Sodobne stavbe so pogosto zadela opazovalec nenavadno obrisi, ki segajo od preprostih geometrijskih oblik tekočine biomorphic strukture ali se zdi, nedokončane stavbe, v pokoju iz gradbeniki, pozabijo gozd in žerjavi. Teh raziskav so bolj pogoste v javnem sektorju kot v zasebnih domovih, kar ni presenetljivo, saj v hiši ljudi, ki si želijo počitka, in zato je zelo konzervativna. Ampak tukaj lahko najdete poskusi s prostorom.
Kljub dejstvu, da obstoječa stavba tehnologija ne more pa vplivati na videz hiše, arhitekt je vedno mogoče zgraditi hišo, nekaj drugačnega od naslednje. Kot liberalizacijo družbe tradicionalnih vrednot in načina življenja se spreminjajo svobodo izbire in se lahko vsi, ki želijo. Ta izraz naj ne bi ne vplivajo na in oblika stavbe. Tudi najbolj prefinjena in zapletena zgradba, Baročni ali art Nouveau fit, če pogledaš v običajni obliki, in tekočine dekor je samo okras. Moderne arhitekture, se zdi, poskuša prevesti v beton, kovine, les in steklo vse "papir" arhitekturno utopija zadnjih stoletjih.
"Papir arhitekture" klic arhitekturne grafike in fantazije, ki so bili nikoli dal v realnem stavb, pogosto pa jih gradijo nemogoče načeloma.
Težko je reči, v kolikšni meri materialov, ki se uporabljajo za omejitev slog in oblika stavbe. Seveda igrajo veliko vlogo pri oblikovanju hišo, če le zato, ker ugotoviti, mnoge njegove značilnosti. Ampak na srečo, danes izbira materiala za gradnjo je dovolj velika, in lahko bi našli najbolj primerna. Poleg tega pogosto za podobne modele uporabo bistveno različnih materialov (pod pogojem, da se prilegajo na njihove lastnosti). V nekaterih primerih, opeke zamenjajte pena beton in kovine kmetiji - drevesa'lesena. Ki je trenutno v gradnji z armiranega betona ali lepljenega lesa, načeloma, ni mogoče zmanjšati z uporabo tehnologij prejšnjega stoletja. Vendar pa sodobni arhitekti za gradnjo stavb tradicionalnih vrst, tudi če niso prikrajšani zahtevnosti. Na drugi strani velikan dome Renesanse so bile zgrajene iz tradicionalnih materialov, kot so kamen ali opeko. In njihove velikosti, in vtis, ki jih ustvarjajo, niso slabše moderno "spadajo" stene.
Lahko rečemo, da v tradicionalne arhitekture je prevladoval slika in vzorec, in je bolj pomembno, je danes oblika in barva: slika se je spremenila kiparstvo, običajno povzetek.
Papir zadnja utopija
Vse se je začelo, kot vedno, z skice geniji. Prvi je dosegel nas arhitekturne utopije slike so znani italijanski arhitekt in grafični umetnik iz XVIII stoletja, mojstri arhitekturne krajine Giovanni Battista Piranesi. V njegovih grafik je bil in je pokazala fantastično, je nemogoče za realno izvajanje arhitekturne zasnove. Piranesi prikazuje neverjetno stavb v mestu, ki je v Renesančnem slogu, svojo fiktivno strukture, ki so bile napolnjene s stebri, oboki, stopnice in prehodi, vse to je bilo velikansko in v velikem številu (mislim, da njegova dela so bili navdih za umetnika, Maurice Escher).
Kasneje francoski arhitekt classicists Claude-Nicolas Ledoux razvitih nepraktično, usourcek ideje "idealno mesto" Sho. Njegovi eseji nosil odkrito utopični in celo nadrealistično znak: na primer, vrtnar je bila hiša v obliki ogromne delovno področje, brothel - v obliki falos itd.,
Kot je zdaj s'asopus, fantazije super mojstri v preteklosti niso bili tako nerealno, kot se je zdelo prej, in arhitektov drew jih pred svojim časom za starosti. Te risbe zgleduje obeh arhitektov in umetnikov.
Skrb za arhitekturo iz tradicionalnega, stoletja preizkušen oblike začel v XIX. stoletju, v dobi eclecticism. Nato je postal veljaven kombinacijo različnih zgodovinskih stilov. Poleg novih tehnologij, kot so kovine, stebri in oboki, ki jih je dovoljeno graditi nekaj, kar se je doslej nemogoče. Je bilo s tem combinatorics v začetku XX stoletja "storitsa" slavni art Nouveau, ki se imenuje zadnji "veliki slog". Potem je slog, ki je opredeljena značaj dobi.
Arhitektura je bila ločena od realnosti postopoma, po razvoju stavbe tehnologije in inženirstva. Danes je fantastično objektov - rezultat dolgotrajne starost razvoj arhitekture, ki se imenuje moderna. In še, da v zadnjih letih je spoznal v beton, les, kovine in steklo, je bilo le strojno prevajanje najbolj drzne zamisli "papir arhitektura" - seveda ob upoštevanju slogovnih značilnosti obdobja, ki sledi duh časa in obstoječih tehnologij.
Italijanski Sant ' Antonio'elia pobral baton arhitekturne fantazije v začetku XX stoletja. Na žalost, pa ga ni bilo usojeno, če želite prevesti svoje ideje v realnost - je bil ubit v času Prve svetovne vojne. Vendar pa je njegova projektov, ki so vplivale na razvoj arhitekture v dvajsetem stoletju. Še vedno stavbe na risbi, sodoben videz.
Ni vse arhitekti ruske avantgarde je uspelo uresničiti svoje projekte v življenju. Iakov Chernikhov in Ivan Leonidov zgrajena dobesedno za eno hišo. Iakov Chernikhov - kabel-hiša s vodni stolp rastlin "Rdeče zwaar" v St. Peterburgu, Ivan Leonidov - stopnišče P'alegorico. Vendar pa svoje projekte in modelov, se zdi, je zagotovil celotno arhitekturo drugi polovici XX in XXI stoletja. Tam boste lahko našli in zlome, dekonstrukcija, fantje in high-tech, in bionic obliki... Ni čudno, arhitektura Sovjetske constructivism, tako cenijo sodobnih arhitektov - ideja, ki se je prvič s'pojavil v fantazije prvi polovici stoletja, je postalo možno izvajati v materialu, v drugem.
Brez dvoma, in prve stavbe niso bile formless. Samo njihove oblike - tako zunanjih in prostorov, - tradicionalni in ponavadi, in poleg tega, ne toliko presenečen. Poskusi, da brez gradbenih od običajnih oblik so številne. Poskusi začel v Baročni dobi, in razcveta je prišel v obdobju art Nouveau. Vendar pa, in Gotske katedrale, ni bila skromnost vrst.
Najprej najde sodobnega časa
Krepko poskusi z obliko, ki je začel v moderni dobi. Francoz Hector Gmar in Belgijski Victor Horta je eksperimentiral s prostornino stavbe. Kopalnica z gladko poteka v stene in strop v Parizu dvorec Guimard ali občutljivo steklo, kovinske strehe, visi nad vhodom v Parizu metro, ki ni nikogar pustila ravnodušne. Ruski modernizma ne zaostajajo. Da le je svetovno znana stopnišče v Ryabushinsky dvorec objektov Fyodor Shekhtel v Moskvi.
V hiše Katalonske Antonio Gaudi, slavni Barceloni, skoraj neskončno variacij oblike. Glavne značilnosti tega stila je uporaba velike količine keramike na predložiti stavb, in - kar je najpomembnejše - zelo bizarnih podrobnosti. Skoraj vse stavbe presenečenje biomorphic Zaliv Okna, balkoni, cevi, stopnice in inter'Rami. To suština of art Nouveau ni preveč udobno, kot obiskovalec stavbe znajde v naročju fantastično pošasti. In stolp znana Katedrala Sagrada Familia nekaj podobnega skupino gliv.
Po dekadence modernosti v obdobju, ko vse postopno človeštvo je bil navdušen gradnjo novega življenja, in tako pride do moda poenostavitev in zmanjšanje stroškov končna stavb. Tipično constructivism in functionalism čisti obliki z najmanj majhnih delov, stene, seka pravokotno, skoraj levo ni prostora za fancy nianse, podobne tistim, ki so znana art Nouveau.
Observatorij za Einstein Stolp, zgrajen v Potsdamu arhitekt Erich od Mendelson je revolucionarna za svoj čas gradnje; to lahko imenujemo prehod iz sodobnost functionalism. V tem bionic stavbe prepoznamo značilnosti obeh stilov. Mimogrede, gradnja Mendelson je tam in v naše mesto - elektrarne tekstilni tovarni "Rdeče Zastave".
Po Drugi svetovni vojni eksotične oblike postal zanima Le Kursuse v Evropi in Indiji, Frank Lloyd Wright v ZDA in Oscar Niemeyer Brazilija. Prvi od teh arhitekti, ki imajo vgrajene zelo svetlo in kakovosti, vendar še vedno relativno tradicionalne stavbe. Kapela v ronchamp, ustvaril Le Corbusier, in Guggenheimov Muzej v new Yorku, na predlog Wright postal še en preboj v arhitekturi nenavadnih oblik. Nmeyer srečen, da graditi mesto - prestolnica Brazilije z ei'jamo države.
Kasneje se je odlično Operno hišo v Sydneyju Jorn Utzona, letališča Herault Saarinen v Združenih državah amerike in "ledene gore" Palace Finska Alvar Aalto v Helsinkih, močvirje kovin v Centru Georges Pompidou v Parizu, Renzo P'John in Richard Rogers (od te stavbe, ki je začel hi-tech).
V odredu od realnosti
V zadnjih desetletjih se je zaradi novih materialov in gradbenih tehnologij, kot tudi priložnosti comp'računalniške tehnologije, ki omogočajo izračun kakršne koli konstrukcije, zgradb in objektov, ki so daleč od pravokotne parallelepipeds, skoraj bolj priljubljena od tradicionalnih domovih.
Zdi se, da je vse arhitekte, ki imajo dovolj proračunov, eksperimentiranje z obrazec. Belo", nato pa'I" in "kosti" Santiago Calatrava letijo nad muzeji v Valencii in Milwaukee in Olimpijski kompleks v Atenah. Na Splošno, vse zgradbe arhitekta zraka in svetlobe. Prepletanje high-tech, ki je postala skoraj glavna slog moderne pisarne po vsem svetu, je bil nadomeščen z hladilnika in standardizirani "mednarodni" slog. Dekonstrukciji najbolj radikalno delo s prostorom, saturating svoje trnje ventili, fragmenti deli in ukrivljene stene. Vtis je, da je bila stavba bo propad, je še vedno nedokončana. In včasih so videti pošasti, samo izhajajo iz oceana in se obrnil na zrak v kovine, kot so Frank Gehry. Eric moss ljubi neverjetno ostri koti in naper. Avstrijci z Coop Himmelblau eksperimentirati z "papir arhitektura" ruske avantgarde, ki uvaja nekatere njene elemente v svoje stvaritve. Muzeji, tovarne in postaje Zaha Hadid videti kot dozed off velikan bitje neznan znanost vrste. William Alsop krasi stavbe Windows v obliki pike in jih postavlja nad tlemi na tanko in pletarskih kovinsko podpira. Knjižnica v Seattlu REM Koolhas več kot velikan stekla origami. "Kumare" in "želva" Norman foster postal dekoracija Londonu, in nebotičnik "Agbar v Barceloni je isto Združenje, kot je navedeno zgoraj, skice Ledoux. Stanovanjska hiša v Almere (Nizozemska), ne samo, da spretno ukrivljen, tako da še vedno in prekrita s kovino "lestvice", kot bojna ladja... Verjetno samo seznam sodobnih stavb neobičajne oblike bo celotno številki revije.
In tudi take na videz tradicionalnih stavb kot so cerkve, ni ostati ravnodušna iz arhitekturne norost. Poleg tega večina Cerkve, denominacije, ki ima dolgo in več stavbe tradicionalne arhitekture. In če Pravoslavne in Muslimanske mošeje redko razlikujejo od tradicionalne Cerkvene zgradbe, Katoliška in predvsem Protestantska Cerkev postala prostor za poskuse z nosilci in dekoracijo. Konkretne hipped streho Cerkve v italijanski Siracusa dviga nad mestom in Helsinki Cerkev v rock, skoraj v celoti skriti v granit. Vendar to ne preprečuje, da bi ti objekti so lahko izjemno pam'na stojnicah.
Stanovanjska stavba, dokler se ne nagibajo k tradicionalnim oblikam. Tudi ultra-moderna stavba, zgrajena v okviru posameznega projekta, redko se razlikuje od naših običajnih mestnih apartmaji in sobe. Razen v velikosti, prisotnost dvuhsvetny prostorov ali zanimive stopnišča in prehodi. In res, zakaj bi preveč težko loka ali na robovih v hiši, kjer je samo življenje. Njegova naloga je, da bo primeren za ljudi, mesto, ne atrakcija. Vendar pa je nekaj čudno hiše na tisoče. Še posebej radi takšne dobrote Američani.
V St. Peterburgu je tudi zanimivi primeri sodoben slog v arhitekturi. V Sestroretsk Boris Levinson zgradili hišo, ki se nanaša hkrati na Gaudi arhitekturo in bionic arhitekturne fantazije. Bela poudarja domiselna krivulje stene. Drugo stavbo "Delfin", ki stoji na razstavi vikend v Lenexpo, ki so na voljo za pregled.
Viktor TROCENKO
Vir: www. eremont. ru
Комментариев нет:
Отправить комментарий