суббота, 26 апреля 2014 г.

Duh, ki se v stekleni cevi 2006-10-27 17:14:00

Gradnja in rekonstrukcija.

Duh, ki se v stekleni cevi
2006-10-27 17:14:00

Francoski inženir-kemik Georges Claude, ki je prejela patent za neon oglaševanje, neon prinesel milijone. Las Vegas slavo svetovna prestolnica zabave. Sodobne umetnosti neon dal celotno smer - neon-art. Skoraj sto let neon kraljuje na področju oglaševanja na prostem, bleščeče na vseh ulicah mest na svetu. In celo vtis, da neon - pravljice-Duh, ki se v stekleni cevi. V agresivno oglaševanje okolja moderno mesto v konkurenci oglaševanja na prostem je zelo poudaril. In za vsako od'predmet oglaševanja na prostem, mora biti imenovanih vsaj dveh togih zahtev. Prvi, natančen barvni zaslon oglaševalske akcije. Drugič, izključni prenos simboliko oglaševalske kampanje (logotipi, emblemi, in tako naprej ). Vse, kar bi bilo delo na glavna načela oglaševanja in prepoznavnosti blagovne znamke in pogostost nastanka slike. Navaden, bledo oglaševanje je zapravljanje denarja. Oglejmo, kako neon ustrezajo realnosti sodobne psihologije oglaševanja. Prvi pogoj za oglaševalske kampanje je natančno barvno reprodukcijo - neon reklamni ustreza popolnoma. To je zaradi teh značilnosti tehnologije: neon cevi daje sočno in enotno sijaj po celotni dolžini skoraj vseh barvnih odtenkih. Vse druge tehnologije svetlobe izveskov, ki temelji na načelu: vir svetlobe plus filter. Neon deluje tudi v povsem drugačen način. Vir svetlobe je žareče plina, in namesto filter, ki oddaja svetlobo določen del spektra (in ostali absorbira), - barvne fosfor, da so, kot posledica njihove nasprotju z ultravijolično, sami postanejo vir sevanja, tudi enako učinkovita v vseh delih spektra. Čistost spektra svetlobe, bogastvo barve zagotavlja točno v neonske instalacije strogi skladnosti sheme oglaševalske kampanje. In, kot že omenjeno, število barvnih odtenkih, je praktično neizčrpen, kot eksotične stvari, kot so pink, koralna" ali "gold casino". Dodatna prednost neon je, da je z enako uspeh uporabljajo v prostem oglaševanje, oblikovanje inter'notranjost in tudi, ko osvetlitev stavb, ki jim omogoča, da v skladu z enotno podjetja, stil, oblika popolno podobo podjetja. Raznolikost oblik neon oglaševanje je nujno skladni in drugi povpraševanje oglaševanja na prostem je natančna reprodukcija identiteto blagovne znamke (logotip, logotip in tako naprej ). Obstaja več tehnologij v neon znak: tehnologija", ki je odprt neon" (slika je nastala neonske cevi), "zaprta neon" (neonske cevi se uporabljajo za osvetlitev črk in svetlobnih polj) in contre-dan neonskih luči (neonske cevi se skriva črke in vrgel luč na steni). Uporaba neon praktično neomejene: ekscentrična in prvotni načrt rešitve, ki so bistvenega pomena za oglaševanje, klubi, mladinske kavarne, trgovine (na primer, v eni od vitrine za Jekaterinburgu si lahko ogledate kavboj, ki se nahaja pod vročim soncem med Mehiških kaktusov - vse neon)za trezen signalizacije z enostavno contre iz neon, ki so primerni za poslovne banke, drage restavracije (na primer znak mesta Svetovne Trgovinske Centr'). Poleg tega tehnologija neon zagotavlja natančno reprodukcijo koli logotipi, pisave, pesmi in celo celotne slike, ki omogoča, da se sedanje blagovne znamke. In še en plus neon oglaševanje, skoraj ni na voljo z drugimi vrstami oglaševanja na prostem: statični neon reklamni zmožen v ponovno proizvesti gibanje, ki je odlično orodje, da bi pritegnili pozornost ljudi. Govorimo o Swettenham (ali "utripa"), ki za razliko od drugih tehnologij, oglaševanja na prostem celo koristno neon, saj zmanjšuje porabo energije in podaljšuje življenjsko dobo neonske cevi. Da ne omenjam, da je učinkovitost strehe instalacije s svetlobo-dinamika močno poveča v resnici bližje video oglasi na drago ulica multi-zasloni. Seveda, neon ima veliko prednosti v psihološki vpliv oglaševanja v primerjavi z drugimi vrstami oglaševanja na prostem. Pa poskusimo razumeti, kako je to koristno za delovanje. Neon ekonomično in ima visok svetlobni izkoristek, kar je pomembno za oglaševanja na prostem. Torej, kakšno tehnologijo, ki uporablja žarnice z žarilno nitko (na primer porazdeljene tehnologije CHAINLIGHT), le 3% porabljene energije je Svetovrachene, ostalo pa v toploto), medtem ko neon preživi svetavicienes 25% električne energije. Neon segreva zrak, in "zaposlen" z njihovih neposrednih dajatev'odgovornosti - za Lesk, svetlejši in pritegniti več pozornosti. Ko tehnologij "zaprta neon" o, Sveta'capacious svetlobe črke neonske cevi v notranjosti) zmanjša na najmanjšo možnost izginja poudarjene črke. Pomembno je tudi, da neon "ne bojte se" nizkih temperatur, hudo Uralu podnebnih ne ne, kot je to pogosto velja za žarnice ali sijalke. Opozoriti je treba, da neon se zdaj imenuje sama luč-nosilec za določeno vrsto, vendar v steklene cevi, razen inertni plin neon uporablja argon in živo srebro. Plin neon daje intenzivno svetijo rdeče-oranžne barve. Vse druge barve (modra, zelena, rumena, in tako naprej ) je bila posledica uporabe drugih polnil. Neon popolnoma neobčutljiv za nizkih temperaturah, vendar živega srebra pare pri temperaturah pod 0 C zamrzne, kar zmanjša svetilnost objave (pri t pod -15 C 50%). Tako za območja s težjimi dolge zime uporabite epruveto, napolnjeno ali čista neon ali zmes neon in argon. Različne barve, v tem primeru se doseže z uporabo cevi iz barvanega stekla. V glavni slabosti tehnologije neon oglaševanje je ranljivost steklene cevi. Ko neuspeh neon cevi je potrebno, da se še enkrat, da je zapletena zaradi relativno visoke stroške, neonske cevi, površina'povezana z visoko tehnološke učinkovitosti proizvodnje in, v nekaterih primerih (še posebej pri uporabi tehnologij zaprta neon"), kompleksnost njihovo zamenjavo. V tem smislu, neon slabše v "trdoto" manj učinkovitih tehnologij, kot CHAINLIGHT. Vendar lahko s pravilno delovanje sodobnih neonske cevi so trajne in lahko pohvali skoraj nobena druga tehnologija. In zadnja stvar, ki bi rad, da govorijo slabo slavo navidez zanesljivi tehnologiji, ki je šel neon podedovan iz obdobja sovjetske zveze. Veliko pam'spomnite, kaj fantastično title'služil v večernih urah na znake naših mest, neologisms, in včasih preprosto nespodobne besede, ki bi jih lahko razumeli. Dejansko je v "scoop" izumrli neon črke so vsakodnevni pojav. To je bil stojalo'kajti čeprav je vakuum znotraj neonske cevi Sovjetske proizvodnje in izpolnjujejo najvišje zahteve, vendar pa je kakovost stekla sama, fosfor, elektrode in transformatorjev zapustil veliko od želenega. V zadnjem času se je položaj spremenil. Znaki iz neonske cevi (s pravilno namestitvijo in ustrezno delovanje), lahko delajo do 10 let. Zato je bistvenega pomena, ko naročanje neon znak, da izberete podjetje, ki uporablja kvalitativnih neonske cevi in elektrodein transformatorjev, visokonapetostni kabli, električni izolatorji in lastniki teh znamk, ki jih je odobril mednarodni Inšpektorat za električno varnost. Zlasti v zadnjem času v Rusiji dokazano, neonske cevi podjetja EGL (ZDA) in Tecnolux (Italija), transformatorji podjetja Tecnolux, doslej (Italija). Opozoriti je treba, da v času delovanja neon naprav, ki se uporabljajo zelo visoke napetosti: 10-15 tisoč voltov. Na tej napetosti kršitev pravil namestitev električna vezja so lahko usodna, kot je za znake, in za prostore kot celoti (če neon modela je nameščena v notranjosti). Čuvati se od teh težav, vendar je edini način, da se obrnete na podjetje, ki se nanašajo na izdelavo neon reklamne resno in previdno. V Jekaterinburgu danes okoli ducat podjetja, ki delajo z neon. S čisto vestjo lahko priporoči BTW, "Askania", nato "Naše blagovne znamke", "Steber", "Terminator". Tam so specialisti odgovorno in z veliko izkušenj. Na srečo ali na žalost, ampak v XXI stoletju je nemogoče preživeti v podjetju, brez pozoren na oglase. In pri izbiri vrste oglaševanja, morate pam'ne pozabite, da je oglaševanje naj dela za vas in ne vi - to. Neon, seveda, ni rešitev, ampak v področje oglaševanja na prostem, je pogosto izbira neon tehnologija je najbolj učinkovita in zato najbolj učinkovito rešitev. In potem neon je gena v stekleni cevi, ki deluje, tudi ko spiš
VIR: Trgovina, Restavracija Hotel

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика