четверг, 24 апреля 2014 г.

Navdih čarovnik 2006-11-09 15:58:09

Gradnja in rekonstrukcija.








Navdih master
2006-11-09 15:58:09

Ustvarjanje vsaka njegova violina, Cremona mojster Andrea Amati je bilo vloženega v to, ne samo v umetnosti, njegove roke, in dušo. Navdih poteze in ustanovitelji pohištvo blagovne znamke "Amati" družba "Irma" Pohištvo družba "Irma" najbolj znan po svojem master in do pred kratkim edina znamka "Amati". Prvič pa'pojavil na ukrajinski pohištvo trgu v jeseni 1997. Začetek z majhno proizvodnjo, danes je družba p'ATC prodaje voditelji med domačimi proizvajalci pohištva, je močan prodajne mreže v Ukrajini kot tudi v tujini. Tako na nekaterih ključnih trenutek, da se ne bo do tekočih stopnic, gre navzdol, vodstvom "Irma", ki je praktično od prvih dni Temelj družbe, da ustvarite svojo lastno formulo organizacijske kulture. V podjetju se imenuje "Kodeks časti". Čeprav je njegova vsebina je na prvi pogled precej banalan, za vsako linijo, ki živijo primeri, in pravi ljudje. PRODAJALEC LAHKO POSTANE "ČLOVEK LETA" motiviranje zaposlenih v "Irma", ki imajo letno oddajo strokovnjakov v nominacije - najboljši Vodja prodaje, najboljši oblikovalec, tehnolog, delo itd., Na tekmovanju so predloženih seznamov kandidatov s podrobnimi opisi njihovega dela za leto; obravnava in prispevek k razvoju podjetja in osebne dosežke vsakega posameznika. Zmagovalci prejmejo kipci, diplom in materialne nagrade. Veliko mladih zaposlenih, ki je navdihnila primer vodi Vodja prodajnega Oddelka - Julija Aleksandrenko. Naslednja tri leta nazaj na delovno mesto pomočnika, da prodajalec pisarniškega pohištva, dekle ni omejitev svoje delo s seznama, določenega v pogodbi o obvezni'povezave. To ne samo da obvlada tehniko naročanja, dobil seznanili z geografija prodajne mreže, opredeljene posebnosti ponudbe in povpraševanja, v tem novem področju dela, ampak skupaj z vodjo Oddelka je predstavil strateški načrt za povečanje prodaje. Kasneje ta načrt je bil pregledan s strani Ministrstva za prodajalca omrežja, izvoznega Oddelka in proizvodnega Oddelka. In Julija Aleksandrenko bil imenovan višji Vodja prodajnega Oddelka. Na interni natečaj "Irma" je soglasno razglašena za "Manager leta". Še en primer. Pobudo za odprtje direktne prodaje Ministrstva (pred naročil so sprejeli le v salon), ki je bil Direktor salon pisarniškega pohištva "Amati" Irina Konovalenko. Rezultat je bila ustanovljena skupina, ki deluje. In za leto, o'obseg prodaje lepote se je povečala za več kot trikrat. Irina Konovalenko osvojil naziv in kipec "Direktor leta", ki je potekala v internih natečaja "oseba leto". Za celovit razvoj svojih zaposlenih "Irma" vabi, da se vsakih šest mesecev specialist nemški usposabljanje podjetja. Vsako leto za zaposlene v tovarni pohištva "Irma" študij v master-razredi vodilni nemški pohištvo oblikovalci. Med takimi usposabljanje menedžerjev so pooblaščeni organ vodje oddelkov, vodje oddelkov, - organ, vrh ravni upravljanja. Prejel takšno usposabljanje izkušenj pomaga ustvariti "Irma" nove smeri, na čelu, ki so dosegli največji uspeh in označene menedžerjev. In voditelji znova dobi priložnost, da vidijo svoje napake. V praksi podjetij, usposabljanja, med katerimi je, denimo, vodja HR enota izzove konflikt in ocenjuje ravnanja zaposlenih ali zadovoljni z znanjem, testi izdelkov vodje prodaje. Za letni pregledi in eksperimentalne študije iz nove serije, design in tehnologijo podjetje je imela svetovanje strokovnjakov iz vodilnih raziskovalnih ustanov. Po vsem, je glavni cilj "Irma" -, da bi prepričali potrošnika, da je ukrajinski pohištvo je lahko iz visoko kakovostnih in ekološko. "Irma", skrbno in sistematično raziskuje strategije vseh oddelkov. Navsezadnje, delo za vsako od njih ugotovi, odnos strank do podjetja na Splošno. Zato, ločeno ocenili, da je delo vodje, odgovorni za nabavo, prodajo, proizvodnjo, informacijsko politiko. SKRIVNOSTI za UPRAVLJANJE podjetja ponosni in svoj poseben pristop za izbor osebja. Naenkrat so se potrudil veliko pristopov, zdaj pa v "Irma", se je ustavil na poti sprejem strokovnjaki, ki, glede na podjetje, doslej nihče ni srečal. "Ko prosilec prihaja k nam, da bi našli zaposlitev, njegov povzetek smo" odložili "in predlagal, da prenese neposredno test. Vsak post smo delovna mesta, ki omogočajo, da oceni kandidata, najbolj pa'objektivno. Torej, prihodnost trženja zaposleni smo lahko zahteva, da poročajo najmanj 25 pohištva podjetja. Prikazal bo, kako lahko ljudje kakovostno, pravočasno, v težki urnik za delo z informacijami, ki so sposobni analizirati. Kot oblikovalec, na primer, ponujajo design steno. Ob 3:00 naredili, je bila, niso mimo. Smo prihranili vaš čas in pripraviti oseba, ki za svoje delo zdaj, " pravi Paul Martin. Vsak novinec, nujno'bodite prepričani, da prenese nekaj testnih problemov. Med njimi je nepogrešljiv usposabljanje v lepoto podjetja, ki delajo neposredno s potrošniki. Družba spoštuje demokratična načela upravljanje kadrov, strogo poveljevanja, ki povzroča strah in strah vodstva, "Irma" št. Glede na p'pet let delovnih odnosov med managerji in podrejenimi, pridobljenih liberalno, kar jim omogoča, da se prijavijo vodja smer. "Trudimo se, da prenese organ navzdol in zaposlenim nudijo najvišjo možno stopnjo avtonomije. Ta politika je namenjena izvajanju nalog in doseganju rezultatov. Smo vsak posameznik je odgovoren za svoje delo in da ve, kaj mora storiti in kaj je treba storiti, " pravi Paul Martin. Vendar povpraševanje zaposleni primerno - izgovori, kot so, "mislil", "ni vprašal" ali "pozabila" podjetje enostavno ne obstaja. Podjetje se pogosto izvajajo različni zaposleni raziskovanj. Tudi vprašanja, kot so ime novega set pohištva obvezna'nujno široko razpravljali. Praviloma vsak zaposleni je prosil za skupaj vnaprej zasnovan vprašalnik, nato pa informacije, ki se obdelujejo. S tem se ne upošteva le mnenje ljudi, vendar se pojavljajo tudi nove ideje. Novi predlogi obveznih'nujno upoštevati in spodbujati, tudi z nagradami. USTVARJALNOST PLUS ponovna opredelitev Za vse p'petih letih dela "Irma" na pohištvo trga podjetja oblikovalci enakomerno sledite sodobnih Zahodnih trendov - brez tega podjetja ne bi mogla obdržati modi in dragih proizvajalcev. "Vendar brez ustvarjalno mišljenje in sposobnost, da se prilagodijo povpraševanju naročnika, ki se v" Irma", se osredotoča zlasti obseg prodaje v saloni ne bi imeli goji tako hitro," je dejal tehnični Direktor Maksima Krupsky. "Ponovna opredelitev - ni bistvo uspešnega poslovanja," pravi Paul Martin. Njegov pomen se skriva v prilagodljiv pristop k vsaki stranki in možnost reorganizacije je pristranskosti ali prednost v korist družbe. "Skoraj vsako ravnanje vsak dogodek, vsako stvar, ki so lahko uporabne v določeni situaciji, je morda potrebno za stranko", - zagotovljeno vodje TM "Amati". Imate samo, da jim v pravilnem kontekstu. Ni skrivnost, da 75% informacij je na brez besed ravni obrazno mimiko, kretnje, glas in hitrosti govora, in ne v ožjem okviru pomenov besed. Zato najtežja stvar je, da ulov te tako imenovane "zvok". Ustvarjalni pristop v "Irma", ne le dobrodošla, temveč spodbujati. Ideja, oblikovanje nove blagovne znamke "Native stene", ki je rezultat skupnega prizadevanja vseh ključnih strokovnjakov podjetja, in tudi zaradi obsežne tržne raziskave. Novi projekt upošteva interese potrošnikov z dohodek "srednje", "nad povprečjem", kakor tudi mlade družine in študente. "Irma", ki je "doma" ni samo blagovna znamka in edinstveno oblikovanje pohištva. Prav tako vključuje... usposabljanje naročnika. "Nekaj kupce, ki vedo, kako ugotoviti kakovost pohištva ali ne", -pojasnjuje Direktor salon TM "Native stene" Tatyana volk. "Tako pogosto, kot raziskave so pokazale, nakup, kaj je sprejemljivo za ceno. Smo zainteresirani, da bi vsak obiskovalec polno (in brezplačno! Informacije o prijaznosti do okolja kupljenega izdelka, njegovo moč in vzdržljivost. Pojasnili bomo, na kakšne podrobnosti, da bodite pozorni, tudi če je nakup opravljen, ne v naš salon ". Kot rezultat, v salon "Native stene" tedensko naslov vsaj 250 potrošnikov. Za spodbujanje TM "Native stene" razvili tri-mesečni projekt v okviru "Teleregions" na "Gravis" (to je nadaljevanje zdaj). To je udeležili predstavniki podjetja in vodilnih strokovnjakov v Kijevu, ki raziskujejo določen vidik pohištvo teme. Je razvit sistem izobraževanja vprašanja za gledalce, in zmagovalec je priložnost, da se "nabirajo" obresti popuste, ki lahko opravlja vse svoje sedmih'I pri nakupu pohištva TM "Native stene". Mimogrede, ta projekt je prejel širok odziv v SV'v zvezi z napovedal "Irma" tekmovanje za najboljši slogan za novo blagovno znamko. Veliko udeležencev poslane verze, posvečene pohištvo "Native stene". Morda najboljša od njih bo dal na glasbo. KODA ČASTI Glavni vrednost "Irma" - svojim strankam. Vsi, ne glede na velikost njihovih nalog, pomembnih za družbo. Teža medsebojnih odnosov, sodelovanja v timu, ki so podrejene v interesu strank. Enotne standarde komunikacije. V "Irma" obstajajo zunanji odjemalci in notranjega. Vsaka nasprotna stranka notranjega odjemalca, in komunikacijo z njimi ne zahteva manj pravilnost in obresti kot komuniciranje z zunanjo stranko. Prilagodljivost in pripravljenost za inovacije. Uspešnost zaposlenih je v veliki meri odvisna od njene sposobnosti za analiziranje stanja in biti pripravljeni na spremembe. Sposobnost za delo v timu in osredotočenost na skupni rezultat. Podjetja cenijo tiste, ki delajo v prvi vrsti na rezultate in podobo podjetja, nato pa na svoje osebne rezultate. Enakost priložnosti. Vsak zaposleni, ki je prišel v podjetje, ki ima sposobnost, da mimo vseh fazah CT'strokovno rast. Takih primerov v podjetju obstaja. Vse je odvisno od individualnih sposobnosti in prispevka k skupnemu cilju, sposobnost za delo v timu.
VIR: Družba za upravljanje

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика