Gradnja in rekonstrukcija.
Naravna preprostost "umetnost in obrti" 2006-10-28 15:36:53
S prvim vprašanjem smo začeli serijo člankov o zgodovini načrt pod naslovom "Arhiv". Na to temo napisal obsega raziskave, gore popularne literature in nešteto člankih. Poleg tega, zgodovine oblikovanja je zapleten proces, v katerem se prepletajo z imeni, datumi, gibanj, smeri, slogov in o'predmeti. Začeti je težko opredeliti: to je izgubljen med zgodovina likovne in dekorativne umetnosti in neposredno odvisna od dogodke in spremembe v družbi. Na koncu tega procesa ne samo sedanje, ki se nikoli ne ustavi presenetljivo število ideje in trende, ki spremeniti drug drugega z veliko hitrostjo. Razvozlati ta dinamični žogo in našli konstante za izsleditev izvora nekaterih idej in ugotoviti vpliv, posojila, novosti in remakes, skratka, da poskusite, da bi svoj mozaik iz različnih briljantno kosov informacij - tako veliko zanimanja, ki so privedli do pojava tem stolpcu. Vsak arhiv je ne samo parka stare, prekritih s prahom dokumentov, temveč je poudarek informacij,-združljivost'je povezana z določeno mesto (ali sedem'I, rodu ali kraj, država). Naš Arhiv je arhiv ključna dejstva o zgodovini, da ne samo vplivala na razvoj svetovnega design, ampak vpliva tudi na zgodovino oblikovanja v Ukrajini, kakor tudi težnje ukrajinskega modela in vplivala na razvoj oblikovanja na svetu. Struktura "Arhiv" - diachrony: ločeni dokumenti nanizani na časovni osi dvajsetega stoletja, ustvarjanje tri-dimenzionalni prostor, odprta za različne interpretacije. Pozornost se ne osredotoča le na imena in slogi, ampak tudi na Splošno družbeno-kulturne situacije, ki določa vzorce, razvoj umetnosti na Splošno, vloge in vedenje potrošnikov in proizvajalcev, odnosi med modo, inovacije in uspešnost. Dve arhiv oddelka, ki je vzporedna predstavlja zgodovino svetovne in domače design, ustvarite več o'jedrnate sliko našega časa. Zgodovina sodobnega oblikovanja, kot tudi na Splošno v celotni zgodovini dvajsetega stoletja, izhaja iz revolucionarne dogodke, ideje in osebnosti stoletja deklic'Atadzhanova. Je eden najpomembnejših trendov v umetnosti XX. stoletja - modernizem je določen obraz, sodobnost, nastala v Angliji v sredini XIX stoletja, iz plemenitih in nekoliko naivno začetkov Gibanja umetnosti in obrti. In tako, stoletja deklic'atacati. V evropi. Anglija. Razcveta od Viktorijanski slog. Modno razkošje, bogastvo, enostaven za uporabo. Če je pohištvo je nekaj, za spomenike, težka, vklesan. Če tkivo je nato močno ornamentirane. Če inter'EP - obvezna'nujno multidisciplinarne in overwrought. In kot vaze, figurice, Ruski, poročni prstan, bonitete in ni govora. Vse to vemo iz Dickensa in", Thackeray in Bronte. In ne gre le za to pove angleški Viktorijansko književnost - ampak tudi o vzponu novih Britanski dobrine na različnih celinah, avtoritete in moči, pravica do biti prvi in najboljši. To stanje, polno udobje in absolutno moč, kot se pogosto zgodi v zgodovini, rojen akutna utrujenost, izguba, omejeno uporabo, ali paradisvanessa, ki se ukvarja in ustvarjalnost, in življenja samega. V Angliji sredi prejšnjega stoletja se je ta občutek izzval ideja, ki je pojem "design" v svoji sodobni pomen in je bila zapisana v Gibanju domače in umetnostne obrti. V 1861, William Morris, zgleduje po idejah John Raskin in spada v isto pre-Raphaelite Bratstva, ustanovil podjetje Morris & Co. To vključuje pridružena podjetja Morris, ki je s pomočjo novega pristopa k proizvodnja predmetov za vsakodnevno uporabo - oprema, pohištvo, tkanine in dekoracijo prostorov želel spremeniti odnos dekorativne umetnosti in obrti. Vrednost človeškega dela, individualno ustvarjalnost, poštenost in moralnost avtorja so nove baze dekorativne umetnosti na William Morris. Preprostost, harmonijo, funkcionalnost, naravnosti so novi umetniški načeli. V dobi industrijske revolucije Gibanje domače in umetnostne obrti vrne v orbito proizvodnja Avtor, umetnik in mojster-mojstra v eni osebi. Vendar morda najbolj pomembno in revolucionarni dosežek William Morris in njegovo spremstvo je oznanilo o enakosti v redu in dekorativne umetnosti. Prvič so oslabili hierarhije Royal Academy of arts, je bila določena, slikarstvo vodilno mesto med vsemi umetnosti in kiparstva, in še posebej dekorativne umetnosti, in - zadnji, pomožni prostor. Pravico zahtevati arhitekturo, keramika, carving, vitraž, les, steklo, materiali, itd., "umetnost" naj predmet načrta, dekoraterstvo in arhitektura odpri svoj self zgodovino s svojo znane osebnosti in mojstrovine. Prvi veliki projekt William Morris je svojo hišo, Rdeči hiši v Bexley, ki ga je Philip Webb in popolnoma opremljene z Maurice in njegovi sodelavci. Vezenje, stenske poslikave, vitražni plošče v stilu pre-Raphaelite in pohištvo, ki je okrašen z rastlinskimi motivi. Tako je v Studiu Maurice se je rodil koncept "skupnega varstva" - hiše, kot končal umetniških del, kjer je vse o'predmeti in elementi inter'jer ustvaril enega oblikovalca. Charles Ashby, privrženec Morris in ustanovitelj Guild in šolo obrti, je šel dol v zgodovini zaradi svoje jedilni pribor. Ukrivljene linije in vezavi naravnih vzorcev na srebrni pribor Ashby je imel močan vpliv na Dunajske secesije in art Nouveau. In ideja, a kmečke skupnosti, obrtniki, komponente z naravo celote in prilagajanje njeni motivi za njegova dela - Guild plovilo, ki je postal zelo priljubljen v ZDA, kjer je idejo o "umetnosti in obrti", ki je zmagal na drugi dom. V 1870-80-ih letih v zda, državi, kjer aktivno razvija množično proizvodnjo iste vrste nizke kakovosti gospodinjskih aparatov, - zrnje William Morris našel plodna tla. In po sprehodu Oscar Wilde v 120 mest Amerike dela Ameriške umetnosti in obrti" je opredeljen v Modi. Wilde je govoril o grozno monotonosti Ameriške arhitekture, bledo, brez avtorstva kopije arhitekture antike, - o morali "izpolniti umetnik in mojstra", o lepoti udobja in enostavnosti. Rezultat je najbolj znan predstavnik Ameriškega Gibanja postane (v svojem zgodnjem obdobju), Frank Lloyd Wright - legenda Ameriških arhitekturo in oblikovanje. Ideje kmečke skupnosti sprejme Gustav LIBANON. On organizira skupnosti in obrtna delavnica, v Syracuse, new York, in leta 1901 se začne kar zelo vpliven revije "Master" (Mojstra). Okolje Stkl spodbujati preprostost in vrnitev k naravi "narečje" - obrazci, ki so na izvoru sama American art. Drugi znani skupnosti "domače in umetnostne obrti", ki jo je ustanovil Alberta Hubbard leta 1893 je bilo roycrofters. To so bile samo skupnosti, ki ne samo, da je doseženi gospodarski uspeh in postal romarski kraj za turiste že v začetku XX stoletja, vendar se je ohranilo do danes. Trenutno roycrofters znanih bakrena posoda. Ideja preprostost, naravnost, trgovina na udobje, ročno ™ 'predmeti, ki so bili značilni za obe različici Gibanja, medtem ko je Ameriška različica je bila različne interesne več demokracije kot za ustvarjalne strani "domače in umetnostne obrti". Na začetku XX stoletja ideje Gibanja umetnosti in obrti ekološko vpisana v umetnosti, predvsem Evropski. Art Nouveau v Franciji, Jugendstil, v Nemčiji, ruski art Nouveau in modernizem (in functionalism in constructivism, futurizem, mednarodni slog, minimalism in številne druge "isms"), ki izhajajo iz inovacij, Gibanja, umetnosti in obrti. Rojen Gibanje koncepti načrtovanja kot naravni fusion umetnik in mojster mojstra, vizije in sposobnosti, "visoke" umetnosti in utilitarianism in določa dojemanje oblikovanja v dvajsetem stoletju, in njegove glavne komponente. Odnos Morris, da "izdelave dvigne in prikrajšani za mehansko, obessilennaya učinek, in visoko umetnost preneha biti žep igrača nekaj, v veliki meri oblikujejo svojo zgodovino sodobnega oblikovanja. VIR: Archidea
Комментариев нет:
Отправить комментарий