среда, 2 апреля 2014 г.

Steward in Stolnik ' 2006-11-09 10:27:09

Gradnja in rekonstrukcija.

Steward in Stolnik '
2006-11-09 10:27:09

Ko je trgovec, ki je dejal, da je trg močno povečala konkurenca, to ne pomeni, da noč je legel na lovorikah, in ob zori ga je prebudil z zvokom pohodništvo škornji bataljonov tekmeca. Za velik del proizvajalcev in prodajalcev pisarniškega pohištva trenutne konkurence v nekaj podobnega počasi, a trdno poučevanja slamic na kamele je nazaj (ali bolje, na hrbtni veliko kamel). Včasih, čeprav, slame začne padati hitro in težke snope, kot v primeru mlado in hitro "axeleratmmusic" EUR. In čeprav je zadnji je močna, in to "zadnjih slamic", kot pa daleč, mnogi proizvajalci pohištva, ki že kažejo znake utrujenosti in nekatere pomisleke svoje tržne možnosti. Vendar pa manjka, in tiste z optimizmom traja Zrel trg in zaostritev zahtev za strokovnost svojih udeležencev. So, preveč preprosto, ampak so usmerjeni v iskanje notranjih rezerv, da krepijo svoje pozicije. Po vsem, skupne in resen problem - to je tudi dodatna možnost za tiste, ki so se naučili, kako jih rešiti. In kaj je sladko pričakovanje krča spin konkurenti... Mimogrede, o ukrajinskem trgu pisarniškega pohištva, njen glavni udeležencev, izbor politike, promocija blaga in drugih, in druga PODJETJA so že napisal veliko in iz srca (glej # 20 20. 05. 02 leto ). TRG V ŠTEVILKAH · Blago, s katerimi se trguje na trgu, - pisarniško pohištvo: mize, stoli, omare, police, mize, m'pisarniško pohištvo. · Obseg prodaje v letu 2002 - $ 200-220 milijonov drobnoprodajnih cen (približno za 10% več kot v letu 2001 ). · Število subjektov - velika približno 20. · Delež uvoženih proizvodov je približno 10% v denarnih enotah. Privijanje vijakov po mnenju strokovnjakov, kot tipične značilnosti sodobne ukrajinske trgu pisarniškega pohištva vključujejo naslednje: · zmerno (v 7-10% na leto v fizični razsežnosti) rast obsega prodaje; · povečanje števila proizvajalcev in trgovcev na trgu (čeprav obstaja nekaj dokazov, da proizvajalci, ki ta proces upočasni ali celo začne iti nazaj); · skladno s tem večja konkurenca (vključno s ceno); · krepitev zahteve glede kakovosti proizvodov in raven storitev; · povečati zavedanje kupca v moderno pohištvo moda in zato spremembe svoja pričakovanja. Odločilni dejavnik tukaj, seveda pa je z vse večjo konkurenco. Ki na eni strani, "stiskalnice" cene navzdol. In na drugi strani, vodi do višjih stroškov za oglaševanje in promocija blaga, s čimer se bistveno omejili na možno povečanje prodanih količin. Spodbudila konkurenco želijo več ali manj enaka modni trendi in za izboljšanje kakovosti izdelkov tudi zmanjšanje drago del poslovanja. Vse skupaj je bistveno zmanjšuje donosnost proizvodnje pisarniškega pohištva. Posebne ekonomske uspešnosti ukrajinskih podjetnikov za širjenje niso navajeni, ampak za zmanjšanje marže pritožil, so skoraj vsi anketiranci. Razširjeno občutek ", da zmanjšanje marže, ni". Da, seveda, je očitna pretiravanja, kar je najbolj proizvajalci pohištva, mislim, da, še vedno se prepričajte. Teoretično, je najbolje, v tem primeru bi se počutim proizvajalcev, ki so osredotočeni na izvoz svojih izdelkov. Vendar, glede na uradne statistične podatke, v ukrajinski izvozniki v agregat, ki je brez kakšnega posebnega razloga, da je ponosen lanske rezultate. Ampak lani ponovno povečal obseg uvoza pisarniško pohištvo, in celo drevesa'les - prvič v štirih letih. Kot, da geografija izvoz in uvoz pisarniško pohištvo, obstaja precejšnje spremembe v preteklem letu, se ni nikoli zgodilo. Kot prej, večina pisarniškega pohištva je uvožen iz Italije, in približno 80% celotnega uvoza bilo prepeljanega za 7 držav. In še ukrajinski izvoz tako ostaja v veliki meri usmerjeno na ruski trg. Ta igriv EUR Dolgo'adnu prašiča, uvozniki in prodajalci uvoženo pohištvo na koncu preteklega leta je postavila (in ne bo vzel nazaj) evrov. Lepa, čeprav v veliko manjši meri, je šel in domačih proizvajalcev, da obsežno uporabo uvoženih materialov in komponent. Zaradi apreciacije Evra večina uvoznikov "eurosaver" države je, da povečanje cene svojih izdelkov za 10-15% (včasih tudi več). Rose in izdelki nekaterih ruskih proizvajalcev. Drugi pa še naprej ceni ali omejen na majhen - nekaj odstotkov - svojih povečanje, strinjate, da se zmanjša njihov dohodek. In to ni odraz altruizem v odnosu do stranke, kot poklon precej trd cenovne konkurence. Nekateri proizvajalci so ugotovili vtičnico, ki ni v skrivnost širi uporabo domačih materialov, ki so bili vedno veliko cenejši od uvožene turistov. Pogosto ne vedo, da ne le javnosti, ampak navadni prodajalci podjetja, da ne omenjam njegove trgovci. To jim omogoča, da iskreno pogledate v očeh kupcev. In, seveda, proizvajalci pohištva, ki že dolgo prestavljen na domačih surovin, rast stroškov uvožene materiale (in povečanje stroškov konkurentov). SHVETS in Reaper višje cene uvoženih pohištvo - še en dodaten razlog za željah domačih proizvajalcev v drago ceno segmentov trga. Vendar pa je že v zadnjih nekaj letih se vedno več podjetij se trudijo, da pridobijo oporo na trgu dragih pisarniško pohištvo. Vleče svoje relativno velike marže za drago pohištvo, še posebej mamljiva sredi precej potasheva robu poceni in povprečna cena segmentov. Poleg tega povpraševanje po dragih in prestižnih in ergonomsko pohištvo je postopoma povečuje, še posebej v prestolnici in dinamičnih mest. Na Splošno, domači proizvajalci, ki omogočajo finančnih sredstev in tehnoloških temeljev začeli tekmovati z uvozniki drago pohištvo. Vendar, nadaljuje in opazil nekaj leti vdor velikih podjetij v poceni segment trga. Nekatera podjetja so izrazile željo, da razširi svojo paleto za vse poslovne stranke, ki obravnavajo jih lahko rešili svoje težave z nakupom pohištva. Druga pogosta tipa "razširitev" tega trga - ko podjetje združuje funkcije proizvajalec in trgovec na drobno. Samo tako se je zgodilo v Ukrajini, ki je večji proizvajalci (z redkimi izjemami) so lastniki drobno pohištvo omrežij. Lastniki verige trgovin na drobno (tudi z redkimi izjemami) so usmerjene v proizvodnjo. Vse to je povsem naravno, čeprav se dejansko skriva v sebi klice resne težave. Ker se proizvodnja in trgovina sta dve popolnoma različni, v duhu na vrsto dejavnosti, ki zagotavljajo za radikalno razliko vrste korporacijske kulture, prednostnih nalog in strokovna znanja menedžerjev, itd. itd., PREDNOSTI PRIHRANKOV Zaradi hitre rasti obsega prodaje velika večina proizvajalci in trgovci pričakujejo, ni več potrebno, še posebej pomembna je zmanjšanje stroškov. Želja proizvajalcev, zmanjšati stroške proizvodnje, ki je izražena predvsem v modni trend premika dejavnosti zunaj Kijevu (ali, po analogiji drugih velikih regijskih centrov). Tisti, ki iz kakršnega koli razloga niso sposobni zmanjšati ceno proizvodnje z geografsko premik, prisiljeni poiskati druge načine za povečanje njegove učinkovitosti, zlasti za izvajanje kadrovskih sprememb. Prav tako bi morali pričakovati velik meteoritika zanima, kaj se zdaj imenuje logistiko. Kot generalni dostave in skladiščenja materiala, sestavnih delov in končnih izdelkov, ki je nekaj, kar mnogi ukrajinski industrijska podjetja je tradicionalno na jami. Da in trgovci pohištva tukaj je nad tem, kaj dela. VREME letos, prodaja pisarniškega pohištva se bo povečala za približno 10% v primerjavi s prodajo v lanskem letu. Dvoumno bo ostala situacija z cenah. Če Evro bo povečalo, lahko pričakujemo nadaljnje povečanje cen uvoženih in domačih pohištvo. Nadaljnji razvoj na drobno pohištvo omrežij. Razmere za izhod na trgu je zdaj manj ugodni kot 3-4 leti, vendar to ne izključuje možnosti za pojav novih proizvajalci pisarniškega pohištva. "Pogodba" v območju ne moremo "Jurij Moskalenko (39), Namestnik Direktorja D.O.O." Most "(g Znesek; razstavni prostor za pohištvo; 1995 ; 10 oseb ) Na spremembe v turistične sezone - v Preteklosti je bil močan sezonske prodaje pisarniškega pohištva. Poletje urad je bil vedno tiho čas. Zdaj, na podlagi izkušenj, lani in junijem letos, rečemo lahko, z zaupanjem, da sezonskosti je že pokvarjen. Aktivno delo se izvaja v poletnih mesecih, je pomembno zmanjšanje prodaje, št. Na mali proizvodnje - Pri izbiri pohištva ceni ostaja, ker to ni žalostno, odločilno. In ker smo prodali "original" izdelki znanih podjetij, to je po definiciji dražje dela lokalnih obrtnikov. Zdaj smo v Sumy se soočajo z isto situacijo, ki je nekaj časa nazaj je bilo na kapitala, - ko "Garanti" nadzorovan pomemben tržni delež in počasi potisnil tudi največji proizvajalci. Najmanj, je bil prisiljen, da bi pritegnili pozornost resno. Zdaj v glavnem, ta problem je izgubil nujnost. Vendar smo - kot v času njenega vzpona. Kako dolgo bo trajal in kakšen bo rezultat je znan. O nastajanju območju - Teoretično ne bi smeli prodati celotno "linija" blaga. Ker je za učinkovito delo pa naj bi se specializirajo in da so prioritete. Vendar pa trg ni tako velik kot v kapitalu, in "pogodba" v območju ne moremo. Ker kupec želi na enem mestu, da vidite vse, kar na enkrat. In tudi, če ga ne more privoščiti, učilnice pohištvo, in zdaj se mu bo kaj kupiti cenejši, čeprav vas bo videl, da je. In bodo vedeli, kaj naj si prizadeva (in povedati drugi). "Preveč posrednikov, ki delujejo nestrokovno" Inna Pečen (23), vodja prodajnega Oddelka PE "Etalon 2000", Kijev, ukrajina; proizvodnja pohištva; 2000 ; 20 ljudi ) - se uporablja za delo lažje. In to ni konkurence - to ni tako oviran. Ker proizvajalci stoli v Kijev - ena, dve in peščica. Preveč posrednikov - mala podjetja, ki so nestrokovno. Rezultat je "pokvarjen telefon": ali lahko pojasnite, za posrednika, to je odjemalca. Nato pripombe in želje strank dobili nazaj. Seveda, neposredno delo veliko lažje. Seveda, tam so pravi strokovnjaki - velika pohištvo podjetja, ki za dokončanje svoje naloge, pravice in naše katedre. S tem, seveda, delo, je užitek. PRAVI KOMENTATOR Vitaly Svirsky (36), komercialni Direktor "Liga-Nova", (, Kijevu; prodaja in proizvodnja pohištva; 1994 ; 150 ljudi ): - po našem mnenju, ta pregled daje precej pravilno razumevanje trendov in razvojnih možnosti ruskem trgu pisarniškega pohištva. Na konkurenco. Za nikogar ni skrivnost, da vsako leto konkurenco postane še poslabšala. S'nove proizvajalce, prodajalce, ki z vsemi sredstvi poskušajo prodreti na trg in ugotoviti, na njej. Imamo zaznati ta trend zelo resno. Veliko novonastalih podjetij so v pohištvo poslovanje bolj enostavno, brez prihodnosti, oni so le dampinga, namesto da bi izboljšali kakovost svojega dela. Po damping povzroča padec dobičkonosnosti v dobičku, kar daje možnost za plačilo stalne plače osebja, izboljšanje kakovosti storitev, usposobiti zaposlene. Samo strokovnjaki ne more biti poceni. Opozoriti je treba, da je huda konkurenca še vedno določa naravo zadnje spremembe: povečanje oglaševalskih stroškov, sprotno delo na predlaganem območju za fit, modni trendi, težnja družb, ki se združujejo proizvodnje in trgovine na drobno, organizacijo storitev in zagotavljanje dodatnih storitev za potrošnika. O, seveda. Verjamemo, da bomo v bližnji prihodnosti, kljub vedenje Evra, povpraševanje po dragih pisarniško pohištvo bo povečalo, tako da je področje dejavnosti domačih proizvajalcev odkrito. Je le potrebno, da aktivirate svoje "kakovost" je dejavnost, kot danes je eliten pisarniško pohištvo je uvoženo iz Evrope, zaradi česar je veliko dražji za končnega uporabnika. V resnici, apreciacija Evra proti dolarju je igral v roke domačih proizvajalcev pohištva brez vmešavanja vlade. Skoraj vsi uvozniki zaradi prehoda iz Evrope kot nove valute povečala se njihove prodajne cene 6-15%, ki je ustvaril dodatne ugodne pogoje za razvoj domače industrije. "ali je mogoče, da se sprostite v začetku poslovanja? " Igor Poltavtsev (29), Direktor Oddelka za trženje in oglaševanje DP "Merx Pohištvo" (g Kijev, ukrajina; proizvodnjo in prodajo pohištva; od leta 1992 ; več kot 1000 ljudi ): - kaj se zdaj dogaja na trgu pisarniškega pohištva, napisana v vseh učbenikov za trženje - stabilizacija, spremlja upad trga, zmanjšanje pridelka in zaostrovanje konkurenčnega boja. Ampak vse to je nevarno le za podjetja, ki niso bili pripravljeni za to, kar se bo nedvomno zgodilo. Zapletenost situacije, je prav, da se ne morete sprostiti - to je potrebno delo na izboljšanje njihovih izdelkov, optimizacija stroškov, razvoj konkurenčne strategije in povečanje strokovnosti njegove ekipe. Čeprav se kompleksnost tega? Ali je mogoče, da se sprostite v začetku poslovanja? Govor o spremembah na trgu, je treba opozoriti, da je odnos kupcev za nakup pohištva. Vsak dan strankam manj nakup pohištva od oglaševanja in vse bolj izbirajo med tiste, ki so dobili preko njih. Zato postane zelo pomembna strategija aktivne prodaje. Kdo spoznal, to je zdaj prodaja več kot drugi. Vendar pa, kot prej, ob zaključku velikih naročil več, vloga blagovne znamke moči, zato so glavni operaterji morajo še naprej slike oglaševalske akcije. Na Splošno danes, da imajo svoje pozicije na trgu, to je enostavno dovolj, da sledijo spremembe. Težje razvijajo naprej - si moramo prizadevati za možnosti, razviti nove strategije, nove izdelke, za izboljšanje vseh procesov. In zelo preprosto, da bi dobili, da tujci - samo stop, ki gredo naprej. In potem izpraznjen sedež bo napolnjena čakal na svojega nasprotnika. "Happy sanje proizvajalec je, da se ukvarjajo samo s proizvodnjo" Aleksander Konyuk (36), Direktor D.O.O. "reed" (g Kijev, ukrajina; proizvodnja pohištva; 1993 ; približno 50 ljudi ): ukrajinski trg je drugačen, na primer iz Evropske na dejstvo, da je na njem najbolj pohištva, ki jih prodajajo proizvajalci sami. Dejstvo je, da so podjetja, ki so zdaj prisiljeni vzdrževati vzporedno dve popolnoma različne vrste poslovno pohištvo, proizvodnja in trgovina. Ne morejo osredotočiti le na eno stvar, boste izgubili v učinkovitosti in tam in tam. V idealnem primeru, bi morali vsi narediti trik. Vesel sanje proizvajalec je, da se ukvarjajo samo s proizvodnjo. Je idealno stanje za tovarniško ko njeno delo je bilo načrtovano za mesecev vnaprej, dela so v teku z rednim strankam, ki so jamstvo za odkup določenih količin proizvodnje. "Mize globine 60 cm od vrha debeline 18 mm je zelo malo ljudi privlači" Ekaterina Sokolova (28), oblikovalec, SE "Nabukas, Da" (g Kijev, ukrajina; senat predstavniki litovski proizvajalec pohištva Narbutas In Ko; 1997 ; 19 oseb ): - mislim, da je to resna podjetja proizvajajo manj poceni pohištvo. Tako imenovani "v ekonomskem razredu" postopoma izginja iz različnih znanih proizvajalcev, več pozornosti pohištvo povprečna cena skupine. Dejstvo, da potrošnik je vedno bolj inteligentno velja, da pri izbiri pisarniškega pohištva. Mize globine 60 cm od vrha debeline 18 mm je zelo malo ljudi privlači. Mislim, da bo čas mimo in bo jih porabili le "Garanti". "Proizvajalci so v nasprotju z drobno" Tatjana Omelchuk, komercialni Direktor "NEOPOL" (g Kijev, ukrajina; proizvodstvolip): - po mojem mnenju, trgovini na drobno pisarniškega pohištva, ki se je pojavila, ne na najboljše čase. Proizvajalci so v nasprotju z na drobno. Razlog za rast, težave. Se mala in poskušajo preživeti, pohištvo oblikovalci prodajajo svoje izdelke končnim uporabnikom neposredno in izključno poceni. Odraščanje, ki jih ne morejo ponuditi neodvisni prodajalci dobre cene, tako kot ne na začetku je bil iz obresti posrednik in kupca, da nižje cene postali navajeni. Druga napaka je, da so proizvajalci pripravljeni na vrata, da bi na drobno kupec popust, včasih celo 15-20%, kot prečkati cesto v svoje prodajne mreže. Ker trgovci sam tak luksuz ne bo mogel živeti s tem, kar je? Sčasoma trpi kupec. Neodvisni maloprodajne mreže, ne najde skupnega jezika s proizvajalci. Medtem ko je večina proizvajalcev ne more dopustiti, da imajo svoje široko prodajno mrežo.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика