среда, 30 апреля 2014 г.

"Delta" na plovnih poti, pristanišč, ki so obtičali 2006-11-07 13:02:23

Gradnja in rekonstrukcija.








"Delta" v kanal vrata na skalah
2006-11-07 13:02:23

Na zadnji seji Sveta o'Društvo "Ukrmorport" iz vodstvom Mykolaiv morju trgovanje vrata zvenel razumno in vztrajno predlog Ministrstva za promet, da bi zmanjšali trikrat trenutno stopnjo kanal pristojbina za uporabo BDLC. On je bil podprt s predstavniki drugih Mykolaiv vrata in terminalov, kot tudi Združenje Nikolaev Agencija podjetij. Po razpravo o tem vprašanju, državni Sekretar na Ministrstvu za promet sklenil: "človek ne more biti irawati, ko drugi komaj bi preživela". Ta navidez nepomembna epizoda dokaj težka in polna ovinkov in zavojev ozadju. Letos mineva 175th obletnico ena najstarejših hydrotechnical konstrukcij črnega morja - Bugsko-Dneprovsky Limansky izkopali kanal za potrebe Nikolaev ladjedelnice, ki je zgradila vojnih in trgovskih plovil je bilo v morju. In po 35 let, začelo se je, da se uporabljajo za ladje, tovora z v z'pojavil v Mykolayiv trgovsko pristanišče. Vrata in 44-mile kanal postal odrešenja za mesto, ki je glavni izgradnjo in popravilo osnova za črnomorske flote Cesarske Rusije, po prepoved Rusijo, da so ta flota (kot posledica poraz v Krimski vojni) so izgubili smisel svojega obstoja. V ZSSR, in nato v prvih letih neodvisnosti Ukrajine je 80-kilometrov-dolgo podvodne strukture, vključno s sistemom svetilniki so vzdrževana in servisirana že ne edini, ampak največji v regiji Mykolaiv morju trgovine vrata. Moram reči, da od leta 1987 je delal stopnja kanal za polnjenje (SCS), v višini 5, 2 kopecks na kubični meter premik ladje, ki je bila ustanovljena z uporabo različnih dejavnikov. Od januarja 1991 po naročilu Ministrstva za morske flote ZSSR SCS je bila popravljena in je znašala malo več kot 0, 25 AMERIŠKIH dolarjev. Ta prilagoditev je moral upoštevati znaten strošek kanala, predvsem iz poglabljanja, SV'ASCO z dejstvom, da črno morje sumosalad začetek gradnje težkih in velikih zmogljivosti zrakoplova, ki prevaža križarke tipa "Varyag", ki potrebujejo prevoz preiskava tal na ustrezno odlagališče Odesi in Ilyichevsk (več kot sto kilometrov od kraja dela) in začetek dejavnosti v Mykolaiv vrata za tuja plovila. Skozi p'petih letih, ko so se lokalni ladjedelniško industrijo, je padla v dolgotrajno propad, in gradnjo velikih vojnih ustavil, take velikih stroškov za vzdrževanje in poglabljanje kanal ni bila več potrebna. Vendar pa 25-odstotno stopnjo, je bil sprejet z resolucijo Kabinet Ministrov № 442. Tudi takrat, njene ekonomske izvedljivosti dvomiš, in po padcu grivna v primerjavi z dolarjem v letu 1998 vrednost kanal zbirka je bila vrtoglavih za prevoznikov. Medtem ko je komercialno pristanišče je bil odgovoren za kanal, ki ga s pomočjo sistema koeficientov privilegije in popuste najti kompromis z najemniki in poskušal, da ne izgubijo donosne in dolgoročne prometa. Ampak drugih pristanišč v regiji so bili nezadovoljni s tem monopolni položaj konkurent na uporabo BDLC in se odločil, da lobi vlada Stoletja pustovojtenko sklep o prenosu iz kanala v upravljanje in vzdrževanje na novo ustvarjeno "nevtralno" državna podjetja "Delta-Lotsman", ki je bila uprizorjena predvsem pilotage. Priročnik pilotni urad se je zavezala,'asana, da bi globine BDLC zaupali, 9, 8 metrov (v letu 2001 v eni od okroglih sto-• ribolov" z udeležbo predstavnikov Ministrstva za promet je navedeno tudi na globini 10, 4 m), in nato na nižji stopnji kanal zbrati vsaj dvakrat. Poleg lokalnih vrat in lastniki ladij je bilo obljubljeno organizacijo varne pilotage ponoči in v načinu vozečim prometa. To je p'Yat let. SE "Delta-Pilot" je dobil smart office, ki hiše dobro opremljen center za usposabljanje in prekvalifikacije piloti; bila zgrajena večjih obalnih navigacijskih naprav pridobili sodobno pilot ladjo (strošek približno milijon dolarjev). Hkrati pa je država, ki je pilotni podjetja, ki imajo upravljanja Kherson morju kanal, trdi, da je storitev Kerch kanal, namerava sodelovati pri obnovi navigacijo v Delti Donave. Te dejavnosti bi lahko pozdravili, če bi ne bilo zgodilo na ozadju situacija je zapletena zaradi Mykolaiv vrata, ki zaradi visokih stroškov uporabe BDLC vse bolj izgubljajo stranke in gospodarska privlačnost do prejemnikov. V skladu z glavo na eno od velikih morskih Agencije, podjetja, "Pacific Pomorske". Kapani, kanal stroškov vse bolj prestrašiti prejemniki blaga, saj bi pristanišče raztovarjanja ali natovarjanje ladij. "Ko je tako drag kanal, smo za vas bo prišel, tudi če smo preveč brezplačno," pravijo potencialne kupce ukrajinskega izvoz blaga. Za primer, ki pristajajo v pristaniščih sosednjih big Odesi za isto ladjo prihaja v dveh krat cenejši in Mykolaiv vrata shranite samo bolj priročno in kratke skladbe, ki vodijo industrijskih regijah Ukrajine, Belorusije, Baltskih pristanišč. Z drugimi besedami (več številk), vsako tono tovora stroške odjemalca NCSP 1, 5 dolarjev dražji kot pri povprečni nalaganje plovila, 12, 5 tisoč ton. Ta Delta gre za pilotni podjetja. Kot rezultat, v strukturi tovorov so prevladovale tiste, ki niso sprejeli za predelavo sosedje: odpadne kovine, premog, kemičnih gnojil, ruda. Vrata prihodki in plače dockers še naprej upada, - obdelavo takih blaga, ki ni le nakamarra, ampak tudi destruktivno za privez strani. Tako trpi in naravne čistosti izliva. Na primer, Mykolayiv morju trgovine vrata prenesli danes manj kot polovica namenjena zmogljivosti. Nižja stopnja tarifne kanal zbirajo trikrat bi povečali letni obseg dela na ravni podjetja do 6 milijonov ton ali več. (Na primer: bolj dostopni, ampak bolj komplicirani v zvezi donosnost tovora v Odesi morju trgovanje vrata za prvi polovici leta 2003 povečalo njihovo uspešnost na pol, zdravljenju več kot 17 milijonov ton. ), Da se lahko prilagodi velike ladje, Nikolaev seaport načrte, da poglobijo svoje področje vode in pristop kanal (0, 7 km) do 10, 5 metrov. Ampak, kaj bo dal, če druge 43, 3 km, ki so za "Delta-Lotsman", lahko bypass plovil z ugrezom do 9, 8 m? Ladje, ki pridejo in gredo underutilized zaradi nezmožnosti, da gredo skozi BDLC (ali razloži dorozhayut barže ob vhodu v kanal pred Ochakov). Vse to podaljšuje in povečuje stroške dela in, seveda, odvrača od stranke. Mnenja Nikolaev vrata nedvoumno: v tem primeru ni enake konkurenčne pogoje s sosednjimi regijami, ne more biti in govorov. Podpira to pobudo in Mykolayiv Guverner A. Garkusha: "Če je bilo potrebno ustvariti" Ukrmorport ", je pristaniških delavcev, ki bi lahko dal pred Ministrstva na vprašanje o ustvarjanje enakih pogojev za vse v konkurenčnem okolju. Za 10 let, Mykolaiv vrata so v neenakih pogojev s pristanišči sosednjih regijah. Vprašanje tarifne stopnje, ki rešuje Ministrstvom za promet. Vendar Ekonomija je jasno: nižja davčna stopnja za uporabo kanal, več bo pritegnil tovora v naših pristaniščih. Danes, je razlika vse bolj bi'tam so tisti, ki delujejo na področju Pomorske trgovine za podjetja: če je obdelava srednje tovorne ladje v pristanišču je 20 tisoč dolarjev, canal članarino lahko dosežejo 40 tisoč USD oslabljen selektivne politike ugodnosti in popuste iz vodstvom SE "Delta-Pilot". Kot, prevzame tovor, in o popusti se bodo dogovorili. Tako nepregledni tarifna politika, ki lahko postane razlog za zlorabe, varovala mogoče strank. Na primer, za šest mesecev ne dobijo popuste tistim, ki so vključene v tranzitu ruskega premog, in tudi to ni prestižni tovor lahko razlikujejo od regije. Tako, rezervacije za popuste v svojem času uspela potrditi. Danes pa je to neustrezne gospodarske razmere in položaj trenutnega vodstva Ministrstva za promet: vsi popusti, samo podjetje, in je enaka za vse tarifne stopnje. Ljudi je Namestnik Ukrajine, član Verkhovna Rada Odbor za gradbeništvo, transport in komunikacije'ASCO Nikolay Kruglov meni, da trenutna stopnja kanal zbirajo na BDLC je s zanko okoli vratu vrat, in je potrebno najti kompromis, ki bi pilot podjetja, da služijo kot veliko ladij. Danes je resen problem izkoriščanja Bugsko-Dneprovsky Limansky kanala in iz vidika nacionalnih interesov. Struktura, ki je razglasila uporabnik kanal, ki je edinstven hidravlični struktura je stalo več sto milijonov grivna, bilanci stanja in je (kljub temu, da Ministrstvo za promet). Ni ocene vrednosti kanala in posledično na državni proračun, lahko prejmejo manj pomembne davki iz njegovega delovanja. Po nekaterih ocenah je za učinkovito delovanje kanala državno podjetje "Delta-Pilot" je 70% (! ). Tudi če ste cut SCS trikrat, dobičkonosnost še vedno ostaja visoka (nad 20%. "Delta-Pilot" naredi danes, hkrati štiri funkcije: upravljanje kanal; uredba gibanja plovila; pilotni podporo, usposabljanje in prekvalifikacije piloti, ki so privedli do ustanovitve posebne tarife za vse storitve. Zato, strokovnjaki za Pomorsko industrijo v regiji, da prenese BDLC in Kherson morju kanal na dan bilance posameznih družb ali morju, poslovni pristanišče Mykolayiv in Kherson z nalogo, da svoje tehnično vzdrževanje, upravljanje in razvoj. Po seznamu in resnično vrednotenje kanalov za določitev ekonomsko učinkovito tarife, ki bo dal Nikolaev vrata delavcev v enakimi pogoji z drugimi pristaniščih črnega morja, obale'I. In tisti, 5-6 milijonov evrov, ki zbira "Delta-Pilot" iz delovanja kanala, ki se bo zaprl več deset milijonov grivna, ki bo zaslužil Mykolaiv vrata, hvala za privabljanje regiji novo stabilno tovornih tokov. In to visoke plače dockers, in večjih prihodkov v proračune vseh ravneh. Vendar je to odvisno ne le na ravni tarife. Če bodo postali bolj privlačni in povečati število plovil, obstaja problem, da je pripravljen, da jih sprejme: zgrajena delovnih mest uredbe ladijskega prometa ni overjen, in zato neprimerna za avtomatsko knjiženje sodišč, tudi ponoči. Mimogrede, ko deluje, piloti skoraj ni potrebe za to, ona in izvajati. Niti BDLC in vleka podjetja. Prav tako ni zakonito in neodvisno potrditev števila pridobljeni iz kanala silt. Navsezadnje, če fizična zanosit kanal, ki je znan že več kot eno desetletje, je, na primer, 1 - 1, 5 milijonov ton na leto, poročila o opravljenem globaalne dela ne more slika 5 milijonov ton. Pri izračunu isti stopnji kanal zbiranja, po mnenju strokovnjakov, je treba upoštevati, da BDLC ne Sueškega prekopa, to ne zmanjšuje način za tovor, dostava, in se približuje da hub pristanišč, v katerih Evropskih držav, ki so posebno nežen politike. PS Predsednik UUIE, ex-Prem'jer Ukrajina Anatoliy Kinakh, medtem ko je v Nikolaev z delovni obisk, je podprla pobudo Nicholas pristaniških delavcev, kar zadeva ustanovitev ekonomsko izvedljivo tarife za uporabo ladij Bugsko-Dneprovsky Limansky kanal. Takšna gibanja v UUIE in Ministrstvo za promet je že tam, in problem znižanje stopnje kanal zbiranja bo kmalu rešen, ki bo povečala konkurenčnost Nikolaev vrata v primerjavi s sosednjimi regijami, bo pritegnila novih tovornih tokov. "Zaradi rasti obsega tovora država bo zaslužil veliko več, kot iz visoko kanal zbirko. Ukrajina je tranzitna država, in s pristopom EU meja tranzitno vlogo bo le povečalo, " je dejal A. Kinakh. Pol stoletja, ko Nikolaev znova doživlja ni najboljši čas za ladje industriji, pristaniščih in na kanalskih lahko izpostavi ramena mestu in regiji.
VIR: Zerkalo Nedeli

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика