Gradnja in rekonstrukcija.
Samo preizkušena kakovost 2006-11-01 17:41:45
- Kovinski "TPK-Profil" profiliranih iz uvoženih iz Švedske, Francije in Nemčije pocinkane jeklene pločevine (pokriti z zaščitno plast) v Ukrajini na obrat " TPK-Profil" v PEC " Yavoriv" Lviv regiji. Obrat je bil odprt v maju preteklega leta, ki jih podjetja "TLC", brez privlačnost za tuje naložbe, in katerih druge pomoči. Rastlina proizvaja tri vrste profina-slog (eno streho in dva steno) in tri vrste streh: kovinski "Učinek" - klasičen profil (višina valov 37 mm); "Prestige" je prestižno profil (višina valov - 43 mm); ploščati kovinski strešni "Retro" - roll kovinski profiliranih robov v gube in zmanjšanje potrebne za montažo dolžina (glede na dolžino naklon strehe). Posebnost strehe "Retro", ki je, za razliko od mnogih drugih kritine, se lahko uporabljajo za strehe nestandarta oblike in arkade, kar je še posebej pomembno pri obnovi starih stavb. Krovstvo listi so pritrjeni na zaboj z omejitvijo, da ne kršijo njihove integritete. Rastlinski " TPK-Profil" ponuja široko paleto strešnikov pribor: butt, odporen na veter, zavese, da poravnate listi; univerzalno in ravno rolerji; žlebovi, okno črke. Vsi izdelki so profilirani v Ukrajini na strokovno stojalo finski skrb Sintech OY. Design, zmogljivost elektrarne 'TPK-Profil "- 8 metrov na minuto. - Kaj je bila posledica odločitve, da ustvarite lastne tovarne"? - Odločitev, da začnejo svoje proizvodnje v Ukrajini zgodila zaradi naslednjih razlogov: prvič, streha-to "materiala ter storitev", kar pomeni prisotnost na trgu države, drugič, lastne proizvodne zmogljivosti omogočajo hitrejše naročil kupcev in boljše odzivanje na spremembe v razmerah na trgu. Mi smo v razvoju nacionalne blagovne znamke, saj je naš namen je pokazati, da v Ukrajini je mogoče proizvajati blago enake kakovosti, uvoženih. - Zakaj bi potem jeklene pločevine, kupili ga boste v tujini? - Glede na rezultate študije o fizično-tehnično in kemijske lastnosti jeklene pločevine, kovinski z polimerni premaz, izdelan v Zahodni in podobne kovine, proizvedeno v skupnosti neodvisnih držav, ki jih izvaja Inštitut za težave, trdnosti materialov, ki SMO Ukrajino o prepisu SE "TLC-Center" v aprilu 2000, odpornost na agresivne okolja, v uvozu iz kovine, 2-krat zgoraj, kot na kovine iz sosednjih držav. Zato, brani kakovosti ideologije "TLC" uvoz kovin v tujini. Vsi izdelki so označeni v tovarni, da bi se izognili prevaram, je certifikati kakovosti, higiensko sklepi in 10-letno garancijo. Letos razstava "Gradnja in arhitektura" podjetje je prejelo diplomo natečaja " Ekologija - XXI stoletja" za ekološko čistost, varnost v proizvodnjo, shranjevanje, uporabo in odstranjevanje izdelkov blagovne znamke " TPK-Profil". - Katere komponente, ki sestavljajo kovinsko-Cerepro "TPK-Profil"? - Sestava kovinskih naslednje: PLAST plastike in barve, sprožilni, pasiviranje, cink plast, jeklo, cink plast, pasiviranje, sprožilni, barve. Ohišje za Mrgage premaz lahko standarda (poliester, matpolyester, Pural, plastisol in ne - učinek SIJAJ (Sijaj) barve in visoko svetlost (GP 2000). - Kako ocenjujete stanje na ukrajinski strešne kritine trgu in svoje mesto v njem? - Raziskave trga kažejo, da se povečuje povpraševanje za kakovost blaga. Cena na stranski tir, še posebej, ko nakup takšnega blaga, kot so strehe. Potrošnik pozornost je zdaj pritegniti poprodajnih storitev, hitrosti dostave, posvetovanja strokovnjakov in izvedbo izračunov. Za oceno zmogljivosti ukrajinski trg je danes precej težko, saj prejete podatke iz različnih virov, med seboj precej razlikujejo. Približno eno lahko govori o 2-4 milijona kvadratnih metrov. Smo eno vodilnih podjetij za prodajo kritine. Ampak samo, da označite naš tržni delež v odstotkih, lahko ne - nad razumom. Geografija prodaja naših izdelkov pokriva 15 regijah Ukrajine, kjer imamo pisarne. Potrošniki - velika in mala gradbena podjetja, design, inštituti, arhitekturne pisarne, trgovci, vladne agencije, zasebne stranke. - Kakšne metode uporabljate za promocijo izdelkov? - Smo opredelili poslanstvo: "Vodstvo, tehnologije, proizvodnje, kakovosti, je naš način, da potrošnik". In to veliko, je dejal. Oglasi damo zasnovan za dve ciljne skupine - strokovnjakov in potrošnikov. Na primer, Pano oglaševanje, ki smo jim v regijah, ki se osredotoča na potrošnika. Za strokovnjake, smo organizirali vse-ukrajinski letni natečaj arhitektov "Najboljši projekt, ki se izvajajo z 'TLC"držite usposabljanja, seminarje in predstavitve, proizvaja posebne izdaje in katalogi proizvodnje. Poskusite, da bodite pozorni na dobrodelni dejavnosti. Tako, Krimski office "TLC" dodeli letno finančno pomoč Simferopolu organizacija invalidnih veteranov in Oborožene Sile. Kijev podružnica pred kratkim ustanovljeni nominalni nepovratna sredstva družbe "TLC" najboljši študenti v Kijevu nacionalni Univerzi za gradbeništvo in arhitekturo. - Kaj je v najbližji načrti podjetja? - Načrtujemo, da dela v skladu z načrtovano strategijo, razširiti paleto izdelkov, če želite odpreti podružnice "TLC" v vseh regijah Ukrajine. VIR: BudMajster
Комментариев нет:
Отправить комментарий