вторник, 5 ноября 2013 г.

Steward in Stolnik'2001. Letno raziskovanje trgovine na trgu pisarniškega pohištva'2001 2006-11-08 16:32:56

Gradnja in rekonstrukcija.








Steward in Stolnik'2001. Letno raziskovanje trgovine na trgu pisarniškega pohištva'2001
2006-11-08 16:32:56

Lani rast obsega trga, po mnenju večine anketiranih upravljavcev je znašala 10-12%. Čeprav ni bilo druge ocene. Na primer, v Oddelku za trženje ene izmed priznanih voditelji na tem trgu ocenjujejo, letna rast 4%v drugih velika podjetja verjamejo, da bo trg zrasel za 15%. Vse te ocene so, seveda, zelo sub'cilj in stojalo', povezane predvsem s posameznimi uspeh vsakega podjetja v zadnjem letu. Vendar pa, v enem pohištvo soglasno izrazito povečanje v trgu je bil, je in bo vsaj nekaj let. Po mnenju pohištvo, samo v proračun organizacije, ki so se nabrali pridržani povpraševanje dovolj za razvoj industrije za več let. Prvič, rast trga pisarniškega pohištva,-združljivost'je povezana s Splošno gospodarski razvoj in prisotnost pomembnih skrite nezadovoljene potrebe. S'nova podjetja, ki so v stiski pohištva. Podjetje veteranov rastejo, popravilo pisarne, se premaknete v nove prostore - spet desno pohištvo. Po mnenju pohištvo, samo v proračunski organizacije, utrujen sedel na razpade "Sovjetski" pohištvo, nabrali so priprti povpraševanje dovolj za razvoj industrije za več let. Poleg tega, pohištvo, tudi najbolj moderno, se je prijetno (za proizvajalca) sposobnost, da se obrabijo in postanejo zastarele. UVOZ IN IZVOZ V preteklosti leto so delali na slavo izvozniki pisarniškega pohištva - v primerjavi z letom 2000 se je obseg izvoza povečal za 28, 88% (glej tabelo. 1). 7, 07% višja, vrednost uradni uvoz. Ampak, če izvoz raste okoli šteje statistika blagovne skupine, uvoz dreves'leseno pisarniško pohištvo v letu 2001 zmanjšal, ki je, mimogrede, dosledno ponavlja že od leta 1998. Vendar dreves'Yana pohištvo še vedno je, 55, 63% se obračuna za statistiko uvoza pisarniško pohištvo. Delež pisarniški stoli, je 16, 47% uvoza), kovinsko pohištvo - 27, 9%. Povprečna cena uvoženega dreves'leseno pohištvo - $ 54, 7 na enoto, stoli in naslanjači - $ 54, 25 na enoto. Razširjeno prepričanje v neizogibnost nadomeščanje uvoza je neskladne z dobro razpoloženje večina uvoznikov. Večina uvoženih pisarniško pohištvo iz Italije - 41, 04% celotnega uvoza (glej preglednico. 2), nato pa z veliko las, sledita Francija in Litva - 8, 74% in 8, 64% oz. Samo v letu 2001, pisarniško pohištvo je bilo uvoženo iz 29 držav. Delež sedem od njih (24% skupnega števila), ki predstavljajo skoraj 80% uvoz nosilec je odličen primer Pareto načelo (20% napora, da zagotavljajo 80% rezultata). Glavni porabnik ukrajinski pisarniško pohištvo na mednarodnem trgu je Rusija - 89, 19% celotnega izvoza, 96, 28% izvoza pisarniški stoli, 94, 11% izvoza dreves'leseno pohištvo (glej tab. 3). Tukaj tudi Pareto bi dal, da je sramota, če upoštevamo, da je vse pohištvo je bilo izvoženo v 30 državah. V izvozni strukturi na stolih, so 59, 12%, kovinsko pohištvo - 6, 66%, drevesa'Jan - 34, 22%. Pogosti (in morda utemeljenih) mnenje o skorajšnja izselitev uvoz domačega blaga, nekaj neskladne z dobro razpoloženje večina uvoznikov - vsaj za padec v prodaji, nihče od njih ni pritožil. Nasprotno, vse je opozoriti, rast, in nekateri uvozniki, ki je bistveno presegla stopnjo rasti trga na Splošno. Posebej čutiti tudi lani uvozniki litovski pohištva, saj zaradi posebne trgovinske odnose Ukrajini in Litvi, so oproščena plačila uvoznih dajatev. V Ukrajini modi pohištvo "high tech": deli izdelani iz kovine in steklo, akril, perforacijo. STROKOVNJAKI PRAVIJO, Igor Kvach, komercialni Direktor "Aalst" (g Kijev, ukrajina; prodajalec pohištva): - Trg raste, in zdaj je mogoče za izgradnjo poslovno " iz nič", če, seveda, ne bodite pohlepni in ne goljufija denar. Nas nekdo prinesel leto in pol nazaj v trgovini stol, rekoč:,, nenadoma ne prodajajo. In potem smo se trguje zelo različne stvari. Potrudil, je delal. Pogledal okoli, smo videli enako stoli v drage salone prodajo na premijo v višini 70%. Odločili smo se, da sva imela veliko 35%. Primarni segment, na katerega smo se osredotočili - kot majhno podjetje, kot je naše, ki potrebujejo pohištvo je iz kakovostnih, vendar cenejših. Alla Mukvich, Direktor trženja v podjetju " Akros", Kijev, ukrajina; proizvajalec pisarniški stoli): - Velika podjetja, ki so zapadla, da ustvarite svoj design studios in mislijo, da je pod njihovo dostojanstvo, da samo ", da kradejo" modeli drug od drugega. Manjša podjetja se ne bojijo, da prevzamejo model, "hyped" nekdo drug, in ga prodajajo kot svoj razvoj. Poleg tega tudi skozi patentov, ki iz svoje modele, smo pogosto ne morejo, da jih zaščitijo pred kopiranjem - raven patentiranje v naši državi. --- Tako smo "ukradel" tri modele stolov "Grafike", "iris" in "Utrip". In "iris" nekateri proizvajalci ponujajo, ne pa tudi s spremembo imena. Slabo se je zgodilo in model "Grafike". Smo jo dali na trg v letu pred nazadnje, lani porabil veliko časa in truda je "spodbujanje", in ko je prišla dovolj priljubljenost in prepoznavnost svoje samo "ukradel" - na pred kratkim končala razstava je bila že na voljo v drugih proizvajalcev. In, kar je najbolj moteče, samo v zelo slabih rezultatov. Julija PIVOVAROVA, Manager, SE "Nabukas, Da" (g Kijev, ukrajina; trgovinsko predstavništvo v Ukrajini podjetja Narbutas &Gd): --- Število uvoznih Ukrajini v zadnjem času res padel ki stojijo'zaradi okrepitve položaja ukrajinski proizvajalcev, in z umikom s trga poceni pohištvo poljski in češki proizvajalci. Kupec ne bo le zmaga cena, zanima ga tudi kakovost, sodoben dizajn, storitev. In to je razlog, zakaj je trenutni trend na ukrajinski trg, ne smemo razumeti kot grožnje resne uvozniki pohištva blagovnih znamk, temveč, nasprotno. In če podjetje ponuja na ukrajinski trg, novo podobo, nove tehnologije - vedno je tam. Igralci Smešno navado, da domači proizvajalci pohištva dobesedno določene podatke (vključno prodaja) uvrščajo med poslovne tajnosti strogo gledano, odvzame vse nas o'merila za izključitev lokacije podjetja na trgu. Tako boste morali zanesti na sklepe "storitve" subjektov (če jih želite deliti - prilagodi neizogibnim v takih primerih, laži), njihovo samopromocije, sub'cilj občutkov, govorice, čenče. Zdaj, glede na govorice, nesporni vodja na ukrajinskem trgu pisarniškega pohištva šteje SE "Merx Pohištvo" je največji ukrajinski izvoznik dreves'leseno pisarniško pohištvo. Glavno odgovornost za rast izvoznih količin "pohištvo za sedenje", da mora biti Kharkov podjetje Nowy Styl Ukrajina je največji proizvajalec in izvoznik pisarniški stoli in naslanjači, ne samo v Ukrajini, ampak tudi v CIS. Med ", ki vodi skupino" imenovan tudi JSC "Enran" (brand "Enran-Akros" in "Akros"), družbe s "je" (TM "Amati", LLC "Interservis Ltd. " (brand "Snite"), SE "Nabukas, Da" (trgovina predstavnik litovsko podjetje Narbutas &Ko), LLC "Art Kovinsko Pohištvo" in spodbuja svoje izdelke podjetja "Pohištvo Trgu-Skupine"podjetja "Nove Lige" in belitskaya tovarni pohištva (TM "G. K. S. " ). Še enkrat, glede na govorice, skupina voditelji so se hitro približuje spremenila dve leti od uvoznikov v proizvajalci PP "neopol trgovanje". Tako velike in relativno velikih podjetij (s prodajo $ 200 tisoč na mesec) na ukrajinski trg pisarniško pohištvo, obstajajo dvajset. Poleg usmerjenih podjetij, ki so bolj ali manj množično povpraševanje na trgu in podjetij, ki ponujajo drage pohištvo Evropskih proizvajalcev. Najbolj znana podjetja te vrste lahko pripišemo Office Rešitev s trgovcem (Steelcase), "Unicode-Olavteks" (prodajalca GDB Mednarodnih) in "absolutno". Poleg tega na trgu pisarniškega pohištva je nešteto število srednja, majhna in mikro proizvajalci in trgovci. Ko poskuša oceniti skupno število pridelovalcev v Kijevu sam klic številke od 200 (vrh zveni kot "no, veliko"). Po operaterjev, je v kapital regije, kjer je dobesedno vsako garažo "sculpted" nekaj, ki vključujejo vsaj Ustvarjalca, pisarniško pohištvo. IZBOR veliko podrobnosti o vrstah pisarniško pohištvo, strukture prodaje v Ukrajini in POSLOVNE segmente napisal dve leti (glej № 22, z dne may 29, 2000). Ne bomo ponovite, bomo omenili samo novih stvari,'pojavil od takrat. Tako, da je v zadnjem letu ali dveh se je pojavila "gospodov set" pohištvo serije, ki je v svojem območju, kolikor je mogoče, poskusite, da se zagotovi, da so vsi večji proizvajalci pisarniškega pohištva. To vključuje vrsto (ali več) Kabineta, pohištvo za top menedžerje v tradicionalnem stilu, serija za srednji vodstveni delavci, eno ali dve vrsti standardnih pohištvo (ki je, pohištvo za osebje), a nekaj serij pohištva v stilu "high tech", serijo kompaktnih operativni pohištvo in pohištvo serije za zmago v ponudb proračun organizacije in slabe poslovne stranke. Ne vsi proizvajalci, ki so sposobni zagotoviti tem območju, vendar je nagnjenost k "praznino zapolniti" lani je bilo zaslediti precej jasno, še posebej do cenejših izdelkov. Na primer, belitskaya tovarni pohištva (TM "G. K. S. "), do pred kratkim, je bila predložena na trgu pisarniškega pohištva le z vrsto operativnih pohištvo "Sistem" usmerjenih približno na istem trgu sektorja, ki series "Referent" (SE " Merx-Mebel "), " Nastavite "(TM Amati), EURO (TM" Evrotech "), Prioritet in Sanje (TM" Snite "), " Simfonični "" neopol trgovanje ". Lani pod imenom ", K. S. "'pojavil serije "Aktivno Ponudbo", posebej izdelana za preprečevanje podjetij in proračun ponudbe v regijah. Danes resni proizvajalci vedo, da je prisoten v vseh assortimentnyh segmentov, od direktorjev uradov, pohištvo za slabo stanje zaposlenih. V zadnjem letu ali dveh se je pojavila "gospodov set" pohištvo serije, ki je v svojem območju, se trudijo zagotoviti, da so vsi večji proizvajalci. Še en primer - PP "neopol trgovanje", ki nadomesti svojo serijo "Simfonični", postavljen kot "sredini na dnu", sprosti samo tri serije operativni pohištvo. Vendar, Neuve'anucha "classic" ne izgubi svoj pomen danes, pomemben del Izvršilne pisarne kot operativne pohištvo, izdelano v konzervativno slog. Vendar pa smo zelo v modi smeri "techno", ali, kot se imenuje, "high-tech", za katerega je značilna uporaba delov, narejen iz kovine in steklo, akril, plastika, posnemajo kovinski, perforirane dele. Na trgu obstajajo številni predstavniki tega gibanja: "Zlepek" (SE "Merx-Mebel"), "Techno" (TM "Enran-Akros"), operativni pohištvo "Matrika" in novo S-mobile TM Amati, spreminjati Kabinet Metulj (TM "Snite"), Koba in (v nekaterih različicah) serija Milanas iz TM Narbutas. Nekatere elemente "high-tech," je mogoče najti v drugi seriji Narbutas, na primer, v sistemu Kabinet pohištvo Vadovas. Nekaj blizu tej smeri in izviren stil "Art Deco", samo predstavniki, ki na našem tržišču so sobe za top menedžerji "Fort" in "Žogo" iz TM Amati. Za razliko od velikih podjetij, majhnih Bezborodova proizvajalcev, praviloma ni posebej motilo, ustvarjalno iskanje in oblikovanje izbor za najemanje najbolj uspešnih modelov "big brothers". Velika podjetja klic, da ",, piratstvo", je bil zelo prizadet (upravičeno) in poskusite nekako pobegniti ta pojav. V ničemer ne upravičujejo plagiarists, pa ne smemo pozabiti, da se prvi modeli večina današnjih pohištvo metrov z'pojavil ne kot posledica božje razsvetljenje, in kot izdelek, se bomo rekli, ustvarjalno recikliranje idej iz Evropskih proizvajalcev. In pogosto osnovnih kopijo. In to "ideološki ličila" iz Zahodno Evropskih oblikovalcev ni prenehalo na ta dan. ORGANIZACIJO PRODAJE Glavnih kanalov, strukture prodaje in približno blagovnih tokov na trgu pisarniškega pohištva so bile podrobno obravnavane v zgoraj navedenih tematskih pregled Poslovanja (glej št. 22 od 29. 05. 2000 ). Upoštevajte, da se v zadnjem letu ali dveh bolj kaže želja subjektov, da uporabite vse osnovne prodajne poti: skozi svojo lepoto (maloprodajne mreže), prek prodajne mreže in neposredne prodaje. Mnogi od tistih izvajalcev, ki že bila omejena na manjše število prodajnih kanalov zdaj pridno "skupaj" manjka. Veliko operaterjev danes pridno "skupaj" ne prodajnih kanalov. Na primer, "je" lani ustvaril neposredno prodajno ekipo, poleg tega, da njena lepota "Amati" in dovolj močne prodajne mreže. SE "Nabukas, Da" pojasnjuje rast svojih tržnih kazalnikov lani, le sprememba poudarek pri promociji blaga, malo več kot letom dni, to podjetje je stava na aktivni prodaji, t.j. na neposredno prodajo. Pred tem je celotna distribucija je bila izvedena prek mreže regionalnih trgovcev in zasebni salon v Kijevu. PE "neopol trgovanje" ni začetnik na področju neposredne prodaje, ki je zdaj kar znatna prizadevanja za izgradnjo mreže trgovcev. Lepota, seveda, deluje preveč - ne za prvo leto. Večji proizvajalci ne bodo sedeli za okroglo mizo pogajanj s "pirati". Jasno je, da organizacija dostojno salon pohištva - ni poceni, in pomembno težo malih proizvajalcev preprosto ne more privoščiti. Za takšna podjetja je glavni distribucijski kanal ostane v neposredni prodaji. Izgradnjo prodajne mreže je najbolj primerno za že samozavestno stati na svojih nogah proizvajalec ali ima ekskluzivne pravice uvoznik. Uvoznik, ki razvija prodajne mreže, vendar nima izključne pravice v Ukrajini na zastopanost določene blagovne znamke, pogosto dejansko rastejo, njihovi potencialni konkurenti. Razen v primerih, ko možnost, ki jo opravi uvoznik blagovne znamke je premajhen delež v strukturi prodaje svojih trgovcev, ki jo je dala občutek, da gredo neposredno na tujih proizvajalcev. Kot za neposredno prodajo, je težko zamisliti razmere, v katerih bi ta kanal ne bodo na voljo ali neprimerno. Oblikovanje CEN v Lanskem letu in začetku leta 2002, so značilna nenehna želja proizvajalci pisarniškega pohištva za zmanjšanje cene za svoje izdelke. Pogosto ti zmanjšanje "so izpopolnjena" delnic in čas popusti, po izteku katerih cene "pozabite", da dvignete na začetni ravni. "Neomejeno" delnic z nižje cene za 15% na ločenem serije pohištva že dojemamo kot samoumevno, ampak nekdo, in zdi se, da to ni dovolj. Na primer, eden od največjih proizvajalcev pisarniških stolov in naslanjači padla stopnje za več kot 20% (in v skladu s tem, je vodil velik del trga), in vodja proizvodnje drugih vrst in oblik pohištva ponuja eno izmed priljubljenih vrsto operativnih pohištvo popust 40% od začetne vrednosti (ki je, ponovno, naredi, kako se odzvati in drugi). Predstavnik vodilnimi podjetji, je tudi strasten o tem zanimiv proces, je pojasnil, kaj se zgodi pod pritiskom končno z'ni prave konkurence, proizvajalci so pod pritiskom, da zmanjšajo svoje prvotno napihnjene onkraj razumnega kot "goljufija", da bolj civilizirani ravni. Poleg tega rasti se je obseg proizvodnje v sebi pogosto znižuje stroške proizvodnje. Pomembno vlogo je igral z praiseworthy želja izvajalcev, da so kos več v hitro rastočem trgu. In, mimogrede, veliko potrošnikov "hvala" s tem "garaža" proizvajalci in "pirati", ki proizvaja približno tretjino energije v državi, pisarniško pohištvo po dampinških, z vidika industrije voditelji, cene. Načrtovani pristop Ukrajine k svetovni trgovinski organizaciji naredi proizvajalci pohištva biti živčen in da si za novo ponudbo in cenovnih kategorij. "Nedoločen čas? deli z zmanjšanja cene na 15% je že dojemamo kot samoumevno. STROKOVNJAKI PRAVIJO, Tatjana Izmailov, Izvršni Direktor "Interservis LTD. " (G Kijev, ukrajina; proizvajalec TM "SNITE"): P'pred petimi leti, ko smo začeli, carinska zakonodaja, ki je bil usmerjen v podporo ukrajinski proizvajalec, t.j. ni uvozne dajatve in celo uvoznega DDV na materiale, uvožena za potrebe lastne proizvodnje. Na žalost, smo morali priznati, da vsako leto pravil igre postane težje, so stopnje rasti, in stanje s vračilo DDV, ni izboljšanje. Kljub temu pa osvajanje ukrajinski pohištvo trga domačih proizvajalcev. Z uporabo najnovejših dosežkov Zahodne družbe na področju pohištva komponente, ukrajinski proizvajalcev hkrati, boljše razumevanje svojih strank. Igor BERGELSON, član upravnega Odbora, glavni ekonomist Belitskii tovarni pohištva (TM ' G. Za. S. "): Podjetja, ki se trudijo, da boj za kupca, nastavitev dampinških cenah in zamude velik popust, samo ne misli na jutri. Se mi zdi, da so igrali proti nam, so le igranje proti sami. V resnici, v našem trgu še ni dosegel tak obseg proizvodnje, ki bo omogočal marža na ravni 7-8%, enako kot poljski proizvajalci pohištva. In donosnost NALOŽBE v 12% za vse ukrajinsko podjetje v sodobnih pogojih, bi bilo težko zagotoviti normalen razvoj. Zdaj pa ni dovolj samo, da ostanejo na trgu, ker jutri tukaj lahko pridejo resne naložbe iz Zahoda, in, če ne bomo pripravljeni za to, potem pa samo izgubili v konkurenci. Vitaly ŠEFI, vodja prodajnega Oddelka JSC "Pohištvo za trgovine (g. Kharkov; proizvajalec pisarniškega pohištva TM "Evrotech"): - Od različnih pohištva na ukrajinski trg, operativno pisarniško pohištvo je najbolj tehnološko preprost izdelek. Kot posledica, kot rezultat povečanja dajatev na uvožene pohištvo, veliko domačih podjetij uspelo, da so se hitro razvijejo lastne proizvodnje, in da bi zapolnila to nišo. Položaj je nekoliko drugačen v različnih cenovnih skupin pisarniško pohištvo - omare, Direktor stane od 2000. f. za sklop. Tukaj uvoz ima velik del trga, in domači proizvajalec je šele začel razvoj tehnologij, ki so potrebne za ustvarjanje tovrstnih izdelkov. Poleg tega je v procesu promocije domačega blaga v to ceno skupina je treba preseči stereotip, ki se je pojavila od kupca, glede očitno najboljše kakovosti uvoženo pohištvo. Kljub temu, osvajanje trga, ukrajinske tovarne, je samo vprašanje časa. Dmitrij NESTERENKO, vodja prodajnega Oddelka v sili "neopol trgovanje (g. Kijevu; proizvajalec pisarniškega pohištva): - na kratko opisali trenutni trg pohištva, tri njegove značilnosti: zaostrovanje konkurence, pojav novih tehnologij in rast izobraževanje potrošnikov. Opozoriti je treba, da se kupci so postali bolj zahtevni glede na design in kakovost izdelka. V teh razmerah bo preživela samo proizvajalci, ki so sposobni, da se hitro odzivajo na spreminjajoče se razmere. Zavedajoč se tega, smo podjetje plačati za zagotavljanje lastne mobilnosti posebno pozornost. Kot je za "piratstvo", ki je predmet je boleče za vse resne proizvajalec pohištva. Moje mnenje je,, piratstvo", bo umrl ven samo, ko potrošnik bo poudarek na kakovosti in blagovne znamke pohištva, ne svoje cheapness. OGLAŠEVANJE v Dovolj podrobnosti o vrstah oglaševanja, relativne stroške in razdelitev proračuna za oglaševanje, ki se izvaja na trgu pisarniškega pohištva, ki je obravnavana v zgoraj omenjenih osnovni pregled Poslovanja. Našteli le nekaj tendenc, ki se kaže v zadnjih dveh letih. Možnost zagotavljanja dodatne donosnosti "za ime? privablja veliko proizvajalcev. Najprej je opazna "drift", ki je zgolj informativen oglaševanje image. Več in več, tudi relativno majhnih proizvajalcev, ki želijo ustvariti in "promocija" private label, ali vsaj, da se poveča razpoznavnost podjetja ime je. V situaciji, kjer je kakovost - kategorija slabo primerna za analizo in primerjavo, in težka cenovne konkurence je polna le Splošno zmanjšanje dohodka in morebitnim "neuspeh" na trgu je zelo privlačna možnost dodatne donosnosti "ime". Drugi, bolj zanimivo in bolj ustvarjalno jekla oglaševalske akcije lastniki "spodbuja" blagovnih znamk "glasen" trg ime. Primer, ki so "slišali", ki je zadnji oglaševalski akciji DP "Merx Pohištvo" s sloganom "Vodja vseh oblik pohištva". Na Splošno, pohištvo trgu je bogata z zanimivo oglaševanje idej, pogosto niso zahtevne znatne stroške za njihovo realizacijo. Na primer, pred nekaj leti na majhno Kijev pohištvo podjetja, ki so dani na zadnji strani vizitke, slike, lepe Lepoglava pisarniški stol, nasmejan, pozval: "Kupi me! " V zadnjem času, drugo podjetje je odredil njegovo osebje poslovne kartice v obliki silhueta urad kavč z ustreznimi ozadju. Tretjič, samo zrasla precej denarja, porabljenega za oglaševanje. Več sredstev vlagajo v TV oglaševanje, oglaševanje v poslovnih press. Eden od največjih "pohištvo" oglaševanje med medije za tiskanje, ki je POSLOVNO. Vlada UREDBE v preteklem letu, država ne predstavljeni proizvajalci in prodajalci pisarniško pohištvo brez presenečenj. Stopnja uvoznih dajatev na domače pohištvo ostaja 25%, za pisarniško pohištvo - 15%, laminiran papir DSP - 15%. To stanje, vendar pa ni dolgo ostala nespremenjena. V zvezi z načrtovano sprejetje Ukrajine v oddelku pohištvo WTO do leta 2005, stopnje uvoznih dajatev za pohištvo mora biti zmanjšana na na 0%. Ni še jasno, koliko faz in kako bo močno zmanjša, vendar nekatere vpliv na trgu ta proces bo gotovo. Napovedi o nadaljnji rasti trga, je približno 10% v h. Ta rast je še vedno čisto dovolj za relativno varno nastanka novih subjektov, ki, najbolj verjetno, da bo prišlo letos. Pričakovali zmanjšanje (v nadaljnjem besedilu : zeroing") uvoznih carinskih dajatev, najverjetneje je, da bo omogočil uvozniki drago pohištvo in prežeta v povprečna cena skupini. Poleg tega se načrtuje vstop Ukrajine v oddelku pohištvo STO bo samodejno služi kot povabilo na več aktivnega dela v našem trgu veliko število Evropskih podjetij, katerih proizvodnja, finančne, administrativne in, žal, kreativne vire, medtem ko ni sorazmerna s na voljo od ukrajinski proizvajalci. Tako pravi o celotni zmaga ruske proizvajalcev, uvoznikov malo prezgodnji.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика