Gradnja in rekonstrukcija.
Okno v Evropo 2006-11-02 17:02:52
MALO ZGODOVINE Skupno gospodinjstvo ime "kovinsko-plastičnih okno" tehnično ni zelo natančen. V literaturi, ta tip operacijskega sistema Windows, imenovan Windows iz polivinilkloridnih (PVC), s poudarkom na njihovi glavna razlika od drevesa'leseni ali kovina (aluminij) Windows - odvisno od vrste materiala, iz okvir okna.
Prva PVC Okna z'pojavil v Zahodni Evropi v 50-ih in hitro pridobila tržni delež, preseganje tradicionalnih dreves'lesenih oknih. Trenutno vsak tretji okna, izdelana v Zahodni Evropi in Ameriki - iz PVC. Hitro rast proizvodnja kovinsko-plastičnih Oken zaradi visoke tehnološke učinkovitosti njihove proizvodnje v kombinaciji z dobro potrošnikov lastnosti. Zato ni presenetljivo glede na dejstvo, da trg plastičnih Oken je ena izmed najbolj obetavnih segmentih gradnje za trg Ukrajine. Zgodovino svojega razvoja ima svoje korenine v ne tako daljni preteklosti - v 1992-1994 metalplast v obliki Okna in vrata, "prišel" v Ukrajini in začel, da bi zaslužil mesto pod soncem. V tistih dneh shemi, oglaševanje izdelkov do končnih potrošnikov, je bil popolnoma drugačen od sedanjega. Najprej boste slišali vrstnem redu, nato pa strokovnjaki šel z risbe na Poljskem ali v Nemčiji, kjer kovine, plastične konstrukcije in uvožene v končni obliki, ki, seveda, precej dvigne prvotne cene, in dobičkonosnost podjetja, kljub svoji dokaj zapleteno shemo, lahko do 200% (cena je bila nato približno $ 350 na kvadratni metrov! Tako visok donos, seveda, ne more primerjati z 10-15 odstotkov donosnosti, ki poteka danes.
Za desetletno obdobje svojega razvoja v Windows poslovanja, izgube v donosnosti, uspešno nadomestiti to izgubo večkrat povečala zagon. Spremenila shema dela - to je težko predstavljati, da kovin in gradbeništvu je bilo uvoženo v končni obliki iz tujine. Vse bolj ali manj dostojno podjetje, ki prodaja plastičnih Oken, je ustanovil svojo lastno proizvodnjo za normalno delovanje, kar je dovolj za uvoz kakovosti profil in zanesljivo opremo. Povečano število tržnih subjektov, vključno s proizvajalci (leta 1994 v Kijevu, so bili samo dve "KWin-Uk" in "Sergo", in ima danes več sto); mnoga tuja podjetja, ki so začela v Ukrajini predstavništev; občutno ostrejšo konkurenco, ki bi lahko ne odraža dinamiko cen, ki so počasi, vendar zagotovo "plazil navzdol.
Spremembe in psihologije potencialnih porabnikov, ki postopoma naselili v misel večno razpoke, stalno lase, barvane in tesnjenje ZSSR mizarstvo, je bolje, da spremenite domačnost, udobje, zvočna in toplotna izolacija sodobnih plastičnih Oken.
DINAMIKA TRGA
Trenutno letna količina trg plastičnih Oken je, po različnih ocenah od 1, 5 do 3 milijone kvadratnih m, ki je od $ 200 milijonov 400 milijonov usd, v maloprodajne cene. Po trgovci, povečanje prodaje plastičnih Oken je znašala v letu 2002 približno 20-25% v naravnih pogojih. Vendar pa se ustrezno povečajo v "denarni tok" se ni zgodilo, zaradi naraščajoče konkurence in stojalo' pletene s tem stalno zmanjševanje cen. Operaterji trdijo, da se za obdobje 2000-2001, padanje cen za plastičnih Oken je znašala 15-20%, leta 2002 pa so bili prisiljeni zmanjšati raven cen povprečna 9-12%.
Oceno možnosti za razvoj okna trg Ukrajine, večina operaterjev, ki so na splošno previdni optimizem. Mogoče rast povpraševanja za kovino-plastičnih Oken stojijo'je najprej povezano s povečanjem obsega in hitrosti stanovanjske gradnje, kot tudi z nekaj povečanje raven materialne blaginje svojih državljanov. Previdno pri napovedi stojalo', ki je v glavnem povezan z dejstvom, da pozitivne spremembe v investicijski dejavnosti, ki smo še niso pridobili vsi-ukrajinski obsega in so izrazito regionalni značaj. Tako, približno polovica (več kot 2, 5 milijona kvadratnih metrov) vseh novih stanovanj, ki naj bi bila zgrajena v Ukrajini je v letu 2003 predstavljala Kijevu, Kharkov in Dnepropetrovsk, ki kaže zelo dobre razvojne možnosti okna trga v teh regijah. Vendar ne več, zaradi nezadostne razvoju večine regionalnih trgov zapleta trgovine Cohn'situacija, ki vodi do povečane konkurence za omejen prostor, neizogibno zmanjšanje cene izdelkov, plummeting robu okna podjetja, itd.,
Ob upoštevanju vpliva teh dejavnikov, strokovnjaki trdijo, da v letu 2003 je rast zmogljivosti ukrajinski trg plastičnih Oken bo 15-25% (v naravni pogoji) ni najhujše spodbud za razvoj podjetništva.
Večina domačih "okno" podjetja, ki nimajo svoje lastne proizvodnje profil. Kakorkoli že, mi je uspelo najti le dve lokalni proizvajalci profil EcoPlast (izvedeno po tehnologiji Avstrijsko podjetje Dejansko od uvoženih surovin, kot tudi Ukrplast. To stand'je zaradi vsaj dveh razlogov: prvič, taka proizvodnja zahteva velike naložbe, in drugič, da se organizirajo, boste potrebovali veliko poizvedb glede tehnične dokumentacije, vseh vrst znanja in drugih neprijetnih trenutkov.
Ukrajina uvoženih profilov iz Avstrije, Belgije, Poljske, Slovaške, Turčije, Francije, vodstvo, seveda, pripada Nemčiji. Seznam je prikazan na ukrajinski trg nemška znamka pomembno: Aluplast, Artec, Gealan, KWE, Knipping, Kommerling, PlusPlan, Rehau, Schuco, Thyssen, Trocal, Veka in drugi. Opozoriti je treba, da v Ukrajini prihaja profil, se proizvaja tako v Nemčiji in odvisnih družb nemških podjetij, ki se nahajajo v Romuniji, na Poljskem, v Rusiji. Poleg tega, da nemška podjetja, pomembno mesto v ukrajinskem trgu so proizvajalci profil kot Dejanski, ViennaPlast (Avstrija), Deceuninck (Belgija), Pimas (Turčija).
Treba je opozoriti, da je stanje na ukrajinski trg v smislu zastopanja in koristi teh ali drugih blagovnih znamk, ne odraža Evropskimi trendi. Na eni strani to stand'zaradi dejstva, da je veliko znanih Evropskih proizvajalcev so preprosto ne nas oskrbujejo z njihovih izdelkov in naših rojakov še niso imeli priložnost, da se seznanite z njo. Na drugi paleto izdelkov, razmerje med ceno in kakovostjo, ki so na voljo danes ni zelo zahtevna za ukrajinski potrošnikov, še ni povsem ustrezala jim.
Statistika ugotoviti, kdo in koliko je prodaja v Ukrajini plastičnih Oken. Bolj natančno statistiko, ki je, ampak vsakdo ima v lasti. Ocenjuje se, da število podjetij - proizvajalcev kovinsko-plastičnih Oken, ki se giblje od 400 do 500. Z več sto jih je v glavnem mestu Kijev.
V skladu s tržnimi subjekti, izvajalci kovinsko-plastičnih Oken je možno razporediti v tri osnovne skupine. Prvi je majhno podjetje in imamo približno 70%), da v najem za proizvodnjo področju ne več kot 80-100 cm m in proizvodnjo od 3 do 5 polj hkrati. Z drugimi besedami, to je dobro znano, da vse "Garanti", ki predstavlja 30% vseh izvedenih naročil!
V drugo skupino sodijo podjetja, proizvodnih zmogljivosti, ki omogočajo, da proizvajajo 15 do 20 škatle na izmeno. Njihov delež v skupnem številu okna podjetja na okoli 25%.
Del podjetij (približno 5%) je tretji skupini je veliko podjetje z proizvodnih zmogljivosti v 1200-1500 kvadratnih m, z osebjem več kot 100 zaposlenih in kapaciteto 1000 škatle mesec in več.
Treba je opozoriti, da v zadnjem času precej pomemben konkurence specializiranih okna podjetja, ki so postala velika gradbena podjetja, ki je ustanovila svojo lastno proizvodnja kovinsko-plastičnih Oken in skupaj z dokončanjem zgrajene hiše so pogosto vključeni v njihovo prodajo "na strani".
Kaj je okno trg pri osebah?
Danes vsi vemo, nedvomno priljubljene, ki ni prvo leto zasedajo vodilni položaj na trgu, v bistvu opredelitev proizvodne in prodajne politike v Ukrajini. Po strokovnih ocenah, ta podjetja nimajo več kot 10. Med njimi - SP "Polji", glavni prodajni delež, ki predstavlja veliko gradbeno podjetje. Proizvodna zmogljivost je približno 3 tisoč škatel na mesec. Velikan № 2 - družba "Enran Akros, proizvodne zmogljivosti omogočajo, da proizvajajo do 10 tisoč Windows na četrtletju v razrede od "Gospodarstvo", da "Elite". Podjetje "Fenster" in "Izkazala" "vrgel" trg za 50 in 100 Windows na dan), in so opozorili predvsem na zasebne stranke. Močan položaj na ukrajinski trg, ki je tudi podjetje "Sterkh", "KWin-Uk", "Tekko Plus" in nekatere druge.
Posebno pozornost je treba nameniti trend, ki se je pojavila relativno pred kratkim, v boju za prostor pod soncem aktivno vključeni regionalne družbe. Iz tega razloga, prej stabilen položaj kapitala vodilnih podjetij v več regijah (in v Kijevu) je postalo manj stabilno. Prvič, v smislu Kharkiv in Rivne, kjer je s'ima svoje močne proizvajalci plastičnih Oken - Kharkiv objekt "Upanja" in Rivne "Renoplast". Ta podjetja delujejo v domačem profil EcoPlast, ki je v povprečju 40% ceneje, nemški (kar seveda vpliva na ceno končnega izdelka), in lahko proizvajajo v obdobju največje obremenitve 8-10 tisoč kvadratnih m vsak. Za obvladovanje takšnih količinah je pripravljen danes ni vsak ukrajinski proizvajalec PVC Okna. Konkurenčne trditve, da se ti novi voditelji so tako močne, da mnogi operaterji na trgu resno razmišljati o tem, kako hitro vzpostavitev partnerskih odnosov z njimi. To velja tako za izvajanje pripravljen blaga, izdelani v Rivne in Kharkiv, in uporabiti profil, ki EcoPlast za proizvodnja kovinsko-plastičnih Oken na podlagi znanih blagovnih znamk.
ZAHTEVO
Večino prihodkov (v tem primeru govorimo ne o donosnosti) v segmentu plastičnih Oken v podjetju so, seveda, na velikih strank. Lastnik velikih predmetov'predmeti, ki se pogosto neke vrste državno strukturo. Zato ta segment trga, ki je v veliki meri odvisna od proračunskega financiranja. Kljub vsem privlačnosti velikih naročil, ne moremo prezreti dejstva, da ni vedno plačilo naročila, ki so opravljena v določenih rokov. Polletno zamudo, zlasti gradbena podjetja, head'povezani s prodajo gradnjo svojih domov-pojav, precej pogosta. Z drugimi besedami, več naročite, večje je tveganje. V SV'v zvezi s tem, ki delajo z zasebnim naročnik si lahko ogledate v okviru trenutne gospodarske razmere kot dejavnik, ki zagotavlja določeno stabilnost. Danes, delež posameznikov, ki v skupni količini prodaje plastičnih Oken ne presega 30%. Vendar pa veliko podjetij, ki navajajo, da v zadnjem času število strank, s povprečnimi dohodki so zelo povečalo. Ta trend je še posebej opazen v 2000-2001. Danes namestitev v apartmaju za PVC Okna si lahko privoščijo veliko več ljudi, kot v začetni fazi razvoja je ta trg v Ukrajini.
Vendar, prodaje ostaja ključen problem, za okonsk. Tu vsakdo počne, kot jih lahko. Podjetja z majhnim obsegom proizvodnje poudarkom na naročila od fizičnih oseb in malih trgovina na debelo. Ta podjetja, ki imajo praviloma zelo nizko oglaševalskih proračunov, uporabite za promocijo svojih izdelkov na staromoden način - "od ust do ust". Sanje, srednje in velike proizvajalec - trgovina kupec, ki je kot nalašč - vredno finančno gradbeno podjetje. Te družbe so načrtovanje, organizacija svoje oglaševalske akcije bolj temeljito, da se je v povprečju od $ 10 tisoč do $ 50 tisoč evrov, skladno s'in da je na plakatih, in na prevoz, in na televiziji, in v specializiranih pritisnite.
Danes, sklop predlagani standard Windows: Windows gluhi, odprite eno-, dve-in funkcijo, ki mullioned Windows swivel, tilt, vrtljivo-zložljiv dvojna kombinacija (swing-out + gluhih) in prednjega skladbe (swing bivalve brez sekundarne razdelke). Gluhi okno, seveda, so najcenejše, medtem ko je razlika do 60% stroškov v primerjavi z enakim swing-out. Ampak čas, ko so se cene za kovino-plastičnih užitek so bile pretirane in potrošniki, ki so bili prisiljeni pečat sobah, minilo, in sedaj gluhih Windows se uporablja večinoma v pisarnah in nakupovalni centri (20% prodaje). Prodaja rotary in zložljivih škatel, se je bistveno povečal v zadnjih letih in so zdaj do 40% prihodka od prodaje teh izdelkov. Razlogi so trije: tam je rast dohodkov prebivalstva, počasi, a zagotovo, cene blaga, in, seveda, spremeni psihologije potencialnih potrošnikov.
Prilagodljivo oblikovanje sistema sodobne Windows omogoča, da izpolnjuje vse zahteve kupcev. Lahko izdelani v kakršni koli obliki-v obliki pravokotnika, obokan, krog. Več izražanja in individualnost, lahko Windows z uporabo mullions (dekorativne particije), ki so še posebej primerne za obnovo zgodovinskih videz stare stavbe. Vendar pa je treba priznati, da doslej fasade naše hiše, ki je okrašena s pretežno temno pravokotnike.
STOPNJE
Cena in kakovost kovinsko-plastičnih Oken, ki se spreminja v precej široko omejitev. Problem je, da končno ceno izdelka vpliva veliko dejavnikov. To vključuje stroške steklo, okovje, profile, tesnila, tesnilne mase in drugih materialov, stroški proizvodnje Windows, plače, dobiček, plačilo storitev na dobava in montaža.
Cene za Windows je dovolj stabilne. Povprečna cena eno senat paket z navadnimi stekla je 17-20 C. E. /m2 in dve senata ali senat z energetsko varčne stekla - 35-40 USD /m2.
Cene za pohištvo, so odvisne od tujih proizvajalcev. Delež pohištva v ceno končnega izdelka se lahko razlikujejo od 5 do 35%, odvisno od konfiguracije, velikost in odpiranje metode.
Kot je za stroške dostave in montaže, v tej številki upravljavce trga, soglasja in vzpostavi se na ravni 10-15% bi stroškov. Čeprav lahko obstajajo nianse, ki se praviloma nanašajo na opravljanje takih del, kot zaključek Skupščine šivov in smeti, zbiranje,, ki neizogibno nastane, ko demontaža starih Oken. V tej SV'ASCO je treba opozoriti, da cene, ki so navedene v ceno listov podjetij, zelo daleč od dejanske stroške naročila. Običajno, to je le osnovna cena najcenejših izdelkov. Za "Windows lesa grouses" je, na primer, je v razponu od $ 30-50 na sq. M. Cene krožno-zložljiv sistem Windows v razponu od $ 80 do 100 evrov na kvadratni M. vse ostalo, seveda cena-seznamu so navedeni na podlagi tega, da eno-zbornica okno, ki je, za vsako nadaljnje fotoaparat na vrednost naročila je potrebno "vrgel" še 10-20%.
Kot smo že omenili, z vse večjo konkurenco na oknu trgu vodi do stalne znižanja cene. Ta trend se je, po mnenju analitikov se bo nadaljeval tudi v naslednjem letu so se cene za plastična Okna bo treba zmanjšati vsaj za 10%. Ta okoliščina naredi nekatere prilagoditve metode vodenja konkurence - cena "vojne" se postopoma umikajo brez cen. Skozi nezmožnost, da bi pritegnili kupca poceni korenček" (za znižanje cen do neskončnosti, je nemogoče! Pred kratkim, mnoga podjetja se trudijo, da bi pritegnili pozornost drugih načinov. Ti vključujejo: krajši čas dobave in namestitve sistema Windows, poleg tega, da zagotavlja standardni nabor storitev in dodatne storitve, do "polno mesa", ki vključuje vgradnjo okenske police, mreže proti komarjem, žaluzije, rolete, široko izbiro barve in da okna vseh vrst energije-varčevanje lastnosti. Mimogrede, nekateri operaterji so že zmanjšanje količine prodaja dveh-zbornica okno za povečanje oskrbe z eno, ampak z energetsko varčne paket. Vendar pa je cena za okna podobne izboljšave bi lahko rastejo za 30-50%.
Pogled v prihodnost na prihodnje razmere na trgu PVC Okna, mnenja večina strokovnjakov se strinja, da se borijo za velik in zasebna stranka bo zelo težko. To je precej verjetno v prihodnosti in povečanje domače proizvodnje sestavnih delov (predvsem steklo in profil), ki bo neizogibno vodilo v nov krog konkurence, kar pa bo pripeljalo do razvoja paleto storitev in nižje cene... Hočem verjeti, da potrošniki od takšen scenarij ne izgubite.
"PONUJAMO POTROŠNIKU ZDRAV KOMPROMIS MED CENO IN KAKOVOSTJO IZDELKOV"
Sergej ESIPOV, Direktor podjetja "Polji":
- Če govorimo o obsegu ukrajinski trg plastičnih Oken, cenim približno 150 tisoč kvadratnih m mesec. V Kijevu predstavlja približno 25% te količine. Obstaja trend k večji delež regije. Prej stabilen položaj kapitala podjetja v številnih regijah, ki so postali manj stabilna. Prvič, v smislu Kharkiv in Rivne, kjer se je zdelo, proizvajalci plastičnih Oken - Kharkiv objekt "Upanja" in Rivne "Renoplast". Ta podjetja delujejo v domačem profil EcoPlast, ki je v povprečju 40% ceneje nemški profil (ki seveda vpliva na ceno končnega izdelka), in lahko proizvajajo v obdobju največje obremenitve 8-10 tisoč kvadratnih metrov vsak. Obvladovanje takšnih količinah je pripravljen danes ni vsak ukrajinski proizvajalec PVC Okna. Naše podjetje, na primer, daje v konicah sezone le okoli 3 tisoč kvadratnih metrov plastičnih mas. Seveda, v tem primeru, ne bomo razpravljali in primerjavo le, kvantitativnimi kazalci.
Drugi trend je konstanten upad cen. Letno 10% zmanjšanje cene kovinsko-plastičnih Oken je postala skoraj norm. Na srečo, da tuji partnerji razumejo to situacijo in reagirati na znižanje cen na pridobljeni profil. Drugače, da bi našli svoje rezerve za ujemanje ponudbe in povpraševanja, bi bilo zelo težko. Vendar pa obstajajo tudi druge možnosti, da bi ustrezno odzovejo na razmere. Zlasti danes smo pripravljeni ponuditi potrošniku okno dve seriji: "elitizem" in "normalno raven". Pripadajo različnim cena nišo - eno serijo 20% cenejši od elite. Mislim, da je to korak v našem podjetju, je zelo pravočasno in bodo olajšale življenjskih problemov tako pomembne naloge, kot je treba najti skupen kompromis med ceno in kakovostjo.
"CENA, KONKURENCA JE MOGOČE, PRAVILOMA LE NA RAČUN KAKOVOSTI IZDELKOV"
Oleg BELOSHAPKA, komercialni Direktor okno proizvodnje CJSC "ZASLON":
- V zvezi z nedavno ponovno rast v gradbeništvu in stanovanj, pisarn, obrate družbene sfere, kot tudi širitev obnovo starih stavb priljubljenost PVC v Ukrajini se je izrazito povečalo. Lani so pridelali skoraj v 3, 5-krat več kot v letu 1998, Po Goskomstat, zmogljivost ukrajinski trg PVC Okna je približno 240 milijonov dolarjev. V Kijevu, obvlada več kot 40% teh količin. Naše podjetje je eden izmed treh največjih ukrajinskih proizvajalci PVC izdelki.
Med trendov na trgu, je treba upoštevati nekaj stabilizacija obseg proizvodnje. Ob istem času, vse večja konkurenca, majhni proizvajalci dampinga, pogosto na škodo kakovosti izdelkov. Zaradi cenovne konkurence je mogoče, praviloma le na račun kakovosti izdelkov, upoštevanje tehnologija, prihranek namestitev. Prav tako je treba opozoriti, da Ukrajina ne več kot 3-5 podjetja ponujajo "okno na ključ", tj. ne le namestite v odprtino okna, vendar končna zunanjih in notranjih pobočjih, vgradnjo okenske police in okenske police itd.,
VIR: BudMajster
Комментариев нет:
Отправить комментарий