понедельник, 28 апреля 2014 г.

Preoblikovanje majhnih Delfinov 2006-11-07 11:06:08

Gradnja in rekonstrukcija.








Preoblikovanje majhnih Delfinov
2006-11-07 11:06:08

Do lanskega poletja, sanitarni izdelki, proizvajalci se ni zdelo potrebno, da bi porabili preveč denarja za oglaševanje njihovih izdelkov. Na eni strani, na ukrajinski trg ni tako široka kot trg sosednje Poljske in češke (in večina proizvajalcev so tuja podjetja), da označite pomembne proračunov za njegovo osvojitev. Na drugi strani, tekmovanje v Ukrajini ni bilo tako težko, kot v drugih državah. Vsako podjetje ima vklesan nišo zase, in v sanitarni izdelki na trgu je dovolj prostora za vsakogar. Poleg tega se ukvarjajo z njihovo tržno položaj trgovcev na debelo in trgovcev na drobno spodbujati in njegovih partnerjev, katerih izdelke, ki se prodajajo. Vendar pa, kot je rast trga, je začel, da bi pritegnili pozornost in večje število proizvajalcev sanitarne keramike. Poljski Cersanit eden prvih, ki je ulov teh trendov in v avgust-September 2003 je v sodelovanju z oglaševalskimi agencijami televizijska družba "Lux", ki se je razvil in izvaja prve celovite oglaševalske akcije, sanitarne keramike na ukrajinski trg. Cersanit proizvaja sanitarne opreme od leta 1967. Ne samo, kopalne kadi, umivalnike, stranišča in tuši, posebno pohištva, keramičnih ploščic, tuš mešalnik pip-skratka, vse, kar je potrebno za ureditev kopalnice. Na ukrajinski trg podjetja izdelki se prodajajo v več kot dveh letih. Cersanit deluje s trgovci v vseh večjih mestih v državi, in v bližnji prihodnosti bo odprto uradno predstavništvo v Ukrajini. Do lani poleti podjetja, kot veliko drugih proizvajalcev sanitarne keramike, je bilo omejeno na oglaševanje na mestih prodaje, zagotavlja svojim distributerji in trgovci na drobno vse potrebne POS-gradiva, ki je prinesla svojo sadja. In medtem ko so potrošniki, ki kupujejo proizvode iz srednje cenovnega, ne plača veliko pozornosti do blagovne znamke - to je bilo dovolj, da je sanitarni tehnik uvoz, to stanje ne more trajati dlje časa. Po vsem, kljub temu, da 2/3 prodaje tradicionalno predstavljala nižjo ceno segment, tržni delež poceni vodovodne zmanjšuje vsako leto. Stranke vedno bolj raje vodovodne v ekonomskem razredu, še posebej zato, ker je najbolj pogosto predstavljeni v specializiranih trgovinah in na civiliziran način, organiziranih trgih. Za zagotovitev vodilne vloge v vedno srednje cenovnega (približno 20% vodovodnih, ki se prodajajo na ukrajinski trg-to je gospodarstvo-razred strokovnjaki Cersanit odločil, da imajo obsežno oglaševalsko kampanjo. Vse iz enega vira Glavni cilj akcije je bil, da izstopajo iz množice proizvajalcev vodovodnih v ekonomskem razredu in okrepiti v glavah potrošnikov ei'I in način Cersanit kot ponudnik vse potrebne opreme za kopalnico. Raziskave so pokazale, da potrošniki povezujejo bi te blagovne znamke najprej z umivalniki in stranišča. Kot ciljne skupine, ki so bile izbrane moških in žensk, starih od 25 do 55 let, srednjim dohodkom, ali ki je pred kratkim kupil stanovanje in ne njegove ureditve, ali opravljati redne popravila v svojem starem stanovanju. Po Irene Fesak, Vodja projekta, televizijska družba "Lux", oglasnih sporočil je, da bi ubil dve ptici z enega kamna - izpolnjevati ženske stranke, ki so pozorni predvsem na estetski videz izdelkov in moških strank, za katere je čas bolj pomembno, morate kupiti in namestiti vse potrebne elemente za kopalnico. Poleg tega, da se poudari kvaliteto izdelka, družba je osredotočena na zagotavljanje šest-letno garancijo ustrezno sporočilo je bilo dano na vseh oglasnih deskah. Ideja - del razvoja ukrajinski strokovnjaki, v delu prilagoditev poljski oglaševanje. Za o'" sam oglas sledi vsa sporočila iz Cersanit, se je odločilo za uporabo službenega simbol podjetja - Delfin. Irena Fesac je pojasnil, da je ime podjetja Cersanit je napisana v angleškem jeziku, in nekateri potrošniki morda ne bo povsem pravilno, da ga preberete ali le pozabili pa'spominja. In uporabo Delfinov omogoča, da bi se blagovna znamka prepoznavna. Promocijska sporočila, poudarek je na dejstvu, da so potrošniki zelo priročno, če želite izbrati celotno kopalniško opremo istega proizvajalca, ki je nastala v istem slogu. Poleg tega ne moreš porabiti veliko časa za iskanje, iskanje vse to iz istega proizvajalca. Je bilo odločeno, da dokaže, kopalnica indeksni, ki omogoča potencialnim strankam, za zagotavljanje popolnosti obdelave in kombinacija vseh elementov. Kot kanale komuniciranja s potencialnimi kupci, ki so bile izbrane na televiziji, radiu in na plakatih. Oglaševalska akcija je trajala dva meseca - od avgusta do septembra. V avgustu na televiziji, ki prikazuje informativni oglas podjetja Cersanit, in v največjih mestih so bile postavljene plakate. Za prikaz video je bil izbran treh TELEVIZIJSKIH kanalov - dveh nacionalnih ("Nov kanal" in "1 +1") in en kabel (ORT International"). V septembru da okrepi učinek od televizije in vizualnega oglaševanja v oddaji omrežja in regionalnih radijskih postaj, 14 mest, ki so se oddaja radijski oglasi. Čaroven preoblikovanje kad Za oglaševanje na TV, je bil uporabljen prilagojeno film, posnet na Poljskem. Na parceli nekatere pravljice: mlad človek zjutraj prebudi zvok kapljajočo vodo s pipo, sprehodi v kopalnico in vidi stare žerjav in rezervoarjev, rusty kad in blede sedež ploščice. Nenadoma se je od nikoder z'Dolphin je, da je mehko dotikajte njegovega plavalci naredi kopel v Sončni Raj. Mladenič je zelo zadovoljen, se na zaslonu končnega besedno zvezo "Cersanit. Vse za kopalnice ". Ta oglaševalski slogan, ki se uporabljajo na plakatih, ki prikazujejo srčkan Slovanski'Jansky dekleta sredi lepa kopalnica. Kot poroča Irena Fesak, to bi bilo bolj pravilno uporabo v prostem oglaševanje kosi iz reklam, ampak to ni bilo mogoče iz tehničnih razlogov in za omejen čas. Zato je družba tvegal in se uporablja za plakate druga zgodba. Če video je služil izključno ideje, slike, vizualizacija blagovne znamke in ustvarjanje podoba podjetja, s ščiti in radijsko oglaševanje podjetja Cersanit podprti še in njegovimi zastopniki. Na vsaki Oglasni so imena in koordinate podjetja prodajo vodovodne Cersanit v regiji. V nekaterih mestih za izboljšanje položaja trgovcev oglaševanje plakate visi za nekaj mesecev. Koordinate trgovci podjetje omenjeno radijsko oglaševanje. Kot poroča Irena Fesak, ki jih izvaja GfK-USM med oglaševalsko akcijo, analize občinstva je potrdila pravo izbiro kanalov (Sl. - Kazalniki v dve skupini: osnovne ciljne skupine potrošnikov, starih 4 leta, in primarno ciljno publiko - moških in žensk, starih od 25-50 let s prihodki povprečno in nadpovprečno). Anketni podatki kažejo, da je 91 61% predstavnikov primarna publika gledal TV oglaševanje, vsaj 1 uro, 78, 8% je videl vsaj 3-krat in 46, 35% - deset-krat. Glede na dejstvo, da je film, da se spomnimo'nezapominam, če občinstvo jo videl vsaj trikrat oglaševalski akciji lahko šteje za uspešno. Cersanit: najbolj prepoznavna blagovna znamka V besedah predstavnikov podjetja Cersanit, kot rezultat promocijske aktivnosti obseg prodaje v Ukrajini močno povečal. V letu 2003 smo prodali sedem krat več keramičnih ploščic in dvakrat več sanitarni kot v letu 2002. Zdaj se je delež Cersanit v segmentu sanitarni proizvodi v ekonomskem razredu več kot 25%, na trgu keramične ploščice-približno 5%. V decembru, podjetje GfK-USM izvedla študijo o priznanju znamke Cersanit v procesu, ki so bili opravljeni pogovori 600 ljudi. Rezultati so pokazali, da je 50% anketirancev, ki imajo pravico Združevanja z imenom podjetja Cersanit. Glede na učinkovitost oglaševanja, najbolj učinkovito je bilo oglaševanje na TV in oglaševanja na prostem - 21 in 20% anketirancev navedlo, da so vedno pozoren na reklam in panoje Cersanit. Manj učinkovit je bil radio. Poleg tega Cersanit je bil najbolj prepoznavnih vseh zastopanih v Ukrajini vodovodne blagovnih znamk. Ime blagovne znamke je bil določen v aktivni pam'za 26% anketirancev, ki se imenuje Cersanit brez poziv, ko so bili naprošeni, da seznam znana blagovna znamka sanitarnih armatur in keramičnih ploščic, in v pasivni pam'za 37% anketirancev, ki so se odločili Cersanit na seznamu proizvajalcev sanitarne keramike. Vsi potrošniki, ki poznajo blagovno znamko Cersanit, 37% je dejal, da je videl oglaševanje, 41% je dejal, da je pozornost družbe izdelkov na prodajnih mestih, 15% je bilo videti za izdelke podjetja, od prijateljev in 10% samo slišal o tem. Ne pozabite, najbolj'nezapominam element oglaševalske akcije, kot je bilo pričakovano, je bil simbol Cersanit - Delfin. Tako, 25% anketiranih pa je, da se spomnimo'videl "skoki Delfinov v kopalnico", 27%-logotip podjetja z isto Delfinov, 14% jih je poročalo, da točko v videu, ko s'pojavil Dolphin kopel in se obrnil, in 17% vprašanih, da ne pozabite,'ne pozabite, glavni lik videa. Končno, GfK-USM raziskati možnosti za nakup izdelkov Cersanit. Kot je s'ugotovljeno je bilo, da je 17% anketirancev, ki so izrazili željo, da bi dobili lep kopel pribor, 13%-keramične ploščice, 12% - wc-Cd, 9% - umivalniki in 7% - talne ploščice. Vendar, 43% anketirancev, ki so poročali, da niso želeli kupiti ničesar v bližnji prihodnosti. Po Irene Vesak, družba Cersanit vrednotenje oglaševalske akcije, kot je uspešen v Splošni, in načrti, ki se ne ustavi tam. "Letos potrošniki, ki čakajo za novo ustvarjalnost in nove oglaševalske rešitve," je dejal. - Potrošnik-združljivost'vezani v asociativnih vse elemente med'notranjosti kopalnica, ki jih podjetje Cersanit, v trgovinah je načrtovano, da ustvarite ločene oddelke, ki sem ponovite položaj kopalnica z video. Poleg tega je načrtovana za zagotavljanje prodajnih mest z zadostno število POS-materiali s slike kampanje. Ta poteza bo pomagalo okrepiti v glavah potrošnikov, podjetje slogan "Vse za kopalnico". Več, da je po uspešno oglaševalsko kampanjo Cersanit konkurenti težko zanikati, sam užitek, da ponovite to pot in, najbolj verjetno, da se bodo začeli svoje ogromen oglaševalske akcije. Poročanje Rinok sanitarni izdelki lahko razdelimo v štiri cenovne segmente (za vrednost set, ki je sestavljen iz skledo-CD, tank in pokrov) - elite izdelkov, vredno več kot $ 500 nemških podjetij, Villeroy &Boch, Hansa, DushoLux, Keramag, Keuco, nekateri italijanski in španski proizvajalci); drago vodovodne od $ 200 do 500 evrov (finska Ido, švedski Ifo in Gustavsberg, španski Roca in Gala); Srednji ali ekonomskem razredu $ 50-200 (poljski Cersanit, češka Jika, turški Torgok, bolgarski Vidima) in spodnji segment ruski in Kitajski proizvajalci).
VIR: Novi marketing

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика