Gradnja in rekonstrukcija.
Države prinese tudi čisto vodo 2006-11-07 12:47:10
Ustekleničena voda je pogosto pridobljeni iz vodnjakov, kot je olje. Medtem ko je voda prodanih skoraj dvakratno ceno nafte. Torej, če je že olje magnates, zakaj potem ne bi "vode"? Seveda, v primerjavi z nafto in vodo in to je omejena, saj industrija porabi več sto krat več ogljikovodikov, kot prebivalstva s čisto vodo. Vendar, smo lahko varno reči, da so možnosti za proizvajalce, vode ni slabše, kot naftni industriji: trg raste, in unreached potrošniki še vedno veliko. Sodeč po številu oglasov v telefonskih imenikih, danes dobavo pitne vode v prestolnici je uradi in apartmaji so več kot dva ducata podjetja. Akterji na trgu obstajajo štiri glavne družbe: "Čista voda", "Svetega vir", "Kralj voda" in "Hiša vodo 2000". Predstavljajo 70% trga kapitala, ki je po obsegu, po nekaterih virih, je ocenjena na $ 35 milijonov $ 40 milijonov eur, medtem Ko pitne in mineralne vode na obravnavanem dan je najhitreje rastoči trg med FMCG (fast moving consumer blaga, hitro zaviti potrošniškega blaga ). Po AC Nielsen, v drugi polovici lanskega leta v primerjavi z enakim obdobjem leta 2000 rast prodaje mineralne vode v Moskvi je znašala 55%. Podobno stanje je bilo zabeleženo na segmentu dobave vode: glede na podjetje "Čisto vodo", letna rast tega trga je približno 30 - 40%. Rast prodaje vode prispeva k moda na zdrav način življenja in vse večje zanimanje za šport. Ni dal drugim, da se posuši največ Zaslug za oblikovanje v Moskvi od civiliziranega podjetja v dobavo pitne vode za pisarne pripisati ustanovitelj "Čista voda" (čisto Vodo) Ameriški Scott Nicola. Leta 1994, prvo kupce podjetja so tujci in naprednih domačih podjetij. Po enem letu na trgu'pojavila alternativa: njihove storitve na dostavo vode, pridobljeni iz vodnjakov v Solnechnogorsk okrožje, ki jih ponuja podjetje "Kralj voda". Leta 1997 svojo različico ustekleničene vode (povzeto iz vira, ki se nahaja na ozemlju Kostroma Škofijo) začeli izdelovati podjetje "Sveti pomlad", ki ga, da je bil čas aktivno razvija trg mineralne vode v standardni paket (0, 5 litrov in 1, 5 l). Težko trgu 1998 podjetje za prodajo vode preselil relativno neboleče. "Seveda, smo izgubili kupcev in prodaje, - pravi Sergej Tracewski, Direktor trženja v podjetju" Čista voda ". - Cena vode padla iz $ 11 $ 9 eur za steklenico. Vendar nismo odpustili en delavec ". Ocena Eugenia, Ana, Generalni Direktor podjetja "Hiša vodo 2000", v času krize, distribucija vode, ki se izgubi v povprečju za 20% svoje baze strank. "V vsakem primeru, nobena od družb v levo trgu, " pravi Ana. - S tem trenutkom za mnoge visoke kakovosti vode, ki je že vključena v seznam storitev, brez katerih je nemogoče, da ne ". "Hiša vodo 2000", čeprav so izkoristili krizo za vstop na trg - družba je bila ustanovljena konec leta 1998. Da izstopajo med konkurenti, "Hiša vodo 2000", da ne bo upoštevala Depozit za opremo in steklenice. Izravnalne ukrepe pomagal podjetja obdržati stare kupce in pridobiti nove. Nato so morali razširiti proizvodne zmogljivosti. V letu 2000 "Čisto vodo" je bil odprt leta Domodedovo rastlin, ki lahko proizvajajo 1,700 steklenic na uro. "Hiša vodo 2000" proizvodnja za tovarnah v Ivanteevka v bližini Moskve, in "Sveti pomlad" naložbe v odprtje obrata v Omsk. "Po tem, ko smo morali zmanjšati cene, naša voda se je začela privoščijo tisti, ki še nikoli niso storili prej, " pravi Tracewski. - Razvoj v zadnjih nekaj letih, mala podjetja za dobavo vode - navedbo, da je ta storitev je postala zelo priljubljena tudi med najbolj premožni kategorije prebivalstva ". Samo dodati... vodovodov se borijo med seboj ne toliko na kakovost izdelka, kot je za kakovost storitev. "Storitve", - " to je strateško pomembno, pravi Sergej Tracewski. - Vsak dober izdelek lahko enkrat in za vse pokvari slaba kakovost storitev. Za vsako od nekaj deset tisoč naše stranke omejeno njegov "osebni" prevoznika in voznika, ki ga ne pozna po imenu in obraz. Naše poslovanje temelji na skladnost odnos." Kot zahteva stranke nenehno povečuje, ponudbe konkurenčnih podjetij, ki precej standard pred nekaj leti, danes iščejo različne. Nekdo ponuja opremo za pripravo gazirane vode, drugi je eksperimentirati z sestava tekočine. Vode z fluora, da proizvajajo "Čisto vodo" in "Kralj voda". "Sveti pomlad" načrti, da bi začeli prodajati nizko-mineralni vodi. Novembra lani v Omsk odprl obrat za proizvodnjo vode nizka mineralizacija v deklic'atacati-in odinnadtsatimetrovy steklenice. Za povečanje privlačnosti storitve v očeh potencialnih kupcev podjetja izdajajo nove storitve, pakete in ponudbo popust program, in tudi, vedno pripravljen, da bi znatne popuste. Tako, po "Ko", podjetje se lahko odstopajo od originala cenik na 15 - 20%. Baze strank družbe za dobavo vode bi lahko bila precej višja, če razen vode v kraju je bila tudi cenejše, pakiranjem in dodatno opremo. Vendar pa na tej strani vodi podjetje je še vedno v nastajanju. Nekaj let nazaj lokalno proizvodnjo steklenice, je načrtovano, da se vključijo nizozemski skrb Huhtamaki Van Leer, vendar je že začel projekt je bil izločeni. Enako velja tudi za lokalne proizvodnje hladilniki: St. Petersburg družba "mednarodnih vodnih storitev", ki vzpostaviti v svojih zmogljivosti Skupščine hladilniki, sčasoma opustili idejo. Zdaj zagotoviti trga kapitala s hladilniki državni Zbor ogroža Kaliningrad družba "ledene gore". Vendar, voda dobavitelji raje za nakup opreme in posod iz tujih proizvajalcev. Kakovost ruske vzorcev ne stojijo vsakršno konkurenco. Vendar, tudi glede teh dejavnikov, trg "office" voda se lahko razvije uspešno. "Voda je izjemno obetaven trg, " meni Evgeny Annot. In prihodnost je ne samo, da pitne vode porabijo čaja in kave. Voda je lahko za oskrbo telesa z potrebne elemente, prehranska dopolnila, vitamini ". Z vodo, ki je prepričan, Ana, lahko lajšanje stresa, zdravljenje in preventivo bolezni. Na pot okrevanja zavestni del prebivalstva "Hiša vodo 2000" se dogaja, da se pridružijo prej. Letos trgu je načrtovano, da bi vodo iz tela - penergan-STKM zeliščni pripravek, ki pomaga odstraniti strupe iz telesa. Vendar pa se med zdravljenjem bo zdravilo se prodajajo ločeno od vode. Čisto alternativa za vodne pipe Dejstva: podjetje za dobavo vode uvedbo novih izdelkov Razlogov: rast porabe pitne in mineralne vode na rastočo konkurenco Zmagovalci so: "Čista voda", "Svetega vir", "Kralj voda" Ponudba: $ 50 milijonov Napoved: rast 30% na leto VIR: Podjetje
Комментариев нет:
Отправить комментарий