Gradnja in rekonstrukcija.
Nemogoče je živeti v enaindvajsetega stoletja in zgraditi kot v deklic'devetnajstega 2006-10-28 16:32:42
Urban študije - pojem je širši od arhitekture. Kot znanosti, urbane študije, ki proučuje družbene, gospodarske, kulturne in druge vidike človekove dejavnosti, ki določajo videz sodobno mesto. Morda, da je razlog, zakaj Direktor Kijev Inštitut za urbane študije, Heinrich Filvarov pripada majhno število arhitekte, ki ne samo, ampak, jasno razumejo bistvo procesov, ki se pojavljajo danes v urbano načrtovanje. - Henry Iosifovich, smo slišali veliko o nujnosti videz v centru Kijeva vzorci novo arhitekturo. Kako je to upravičeno pogled? - Pred kratkim sem prišel iz Amerike, sin moj prijatelj. Vtis, ki ga iz Kijevu nenavadno. Otroka, ki mu je bila odvzeta. Samo on ljubil mesto. Ampak nekaj drugega je zanimivo - je bil navdušen le, kar nosi pečat avtentičnih Predmetov. Mu je všeč prenovljena hiša v Jaroslav Val, Vladimirskaya ulici. Vendar naša nova struktura za to je ne samo seznanjeni arhitekturo in triviality. Bi radi videli kaj novega, in hkrati izključno v angleščino. Menim, da je naše mesto je minilo fazi razvoja banalen na Zahodu stavbne tehnike. Ta korak je nujen zaradi potrebe, da se učijo abecede sodobne arhitekture, zdaj pa, glede na to, da naše mesto potrebuje za nadaljnji razvoj, moramo napredovati za razvoj resnično inovativne, "Hayakawa" arhitekturo. - Se Vam ne zdi, da če smo zgradili v slogu hi-tech, je malo verjetno, da bo nekoliko drugačen od Zahodne arhitekture? Čeprav ni nič narobe s tem, ker je "Kijevu moderno" skoraj ne razlikuje od francoske in Avstrijske art Nouveau. - Kijev art Nouveau arhitekture začetku XX stoletja je bila odraža na pan-Evropski trendi. So bile majhne razlike v okras. Vpliv razlike v materialu. Ampak, v bistvu, to je bil pan-Evropske arhitekture. Pomembno je omeniti, da je Kijev art Nouveau je bil izziv in revolucionarno pojav. Po vsem, med arhitekturo Nikolaev in sodobne nič vmes. Art Nouveau je bil korak v nov koordinatni sistem razumevanje kakovosti in zmogljivosti arhitekture. Zanimivo je tudi, da je zapisana art Nouveau in najbolj slikovito pot v teh stavbah, ki so bile precej nad okolico stavbe. S prihodom sodobnost namesto dva-in tri-nadstropje "klasičnih stavbah v središču Kijeva začel graditi sedem-in še osem-nadstropne stavbe. Ta moderna obvlada novega materiala - beton. Je'nov ritem Oken, vrat in drugih podrobnosti. S'pojavila se široko razteza. Bil je zelo prilagodljiv v smislu, plastične cevi. Torej, če nekdo ima vtis, da je že Kijev arhitekture razvili popolnoma brez konice in odmori, je popolnoma napačen vtis. Učinek globoko, arhitektura infrastrukturnih dejavnikov,-združljivost', povezane z gospodarstva, socialnega življenja v državi in stopnjo tehnološkega razvoja, so bili nabralo, in, na koncu, pljusknil v obliki stvaritve Kijev arhitekti-modernists. In če danes smo sodelovala le pri obnovi Osrednji del mesta, nato pa bo prišel čas, ko smo izpušnih ceveh virov okrevanje, tako da vse stavbe, v začetku dvajsetega stoletja, bo mogoče obnoviti. Ampak do takrat, ko bomo obnovili ta niz stavb, drugi niz stavb bodo prišli v stanje, ki zahteva takojšnjo obnovo. Začeli bomo obnoviti v isti kakovosti, in, v resnici, bo delo v Muzej, Osrednji del, Kijev, ne ustvarja nobene nove elemente. Verjetno, za vse enako, bo prišel tak trenutek v zgodovini Kijevu, ko smo razumeli, da stavbe, ki so zdaj v "drugi fazi" za obnovo, popravilo ni potrebno. Moraš utreti novo pot in za izgradnjo nove stavbe, ki bo pomenilo nov korak v zgodovino je Kijev arhitekture. "Vendar obstaja prepričanje, da je art Nouveau stavba je bila zgrajena na praznih površinah, kjer jih niso motili nikogar. Ali je tako? - Št. To ni res. Na primer, ulica Yaroslavov Val je bil vse zgrajena. Ni bilo mesta, ki so na voljo. In nenadoma so nove hiše v art Nouveau slog. Kako se je to zgodilo? Zelo preprosto. Kupil zemljišče. Novi lastnik je brez obotavljanja rušenja stare hiše in ustvarili novo arhitekturo. "O tem, kako dialog med slogi? Ko pogovor arhitekturni trendi razvija v nesoglasij in konfliktov? - To je težko reči. Vse sub'objektivno in relativno. Vendar v vsakem primeru, dialog poteka, ko se dve udeleženci pogovora je bilo različnih pogledov na isti priložnosti. Če so vsa mnenja sovpadajo, potem ni dialog. Če vsej ulici je zgrajena v isti model projekta Nikolaeva, da ne bo dialoga. Ampak, če je'je drugačen slog, je dialog. Kontrast je tudi oblika dialoga, glavna stvar, da klic ne gre za zlorabo. - Na žalost, v Kijevu niso v nasprotju arhitekturne sloge, in arhitekte same. Tudi v razvpiti show business ne pognuti na tako nizki ravni s'showdown, ki je postala samoumevna, za nekatere Kijev arhitektov. Kaj lahko pojasnite, da je? Je smrt tradicionalnih etičnih norm? Ali pa je to posledica banalen boj za kupca? - Tako. Vsakdo si želi, da zaslužiti kruh in maslo. Vse arhitekte, ki se borijo za naročilo. Obstaja določeno konkurenco. Vendar ne moremo reči, da se je boj je na načelu "vsi proti vsem". Nasprotujejo nekatere arhitekturne skupine. In teh skupin menijo, ideološke in konceptualne. Vsak oborožen s svojo lastno ustvarjalno koncept, in na način, vidi [dodatne načine za razvoj ukrajinske arhitekture. Ta spor v celoti odraža ideološke razlike, ki split ukrajinski družbi. Ker je arhitektura točno ideološko od vseh umetnosti. To je najmočnejši vpliv na načela družbene organizacije. Slabe glasbe ne poslušajo. In arhitekturo-ne moreš skriti. In stvari, ki na prvi pogled zdi nesprejemljivo, kot človeka, hodi po ulici in si jih lahko ogleda vsak dan, se seznanijo in celo sorodnike. Ljudi, ki ne morejo upreti nenehno nenavadno arhitekturo in svoje zavesti, se postopoma prilagaja. Otroci, ki so rojeni v neko okolje, se kot dani sistem. In to je moč predlog arhitekture. To je razlog, zakaj arhitekturne konflikti so konflikti v pogledu na svet. Naša družba danes je bizarno mozaik nasprotujočih si idej, in naše arhitekturne sporov, ki natančno odraža vseh teh pojavov. Na primer, ena skupina je poskušal graditi prihodnost Ukrajina na podlagi vrniti k načelom državne strukture in estetske vrednote preteklosti. Druga skupina meni, da je Ukrajina bi morala razviti Evropski model državne strukture in moralo in mora biti v Evropi opozicije - "nismo tako, da smo posebni, in na načelu - "mi smo enako kot ti, ampak s svojimi značilnostmi". Te skupine so zelo institutun v Kijevu arhitekture. Da je oblika organizacije, ki se je zavezal, tla naloga v arhitekturi in tisti, ki so prevzeli nalogo inovatorjev. Vendar je večina arhitektov meni, da je za izkoristiti razvpiti "kos kruha", saj ne sme biti samo na eni strani. Jemljete neke vrste bližnjem terenu, ustvarjanje konformističnega arhitekture. S'so velike hiše iz opeke, okrašena z različnimi "vinjet" in "pripomočkov". In te stvari nadarjenih arhitektov. Ampak vse to ne spodbujajo razvoj sistema oblikovan Kijevu. Če želite ustvariti nekaj, siva z neskončnimi podrobnosti ne pomeni, da obnovijo mesto. - Tako v Evropi kot v ZDA, se šteje, prestižni, da živijo v stari hiši. V starih hiš z restavracijami, pubi, hoteli, pisarne. Seveda, da bi živela v stari hiši, je potrebno nastaviti nekatere objekte: ogrevanje, plin, kanalizacijo, itd., Pred novo luno, Ali pa uporabite potencial stari Mački stavb? Veliko jih čakajo na njihovi pravi lastniki, ki bo jih dal, da dobro uporabiti. - No, seveda, možnost, da se stari Mački se ne uporablja v celoti. Stari, ki potrebujejo popravilo hiše mora najti novo funkcionalno uporabo. Veliko starih stavb, potrebujejo prenovo in obnovo. Res, Američani in Britanci ljubezni živeti v starih hišah. Vendar teh hiš bi morala biti udobno in varno. To Sveto pravilo. - Vse nove gradbene tehnologije je odraz gospodarske večno aspiracije oseba, ki z najnižjimi stroški, da ustvarjajo največje število posebnih bogastvo. Na žalost, zdaj pa je gospodarska situacija je takšna, da dela priročnika, na primer, Zidar, v Ukrajini je veliko cenejše kot na Zahodu. Morda je smiselno uporabiti to stanje in graditi več dobro zidane hiše? In ko je tako, je vedno utemeljena kritika poskuša graditi v duhu sto leti? - Za mene odgovor je preprost. Če smo obnovi stavbe (in celo nekaj uporabo novih materialov), ki je, če je vse narejeno profesionalno, dobro. Če gradimo novo hišo, vendar poskusite prenesti off kot starih časih, kot stilsett je, kot pravilo, je tako poenostavljeno vulgarno znak, ki je takoj jasno: to ni antične arhitekture in ni poskus, da se strinjajo z novo stavbo z oblikovan sistem iz preteklosti, ampak poskus, da poskrbi za okus naših novoblogika. Obnovo stare stavbe, ki je vsekakor potrebno. Ampak to je treba storiti zelo previdno, brez domiselne špekulacije. Če smo zgradili dovolj velik, o'objekt v mestu, to bi moral biti narejen tako, da odražajo danes. Če bomo le igra, arhitekturo preteklosti, bo rezultat še vedno dobili napačne. Ne glede na to, kako smo poskušali natančno poustvariti preteklosti, mala izkrivljanja, ki se jim ni mogoče izogniti. Na koncu, morda ne bomo prejeli niti sedanjosti, sedanjosti, preteklosti ali sedanjosti. Eden od romanov Cortazar njegov junak govori o Argentini, da "v tej državi neizpolnjene preteklosti in neizpolnjene prihodnost". Ne želimo in junaki ukrajinski romanov je dal opis svojo državo na podoben način. Navsezadnje, če smo neizpolnjene preteklosti in neizpolnjene prihodnosti, trenutno smo neizpolnjene. "In kako močan je vpliv stranke o sprejetju arhitekturno rešitev? - Danes mnogi za poslovne stranke, predstavniki katerega so potovali po svetu in že imate idejo, kaj domove je treba delati in živeti. Vendar pa se zelo pogosto ukvarjajo se s strankami, ki nosijo popolnoma divje nesmisel. Vendar še vedno z njimi delati. Nobena stranka - ne dela. Mimogrede, v notranjosti'jer naše nouveaux riches kažejo tudi večjo dovzetnost za okusa pompozno in zapletena dekoracijo, kot pri obravnavi arhitekture stavb. - Lahko Kijevu arhitekti ne preprosto reproducirati, kar je že na Zahodu, ampak tudi ustvariti novo izvirno arhitekturo? V Kijevu so arhitekti, ki imajo potencial za ustvarjanje superdangerous arhitekturi, ampak so SV's tem povezana je z roko in nogo. Na bolder projekta, težje je izvajati. In če so projekti ne izvajajo, arhitekt levi brez naročil. Najbolj kupci ne potrebujejo visoke arhitekture. Potrebujejo, da se hitro dogovoriti o projektu, bi dobiček in vse. Vendar sem, kot arhitekt sem prepričan, da če gradimo obsežnih o'predmet, ga mora odražati naše epohe. Nemogoče je živeti v enaindvajsetega stoletja in zgraditi tako zgrajena v deklic'devetnajstega stoletja. VIR: BudMajster
Комментариев нет:
Отправить комментарий