среда, 2 апреля 2014 г.

Lončarstvo Skedenj pohištvo, ki je lepo, da kupite 2006-11-09 10:24:44

Gradnja in rekonstrukcija.








Lončarstvo Skedenj pohištvo, ki je lepo, da kupite
2006-11-09 10:24:44

Zgodovini te blagovne omrežja je poln paradoxes. Omrežje je Lončarstvo, Skedenj (lahko prevedemo kot "Lončarstvo, skedenj"), vendar nimajo niti najmanjšega zvezi s keramiko, in svoje modne trgovine in elegantna inter'karieri na svoji strani imeniki ne more biti imenovana hal. V zgodnjih 90-ih lastnik je želel znebiti kot nizko-dobiček in donosna podjetja in zdaj Lončarstvo, Skedenj, prinaša mu osnovni dohodek je več kot $ 1 milijard evrov na leto. Omrežje Lončenine Skedenj je bil ustanovitelj nov slog in je priznana s strokovnjaki, ki jo uvede revolucijo v Ameriškem trgu gospodinjskih blaga. Končno, v zadnjih letih, Lončarstvo, Skedenj uspešno prodaja precej dražje blago za tiste, ki so dobili denar samo za žep stroškov, za otroke in mladostnike najstniki. Vse se je začelo z kavč leta 1949 V Spodnji Manhattan, odprl majhno trgovino, kjer so prodali eleganten, udobno in zelo visoko kakovostno pohištvo, ki se proizvaja v majhnih serijah, v svojih delavnicah podjetje projektov lastno oblikovalci. V tem času Lončenine Skednju je bila osredotočena predvsem na bogatih konzervativnih strank, ki so bili na voljo drago, lepo in visoko kakovostne izdelke v tradicionalnih staromerchenskyi slog XIX stoletja, ali je pohištvo narejeno po znanih Evropskih vzorcev. Ta posel ni prinesel veliko denarja za narrowness na trgu, vendar je podjetje pridobilo zelo dostojno dobiček in postopoma rasla. V sredini 80-ih letih je že imel mini-mreža 21 trgovino v nekaj večjih mest v ZDA in dokaj znatno zmogljivosti, ki omogoča, da je sama proizvajajo v količinah, ki jih potrebujete stilsko pohištvo za izvirne projekte. Leta 1986 se to obdobje miren in počasen razvoj končalo kot Lončarstvo, Skedenj, pridobljenih v Kaliforniji, ki temelji družba Williams-Sonoma, specializirana za prodajo preko katalogov in lastne maloprodajne mreže profesionalne kuhinjske opreme, Pribora, posode in kuharskih knjig. V zgodnjih 80-ih Chuck William, ustanovitelj podjetja (ustanovljen je bil leta 1956), odločil, da se razširi obseg svojega poslovanja in kupil nekaj podjetij, ki proizvajajo in prodajajo blago, za hišo, vključno s Lončenine Skedenj. Prvi, Chuck Williams je brez kakšnega posebnega razloga, da mislim, da je to dobra naložba. Dohodek Lončarstvo, Skedenj, zmanjšal od konca 70-ih letih, in po vstopu v Williams-Sonoma ta neugodni trend pospešenega. Glavne težave, Lončarstvo, Skedenj so bili ozek razpon in je vztrajno zmanjšuje tržno nišo. Drago pohištvo, izdelano v sredini stoletja, v poznih 80. letih je zdelo brezupno zastarela, kot v Ameriški "nove bogat", "rose" v obdobju Reaganomics, imajo druge okuse kot njihovi starši. Videz v prodajo stilsko kuhinjska oprema in pripomočki, pod blagovno Lončarstvo, Skedenj, da popravi stanje ni pomagalo. Več let Lončenine Skedenj prinesel le izgubo. Poskus Williams-Sonoma, da prodajajo svoje blago na katalogi povsem uspela: leta 1991 je obseg prodaje preko tega kanala je samo $ 14 milijonov Chuck Williams res mislil o prodaji na spletu, ampak ni bilo do kupcev. Da bi našli svojo novo mesto, v novem svetu, je bilo potrebno spremeniti sebe, in katalizator za te spremembe v Lončenine Skedenj nenadoma postal 27-letna Hilary Seznami, ki ga je podjetje leta 1991 kot Direktor Lončenine Skedenj katalog. Kot umik, upoštevajte, da se v Williams-Sonoma sprostitev vsak imenik (to je bila p'Yat: Williams-Sonoma, Lončarstvo, Skedenj, Imajo Vse - police in omare, Vrtnarji Rajski vrt proizvodov, prodanih v letu 1999, in Zbornice - drago perilo) je bila izvedena ločena enota, Direktor, ki je bil v stiku s proizvajalci, sprejel sklep o vključitvi blaga v katalogu, ki je v celoti odgovoren za svojo zasnovo in vsebino sklenjene pogodbe s fotografi, copywriters in oblikovalcev. Z drugimi besedami, Hilary Zaračunavanja, je dobil večjo stopnjo svobode. In ona ga je vzel. Kot je kasneje povedal, Hilary Seznami (Fast Company, November 2001), razmišljanje o tem, kako bi blaga, Keramike, Skedenj, prodanih več, je nenadoma spoznal, da Američani v tistem času je bilo zelo slaba izbira, da okrasite svojo hišo. Na množični trg popolnoma prevladujejo tako imenovane "Ameriški" slog - funkcionalne, "sterilno" in standardizirani. Lepo pohištvo je bilo zelo drago, in izločiti celotno situacijo, je bilo potrebno, da se obrnete oblikovalsko podjetje in znova, da preživijo velik znesek. Med tema dvema ekstremoma, je nična, in Lončarstvo, Skedenj je bil eden izmed prvih podjetij v zda, ki je uspelo zapolniti. Prve izkušnje Hilary Zaračunavanja, je bila vključitev v imeniku razširjene serije poceni, vendar eleganten preproge iz kopra (kokosova vlakna), in nenadoma postal eden izmed najbolj priljubljenih izdelkov. V naslednji izdaji'zdelo, izdelani v istem slogu preprost zavese izdelane iz bombažne tkanine s kovinskimi palicami, ki prav tako je bil velik uspeh. Med 1991 Seznami eksperimentiral z različnimi gospodinjski predmeti, in v začetku naslednjega leta je dal to na naslovnici naslednji imenik, izvirno, lepo, kakovostno in poceni kavč. Po Hilary Seznami, to je bil signal, da podjetje izbere novo strategijo, ki se osredotoča na srednji razred. Izbira kavč kot glavni produkt nove serije, ni bila naključna. Kavč je ne samo drevesa'Jan okvir z oblazinjeni stoli, ki je stal ob steni v sobi, " je dejal Hilary Seznami, daje intervjuje'Yu Hitro Podjetja v letu 2001. - To je običajno prvi element pohištva, ki ga kupite. Kavč je povezana v ljudi, s sprostitev, mir in udobje doma, in hočejo videti v njem nekaj več kot samo funkcionalna kakovost ". Kavč iz Keramike, Skedenj razlikovala od tega, kar je predstavljeno v Ameriški trg pohištva. To je bil zelo drag, da si ogledate fotografije v katalogu, ki mu je bila dana v elegantni apartmaji se nahajajo v hiši, vredno milijone dolarjev. Vendar, njena cena je bila le okoli $ 1 tisoč evrov, ki ga je odpeljal v povprečna cena segment. Od tega trenutka se je začel vzpon Lončenine Skedenj. Kavč je bil zapis hit v vsej svoji zgodovini, in od leta 1992 je podjetje v celoti prešla na nov slog, zasnovan za novo občinstvo. Leta 1995, je obseg prodaje za Lončarstvo, Skedenj, katalogi dosegla 100 milijonov dolarjev, in Hilary Seznami prevzel mesto Podpredsednika za načrtovanje in razvoj obseg (v letu 1997 je zapustil Williams-Sonoma in nato dvakrat ponoviti svoj uspeh z Lončenine Skedenj v podjetjih W Hotelih in RedEnvelope; zdaj je velja za enega najboljših merchandisers ZDA). Poslovanje v novem slogu, Kot je nato povedal nam strokovnjaki v intervjuju z'Yu različne publikacije (na primer MSN, januar 1999, Money Magazine, julij 2000), Lončarstvo, Skedenj in je hitro s'ni prišel impersonators okoli je resnično revolucija v Ameriški trg izdelkov široke porabe. Stranke dobijo širok izbor proizvodov visoke kakovosti z izjemen dizajn in relativno nizka cena. To je povzročilo močno povečanje povpraševanja za pohištvo in notranja oprema. Po Barnard's Trgovini na Trend Poročilo (MSN, januar 1999), leta 1997 so se Američani prvič preživel na blago, za hišo več kot oblačila in pribor ($ 296, 3 milijarde eur proti usd, 277, 9 milijard ). Po oceni, ki jih svetovalno podjetje WSL Strateški trgovina na Drobno, v letu 1999 se je prihodek od Ameriške trgovine, specializirano za pohištvo in notranjo opremo dosegel $ 77, 3 milijarde evrov, kar je 51% več kot v letu 1989 (Money Magazine, julij 2000). Vendar, Lončarstvo, Skedenj je bilo prvo podjetje, ki je postavila Temelje za nov trend, in da je njegova blagovna znamka postala povezana z novo slog. Za nakup pohištva in spremljajo blago v Lončenine Skedenj simbolizira željo, da surround sami s preprostimi, lepo in udobno stvari, da živimo zanimivo in okusno, ceniti coziness in udobje doma. Ta je odgovoril, je želja dozorela yuppies 80-ih letih - Spolana, da je ustvaril sedem'th se naučili ceniti preproste stvari v življenju, čeprav niso osvobojeni od nekaterih snobbery in ljubezen do lepih stvari. Vendar pa po mnenju opazovalcev, v trgovinah, Lončarstvo, Skedenj je bilo mogoče zadovoljiti kupce iz različnih plasti prebivalstva - single mlade ljudi, ki želijo slog, da poskrbijo za naše stanovanje, pari, ki cenijo udobje, ljudi v podeželskih območjih, ki so videti za eno obiščite trgovino s pohištvom v celoti posodobili celotno situacijo (Upoštevajte, Tekstil Danes, September 2001). Hvala za širitev območja v zgodnjih 90-ih, lahko podjetje zadovolji vse te potrebe. Se je ponudila, da kupci pohištvo, preproge, zavese, posteljnina, odeje, kuhinjska posoda in pribor, za razsvetljavo, različne dekorativne elemente. Približno 70% izbor Keramike, Skedenj biti neodvisno zasebni proizvajalci in oblikovalci, ki ji je omogočila, da prožno odzove na spremembe v povpraševanju in potrebam, kot tudi poenostavljeno SV'komunikacija med vsemi udeleženci v verigi vrednosti. Poslovni Lončenine Skedenj je rasla hitro. Promet direktorij 2000 je znašala 80 milijonov, pomagal in je potekala Hilary Seznami bistveno izboljša njihovo oblikovanje. Na odzive potrošnikov (Katalog Starosti, junij 2001), ko je imenikov postal več kot oglaševanje širi revije - z odlično inter'Rami, visoko kakovostne barvne slike, zanimiva besedila napisal usposobljenih copywriters. Pri oblikovanju posameznega imenik je bil star en slog, ki zadeva ne samo slike, ampak tudi načrtovanje blaga. Barve tapetništvo, odeje in zavese spremenijo v skladu s moda letošnje sezone, in blago, ki vsako leto so bili nadomeščeni z novimi. V vsako novo izdajo, praviloma v celoti posodobljen slike, tudi če je imel z'na isto blago, kot v prejšnjem četrtletju. V skladu z Chris Webber, glavni oblikovalec v imeniku Williams-Sonoma, to je bilo narejeno "za vsak čas, da predstavi naše izdelke, na nov način" (Corporate Design Foundation, 1998). Slavni kavč Hilary Seznami leta 1992 s'pojavil na straneh kataloga prej kot v trgovinah, vendar pa razmerje med neposredno prodajo in prodajo na drobno je bila obnovljena. V 90-ih letih Williams-Sonoma hitro razširili mrežo trgovin Lončenine Skedenj. Leta 1999 je bilo več kot 120 po vsej ZDA (v vseh omrežjih Williams-Sonoma v tistem času je bil približno 280 trgovin). Vsako trgovino, Lončarstvo, Skedenj je bil znan po prvotni načrt, da bi jih pripravila sta pritegnila znanih strokovnjakov. Na primer, med'er 60 trgi odprli leta 1994 do leta 2001, je bil zasnovan, ki jih slavni newyorški oblikovalec in arhitekt kolega Rhodes. Po svojih del in njenih podrejenih vsak trgovin ni bil podoben drugemu, vendar je v skupni slog. Trgovanje dvorane 400-700 kvadratnih m spomnil, zelo veliko dnevno sobo, je bilo veliko prostora, ki je omogočal, da bi se izognili vtis, nered in stiske, ki proizvaja najbolj pohištvo trgovin. Ločene skupine elementov za pohištvo in dekor so bili dani v "naravni" red in sestavljali fragmenti dnevne sobe. V barvi (svetloba, stene, tla) je bil prevladujejo tople barve - med-rumena, svetlo rjava, temno oranžen. Trgovin Lončenine Skednju ni bilo všeč moderne trgovine: imeli so občutek udobja in doma coziness. Od leta 1994 v omrežju Lončenine Skednju začel odpri design Studio - trgovine z večjo in širšo paleto izdelkov. Poleg tega nudijo poseben "delovna mesta" za obiskovalce, opremljen z montažo tabel (in kasneje comp'računalniki), v okviru katerega lahko stranke načrt za vaš prostor ali celotno hišo, in postaviti pohištvo in dekor iz Keramike, Skedenj, poskuša različne načine. Take odločitve lahko imeli večje stroške, Lončarstvo, Skedenj za najem relativno velike površine, vendar ga je pomagal ustvariti v trgovinah, edinstveno vzdušje in izvirnem slogu. Poleg tega, med'karieri Rhodes in drugih znanih oblikovalcev in arhitektov je prejel številne nagrade, pritisnite napisal (na primer, Metropolitan Domov, Ameriških Domov Slog, Doma, Architectural Digest), da dvigne ugled Lončenine Skedenj in pod pogojem, da brezplačno oglaševanje. V sredini 90-ih prodaje Williams-Sonoma presegla $ 1 milijardo in več kot polovica tega zneska je bila pojasnjena z Lončenine Skedenj. Čisto sama je splošno znano, in družba za upravljanje se je odločila, da za pospešitev rasti, morate razdeliti v nove skupine izdelkov. Vse najboljše za otroke, In spet vodstvom Williams-Sonoma lahko našli tržno nišo: v Ameriški trg je manjkalo pohištvo za otroke, vendar ne blagovno znamko, ki bi bili specializirani za to skupino blaga. Ta blagovna znamka je bila ustanovljena, in je bil imenovan Lončenine Skedenj Otroci. Nova strategija je temeljila na jasen trend rasti izdatkov za otroška oblačila. V 90. letih so v ZDA z'tam so bile številne razred "masa blaginje" - zelo plačani delavci srednjih let, ki vlagajo prost denar v hitro rastočih cen vrednostnih papirjev. Praviloma predstavniki te plast pozno, imajo svoje otroke, vendar lahko preživijo velik znesek. Po ocenah za Mladoletnike Izdelkov Združenje Proizvajalcev, če je leta 1980 so Američani kupili različne otroke blago (razen oblačila, obutev in igrače za $ 850 milijonov eur, v letu 1999 je ta kazalnik dosegel $ 5, 4 milijarde evrov, največ za 11% v primerjavi s predhodnim letom (Nakupovalni Centri Danes, December 2000). Pomemben delež ta znesek padel na otroškega pohištva, in da je del tega hitro rastočem trgu zbrali, da trdijo, Lončarstvo, Skedenj. Začetek priprave se je začel leta 1998. Za več mesecih smo ustvarili veliki seriji otrok blaga - stoli, postelje, omarice, preproge, zavese, svetilke, itd., V začetku leta 1999 je bil pripravljen eksperimentalni directory, ki je bila načrtovana za sprostitev limited edition 500 tisoč izvodov in razdeliti med obstoječe stranke, vključene v podjetju, v bazi podatkov. Ta bilten je moral ponoviti v pozni pomladi in jeseni. Vendar pa je začetek nove blagovne znamke že od samega začetka, je bil pred načrt. Pri pripravi otrok skladu Lončenine Skedenj upoštevati enaka načela kot v svojih glavnih aktivnosti. Svoje izdelke so razlikovati blagovne znamke, dizajn, visoka kakovost in dostopne za široke sloje prebivalstva, ki segajo od svetilke v obliki metulja za $ 40 za jaslice iz javorja za $ 799. Blaga predstavljeni v katalogu, lahko poskrbijo za vse vrtcu. Končno, katalog pohištva otrok je bil povsem nov pojav in zato je povzročila pristen interes. Leta 1999 imenik Lončenine Skedenj Otroci so bili objavljeni izdaja 9 milijonih izvodov in prinesel v približno 50 milijonov usd Po tem priročniku Williams-Sonoma odločila, da bo odprla v letu 2000 7 test trgovin, ki prodajajo pohištvo za otroke in spremljajo blago. Trgovina z njimi je bila tako velika, da se je leta 2001 odprl še 20 vtičnice. V 2000, Lončarstvo, Skedenj je izvajala dva projekta. V aprilu objavila nov imenik Lončenine Skedenj Bed & Kopel, preko katerih prodajajo različne tekstilne izdelke, povezane s srednjega cenovnega in v avgustu začela svoje spletne trgovine www. potterybarn. com. Williams-Sonoma vneseni e-Poslovanje na trgu veliko kasneje kot večina drugih ZDA trgovci na drobno, ki jih ustvarite svojo prvo spletno stran samo v jeseni leta 1999. Po mnenju predstavnikov podjetja, če je zamuda nastala zaradi dejstva, da Williams-Sonoma zahteva za doseganje visoke stopnje tehnično popolnost in udobje za potrošnike in zato čakal, razen če imajo ustrezne sisteme in programske opreme (Poslovne Prvi, September 2000). Glasnost Internetne prodaje je bila na splošno dokaj skromni, vendar vodstvo Williams-Sonoma upravičeno menila, da je preživel na spletno oblikovanje orodja niso bile zaman. Ob koncu prvega polletja 2000, 34% Internetnih strank družba ni bila navedena, preden v svoji zbirki podatkov, tako, da je Internet je omogočil Williams-Sonoma, da povečalo število potrošnikov, in tudi za promocijo svojih blagovnih znamk v ZDA regije, ki niso zajeti v mreže trgovin. Videz Lončenine Skedenj Otroci in Lončarstvo, Skedenj Bed & Kopel nam je omogočilo, da občutno poveča družbe prodaje. Če je leta 1999 bruto dohodek Williams-Sonoma je znašala $ 1, 38 milijard ($505 milijonov eur, obračuna za prodajo katalogov), medtem ko je leta 2001 ta slika je dosegla, $ 2 milijard eur, od tega več kot 65% je na Lončenine Skedenj in podkategorije blagovnih znamk. Vendar pa je dobiček, in v resnici, in v drugem primeru, pa je bilo skoraj enako - o $ 65 milijonov Glavni razlog za relativno zmanjšanje pridelka Lončenine Skedenj je bil recesije, ki se je začela v ZDA gospodarstvo v letu 2001. Poleg tega so hitro širjenje je povzročilo dejstvo, da je proizvodnja in distributer'udorsk moč podjetja, ki so zaostaja prihodek od prodaje, in sicer režijske stroške. Končno, pomembnih sredstev je bilo vloženih v razvoj, in to zmanjša tudi dobiček. Za objem blagovne znamke, Vendar pa je za generalnega Direktorja Williams-Sonoma Dale od Hilpert to ni bilo nič več kot začasne težave. Kljub gospodarski krizi, podjetje ni opustila svoje načrte o širitvi trgovinske mreže Lončenine Skedenj (med letom je bilo 10 novih trgovin, s čimer se je njihovo število do 146) in Lončarstvo, Skedenj Otroci, odprli tri prodajalne v Kanadi in nadaljnje priprave za uvedbo nove blagovne znamke West Brest-usmerjeni mladi od 25 do 35 let, s povprečno ali podpovprečno dohodka. Po ne Kerber, Analytics podjetje WR Hambrecht, blaga Zahodu Brest je predstavljal 80% kakovost Keramike, Skedenj in 60% svoje cene," (Business Week, junij 2002). Prvi katalog Zahodu Brest je bil natisnjen v aprilu 2002 z obtoku 680 tisoč. kopije in prinesel relativno dober rezultat. V juniju je bila proizvodnja ponovi za razširitev baze strank. Strokovnjaki na Splošno so bili previdni, nastanek nove blagovne znamke, ugotavlja, da podjetja, ki prodaja isto blago po nizki ceni, tvega poškodbe njenih druge blagovne znamke, predvsem Keramike, Skedenj. Vendar pa isti analitiki opozoriti, da Williams-Sonoma poskuša vzgojiti jih tako daleč drug od drugega. V imenikih Zahodu Brest se je predstavljal veliko manj številne kot na Lončenine Skedenj, in tam so osredotočeni ne na pohištvo in dodatki, kot so blazine ali sveče. Poleg tega pod blagovno znamko West Brest, družba začel prodajati kosov pohištva, ki je neodvisno zbiranje, - nekaj nezaslišanega za Lončarstvo, Skedenj. Do sedaj, vse te izdelke je možno kupiti samo v katalogu ali na Internetu, čeprav to leto je načrtovano odprtje prva testna trgovina Zahodu Brest. V letu 2001 je družba izvedla vrsto ukrepov, katerih namen je izboljšati sistem oskrbe. Zaradi uporabe sodobnih informacijskih tehnologij za upravljanje distribucije in optimizacijo organizacijskih sistem v povezavo dobav, zalog za leto, bi se lahko zmanjšala za 12, 3%, in produktivnosti dela v dobavni verigi, povečale za 16%. Podjetje je bilo še bolj decentralizirana in vsaka znamka ima spremenila v "poslovni center", ki vodijo svoje trženja, oblikovanja in prodajne politike. Kot rezultat, odločitev je bila "zapri" za končnega potrošnika in so podjetja bolj prilagodljiva. Končno, v območju Lončenine Skedenj je povečal, delež blaga iz lastne proizvodnje, ki so se podjetja bolj neodvisna od tretjih ponudnikov. Vse te spremembe, je dejal naslednje leto, ko dobiček Williams-Sonoma skoraj podvojil glede na predhodno 2001 do $124, 4 milijona. ), in obsega prodaje dosegla $2, 3 bln. Kot je poudaril strokovnjaki, tragičnih dogodkih 11. septembra 2001 in vse večje gospodarske krize v ZDA ni imela negativen učinek na poslovanje, Lončarstvo, Skedenj, nasprotno. Pred kratkim, Američani porabili več časa doma, je strah množice, in več pozornosti nameniti notranjost. Poleg tega, nižje obrestne mere v 2001-2002 pomagal veliko homeowners za refinanciranje svojih hipotekarnih posojil na bolj ugodne pogoje. Del tako shranjene bil denar porabila tudi o pridobitvi gospodinjski pohištvo. Za leto 2003 je bila predvidena še en velik projekt, Lončarstvo, Skedenj Otroci. Videli velik uspeh za to blagovno znamko, družba se je odločila, da bi logični korak, in bo začela novo linijo Lončenine Skedenj Teens-usmerjeni mladostniki. To nišo je pojavil še bolj donosno kot otrok. Po Teen Raziskave Neomejeno (PRNewswire, 20. Marca 2003), kar je približno 40 milijonov. otrok in najstnikov, starih od 10 do 19 let v letu 2001 porabili $125 milijard. lasten denar, in so imeli neposreden vpliv na potrošnjo drugega $245 milijard. za gospodinjstvo. Ob istem času, ponudba pohištva in drugih izdelkov široke porabe, usmerjena točno na najstniško publiko, še vedno neustrezna. Sojenje imenik Lončenine Skedenj Teen je bil izdan v omejeni izdaji, 21. April 2003. Blaga predstavljena v njej, so bile razdeljene v pet skupin: pohištvo, preproge, svetila, posteljnina in odeje, pribor. Pri ustvarjanju teh proizvodov so bile uporabljene iste preizkušene metode, ki se že uporabljajo v Lončenine Skedenj in Lončarstvo, Skedenj Otroci, kombinacija visoke kakovosti in srednja cena, prvotno zasnovo, visoko kakovost design. Po Laura Elber, Predsednik Lončenine Skedenj blagovnih Znamk, upoštevati posebne zahteve za najstniško občinstvo, tako da je videz katalog, posebna pozornost je bila namenjena. Estetika in jezik objave reproducirati slog mladinske revije, pri oblikovanju proizvodov, ki se uporabljajo slike priljubljenih mladih umetnikov, kino znakov in strip, nekaj pohištva lahko neodvisno, da se "konča" v skladu z okusu kupca (na primer, na koncih in vrata omare, headboards predvidena pokrita s krpo na ploščo, na katero je bilo mogoče, da pripravi nekaj ali nič, da se jih držijo). Poleg tega je na koncu kataloga je bil natisnjen testi tipa "najti svoj stil" in "prostor" horoskop. Če bo šlo vse dobro v letu 2004, bi morale biti, in trgovin, Lončarstvo, Skedenj Teen. Zdaj Lončarstvo, Skedenj, ki so vneseni v srečni čas, ko je blagovna znamka pridobil popularnost in povezani z določeno slog in način življenja. Zdaj je naloga Williams-Sonoma je, da zagotavlja obsežno rast - nadaljnja širitev mreže trgovin, v letu 2002 je bila odprta 56, 14 jih je Lončarstvo, Skedenj in 25 Lončenine Skedenj Otroci), razvoj novih regionalnih trgov, zunanje širitev (lani je bil odprt 3 trgovinah v Torontu). Kombinacija ugodnih cenah, eleganten dizajn, ki je vedno dobro strategijo, in podjetja, ki upravlja najprej prenesla v svojo tržno nišo, je obsojen na uspeh.
VIR: Novi marketing

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика