среда, 2 апреля 2014 г.

Vsi - m'katerem mestu 2006-11-09 10:18:40

Gradnja in rekonstrukcija.








Vsi - m'katerem mestu
2006-11-09 10:18:40

Leto velik odmor Regionality Kharkiv pohištvo trgom se lahko šteje precej relativna, kot mesto ima predstavništva iz ducat podjetij Kijevu izvora. Ti vključujejo zlasti "Unije", Ne Skupine, Absolut, Euro Razred srl, "AB Impex", "TOMPO". Mnogi od njih preživijo enoten za celotno Ukrajina politike trženja, tako da so cene in obseg v takih struktur se skoraj ne razlikuje od kapitala. Vendar pa je določeno posebnost Slobozhanska mojstri inter'jer. Leto in pol nazaj v glavah večine prebivalstva prospered zaupanja v investicijske možnosti Vzhodu države. Zato je očitno zdelo, hiter razvoj urad sektor. Vendar je v zadnjem letu postala opazna nenadne premike v povpraševanju, SV'zato je bila usmeritev domačega blaga. Vzporedno je bilo oblikovanje celotnega "pohištvo" okolišev, le delno temelji na poznali že v času Sovjetske zveze. V tak "točk koncentracije" trgovin, ki prodajajo celo konkurenčnih območju, včasih na razdalji neposredne vidljivosti. Poleg naravnih v takih primerih konkurence, ki določa videz novi trgovini v območju starega, obstajajo tudi primeri, zavidljivem simbioza, ko v isti sobi z lestvico, obstajata dve podjetji, ki ponujajo praktično ni, prekrižanimi na izbor blaga. Jasno vidna in želje prodajalcev, da imajo določeno ceno in izdelek niše. Bitka za "kupec se izvaja v vseh segmentih trga, ki, konec koncev, pogosto vodi v radikalno spremembo odnosov med proizvajalcem in prodajalcem. Obresti v m'katerem mestu vodje povpraševanja med gospodinjski pohištvo odkrijte enostaven spi. S takimi zavidljivem solidarnost bogatimi in revnimi v izbiro prednostnih nalog, v resnici govorimo o dveh popolnoma različnih, v tradicionalnem smislu, tržnih segmentov. Premožnejši ljudje traja seznanjeni spalnice in kupec lažje - funkcionalno bolj univerzalne nastavi m'pohištvo. Na takšno distribucijo usmerjeni in trgovci: nekateri izmed njih ponujajo poceni celotno spalnica apartmajev, Nemčije, Romunije in Italije, drugtakers poljsko-ukrajinsko-bolgarski kavč izbor. Spalnice domači in poljski, ki so v istem cenovnem območju, hit neuspeh povpraševanje. Kljub zelo visoki stopnji prihodek od prodaje dragih blagovnih prodajalcev, če je potrebno, pojdite na razumeetsya določa. Mogoče, in precejšnje popuste, na primer, pri nakupu dveh kompletov. So, po mnenju menedžerjev, ki so določene individualno, včasih pa je dosegel 20%. "Neraskrytye" podjetja, kljub pomanjkanje delovnega kapitala, raje na drobno v "live", ne imeniku. Na očitne nevarnosti taka poteza, v resnici, povečuje verjetnost nakupa in ščiti prodajalca pred skoraj neizogibne izgube, ki se pojavijo pri delu z enim katalog primerov. Opozoriti je treba, da je res drago in visoko kakovostnih italijansko pohištvo iz masivnega lesa so predvsem podjetja, medtem ko ne manj temeljito, vendar cenejši romunski bi "čolni". V "dnevno sobo" skupine z domačimi proizvajalci tekmujejo Bolgari in poljaki. Zadruge kakovosti hodil tukaj tovarni proizvajalca, še posebej postala priljubljena canapes. To se je zgodilo zaradi višje kakovosti, ki jih ponuja zasebna podjetja po nizki ceni, in je nujna prisotnost kraj za posteljno perilo. Na Splošno največjo funkcionalnost in kakovost so postali odločilni dejavniki pri izbiri odjemalca. Največje povpraševanje, postavlja 2 +1 +1 z kavč in dveh foteljih-postelj, na podeželju, kot tudi inovativne pred kratkim shemi 3 +2 +1, ko ste kupili nastavite lahko opremljeni z dvema kopalnicama. Ampak delujejo v tem sektorju, so razčlenjene določa z dobro SV'askam z proizvajalec. Dobiček je le redko več kot 15%, pogosto zmanjša za 7-10%. Denar je narejen na zadnji. Vendar, m'pohištvo - tradicionalni Salonih - izpolnjuje povpraševanje v vseh svojih cenovni razpon. Domači znova cen ne bo zmagal v bolgarskih in poljskih, najvišjo ceno, slednje doseže poceni italijanski ravni možnosti. In grelnik vode piščalka Nič manj priljubljena in kuhinje. Ta segment tudi jasno razdeljen na dva dela: Kabinet pohištvo in kuhinjske kote. Kot je za "sedeži", ena-cena nišo razdelite na Poljskem in v Ukrajini. Domači proizvajalec delno koristi od proizvodnih zadrug, so se začeli podobne dejavnosti ob zori perestrojke in dosegla velik uspeh v boju z državnimi organi. Stojalo razen pohištva Romunija in Belgija, ki je ponavadi del tabela nizov in ne vplivajo Splošne razmere na trgu. Težje z Omare pohištvo: v politični boj tudi v Italiji in, delno, Romunija in Egipt. Vendar pa kupci, ki bi izbira ne konkurentom-Slovanski'Yang, so še vedno v drugačno težo kategorije. Kljub dobički iz trgovanja italijanski proizvodov, trga in snachala, kolikor je nasičenih. Veliko podjetij, ki zapušča arena, ostavlyaya ta segment, predvsem za tiste, ki imajo možnost, da oblikujejo drago določa po vrstnem redu. V poceni (relativno) sektorja, kljub oversupply, pridejo nepričakovano številke, kot so Mariupol združujejo " Azovstal", s poskusi, da bi odstranitev prvi poljski izdelkov. Banalnost in eksotičnih Najmanj priljubljena univerzalni pohištvo, vodja preteklih letih steno. Veliko podjetij, ki preprosto ne iz takih proizvodov, in ko je hrepenela-romunski in Jugoslovanska izdelkov, ki lahko stojijo v saloni skoraj let. Po menedžerjev, izdelek Zahodne proizvodnje, katerih cene se začnejo pri 1, 5 tisoč. UAH. in, ki v zadnjih letih se je precej izgubil na kakovosti, ne pa popularne. Bistveno okrepiti položaj na Vzhodu države, katerih stene pade v cenovnem razponu od 700-1000 UAH. Naš kupec, ne razvajen dodatnih kvadratnih metrov stanovanj, ki pogosto iščejo pohištvo za otroške sobe, kot nekaj, iz drugega življenja. Vendar, poljske in ruske mladinske pohištvo predstavljeni na trgu, ampak, mislim, je, ki jih uporabljajo stranke predvsem kot ersatz za namestitev v bivalnih prostorih. In je jasno, da močno disociranih od običajnega "Artemov" in "Ukaz" obseg - otroške sobe Italiji in Nemčiji. Kot nalašč eksotičnih videz žlici Italija, Romunija in Belgija veliki meri ročno delo, je pogosto saloni hitreje pam'kabina kot blagovnih. In naša dekleta so v uradu pred letom dni so bili vsi, ki prodajajo pisarniško pohištvo. Na tem trgu je delal s številnimi absolutno ne konkurenčnimi proizvajalci: Poljska in Italija Finska. Glede na komentarje vodja predstavništva podjetje, ki prodaja, gotovo, kakovost italijanski blaga, problem je rešen, za poslovneže je preprost: Direktor urada mora, seveda, v italijanščini, in osebje, ki bo prišel in Poljska. Vendar, s prodajo Zahodni pohištvo'je bil majhen problem, v SV'zato podjetja, ki so prisiljeni, da gredo v prodajo v delih. Različice istega nastanitve na enem mestu, tako raznolika, pohištvo za izboljšanje prodaje niso dobrodošli "top". No, problem s prodajalci "izključno" posebne: ni povpraševanja, velike mize za dvorane (nikjer dal? ). Ta podjetja praksi tudi določen popusti 5% ali 10% ob doseže določeno vrednost nakupov. Vendar pa za nekatere izdelke, popust, ki je 50%. Pred letom dni, "bližnji" začeli iskati trgovci izdelkov Kettler. Nemška kakovost je "color", ampak najprej, potrošnik ne moremo predstavljati Kabinet ne skrilavcev-črna. Vendar pa je skupina kupcev, ki je novost: so bili nekako glavo zdravniki v zdravstvenih ustanovah. Vendar bančne strukture Kettler ne zanima: za navadne zaposlene in jih ne uporabljajte, kaj je šlo kot zavarovanje za posojila. Kljub očitno visoke konkurence v tem segmentu trga, ne utrudijo z'pojavijo se nove figurants: tretjina vseh trgovcev začetnik v CIS Della-Rovere je v ukrajinskih mestih. Raven - Raven-Posebni oddelek pohištva trgovina - prodaja način proizvodnje za njegov brat-Kommersant. Najbolj priljubljena blaga - različne police, omare, police - predstavlja izdelke domačih in poljskih in italijanskih. Rojakov v sektorju občutek Očitno zelo sproščeno, ne samo zajemanje regionalnega trga (z več kot sto točk), ampak tudi organizacijo podružnic v mestih Vzhodni Ukrajini. Blaga, vendar brez posladek - kovine, stekla, plastike, ampak poceni in kakovostno. Od tujcev največji vpliv - polov, vendar cene so bistveno višje v SV'zato, očitno, ne vsi predstavniki poljskega podjetja lahko uspešno širi. Od daleč v tujini najbolj znanih delitev ekskluzivni zastopnik italijanske GIBAM z geslom "oblikovanje in uporabnost". Pohištvo za kavarne in bari uspešno dostaviti vse enako, poljaki. Posebni stoli, zbranih preko Visle, od nemških in francoskih deli, vredno do UAH 100. Vendar, dostava se izvaja običajno z razliko v tednu ali dveh. Dobro najti, lahko postane in tabel z udarcem odporne plastike, ki zagotavlja institucija zaradi izgub pri normalno "analize leti". Leto velik odmor Regionality Kharkiv pohištvo trgom se lahko šteje precej relativna, kot mesto ima predstavništva iz ducat podjetij Kijevu izvora. Ti vključujejo zlasti "Unije", Ne Skupine, Absolut, Euro Razred srl, "AB Impex", "TOMPO". Mnogi od njih preživijo enoten za celotno Ukrajina politike trženja, tako da so cene in obseg v takih struktur se skoraj ne razlikuje od kapitala. Vendar pa je določeno posebnost Slobozhanska mojstri inter'jer. Leto in pol nazaj v glavah večine prebivalstva prospered zaupanja v investicijske možnosti Vzhodu. Zato je očitno zdelo, hiter razvoj urad sektor. Vendar je v zadnjem letu postala opazna nenadne premike v povpraševanju, SV'zato je bila usmeritev domačega blaga. Vzporedno je bilo oblikovanje celotnega "pohištvo" okolišev, le delno temelji na poznali že v Sovjetskih časih, krajih. V tak "točk koncentracije" trgovin, ki prodajajo celo konkurenčnih območju, včasih na razdalji neposredno prepoznavnost. Poleg naravnih v takih primerih konkurence, ki določa videz novi trgovini v območju starega, obstajajo tudi primeri, zavidljivem simbioza, ko v isti sobi z lestvico, obstajata dve podjetji, ki ponujajo praktično ni, prekrižanimi na izbor. Jasno vidna in želje prodajalcev, da imajo določeno ceno in izdelek niše. Bitka za "kupec se izvaja v vseh segmentih trga, ki, konec koncev, pogosto vodi v radikalno spremembo odnosov med proizvajalcem in prodajalcem. Obresti v m'katerem mestu vodje povpraševanja med gospodinjski pohištvo odkrijte enostaven spi. S takimi zavidljivem solidarnost bogatimi in revnimi v izbiro prednostnih nalog, v resnici govorimo o dveh popolnoma različnih, v tradicionalnem smislu, tržnih segmentov. Premožnejši ljudje traja seznanjeni spalnice in kupec lažje - funkcionalno bolj univerzalne nastavi m'pohištvo. Na takšno distribucijo usmerjeni in trgovci: nekateri izmed njih ponujajo poceni celotno spalnica apartmajev, Nemčije, Romunije in Italije, drugtakers poljsko-ukrajinsko-bolgarski kavč območju. Spalnice domači in poljski, ki so v istem cenovnem območju, hit neuspeh povpraševanje. Kljub zelo visoki stopnji prihodek od prodaje dragih blagovnih prodajalcev, če je potrebno, pojdite na razumeetsya sklopov. Mogoče, in precejšnje popuste, na primer, pri nakupu dveh kompletov. So, po mnenju menedžerjev, ki so določene individualno, včasih pa dosega 20%. "Neraskrytye" podjetja, kljub pomanjkanje delovnega kapitala, raje na drobno v "live", ne na glavi. Na očitne nevarnosti taka poteza, v resnici, povečuje verjetnost nakupa in ščiti prodajalca pred skoraj neizogibne izgube, ki se pojavijo pri delu z enim katalog primerov. Opozoriti je treba, da je res drago in visoko kakovostnih italijansko pohištvo iz masivnega lesa so predvsem podjetja, ker se vsaj smiselno, vendar pa cenejši romunski bi "čolni". V "dnevno sobo" skupine z domačimi proizvajalci tekmujejo Bolgari in poljaki. Zadruge kakovosti hodil tukaj tovarni proizvajalca, še posebej postala priljubljena canapes. To se je zgodilo zaradi višje kakovosti, ki jih ponuja zasebna podjetja po nizki ceni, in je nujna prisotnost kraj za posteljno perilo. Na Splošno največjo funkcionalnost in kakovost so postali odločilni dejavniki stranka izbira. Največje povpraševanje, postavlja 2 +1 +1 z kavč in dveh foteljih-postelj, na podeželju, kot tudi inovativne pred kratkim shemi 3 +2 +1, ko ste kupili nastavite lahko opremljeni z dvema sobe. Ampak delujejo v tem sektorju, so razčlenjene določa z dobro SV'askam s proizvajalcem. Dobiček je le redko več kot 15%, pogosto zmanjša za 7-10%. Denar je narejen na hrbtni strani. Vendar, m'pohištvo - tradicionalni Salonih - izpolnjuje povpraševanje v vsem svojem cenovnem razredu. Domači znova cen ne bo zmagal v bolgarskih in poljskih, najvišjo ceno, slednje doseže stopnjo poceni italijanski izbire. In grelnik vode piščalka Nič manj priljubljena in kuhinje. Ta segment tudi jasno razdeljen na dva dela: Kabinet pohištvo in kuhinjske površine. Kot je za "sedeži", ena-cena nišo razdeliti na Poljskem in v Ukrajini. Domači proizvajalec delno koristi od proizvodnih zadrug, so se začeli podobne dejavnosti ob zori perestrojke in dosegla velik uspeh v boju z državne strukture. Stojalo razen pohištva Romunija in Belgija, ki je ponavadi del tabela nizov in ne vplivajo Splošne razmere na trgu. Težje z Omare pohištvo: v politični boj tudi v Italiji in, delno, Romunija in Egiptu. Vendar pa kupci, ki bi izbira ne konkurentom-Slovanski'Yang, so še vedno v drugačno težo kategorijo. Kljub dobički iz trgovanja italijanski proizvodov, trga in snachala obsegu, ki je nasičeno z njim. Veliko podjetij, ki zapušča arena, ostavlyaya ta segment, predvsem za tiste, ki imajo možnost, da oblikujejo drago določa po vrstnem redu. V poceni (relativno) sektorja, kljub oversupply, pridejo nepričakovano številke, kot so Mariupol združujejo " Azovstal", s poskusi, da bi odstranitev prvi poljski izdelkov. Banalnost in eksotičnih Najmanj priljubljena univerzalni pohištvo, vodja prejšnjih letih stene. Veliko podjetij, ki preprosto ne iz takih proizvodov, in ko je hrepenela-romunski in Jugoslovanska izdelkov, ki lahko stojijo v saloni skoraj let. Po menedžerjev, izdelek Zahodne proizvodnje, katerih cene se začnejo pri 1, 5 tisoč UAH. in kar je znatno povečalo v zadnjih letih izgubil kot, iz povpraševanje. Bistveno okrepiti položaj na Vzhodu države, katerih stene pade v cenovnem razponu od 700-1000 UAH. Naš kupec, ne razvajen dodatnih kvadratnih metrov stanovanj, ki pogosto iščejo pohištvo za otroške sobe, kot nekaj, iz drugega življenja. Vendar, poljske in ruske mladinske pohištvo predstavljeni na trgu, ampak, mislim, je, ki jih uporabljajo stranke predvsem kot ersatz za namestitev v dnevni sobi. In je jasno, da močno disociranih od običajnega "Artemov" in "Ukaz" obseg - otroške sobe Italiji in Nemčiji. Kot nalašč eksotičnih videz žlici Italija, Romunija in Belgija veliki meri ročno delo, je pogosto saloni hitreje pam'kabina kot blago. In naša dekleta so v uradu pred letom dni so bili vsi, ki se ukvarjajo s prodajo pisarniškega pohištva. Na tem trgu je delal s številnimi absolutno ne konkurenčnimi proizvajalci: Poljska in Italija s Finsko. Glede na komentarje vodja predstavništva podjetje, ki prodaja, gotovo, kakovost italijanski blaga, problem je rešen, za poslovneže je preprost: Direktor urada mora, seveda, italijanščina, in zaposleni prišli in Poljska. Vendar, s prodajo Zahodni pohištvo je bil majhen problem, zato podjetja, ki so prisiljeni, da gredo v prodajo v delih. Variante nastanitve na enem mestu, tako raznolika, pohištvo za izboljšanje prodaje niso dobrodošli "top". No, problem s prodajalci "izključno" posebne: ni povpraševanja, velike mize za dvorane (nikjer mestih? ). Ta podjetja praksi tudi določen popusti 5% ali 10 % ob doseže določeno vrednost nakupov. Vendar pa za nekatere izdelke, popust, ki je 50%. Pred eno uro ", Zlato" začeli iskati trgovci izdelkov Kettler. Nemška kakovost je "color", ampak prvi, ima kupec ne predloži sami Kabineta ne skrilavcev-črna. Vendar pa je kategorija kupci, ki predpostavlja novost: so bili nekako glavo zdravniki v zdravstvenih ustanovah. Vendar bančne strukture Kettler ne zanima: za zaposlene, če ne uporabite, kaj je šlo kot zavarovanje za posojila. Kljub jasno večja konkurenca v tem segmentu trga, tam nikoli ne pnevmatike se bo pojavilo novo figurants: tretjina vseh trgovcev začetnik v CIS Della-Rovere - ukrajinski vrtovi. Raven - Raven-Posebni oddelek pohištva trgovina - prodaja način proizvodnje za njegov brat-Kommersant. Najbolj priljubljena blaga - različne police, omare, police - predstavlja izdelke domačih in poljskih in italijanskih. Rojakov v sektorju občutek, očitno, povsem sproščeno, ne samo zajemanje regionalnega trga (z več kot sto točk), ampak tudi organizacijo podružnic v mestih Vzhodni Ukrajini. Blaga, vendar brez posladek - kovine, stekla, plastike, ampak poceni in kakovostno. Tujcev je največji vpliv - polov, vendar cena je precej višja, zato verjetno niso vsi predstavniki poljskega podjetja lahko uspešno širi. Od daleč v tujini najbolj znanih delitev ekskluzivni zastopnik italijanske GIBAM z geslom "oblikovanje in uporabnost". Pohištvo za kavarne in bari z uspehom pic za vse enako, poljaki. Posebni stoli, zbranih preko Visle, od nemških in francoskih deli, vredno do UAH 100. Vendar, dostava se izvaja običajno z razliko v tednu ali dveh. Dobro najti, lahko postane in tabel z udarcem odporne plastike, ki zagotavlja vzpostavitev tukaj izgub v normalnih "analize leti".
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика