среда, 2 апреля 2014 г.

Prikaz slog in stol 2006-11-09 10:25:36

Gradnja in rekonstrukcija.

Prikaz slog in stol
2006-11-09 10:25:36

Proizvajalci trenutno uporabljate razstava kot dodatno možnost, da breakaway od konkurentov in za komunikacijo s končnim uporabnikom. Več in več podjetij začnete uporabljati tehnik trženja, merjeno glede na njihovo dolgoročnimi in kratkoročnimi cilji. Zlasti številne precej jasno delež oglaševanje, namenjeni neposredni prodaji, slike in promocije. Spremembe in namen uporabe koli orodja. Tako je, pred nekaj leti, ki sodelujejo na razstavah, veliko podjetij je cilj povečanje prodaje in za oblikovanje prodajne mreže. In zdaj v številnih trgih, razstave pomaga rešiti naloge na ustvarjanje in krepitev ugleda. Pohištvo trg je ena od svetlih primerov to. Komunikacijski kanali", Ko blagovna znamka je že dobro znane na trgu, in proizvodi, ki" spodbuja ", na gradnjo in vzdrževanje ugleda je treba poslati kot oglaševanje in sodelovanje na razstavah", - izraža mnenje predstavniki več podjetij Tamara Melnik, Manager, oglaševanje družba "Enran-Akros". Seveda, razstava ni samo sliko orodje. Gradnja komunikacijske strategije, podjetja imajo različne določitev hierarhije različnih tržnih poti. Na primer, Andriy Valchuk, Vodja Oddelka za trženje in oglaševanje DP "Merx-Mebel", meni, da je glavni kanali komuniciranja s potrošnikom najbolj pomembno oglaševanja na prostem (big-plošč in oglaševanje v podzemni). Sledi pritisnite in radio. "In v prvih dveh primerih, zasledujemo le modni namen, - je dejal A. Valchuk. - Film s pogoji prodaje so obtičali na plakatih samo med posebne promocije - Marec 8, Dan, Kijev, itd Nato posebej obdelani Windows in zaženite radijski oglasi ". Maxim Sadchikov, vodja tržnega Oddelka podjetja "neopol", se strinja, da se v medijih (podjetja, maso in specializiranih industrija) prevzame prvo mesto, in da je 90% v strukturi oglaševanje stroškov podjetja. Vendar, distribucijo "mesta" v različnih podjetjih različna. "Smo zadovoljni z več neposrednih trženjskih akcij, " pravi Maxim Sadchikov. - Povratne informacije o njih tradicionalnih in je približno 5%, medtem ko je obseg prodaje vztrajno raste." Čeprav anketiranih strokovnjakov, bi ne mogel dati razstave, kakšno mesto v hierarhiji promocijskih kanalov, ki so prepričani, da je razstava je eden od obveznih'povezanih instrumentov, ki podpirajo ugled. "V zadnjih nekaj letih je večina vodilnih pohištvo podjetja upoštevati poštene z vidika oblikovanja svoje podobe v očeh potrošnikov in konkurentov, - pravi Andrej Valchuk. - In če je namen sodelovanja je opredeljena kot sliko, ki jo bodo oblikovali metodologijo in metode dela za Razstavljavce. Zaradi velikih podjetij pričakujejo veliko, in ona je samo Zobov'povezano z utemeljitev teh pričakovanj." Trend premika od neposredne prodaje in si prizadeva za podpis pogodbe o vprašanjih gradimo ugled postopoma zajema in regije. "Na zadnje razstave v Odesa, Dnipropetrovsk in Kharkiv smo ustanovili svojo sliko stojalo, saj je naš glavni cilj je dokazati, inovativen pristop k oblikovanju rešitev za m'pohištvo, - pravi Oleg Skripnik, Direktor podjetja" Acme-Pohištvo ". - Regionalni razstavi rešiti vprašanje, ki se ukvarjajo le delno. V resnici, subjekti na trgu med seboj spoznavali, in zdaj je treba delati za končnega uporabnika. Na največjih razstav v Evropi in Rusiji razstavljavcev dolgo ne želite prodati, ker za te namene obstaja prodajne mreže. In smo prišli do zaključka, da je bolje, da delo na zvestobo kot prodaja svoje "območje". Non-standard tehnik kot del strategije, Glavni problem ukrajinskega pohištvo razstave je, da so pogosto dolgočasno in monotono. Tako sedaj pohištva družbe-voditelji razvijajo svoje najbolj prepoznavnih pristope za sodelovanje na razstavah. In jih stavi na ekskluzivnost stojala in vzdrževanje, in drugi, mislijo, da potrebujete interaktivna komunikacija s potrošniki različnih nepričakovanih in zanimive za ljudi načine. Ana gruzijska, PR-Manager podjetja "Liga-Nova: "pred Tremi leti smo začeli uporabljati posebne oglaševanje konstrukcij" gosenica "in" foteljih ", čeprav v resnici bi bilo bolje, da pokličete kostume za promotorje. Seveda, potem "gosenica" (pa'bil prvi) ni bila povezana z katerim koli podjetja ali izdelkov. Vendar pa, z veselo klovni, ki je goreče skandirala parole, "likvidacije" občinstvo šale in roko knjižice, obiskovalci nas dobro, da se spomnimo'videl. Ljudje so bolj pripravljeni sprejeti promocijske izdelke z rokami in predstavljajo za fotografije z "gosenica", in podatke o podjetju, za dolgo časa ostal v svojih sedem's. Mnogi od tistih, ki kasneje postanejo naše stranke nam je povedal, da po razstavi naše brošure povzroča prijetne spomine in izbiro pohištva podjetje, na prvem mestu so poklicali nas ". Naslednji korak pri uporabi nestandardnih tehnike družba "Liga-Nova" na razstavi so bili hoja roko-stoli". Ta čas, novi modeli so v veliki meri povezane z izdelki podjetja. "Stole - ena naših glavnih blagovnih skupin in mreže trgovin, imenovano" Foteljih Stoli, Mize, " pravi Ana portugalščino. - In edina težava, ki je imela odločiti, je bilo iskanje proizvajalca strukture. Največji Kijevu v tovarni igrač, ki bi mogli pomagati ". Vendar pa, kot strokovnjaki ugotavljajo, da so inovacije soočiti z dejstvom, da je bilo množično kopiranje. Glede na ugotovitve številnih strokovnjakov, srednje velika podjetja sprejme nova različica zastopanje na razstavi, dobava pohištva in modele v šestih mesecih. "Da bi se izognili kopiranje je le mogoče zaradi edinstvene tehnologije. In edini izhod je, da gredo pred trgu, " je dejal Alexander Babich, Direktor trženja in prodaje" Snite ". In v promocijo mnogi proizvajalci pohištva raje inovacije v nianse, ki temelji neposredno na dejavnosti podjetja in je povezana z njim. Obrazložitev strategija je preprosta: takih izumov težje sprejme. Ana gruzijska: "pred Dvema letoma smo izvedli natečaj za vse razstave, ki obiskovalcem ponujajo, da bi prišli do slogana za naše podjetje. Nagrade zmagovalcem se podeljujejo sedeži in Spominki. In poleg tega, ki ga je izumil enega kandidata quatrain nastala na podlagi oglaševanje valja ". Seveda, različne natečaje in nagradne igre je postala običajna praksa, in kot orodje za trženje manj dela, da bi pritegnili pozornost potrošnikov. Zato, po mnenju pohištvo oblikovalcev, je pomembno upoštevati razstava (in to se zgodi), kot del integriranega tržnega komuniciranja podjetja. "Pred tremi leti naša družba je sponzorirala program" Smešna home videos ". In je bilo primerno, da se povabi njen gostitelj Anatoliy Dyachenko, da dela nekaj ur na stojnici, " je dejal Andrej Valchuk. "Še nekaj časa, smo povabili na strokovno akrobati, ki je pokazala, različnih trikov na stolih. Za obiskovalce je bil organiziran natečaj na roko-rokoborba. In to ni bila samo naša želja, da izstopajo. V tistem času, Splošno oglaševanje sporočilo je bilo stojalo'je povezano s človeškim telesom in oblike pohištva. Strokovno znanje podjetja "Liga-Nova": "Začetek sedežev na razstavi, ki je bila del celotne oglaševalske kampanje, in ob istem času, na TV se je dogajalo, komercialne z" petje sedeži so razdeljeni knjižice in brošure,'Združeno z eno idejo. In ko smo predstavili pohištvo za kavarne, bari in restavracije za obiskovalce na podjetja stojalo je bil organiziran mini-kavarna z brezplačno pijačo in naše stole in mize ". S pravim pristopom, ne-standardnih tehnik donosi do konkretnih rezultatov (v obliki rast prodaje, krepitev podobe in krepitev združenja potrošnikov), ali vsaj ne finančno breme. Možno je, poleg načrtovane oblike sodelovanja na razstavi, poleg obveščanja potrošnikov, dajanje predlagatelj v bližini prehoda ali izhod iz podzemne železnice. Ali za odjavo od stojnici. "Jeseni razstava" KievEkspoMebel 2003 "nismo vzeli območje pod stojalom (in ne razstavljenih izdelkov), pri čemer se osredotoča na oglaševanje omrežje saloni-trgovin. Po razstavi kompleks je bilo nahaja 5 stebrov "brezplačne informacije" s svetovalci in transparent s sliko proizvodov, predlagatelji v obleke gosenice in stoli. Prav tako smo izvedli audorasan podporo. Seštejemo, sem videl, da je bistveno zmanjšalo stroške za udeležbo na razstavi, in odziv je bil običajno, okoli 40% rasti v trgovini na debelo in trgovini na kupce, " pravi Ana portugalščino. Načelo "ne škodi" več in več podjetij prišel do zaključka, da izstopajo najprej na račun posameznih ustvarjalni pristop. Toda tudi če s'ni bilo nobenih zanimivih ugotovitev, se ne sme ponoviti več let zapored. Ker položaja podjetja kot inovativna mislih, da ustvarite nekaj novega nenehno. Zdaj, na primer, je verjel, da predlagatelji na razstave "utrujen" in povzroči stojalo obiskovalci reakcije zavrnitve. Kljub prednosti nestandardne oblike oglaševanja, Splošni odnos na trgu za originalne odločbe nejasen. Obstajajo tveganja pri uporabi ne-standardnih metod. "Seveda, lahko zaženete balon z logotipom podjetja ali bi druga pomembna stvar, - ki pravi, Oleg Skrypnyk. Vendar v Moskvo, kjer pohištveni trg je bolj razvita, konkurenčna, in proizvajalci bolj "advanced" z vidika boja za potrošnika, je to skoraj nikoli ne upoštevajo. Da bi pritegnili najprej delo, izdelke in stojalo. In če se izdelki niso konkurenčni, kar pomeni, da zaženete žogo, ki je ni ". In še večina proizvajalcev ne razumem, zakaj na razstavi pravico dekleta-predlagatelji v obleke. Kot je prepoznal enega od strokovnjakov, "Rdeče Skp" on ne pozabite,'da je dobro, vendar ne pozabite, kaj podjetje predstavljajo - to je nemogoče. "Na Zahodu interaktivnih dejavnosti, ki se izvaja v trgovinah, vendar ne na razstavah, - pravi Tamara Melnik. - Za podobo glavna stvar - kvalitativno popolnoma stojalo. In jaz osebno, kot obiskovalec, ne bi materialov od predlagateljev, ki jih zbiramo odpadni papir. Veliko bolj produktivno pristop zanimiv stand ". Kot je poudaril eden strokovnjak, "elementi vico povsem sprejemljivo. Na Moskovski mednarodni razstavi, na primer stojalo je ples nekaj (klasično ballroom ples), in ni se vključijo v razdora s položaja. Verjetno, ukrajinskem trgu še ni dovolj Zreli, da stilsko stvari. Da, in so običajno zelo drago. V Moskvi razstava predstavnik španskega podjetja je dal na dve glavni vhodi prestižno blagovno znamko avtomobilov pod reflektorji. Tak Sijaj samo ne more biti prezrta. In verjamem, če cilj je ustvariti sliko, se ti stroški upravičena ". Po mnenju strokovnjakov, ukrajinski podjetja zelo pogosto uporabo tehnik trženja napačno in celo thoughtlessly, dajanje svojo podobo in prodaja v resno nevarnost. Na primer, veliko so se naučili, da je spolno motiv je eden izmed najbolj vsestranskih in intuitiven za različne skupine potrošnikov. Vendar pozabiti, da je morda najbolj težko izvajati. Njegovo izvajanje mora meji na umetnost, sicer zelo veliko tveganje, da neposredni slike akcijo proti njemu. "Na eni od razstav, med predlagatelji so bili" francoske služkinje "z spikelets, ki so obmetal moških in visoko" košarka ", in tudi, plesalka delaš erotični ples na stojalo in dekleta v usnje leotards in hlačne nogavice" ribja mreža "z rdeče rože na njen vrat, " pravi eden strokovnjak. - Vendar, glede na raziskave, kot pravilo, pohištvo izbere žensko, in plača za njen mož. Zato, izračuni razstavljavcev, ki vadijo spolne tehnike, zdi se, da vsaj neutemeljene ". Po najbolj uspešnih podjetij, ki redno sodelujejo na razstavah, ustvarjalno deluje, če temelji na dobrem filozofija podjetja, promocijske strategije in tržno vedenje na Splošno. Drugače, vsak inovativnih pobud, ki bo igral neposredno nasproti namenjeno vlogo za podobo podjetja. Ni obvezen,'morali priti gor z radikalne inovacije. Strokovnjaki pravijo, da morate posodobiti podatke, booth, da spremenite vsako 1-2 leti (še vedno se lahko uporablja na regionalni razstave). Koncept stojalo je odvisna od ciljev podjetja in kategorije razstavljene blaga. "M'kdo ali pisarniško pohištvo se lahko vloži v minimalističen slog: bet one kavč ali tabelo in jo označite. Vendar stanovanjskih pohištvo mora biti v inter'Yeri, saj obiskovalec želi videti, kako bo videti, da svoje stanovanje ", - pravi Tamara Melnik. Ne pozabite, da proizvajalec prodaja ne toliko pohištva, kot drugačno vizijo življenja. To je zaželeno, da kažejo na stojalo.
VIR: Spremljevalec

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика