среда, 2 апреля 2014 г.

Značilnosti podjetja opremljene 2006-11-09 10:26:28

Gradnja in rekonstrukcija.

Značilnosti podjetja opremljene
2006-11-09 10:26:28

Glede na uradne statistične podatke, Rusija prodaja pohištva na $ 2, 8 milijonov evrov na leto. Strokovnjaki-pohištvo rekli, da je ta slika je treba pomnožiti vsaj dva: pravi zagon so raje ne kažejo. In tisti, ki proizvajajo in prodajajo, in tisti, ki šteje, strinjate, da nasičenih trgu daleč. Po ocenah v Moskvi, center za razvoj pohištveni industriji SSC lesni industriji kompleks (GDZLPX), potencialni trg zmogljivost presega obseg porabe za 8-krat. Še posebej hitro-rastoče prodaje pohištva za pisarne. Če je v letu 1997 ta segment je znašala 7-9% celotne, v letu 2002 - že 15%. Po krizi doping Trgu pisarniškega pohištva mobile in vsestranski. Medtem ko so dolgoročne napovedi, amplituda nihanj ponudbe in povpraševanja lahko tako velika, da nekateri operaterji na trgu nima praktično nobenega vpliva, medtem ko so drugi prisiljeni omejevati njihovo poslovanje. Na začetku leta 2003 je podjetje "Shatura", ki proizvaja 20% vseh domačih pohištvo, je napovedal, da v roku enega leta se bo država ima enake pozitivne dinamike porabe pisarniškega pohištva, kot v letu 2002, je 5-10%. Najbolj verjetno pa je, po rezultatih leto ta rezultat bo dosežen. Vendar pa je v drugi polovici leta 2003, trgovini na drobno in trgovini na debelo prodajalci zabeležili precejšnje upočasnitve. Nekateri mu pravijo pravi krizi. Elena Beloglazova, Direktor store "Urad-paket": komuniciramo z dobavitelji, ki nam govorijo o obseg nakupov drugih trgovinskih podjetij. Skoraj vsi so se zmanjšala. Gospa Beloglazova pravi, da je pritegnil pozornost in udeleženci, ki so v finalu v Moskvi razstava "Expomobil". Operaterji ponujajo tako za pisarno in dom kompleti so se soočili s situacijo, kjer prodaje blaga posameznikom v drugi polovici leta 2003 narašča, in za pravne zmanjša. Gospa Beloglazova meni, da je zmanjšanje je posledica trenutne gospodarske in politične con'okolje: doživljamo vrsto volitev. V rezultat trgu se črpa denar za naše resnične in potencialnim strankam. Kam gredo? Seveda, v rokah fizično nasilje. Zato, kot oživljanje v sektorju za dom, pohištvo, zabavna elektronika in stanovanj. V avtomobilski saloni čakalne vrste za pol leta naprej. Vendar smo vsi razumeli, da je to stanje ni večno. Se bo končala v predvolilnem obdobju, ki bo vključen v obratovanje nov pisarniški kompleksi in prodajo še enkrat šel rast. Vendar, živeti do te točke, ni vse prodajalce. V Ekaterinburg v letu 2003, zaprta trgovina "Favoryt"družba "EOS" likvidira trgovanje dvorana v centru mesta, ki se osredotočajo prodaje v pisarni. Glede na govorice, zapre eno od trgovanja dvorani podjetja Alex Smuč. Družba znižala na potrditi ali zanikati te informacije, pravijo, da vodstvo ne daje o tem komentar. Od januarja 2004, ne bo več dela lokalne podružnice ene od Moskve velike trgovinske mreže. Njeni voditelji so spoznali, da, da je prodajno mesto smo donosna. V podružnica dopisnik "DK" poroča, da je razlog za odhod kapitala upravljavca dva. Prvič, lokalni trg je blizu nasičenosti, drugič, Ekaterinburg je eden redkih ruskih regionalnih centrih, kjer je več močnih lokalnih tovarnah pisarniško pohištvo. Vendar pa so možnosti za nadaljnjo prodajo, in še posebej, da bi lei. Makroekonomsko rast in stabilizacijo gospodarstva omogoča uspešno nova podjetja, da razširi svoje poslovanje. Za delo, sprejme nove delavce, veliko od tega je treba zagotoviti najmanj stol, miza in Predalnik za papir. Po Moskvi omrežje "Solo", v Evropi, v strukturi prodaje pohištva na Splošno do 50% na urad segment. Smo, kot je že omenjeno zgoraj, je samo približno 15%. Dohiteva z Evropo, ki je ostal na trgu, dobaviteljev teh izdelkov lahko prepričani, dolgoročni razvoj podjetja. Vendar, spreminjanje konfiguracije trga bo trajalo desetletja. Andrej Novoselov. Direktor podjetja "OST-Getty" (dobavitelj nemškega pohištvo proizvajalci pohištva na Uralu in v Sibiriji): Ti procesi povzročijo spremembe mentalitete, ne samo s tržnimi dejavniki. In miselnosti, kot je znano, spremembe najpočasnejši. Če se v tujini uporablja za posodobitev stanja, ki je iz mode, nato pa se bomo sedeli za isto mizo, dokler ne razpade. Pogosto, ko spreminjanje urad prevažajo iz kraja v kraj, stare mize in omare. V Evropi se to ne zgodi. Tam, če se podjetje premika ali je likvidira, pohištva, pa se ne trudijo niti prevoz, niti prodati samo skupaj vrgli z comp'računalniki. V prihodnjih letih, poslovni subjekti v pisarni, trg bo spominja na sprehod na žice - ena napačna poteza lahko zadnji. Zavedajo poročilo, Ekaterinburg proizvajalci oceniti trenutno stanje na trgu, je bolj optimistični kot njihovi kolegi z debelo in drobno. Kljub lokalni recesijo, na trgu se še naprej širi, pravijo, da, in mi, stopnja rasti prodaje, je veliko večja kot v celotni državi. Podjetje za trženje "Evromebel" navedite naslednje podatke: leta 2000, obsega občinski trgu pisarniškega pohištva je bila $ 12, 5 milijonov, leta 2003 je ta številka naj bi se povečala za $ 15 milijonov eur (+20%), in v letu 2004 - do $ 17 milijonov eur (+14%). Vendar pa, in to kaže, da je povpraševanje, ki ne raste tako hitro kot prej. Vendar, vsi ti izračuni so precej relativna, ker obrisi na lokalnem trgu zamegljen. Koliko v Jekaterinburgu prodanih proizvodov, ki so v lokalnih tovarnah, in koliko je uvoženih iz držav zunaj, nihče ne ve. Poleg lokalnih proizvajalcev zelo aktivne in zunaj Sverdlovsk regiji. Okrepila po tem, ko so privzeto. Največji proizvodnje pohištva v regiji, "Podružnice" in "Karat-E" - po avgustu 1998, poveča sproščanje sto odstotkov na leto. Po mnenju generalnega Direktorja družbe "Podružnice" Aleksandra Aihara, za obdobje od 1998 do 2001, podjetja povečala proizvodne zmogljivosti v 9-krat. "Karat-E" za leto 1999 izdal proizvodnje v 6-krat več kot v letu 1998, Zdaj, seveda, tako fantastično rast je nemogoče. Struženje prvi malih investicije v glavnih igralcev Ural trg pohištva za pisarne prispevala dveh dejavnikov. Prvi, uvoz pohištva, ki je bila usmerjena podjetja kupce, je bilo za večino od njih ni na voljo. Drugič, domačih rastlin, ki je prejel trge za svoje proizvode po avgusta 1998, ki je končno našel priložnost za posodobitev delovnih mest v svojih upravnih zgradb. Kombinacija teh dveh pojavov dal močan in dolgoročen učinek, je vplivala na potek 3-4 let. Leta 2003, po krizi doping je prenehala poslovati, in ne le (in ne toliko), po volitvah. Posodobitev trendi V zadnjem letu, za prodajo blaga, ki je postal bolj težko. Vendar pa nobena od večjih subjekti v lokalnem trgu, je ne prepozna, da so težave, s prodajo dotaknil njega osebno. V največji pohištvo ekaterinburgski proizvodnih podjetij - "Veje", "Karat-E", "Spoštovanje" (razen za njih, voditelji so "Pohištvo Zavezništvo" ("Experteam"), "Marsprojekt" in "Evromebel") - dopisnik "DK "obveščen, da pričakujejo povečanje prodaje v letu 2003 za 30-40%. Konkurenti "Karat-E", ki je predlagal, da padec prodaje na prvem mestu bi se dotaknite tega podjetja, kot je podjetje vzel resno prestrukturiranje proizvodnje. V letu 2003 "Karat-E", ki je prevažala tehnološke linije dveh proizvodnih lokacijah - z Sopla in Elizabeth - na ozemlju družbe "Securelevel". Dejstvo, da ustanovitelj "Karat-E" Metallurgical holding - po pridobitvi kontrolni delež "Securelevel" Marec 2001 upravlja podjetje. Takrat, leta 2001, so se načrti o'enotnosti zmogljivosti "Karat-E" in "Securelevel". To bi zmanjšali logistične stroške. Glede na uradni spletni strani družbe do novembra 2003, je zaključila o'enotnost objekta "Securelevel", ki je ustvaril največji proizvodnji Kabinet pohištvo v Uralu. Eden od vodij prodajnih služb "Karat-E, ki je zahteval, ne sme biti imenovan, dejal, da zdaj je relativno nova uvoženo opremo za o'dejal, združeni v eno proizvodne linije z visoko zmogljiv nemški stroji Securelevel" (ki je v skladu s "DC", ki je izšla v prvi polovici 80. letih). Sogovornika korespondenčne "Palace" v distribucijski Oddelek "Karat-E" v smislu proizvodnje in prodaje je postavil v podjetju na prvem mestu med ekaterinburgski proizvajalci pisarniškega pohištva. Vodja prodajnega Oddelka "Lala" Dmitrij Bagirov in Namestnik Direktorja "Zvezi" Andrew Zaznala tudi verjamejo, da je njihovo podjetje pred konkurenco, ampak, da je, kako je - ni določeno. Ne tako kategorično bil Direktor "Evromebel" Olga Salenko, ki je dejal, da bi jo podjetje proizvaja pisarniško pohištvo manj kot "Podružnice" ali "Karat-E, ker deluje v različnih cenovni razpon. Po Gospa Salenko, "Evromebel" položajih sama kot proizvajalec relativno drage izdelke sistema office z moderne oblike, namenjen podjetjem, ki cenijo individualni slog in izvirnost. Z naraščajočim številom strank Evromebel" in stojalo'pridružena podjetja, povečanje prodaje v letošnjem letu. In Dmitrij Bagirov meni, da je širitev prodaje "Lala" zaradi drugi razlog je povečanje proračunskih sredstev v letu 2003, Če Evromebel" je pred kratkim končal razvoj nove linije pohištva za sprednji pisarnah in učilnicah vodje visoko uvrstitev, ki temelji na stil hi-tech, " Podružnice "radikalno nadgradnjo svojih modela serije ni predvidena. Dmitrij Bagirov: Vsak preteklem letu smo razvili dva ali tri nove serije pohištva in aktivno obvlada ozemlju. Zdaj smo spoznali, da smo naraščajoča strank zaradi novih modelov in regionalno širitev več. Naša strategija je, da se osredotoči na notranje kakovosti proizvodnje in storitev. Različni pristopi dveh uspešnih podjetij, ki ponazarja relativno nove trende na trgu pisarniškega pohištva. Vsaj dva: a) cena preneha biti glavno merilo pri izbiri blaga; b) povečana konkurenca naredi vsak igralec na tem trgu, da si za lastno tržno poteze. Čas preprostih rešitev izkaznice. Mešanico stilov, Soočanje različnih dobaviteljev iz drugih regij escalates. 2. oktobra v Ekaterinburg franchise odpre blagovne znamke razstavni prostor Moskvi družba "Felix". Elena Beloglazova: Prvič, to opozori nas, nato pa smo se umirile. Imajo svoje delovne pogoje, imamo za svojega. Konkurenca domačih in tujih proizvajalcev, prav tako postaja vse težje. Andrew Zaznala: Na lokalnem trgu, so taka Zvezna podjetja kot "Shatura" in "Felix". V njih celoten proizvodni cikel-od proizvodnje ploščo za Montažo v vozilo. Zato je cena njihovih izdelkov je lahko manjša od lokalnih proizvajalcev - vsi so delo o nakupu tablice. Ampak iz vidika kakovosti in oblikovanja, naše izdelke bolj konkurenčne. Pomembna prednost lokalnih proizvajalcev, pravi Olga Salenko, - bližina kupcev: Situacija, ko podjetje morali rastlin veliko število delavcev na omejenem območju, so zelo pogoste. Zato smo se pogosto prilagoditvi standardnih nastavitev za posebne pogoje. Poleg tega lahko zaradi omejenega prostora smo celo razvili koncept "vertikalni pisarne". V seriji "vertikalni" pohištvo "Cleo", "Evromebel" velja pulti posebno obliko, da vse elemente, ki so bile pri roki. Tudi, shelvings je lahko nastavljen tako, kot je potrebno. Seveda, te rešitve so dražje od tistih, ki izbere povprečnega kupca. Zato, "Evromebel" cena vrsto operativnih razred iz tabele, posteljne mize in omaro za vrednostne papirje, ki izbere večina strank, naredi približno 10 tisoč rubljev (V drugih lokalnih proizvajalcev, cene najbolj priljubljene nastavi manj - do 5 tisoč v "Karat-E, in od 5 tisoč - v "Lala" in "Spoštovati"), Dmitrij Bagirov: V letu 2003, glavna zahteva je bila na poceni pohištvo - bliže kot 5 tisoč Čeprav več z'je eden prvih pogledov na ei'I proizvajalec, in potem - na ceno. Zadovoljiti čim več kupcev, tovarne vsebujejo design group, prilagoditi vrsto razvojnih potreb posameznega kupca. Vsak proizvajalec poskuša celo v isto ceno ponujajo več modela serije, namenjena za uporabnike z različno stopnjo solventnosti slogu in željam. Andrew Zaznala: Prej, smo se trudili, da delo v skladišču, ki ga hrani v rezervi najbolj teče položaj. Zdaj je ljubše, da se delo v redu, potrebe postajajo vse bolj individualno, in različnih okusov. Nekdo mora premagati veliko urad, nekdo prihaja za eno stojalo za comp'računalniško tipkovnico. Cena diferenciacije dotaknil tudi "Evromebel", ki je do pred kratkim pa je zavrnil delo v spodnjem cenovnem segmentu. Podjetje je pred kratkim začela izvajati vrsto operativnih pohištvo, ki se uporablja domači iverne. Komercialni Direktor "Evromebel" Vladimir Bakhtin: Pogosto eno in isto stranko, za potrebe različnih skupin. Za primer poslovne Banke lahko popolno spredaj pisarniško pohištvo "Ultima"gumb v očeh stranke, da poudarjajo njeno stanje kot sodobno in dinamično podjetje. In za tiste delavce, ki ne delajo s Poetes bo pohištvo lažje. Za mesto masters v industrijska podjetja, 't need hi-tech. Zato, izdelujemo različne postavke urada inter'notranjost iz različnih materialov - v "Ultima" vredno okoli $ 1 tisoč eur za nastavite domačo samo vijake v operativni proračun pohištva uvoz se bo samo dodatki. Poslovneži z likalniki Z velikim proizvajalcem obsega "Shatura", "Felix" ali St Petersburg, "Sevzapmebel" Ekaterinburg tovarne lahko boj civilizirani metode - izpopolnjevanje tehnologije in diverzifikacijo območju. In v tem krilu obrambo imajo tesen. Andrew Zaznala: Prepričan sem, da je lokalna podjetja lahko prav tako z Zvezno proizvajalci pohištva za sodelovanje v razpisih za pridobitev veliko o'vrednost predmeta do 10 milijonov rubljev "Spoštovati", je večkrat zmagal v takšnih ponudb. Ampak, tako da sodelujejo na tekmovanjih, na katerih odločitev je v Moskvi, lokalna podjetja, ki so pogosto v slabšem položaju - za noneconomic razlogov. Torej, včasih mi tudi ne izjavijo, takoj jasno, kdo bo zmagal. Ena izmed najbolj resnih ponudb na področju v letu 2003 potekala Sverdlovsk Železnic za dobavo pohištva za prevoz Center za upravljanje 60 milijonov rubljev Pogodba je šlo za "Sevzapmebel". Na drugi strani, lokalna podjetja, ki prav tako je za zmago ponudb objavil fbi, "Podružnice" posadko o'predmeti "Gazprom". Vendar pa, z druge strani velikih proizvajalcev, ki so napadajo sto obrtnikov, da bi Omare pohištvo v domače razmere. Ker za izdelavo omare, mize in mize ivernih potrebujejo zelo malo opreme je precej Vodickova krožna žaga za rezanje deske in likalniki za lepljenje kromochnoy trakom. Tehnološki skladu z "krožno in železa lahko postavi kjerkoli - v garaži polje ali v luči hangarja. Olga Salenko: pravimo takšnih proizvajalcev "kleti", ker je zelo težko najti. Lahko dobijo stranke, ponuja mu dampinških cenah in kakovosti, ki ne stojijo za kritike. Ker so njihove stranke, ki se bo kmalu začela iskati, kdo je pred', da bi zahtevke, "kleti" pohištvo-oblikovalci so prisiljeni, da se premika iz kraja v kraj. Pred dvema ali tremi leti se je zdelo, da je pohištvo z ukrivljene površine - znak visoke tehnologije proizvodnje. Vendar pa gladko zaokrožen rob in s tem dal stranka "ergonomska" tabelo brez dragih roskrovlya stroji CNC - dovolj, da so električna ročna žaga za rezanje iz slika obrisi. Vendar je večina obrtnikov manjka v prečni in vzdolžni razrez. "Kleti" proizvajalci lahko dal tudi uvoz dodatki, ugodnosti na trgu, je v izobilju, in njegova cena je preprosto pohištvo, po Andrej Novoselov, ne več kot 5%. Tako, da zaženete tako podzemnih podjetja, morate nekaj tisoč dolarjev in osnovne spretnosti pri uporabi železa. Olga Salenko meni, da postopoma "padalecki" bo ostalo od trgu danes, da nekatere od njih poskusite priti v trgovcev trajnostni proizvajalcev. Andrej Ryabushev eno misel: Nekdo "ima off" iz trga takoj, drugi, njegovo mesto prevzame njegov namestnik. Proizvaja Kabinet pisarniško pohištvo zdaj samo leni. Da bi se distancirajo od handicraftsmen, podjetje "ei'jamo", razen za znižanje cene svojih izdelkov, se začne proizvajati izdelke s sosednjimi trgi. Na primer, Spoštovanje ur nazaj začela izdelava pohištva za hotele. Skoraj vse zdravstvene nege načrtov proizvodnje okolje za hišo, in "Karat-E", ki proizvaja in aktivno prodaja domače mize in omare v 4 lastnih trgovinah na drobno. V letu 2004, "Podružnice" načrti za prenos proizvodnje pisarniških izdelkov v Sterlitamak, in v Jekaterinburg - za proizvodnjo proizvodov za hišo. Izdelki za fizične in pravne osebe, ki bo omogočil izdelavo pohištva izkušnje, nove tržne izzive, kot so volitve.
VIR: Poslovni četrtletju

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика