" Sergej Yavorovich, vračanje tujih proizvajalcev barvi materialov na ruskem trgu ne bo enostavno. In in'to je posledica predvsem dejstva, da je veliko ruskih proizvajalcev so bili sposobni, da v celoti izkoristijo priložnosti, ki jih je prizadela kriza. V 1999-2001 leto na trgu'tam so bili voditelji, misli-vodilni trženje in prodajne politike in imajo močne znamke. Ruski trg premazov na različnih značilnostih močno razlikuje od trga premazov Evropskih državah. Najprej, to je cena izdelkov, kot najbolj pomemben dejavnik nakupa. Povpraševanje na drage in visoko kakovostne barve omejeno. V tem segmentu trga predstavlja praktično edina tujih proizvajalcev: le nekaj ruskih podjetij, ki proizvajajo tovrstne izdelke. Po načelnik Oddelka za barve in laki, materialov, LLC "TEX" Alexander Matalytsky, proizvodnja visoko kakovostnih izdelkov je nemogoče brez vrhunske opreme, vendar, malo udeleženci na trgu uspelo vzpostaviti sodobne industrijske baze. "Oprema, nameščena pri nas, ni enolična ali ednine, vendar po mnenju strokovnjakov, analogi kot tehnološki bazo med domačem trgu udeležencev št. Po Sergej Yavorovich, delež holding "TEX" na ruskem trgu premazov povečuje vsako leto, in v letu 2002 bo znašala približno 10%. Na nosilcih izdelave pripravljen putties (načrt 2002 - 20 tisoč ton), "TEX" ima prvo mesto v Rusiji. "V naši državi," TEX "je med tremi voditelji v proizvodnji materialov za gradbeništvo in domačo uporabo in ima eno od vodilnih položajih v prodaji gradbenih in dodelavo materialov. Zdaj imamo več kot 6,000 stalne stranke v vseh regijah ruske Federacije in v tujini ". Regionalna struktura ruskega trga premazov, je zaradi industrijskega razvoja in gradbeni industriji, v vsaki regiji. Poraba barve neenakomerno. Na 4 regije-Central, Volga, Ural in Zahodni Sibiriji predstavlja skoraj 2/3 all-ruski porabe. Vendar pa je ta struktura potrošnje se ne more šteti poravnana. Na primer, prevlado Osrednjem območju v veliki meri stojalo'zaradi aktivnega gradbene dejavnosti v Moskvi. Medtem, jasno je, da nadaljnji gospodarski rasti bo privedlo do activization naložb in gradbena dejavnost v drugih regijah, kar bo povzročilo spremembo regionalno strukturo potrošnje. Kot je dejal Sergej Yavorovich, zdaj "TEX" so na voljo na vseh regionalnih trgih Rusije, s svojo široko distributer'autorsko omrežja v 69 regijah ruske Federacije, in tudi v Estoniji, Litvi, Kazahstanu, Ukrajini, Belorusiji. Z namenom, da bi blaga do kupca, gospodarstvo, odprla svoja skladišča v Moskvi in Penza, in načrtih,, da storijo enako, vsaj v sedmih regijah. "TEX" je načrtovanje v naslednjih nekaj letih bistveno izboljšanje svoje pozicije v regijah, pri čemer je vsak od njih ne manj kot 25%. Njegovi glavni tekmeci v prihodnosti, "TEX" vidi tujih proizvajalcev. Tujci zdaj - ne zadevajo le ruski voditelji. Poleg "TEX", v St. Peterburgu obstaja več deset proizvajalcev barv, tj. trg je zelo konkurenčen. Ker se je odločila, da postane nacionalna podjetja, lahko izgubite vaš dom mesto, ki se je zgodilo s povečano St. Petersburg podjetij. Zdaj na trgu St. Petersburg in severozahodna regija "TEX" prevzame vodilni položaj. Po podatkih raziskave podjetja COMCON (julij 2001 ), premazi pod to blagovno znamko so v vodi med strokovnjaki (73, 9% gradbene organizacije city uporabite barve TEX"), in med posameznimi potrošniki (13, 3%), ki je nekajkrat večja od najbližjih tekmecev. Zavedanje strokovne graditelji TM "TEX" blizu 100%. Izdelki skupine predstavljajo skoraj 70% mesta, trgovin, prodaja stavbe in dodelava izdelkov. Podjetje meni, je zanesljiva osnova za zmago, močan položaj na drugih regionalnih trgih. Stabilnost proizvajalci ponavadi zagotavljajo lastno surovin znanja. Ruskih podjetij je postopoma pridobiti. C. Yavorovich pravi, da svojo proizvodnjo lakov (ni mogoče brez sprostitev sklenino in lakov, ki jih že imajo. To omogoča ne se zanašati niti na cene dobaviteljev, niti kakovosti svojih izdelkov. Še posebej high-tech dopolnila holding kupi več tujih dobaviteljev. Povzetek: "TEX" je holding s 100% ruskega kapitala. Glavni smeri dejavnosti - proizvodnji barv in lakov materialov in prodaje zgradb in dodelavo materialov. Prvi podjetja holding je bil ustanovljen leta 1994 s strani posameznikov kot delavnica za proizvodnjo stavbnega. Kmalu eden izmed kupcev je spodbudilo ustanoviteljev polnila proizvodnje, ki je nato vilice v akutni primanjkljaj. Izkušnja je bila uspešna. Leto kasneje obrat začel proizvodnjo barv. Centralna pisarna se nahaja v St. Peterburgu.
VIR: http://www. konstanta. kiev. ua/

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика