суббота, 26 апреля 2014 г.

"... Pravne poti za reševanje problema skoraj nemogoče" 2006-10-27 17:12:02

Gradnja in rekonstrukcija.








"... Pravne poti za reševanje problema skoraj nemogoče"
2006-10-27 17:12:02

JV JSC "KhEMZ-IPEC" (g Kharkiv) datum ustanovitve - 1995, se je začel delovati leta 1996. Izdelki - 84 vrste podvodnih električni motorji z močjo od 22 kW do 250 kW do pogon centrifugalne črpalke za črpanje iz stratal tekočine iz vodnjakov nafte. Največji delničarji so skoraj 100% v lasti kanadski Mednarodnih Petrpoleum Podjetja. Število zaposlenih : 450 ljudi. Območje proizvodnje - 20 sq m Obseg proizvodnje elektromotorjev v letu 2001 (v denarnih enotah) in 49 milijonov eur UAH. Zakaj jih prosili, JV JSC "KhEMZ-IPEC" - alternativne predstavnik ruske proizvajalce elektromotorjev. Prvič, to naredi izjemno globoko "motorji" za proizvajalci nafte, drugi, je uspešno podjetje na Splošno žalostna ozadju, tretji, se strinja skoraj v celoti pripada tuje podjetje. Končno, najbolj pomembno - skoraj vse svoje blago SP "pogoni" zunaj Ukrajini. Tako smo se odločili z'ugotoviti, kako se mu zdi, ukrajinski izvoznik visokotehnoloških izdelkov v sodobnih pogojih. Vaš trg? - 99% izdelkov, ki jih izvažajo, predvsem v Rusijo in Belorusijo. Podatki o Carinskega Odbora kažejo, da je do septembra 2002, delež našega podjetja v Rusiji izvoz električni motorji in generatorji z vse zmogljivosti in dimenzije, ki je bila 35%. Naše glavne stranke - TNK, LUKOIL, JUKOSA, " Slavneft" in druge naftne družbe. In "Ukrnafta"? - Delo z njo preveč. Vendar, v Ukrajini pa je izločena 2 milijona ton nafte na leto, in tisti, LUKOIL proizvaja 46 milijonov ton, je jasno, da naše glavne stranke - Rusi. - Vaš glavni ustanovitelj - veliki kanadsko podjetje. Zakaj ne bi dal motorji v istem Kanadi? - Naša proizvodnja je pomembno, a le del celote opreme za proizvodnjo olja, ki poleg motorja je sestavljen iz črpalke, nadzorne postaje, transformatorske, kabelska linija. Po vsem svetu takoj kupite komplet, razen, da je v Rusiji podjetja še vedno traja ločene enote in sestavni deli. Toda v zadnjih letih na ruskem trgu so se okrepile svoje dejavnosti, ki vodijo Ameriška podjetja, ki dobavljajo celotne naprave za proizvodnjo olja in ponujajo iste storitve v storitve vzdrževanja in popravila. - Kako se boste, da deluje v tej situaciji? Pogajanje z Ameriških podjetij, ki so jih uporabili v svojih obratih naše motorje. Za to smo lani certificiran sistem kakovosti proizvodnje o skladnosti z mednarodnimi standardi ISO9002, in v tem letu načrtujemo pridobiti potrdilo tudi višje ravni. Vendar takšna pogajanja s tujimi proizvajalci, ni en dan. To je zelo težko premagati psihološke bar'jer zato, ker so Američani verjamejo, da je ukrajinski oprema ne more biti dobro. - Res? - Tehnične značilnosti naše motorji nekaj Ameriških slabše, in ne moremo skriti. Ampak to je posledica'objektivnih razlogov. Dejstvo, da visoke natančnosti podvodna motorja je odvisna od kakovosti izolacijskih materialov, opreme in uporabi bakra. Izolirni materiali, ki jih uporabljamo dober, ampak drugi in tretji točk zadaj. - Saj ste skoraj "morilec" izvoznik, unrecovered DDV za vas, morda ena od najbolj pomembnih vprašanj? - Pomemben, čeprav ne edini. Povračila DDV je paradoksalno situacijo. Tako se je zgodilo, da ne bomo nikoli uživali koristi so skupna vlaganja. Pred začetkom tekočega leta problema DDV smo nekako odločil: uvoz sestavnih delov in materialov opravili tako imenovani carinski uvoz računov in s tem blokira medsebojne obveznosti za davek'asana. Vendar decembra lani zakon je bil sprejet, odkrito diskriminatorno naravo JV. Ne samo, da so bili prikrajšani za koristi, in je prepovedano, da prenese carinski zadolžnice povračilo uvoznih DDV. Za nas je bilo grozno udarec. Lani smo opravili te račune na račun non-nam povrne DDV za 3, 7 milijonov. In to leto je moral plačati carinski že "živ" denar 2100000 UAH. Vendar DDV smo še vedno ne nadomestilo. Ta dolg znašal 2, 5 milijona eur UAH. in še naprej raste. Izkazalo se je, kakšna smešna stvar: vse o Splošnih razlogov pravico uvoza menice, in smo, kot JV bil v nekaterih donosna položaj. In stanje s pošiljko FOB zadela vas? - Najbolj neposreden način. Vsa ta nered je začela, STA, kakšen je bil rezultat? Pred vsemi tveganji, ki sodelujejo pri zagotavljanju blaga, ki so bile prenesene na naše stranke, in to je bilo koristno za nas. In ko smo padli v past, ki jih ustanovi davčnih organov, vsa tveganja, ki je ležala na nas. Naši potrošniki niso bližje Moskvi, in smo morali iti neodvisni prevoz na ozemlje tuje države. Enkrat, leta 2000, smo že imeli neprijeten incident, vendar, nato pa smo izvedli dobav iz Rusije in Ukrajine. 9 km do ruske carinski naš avto je bil oropal ljudi, oblečen v policijsko uniformo. In od takrat bomo plačali kazni materni članice, v višini 0, 3% vrednosti manjkajoče tovora za tako imenovano iskanje izmenjave v tujini. - Mesečno? - Vsak dan! Čeprav vsi vemo, da imamo prav. Danes pa smo že plačana dva od davčne vrednosti blaga. In v katerih primerih ni obravnavala, nihče ne more pomagati. In ne, sodišče upošteva zlasti primeru,-združljivost'valutnih v tujini v primeru izgube na tuje ozemlje. Zdaj smo se potiskajo, da se zagotovi, da smo bili prevoz svojih izdelkov na tuje ozemlje. Torej, smo bodisi morali imeti dodatno zavarovanje, stroški, ali da so pripravljeni za takšne dogodke, da se vrnete denar za kupca in da mu plača kazen. Ali vam je veliko delati z ruskimi partnerji. Kot je za bližini "hill" skrbeti za lastno proizvajalcev? - V času Sovjetske zveze, večino električne rastlin, ki so bile na ozemlju Ukrajine. Zdaj je Rusija, ki želijo zamenjati ukrajinski proizvodov svoje. Zato obstajajo posebni investicijski program za razvoj lastnih električni industriji. - In ali obstajajo podjetja, ki proizvajajo izdelke podobno tvoje? Ti'pojavil pred kratkim in že tekmujejo z nami. In za zagon pogoji, ki so v boljšem položaju. V svojem domačem trgu, seveda, ni carinski bar'Yorov, in nas carinjenje za vsako serijo je več dni. Po davčna reforma s'pojavil in taka prednost, kot je svetloba osnova za davek. In to neposredno vpliva na interes delavcev: to je ena stvar, ko ste vzeli od plače za 13%, in drugi - ko za 30-40%. Obstaja še eno pomembno vprašanje, na katerega smo izgubili, je ustvarjanje lastnih servisnih centrov. Kot je znano, v svetu, izvajanje kompleksnih oprema, ki omogoča njihovo nadaljnje vzdrževanje. In ne moremo premagali ukrajinski zakonov in v tujini, v Rusiji, servisni centri. - Je to prepovedano? - No, seveda. Vendar pa regulativnega okvira je, da je pravna pot za rešitev problema, je skoraj nemogoče. Lahko visijo znak "Servisni center", ampak ideja je, da izpolnite z velikimi rezerve vseh vrst rezervnih delov, ničvredne materialov. In v skladu z ukrajinsko carinskih predpisov, materialnih vrednosti so lahko zunaj države, ne več kot eno leto. To pomeni, da vsako leto potrebujete, da sprejmejo vsako matico navzdol tisoče kilometrov in porabe denarja za registracijo vse carinske dokumente. - In kako ste prišli ven? - Nikoli ne gremo ven. Ni vsak storitev in so na nižji ravni prodajnih sofisticirane visokotehnološke opreme. Samo, če dostave ladje rezervnih delov za vgradnjo v vozilo. Še dobro, da olje vsebuje lastne storitve centrov in lahko v nekaterih primerih za obnovo naše opreme.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика