четверг, 24 апреля 2014 г.

Pohištvo trgu: usoda boža mlade in prizadevni 2006-11-09 15:56:29

Gradnja in rekonstrukcija.

Pohištvo trgu: usoda boža mlade in prizadevni
2006-11-09 15:56:29

Po dolgi, vendar je potrebno prehod v dejavnosti ukrajinskih podjetij z dolgo pozabljene, vendar ne vse, dokler na koncu so načrtovane gospodarstvo sodobnega trga - veliko podjetij, ki so prišli preprost sklep - če želite preživeti, morate biti v stalnem gibanju, da se razvije. In tukaj dinamiko in rast postala sinonima. Za tiste, ki sploh ne razume, ali spoznal prepozno, da izkoristijo grenki sadeži: njihova podjetja so "ničle", kot ga obsega proizvodnje in stopnje rasti. Tako, glede na rezultate iz leta 2001, s skoraj sedem sto podjetij v pohištveni industriji, pomemben del je nič v vseh ocen, kar pomeni, da je v ' visečega ' stanja. V civiliziranem svetu klic je preprosta in močna beseda - stečaja. Če je ta funkcija za nekatere razlog prestopino - ni poti nazaj. KAJ je BILO stanje pohištvo trg Ukrajine konec leta 2001, Po Goskomstat, skupna količina pohištva prodaje v letu 2001 je znašala približno $ 700 milijonov eur, medtem Ko je delež uvoza je manj kot 30%. V primerjavi z letom 2000 se je povečala za 30% prodaje m'pohištvo, sčasoma v višini $ 53 milijonov. (ta vsota, delež uvoza je manj kot 5% (elite pohištvo). Delež proizvajalci poceni pisarniško pohištvo je upadla in je znašala 14% skupnega števila proizvajalci pisarniškega pohištva. Mere za skoraj vse vrste proizvodnja se je zmanjšala za 10-15%. Mi smo država pohištva trg Ukrajine ob koncu prvega četrtletja 2002, Zdaj na pohištvo trg v Ukrajini je približno 700 proizvajalci različnih obsega, vključno z: - velika podjetja, z o'obseg proizvodnje v višini ne manj kot $ 220 tisoč. mesečna - 3-5%; - srednje velika podjetja, ki se z obsegom proizvodnje $ 25-35 tisoč. mesečna - 60-65%; - mala podjetja s proizvodnjo obsega manj kot $ 25 tisoč. mesečna - 30 %. Struktura trga je postala dovolj jasno opisuje, ki se oblikujejo osnovne segmente pohištvo za specifikacijami (doma pohištvo, pisarniško pohištvo, specializiranih pohištvo) in ceno merilo (poceni, povprečna cena in drago pohištvo). V trenutku, ko je ukrajinsko pohištvo-oblikovalci delež na trgu približno na polovico: v enem kosu proizvaja pohištvo za hišo, drugi - za hišo in office. V segmentu pisarniško pohištvo opazili naslednjo sliko: * cenovno pohištvo: ukrajinski proizvajalci so skoraj v celoti nadomesti tujini; * srednje cena nišo, ukrajinski in tujih proizvajalcev je razdeljena približno v razmerju med 40 in 60%, in je na tej niši je najvišji odstotek od prodaje); * na drago ceno kategorijah prevladujejo tuji proizvajalci. Zelo dinamično v pisarniško pohištvo segment razvija skupina Kabinet pohištva (omare, mize, police in druge), skupina m', ki pisarniško pohištvo doživlja neke vrste "stagnacije", še posebej v srednji in zgornji cena segmentov. To je posledica nizke kakovosti domačih proizvodov. Ukrajinski proizvajalci še ne morejo ponuditi izdelke, ki so po kakovosti in načrta bi tekmo pohištva znanih blagovnih znamk (RA Mobili, Mansarda, itd. Zato podjetja - prodajalci še vedno sodeluje predvsem s tujimi proizvajalci m', ki pisarniško pohištvo: italijanski, nemški, španski, Avstrijskih in finskih družb. Glasnost blago domače proizvodnje, je na njihovem območju, praviloma ne več kot 20%. Najprej in predvsem, m'pisarniško pohištvo povprečno ceno. Domači nišo m', ki pisarniško pohištvo še vedno relativno proste. Kot je za drag pisarniško pohištvo, kjer je ekskluzivno in elite, italijanščina, španščina, Romuni, nato pa še na ta del trga naši proizvajalci, dokler terjatev, prav tako ni dovolj visoka za določeno kategorijo kakovosti in ozek izbor. Osnovni subjekti na trgu pisarniškega pohištva: DP "Merx-Mebel", "RKS", "Interservis", "Enran", "Irma", itd Segment doma pohištvo v tem obdobju je aktivno širi, z ukrajinsko proizvajalci skoraj popolnoma potisnil v tujini. Delež domačih proizvodov na trgu pohištva za hišo - 80-85%. Ukrajinski mojstri postala bolj odgovoren pristop k vprašanju kakovosti izdelkov in izbor. Potrebo za stanovanjsko pohištvo v denar, ki je enakovredna naslednji odstotek celotnega trga stanovanjskih pohištvo: 1. kuhinje - 25%; 2. m'pohištvo - 23%; 3. spalnice - 19%; 4. dnevna soba - 18%; 5. baby - 15%. Če primerjate ceno kategorija, najbolj capacious zdaj je srednji kategoriji pohištvo (približno 40% prodaje ). Delež drago pohištvo stabilno - 5% prodaje, elite pohištvo - približno 2% prodaja. V niše omare, danes skoraj v celoti, je pravi boom: učinkovito (in spektakularne) uporaba prostora je dosegla svoje meje, in cene segajo od cenovno razkošje. Segment pohištvo za kopalnice, ki so praktično prazne. Večina operaterjev, ki so tuja podjetja in "garaže podjetje". Večjih domačih proizvajalcev, dokler se ne zgleduje to vrsto proizvodnje pohištva. Skoraj štiri-krat povečalo število podjetij, ki predstavljajo pohištvo za otroke in mladostnike. Šolsko pohištvo v Ukrajini še ni dosežen. Nišo pohištva za kuhinjo precej zaseden. Izdelkov od "Rojstva", "RKS", "Merx" postopoma nadomešča tujimi konkurenti hvala za dostojno kakovost in širok cenovni razpon. Število operaterjev na tem trgu je približno 20 velikih domačih proizvajalcev, približno 10 velikih uvoznikov, in več kot 200 malih in srednje velikih proizvajalcev. Glavni subjekti na trgu pohištva za hišo: "KMK", "Lagoda", "Napredek", "PROUNI", "Acme-Pohištvo", "Yavorina", " WLAN ", " Levo ", DP" Merx-Mebel ", " Vrsta ", " RKS ". Velika podjetja-proizvajalci prodajo okoli 60% pohištvo v svojih trgovinah na drobno, 25% - na trgih, 15% - v pohištvenih trgovin. Na žalost, v Ukrajini ni dostojno proizvajalcev visoko-kakovostno pohištvo, pribor in drugi sestavni deli dekorativne končna. Med samo uporabo domačih valovitega kartona in panopoly za pakiranje, opremo in orodja. To je le majhen delež cenejših izdelkov. Segment specializiranih pohištvo gosto naseljenih dovolj, vendar pa prevladujoč položaj je zdaj zasedajo tujih (predvsem italijanskih in nemških proizvajalcev zaradi pomanjkanja kakovostnih domačih izdelkov. Aktivni položaj na trgu od specializiranih pohištvo je "Liga-Nova", uradni prodajalca večjih italijanskih in Avstrijskih podjetij. KAJ bo prinesla prihodnost Napoved razvoja pohištvo trg Ukrajine pohištvo Trg Ukrajine na sedanji stopnji razvoja bo nadaljnje strukturiranje. V bližnji prihodnosti, v SV'zaradi stabilen razvoj industrije, se bo povečal obseg meri, pohištvo. Trg obsega še naprej raste. Verjetno je leta 2004 povečala se bo 37-42%. Koncentracija subjekti na trgu se povečuje tudi. Ukrajinski proizvajalci bolj hitro izpodrinejo tujih operaterjev z domačega trga. V prihodnjih dveh letih se bo ta trend samo okrepila in bo zajemal pohištvo mainstream in "drago" kategorija. Rastoči trend v smeri universalization: proizvajalci proizvajalci težijo k ustvarjanju celotno paleto pohištva, gospodinjskih in pisarniških, in nekateri od njih specializiranih). Vendar je v ugodnem položaju, najverjetneje je, da bodo tisti, ki bodo raje ostali na enega od segmentov. Obstoječe med domačim proizvajalcem konkurence je izključno cena, in to je verjetno v bližnji prihodnosti, ta situacija ni rožnata, ker cenovne konkurence ni najboljši način poslovanja) se spremeni. Vodilni položaj na trgu in bodo sposobni sprejeti tiste, ki bodo proizvajalci začeli gojiti necevo konkurenco, storitev, blagovno znamko, in t. p. Razvoj blagovne znamke smeri ne bo treba dolgo čakati, zdaj odločena, modelnet največji proizvajalci pohištva. Je predvideno nadaljnje razslojevanje tržni ceni, ki je merilo, in po segmentih: na splošno in po meri - "zelena cesti" za različne studios, ki prodajajo svoje izključni razvoj. Prehod na lastno tehnologijo proizvodnje določi vodilni na trgu. V najbolj ugodnem položaju bo teh družb, ki se držijo za dvojni sistem distribucije lastnih in preko distributerja'distributerji, kot v tem trenutku infrastrukture prodaje v pohištveni trg je razvit. Podjetja, v celoti posvetil svoje delo, ki je opravljanje agresivno politiko distribucije in obrazec za povpraševanje potrošnikov, nesporni favoriti prihodnjih tržnih.
VIR: Posebej o....

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика