четверг, 24 апреля 2014 г.

Našel sem prednosti in slabosti teče voda iz PVC

Tam je bil čas, ko kovine, plastične cevi so zelo priljubljena pri gradnji za trg. Podlegel pohvale korist od teh elementov, in jaz: in moja voda je delno sestavljena iz kovine, plastične. Vendar, tri leta so minila in da bom, če želite spremeniti te cevi za nekaj bolj praktičnega.

Plastični vodo pritegnil me je nekaj trenutkov. Prvič, te cevi so zelo privlačen videz. Drugi, mi je bilo všeč enostavnost Montaže. V tretji razlog bi rada omenila možnost, da se z njihove strani prilagodljiv. No, zadnji razlog, da sem zdaj v hiši enoto vode, deloma izdelani iz PVC-združljivost'ker teh cevi je imel stroški v okviru splošnih razpoložljivost.


Vendar, če govorimo o ceni, potem je pošteno reči, da če kovinsko-plastičnih cevi in so bile na voljo v času tečajev, veliko več je stal pribor (fitingi) zahteva za podatke z'enotnosti. Vendar, preprostost zasnova sistema - zmagal.


Prodajalci, kovinsko-plastičnih Oken je trdil, da se izvajajo cevi imajo dolgo življenjsko dobo: no, zveneč izraz - 30 let - kar zadovoljivo, se mi. In kaj je zanimivo, moj prijatelj, ki je najprej ustvaril doma z vodo iz kovine, plastične, kakovost cevi in je zdaj v celoti zadovoljen: so stalni, tako dober, kot nova.


Sem upal, da predlagamo, da se kot obrestna prebivalstva takšnih cevi, proizvajalci kovine, plastične stvari so se spremenile v tehnologije: kot rezultat, je bilo ugotovljeno, da v zadnjih nekaj letih kovinsko-plastičnih cevi, ki so cenejši, medtem ko je njihova kakovost je tudi neizogibno straši navzdol. Moji praksi se to pogosto izkaže za: sem kupil cenejši cevi in zdaj sem se pokesajo.


Vendar sodobno prodajalci ne bodo skriti dejstvo, da če kupite cevi iz PVC po ceni, ki ne presega en dolar na linearni merilnik, za vročo vodo najdaljši rok svojih storitev bo samo 1 leto, za hladno - do 7 let.


Torej, kaj se zgodi s poceni cevi, ki ima trenutno poplavljena domačem trgu, v celoti? V mojem stanovanju, na primer, na upogibanje cevi nastala razpoka, ki zdaj grozijo paralytica - očitno najbolj je treba spremeniti. Seveda, ta slika je bolj opaziti v cevi, ki zagotavljajo v hiši toplo vodo.


Prav tako naj bi dejal, da so v krajih z'enotnost cevi, ki so nastale v spodkopava, moj poskus, da privijte cev led na dejstvo, da je cev, samo spodrsnilo v ta kraj. Smo imeli za nakup plastičnih element in nato ponovno namestite poškodovanih oddelek: žal mi je, odkrito povedano, se je na ta čas, denar in trud.


In zadnja stvar, ki jo omenjaš: kovinsko-plastičnih cevi presenetljivo hitro stara, pred našimi očmi. Poleg tega so nastala skozi razpoke, ki potrebujejo hitro zamenjavo naprave. Ko se pogovarjam z ljudmi, ki so prav tako prisiljeni kovine, plastične cevi, opazil, da ti, tudi, zaradi teh slabosti se odločil, da opusti jim v prihodnosti.


Vir: www. stroy. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика