понедельник, 25 ноября 2013 г.

Pohištvo izpodrinejo uvoz 2006-11-09 10:39:05

Gradnja in rekonstrukcija.

Pohištvo izpodrinejo uvoz
2006-11-09 10:39:05

Povečana konkurenca na trgu pisarniškega pohištva je prisiljena Kijev proizvajalcev, ne le za izboljšanje načrtovanja in kakovosti svojih izdelkov, ampak tudi nižji stroški. Taka poteza bi zmanjšali delež uvoza v trg kapitala. Po podatkih Ministrstva za industrijske politike, nekaj let nazaj, glasnost, Kijev pisarniško pohištvo trgu se je okoli $ 103 milijone Po besedah Direktorja blagovno znamko salon podjetja "Irma" (TM "Amati") Irina Konovalenko, njen obseg v tem letu se bo približno $ 135 milijonov eur, v zadnjih nekaj letih se je povečalo za okoli 30%. Ta trend stojalo'je povezana z večjo količino uradov in ustvarjanje poslovnih centrov. "Če večina domačih podjetij, malih in srednje velikih podjetij pred nekaj leti je bilo vloženih v pisarniško pohištvo v povprečju $ 1, 5-2 tisoč evrov, zdaj stane precej več," je rekla. Se strinjate s to izjavo in vodilno podjetje za trženje "Merx-Mebel" Eugene Romanenko: "Rast tega segmenta trga stojalo', povezane z razvojem podjetja v kapitalu in skladno s tem povečati število poslovnih prostorih, ki je pokazatelj stabilizirati gospodarstvo kot celoto." Hkrati povečanje obsega trga je pripeljala do rasti števila proizvajalcev teh izdelkov. Po napovedi vodja Oddelka za trženje v podjetju "neopol" Maxim SADCHIKOV, zdaj v Velikem segmentu pisarniško pohištvo je približno 20-30 velika podjetja. "Za določitev števila malih proizvajalcev narašča vsako leto, je zelo težko. Vendar pa se je povečala proizvodnja velikih podjetij in zmanjšanje stroškov njihovih izdelkov bo neizogibno vodilo do izhoda, več proizvajalcev, " pravi. Zlasti, podjetje "Spetsmebli" (TM "Pohištvo") je pred kratkim izjavil, o zmanjšanje stroškov njihove proizvodnje, izdelan na osnovi laminiranih iverne, za 5-20%. V skladu z glavo Oddelek za trženje podjetja Evgeny Radzuk, ta korak postalo mogoče zaradi nakupa nove nemške opreme. Podobno je podjetje "Irma", ki je pred kratkim naročil dveh novih proizvodnih linij iz Nemčije in Italije. V skladu z Ms. Konovalenko, ta korak je omogočilo, da povečajo obseg proizvodnje za 60% in nižje prodajne cene končnih izdelkov za 5%. "Zdaj lahko podjetja zmanjšajo stroške za sklenitev neposredne pogodbe za dobavo iverne plošče s tujimi pridelovalci, brez posrednikov", - " je dodala. Za zmanjšanje stroškov proizvodnje za namestitev nove opreme, ki je pozoren tudi predstavniki podjetja "neopol" in "Snite". Kot rezultat tega je večina komentatorjev zmanjšanje uvoznih v tem segmentu trga, katerega delež, po različnih ocenah, ki se giblje od 10 do 30%. Torej, v skladu z G. SADCHIKOV, v zadnjem letu se je število uvoženih proizvodov znižale za 5-10%. "Kakovosti uvoženo pohištvo visokega cenovnega segmenta, je praktično ne razlikuje od naše, vendar pa je zadnja v 1, 5-2 krat cenejši. Zato kapitala podjetja običajno uporablja za lokalni proizvajalec, " pravi. Se strinjam z njim in Direktor trženja in prodaje "Snite" Alexander Babich, ki je dejal, da če domačo pisarno za direktorja v povprečna cena za 1000 evrov in več, podobno uvoz - $ 2000. Poleg tega, tuja podjetja, - potrošniki glede proizvodnje začeli sami, da se zanimajo za ukrajinski proizvodnje pohištva. "Smo pred kratkim priložen pohištvo v Kijevu predstavitev nemškega podjetja" Zvezna Agencija za tuje gospodarstvo Nemčije, in so zdaj pogajajo o njegovih dobav v eno od italijanskih podjetij", - je dejal : "DS" Gospa Konovalenko iz "Irma".
VIR: Poslovni kapitala

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика