понедельник, 25 ноября 2013 г.

Drevesa'leseni spet v ceno 2006-11-09 10:28:28

Gradnja in rekonstrukcija.








Drevesa'leseni spet v ceno
2006-11-09 10:28:28

Gospodinjski pohištvo je najpogosteje zastopana na ukrajinski trg. Smo lahko šteje več kot 40 postavke, vključene v sedmih blagovnih skupinah. Analiza predlogov gospodinjski pohištvo v maloprodajno mrežo Kijev kaže, da celotne trgovine teh blago, ki je vstopilo v fazo zasičenosti. Tako, po nekaterih ocenah je danes za mnoga podjetja, ki prodajajo drago uvoženo gospodinjski pohištvo, stopnja rasti prodaje na ravni 10-15% na leto, se pričakuje, da bodo zelo pomembne. Eno ne moremo govoriti o nenadno povečanje prodaje v 2-3 krat, ki je bil znan in 1994-1995. Danes štor draga stanovanja, praviloma že vse funkcije, ki zmanjšuje porabo drago uvoženo pohištvo, t.j. potencial zmogljivosti je blizu nasičenosti točke. Glavna razlika trg cenejši pohištvo ima veliko večjo kapaciteto od tega pohištva privoščiti osnovne skupine prebivalstva. Prihod uvoženih gospodinjski pohištvo, ukrajinski trg je privedlo do širitev seznama blagovnih skupinah za račun izrecno dodelitvi neodvisne skupine take vrste pohištvo, pohištvo za jedilnice, dnevne sobe, kopalnice. Za oceno želje potrošnikov so potekala Express-pregled možnih kupcev pohištva (glej tabelo). Splošni trend za gospodinjski pohištvo (razen, morda, pohištvo za kopalnice) je vrnitev k uporabi lesa kot osnovni material. To ponavadi vodi do višje cene blaga. Vendar pa glavno vlogo je igral za kakovost obdelave izvornega materiala, in prvi vseh površin. Torej, v pohištvenih trgovin, ki prodajajo drago italijansko pohištvo, lahko vidite dve vzorcev življenja je približno enako razred je eden od DSP, druga pa iz lesa. Na ta nabor DSP lahko stane toliko, kot od drevesa na račun kakovosti površinske obdelave z uporabo sodobnih tehnologij. Zastopane v prodajo gospodinjski pohištvo neverjetno različnih slogi in oblikovanje. Vendar pa, pes te raznolikosti je mogoče razdeliti niti dnu razred - "Jugu" in "Nordic" pohištvo. Prvi pripada italijanski izdelkov. Francoski, španski pohištvo-oblikovalci. Drugi lahko pripišemo nemški, nizozemski, Skandinavsko pohištvo. Za CSM ocenah 70% pohištvo voljo v maloprodajno mrežo v Kijevu, lahko pripišemo "Jugu" skupine in 30% s "Nordic". Značilna "Jugu" pohištvo je smooth lines, zaobljene oblike, številne dekorativne elemente, razširjena uporaba stekla, gilding. "Nordic" pohištvo je več funkcionalnosti, strictness linij, vrste, temeljne narave. Nakup pohištva za kuhinjo, 70% kupci raje slušalke. Želja, da kupite komplet (majhne), priznani dejstvo, da ima neke vrste funkcionalno popolnost. 30% kupcev nakup posamezni elementi kuhinjskega pohištva v glavnem poleg že obstoječega. Obvezna'dejavnost obvezne elemente skoraj vsaka slušalka ima omaro-korito, miza-garderobe, omare. V kuhinji lahko nastavi tudi doze, tabele, stoli (blato), kuhinja. Skoraj vse uvožene kuhinja postavlja recimo možnost postavitev pohištva kotu, kar se nanaša tako na tleh in na tečajih kota omare. Domači proizvajalci proizvajajo samo 20% kuhinje, s kotnim položajem. To je predvsem pohištvo, proizvedene z novo ustanovljenih podjetij in spada v red. Najbolj pogosto pohištvo 1-2 barv (bela, različne vrste lesa, ali kombinacija). Pred kratkim ponudil netradicionalnih barvne kombinacije lesa in pisane plastike (modra, rumena, rdeča). Vendar pa v skupno maso predlogov odstotek teh "avantgarde" kuhinje ne presega 10-15%. Najpogostejša trenutno obdelavo delovni površini - plastični marmorja. Kuhinjski kompleti lahko opremljeni z vgrajenimi aparati: pečica, hladilnik, pralni stroj, mikrovalovna, pechi, pomivalni stroj, prezračevalne nape in pečica. Vendar, po nekaterih ocenah pa je povpraševanje po teh sklopov so precej nizke, in je približno 5% od skupnega števila prodanih kuhinje sklopov. Razlog za nizko povpraševanje, visoke stroške. Povprečna niz uvoženih vgrajene v naprave lahko stane približno $ 3-3, 5 tisoč eur, in mnogi kupci kuhinja nastavi na datum njihove pridobitve, že so te opreme. Obvezna'dejavnost obvezne elemente nastavite m'pohištvo je kavč in 1-2 stoli. Komplet lahko vključujejo tudi mizico in pouffe. Pred kratkim priljubljena kombinacija 3-2-1, t.j. kavč 3 sedeži, kavč za 2 osebi in fotelj. Glavni namen m'pohištvo - ostalo, vendar domačih potrošnikov se je razširila, je ta koncept, in do 80% domačih proizvajalcev, nastavi m'pohištvo kavč, ki se uporablja kot spalna prostora. So predstavljeni v trgovini na drobno je bil v Kijevu določa uvoženih m'pohištvo lahko razpadejo 15-20%. Izbor pohištva za otroke, je pogosto za "preostala načela". Iz hiter pregled kapitala je prebivalcev z'ugotovljeno je bilo, da 7 od 10 otrok soba zaključili z rseiler stanovanjsko pohištvo, na primer fragmenti starih stanovanjskih slušalke pri pridobivanju sedem'tucijo novo. Povpraševanje za : pohištvo za spalnice v naši državi, je vedno odvisna od velikosti stanovanja. Kot pravilo, je število potencialnih kupcev, je omejena na lastnike velikih apartmajev in zasebnih multi-room hiše. Kupite pohištvo za spalnice 1-2-sobno stanovanje si lahko privoščijo sedem'jaz pa sem se dve osebi ali osamljen človek. Toda, kot pravilo, kot apartmaji kraj za počitek in spanje, so zložljivi zofe in naslanjači-postelj, ki pa spodbuja povpraševanje po njih. Enaka ugotovitev pridejo, nakup pohištva za sedežev. Opremljeni z njim, ali-v omare, ali barov z kljuke za oblačila. Kot veliko omaro lahko uporablja prostore shrambo. To specializiranih pohištvo za Čevlje shranjevanje odsoten. Zdaj je trg začel z'biti jutranje kompleti, ki predstavlja velikost particije povprečno, 2, 5 x1, 5 m, opremljena s potrebno količino stojala za oblačila, obutev, kljuke in plašč stojala. Ti izdelki so večinoma tuje proizvodnje, cen na drobno - 2500-3000 UAH. In če je 100% prevzame celotno ponudbo pohištva za sedežev in omare, slednje predstavlja le okoli 5-7%. Relativno nov izdelek na trgu pohištva je dnevna in jedilnica kot ločene celote. Vendar pa razlike med njimi niso vedno znali razložiti tudi menedžerji in svetovalci. Iz pogovorov z njimi upravljajo s'ugotoviti, kaj je, morda, razlika med jedilnico iz dnevne nujno'obvezna prisotnost jedilno mizo, stoli in pomanjkanje kavč. Drugi elementi sovpadajo. V Splošnem mnenju mnogih menedžerjev, je to pohištvo, ki ni namenjena za "zabiciunu" v njem je veliko stvari in opravlja dokaj estetsko funkcijo, kot prostor za sprejeme in gala večerje. Pohištvo za kopalnice, sestavljena iz Omare, v primeru, stoli, tudi s'pojavil na trgu relativno pred kratkim - v 1995-1996. Za to kopalnice opremljene večinoma 1-2 police za skladiščenje toaletni izdelki. Takega pohištva je bila povzročena, po našem mnenju, je dejstvo, da velika večina kopalnice v večnadstropnih hišah je območje, v povprečju je enaka 1, 7 x1, 5 m, in za namestitev vse pohištvo, razen za majhno omarico, samo ne kraja. Do sedaj, je razmerje med številom ponuja tradicionalne plastike, komunikacijskih aparatov in pohištva, po nekaterih ocenah, je 99% in 1% oz. Ocenjevanje sezonska nihanja povpraševanja za gospodinjski pohištvo, lahko označite različne dinamike prodaje poceni ($ 300-1000) in draga (nad 1000 evrov) pohištvo. Ne tako izrazito sezonsko vrhov in dolin značilnost cenejši pohištvo. Čas nakupa, ki je v veliki meri odvisno od razpoložljivosti zahtevani znesek. Mnogi premožni kupci stojalo'sodelavec nakup pohištva z gotovino plačila - "počitnice" in "trinajstega" plače. Ob istem času, se je povpraševanje za drago pohištvo doživela večjih sezonskih nihanj. Vrh prodaje so za padec, recesije - v počitniški sezoni. Obseg prodaje se lahko razlikujejo v 3-4 krat.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика