вторник, 1 апреля 2014 г.

Nekaj osnovnih problemov domačega paint industrijske 2006-11-27 10:18:55

Gradnja in rekonstrukcija.








Nekaj osnovnih problemov domačega paint industrijske
2006-11-27 10:18:55

Problem povečanje konkurenčnosti domačih materialov je postal eden najbolj pomembno določajo nadaljnji razvoj, in lahko celo obstoj, barve industriji v naši državi. V letu 1999 - 2000 se je bistveno povečanje obsega proizvodnje barv in lakov proizvodnje v Rusiji (za 17% do 20% na leto). Vendar, uvoz barve in laki v naši državi, se je močno zmanjšalo po privzetih 1998, rose spet v letu 2000, s povečanjem je bila hitrejša od rasti proizvodnje, in do konca leta 2000 analitiki navedeno, da je delež tujih izdelkov je znašala dobrih 36 % v skupni količini predlog [1]. Poleg tega napovedi za leto 2001, predvideva, da bo v najboljšem primeru, vodenje obseg proizvodnje na ravni iz leta 2000, saj je po statističnih podatkih, proizvodnja barv in lakov proizvodnje v I polovici leta 2001 je bilo le 91, 3% iz ustreznega obdobju lani. Najbolj pogosti v medijih, ki pojasnjujejo zmanjšanje obsega proizvodnje barv in lakov v domači industriji je nizka kupna moč prebivalstva. To je res, vendar le delno pojasnjuje upadanje povpraševanja potrošnikov za izdelke domačih proizvajalcev, kot v tem primeru, da je nemogoče razložiti znatno povečanje uvoza iz teh materialov, ki, po mnenju strokovnjakov, v letu 2001 je predvideno na stopnji 18% do 20% v primerjavi z letom 2000 je znano, da je cena za zunanje prevleke, vsaj 2-krat, včasih tudi večkrat višje cene ruskih proizvajalcev. Vse to kaže, da tuji lakokrasochnyi na trgu premazov postopoma izgubil. Nenehno, o katerih so razpravljali voditelji največjih podjetij o nujnosti sprejetja članica protekcionistični ukrepi za zaščito ruskih proizvajalcev, vključno s povečanjem carine na uvožene materiale, [2, 3], bo privedlo do negativnih rezultatov. Prvi, ki je kršil interesov maso potrošnikov, ki je prisiljen, da kupujejo izdelke, ne vedno visoke kakovosti. Poleg tega je malo verjetno, domači proizvajalci in trgovci po rasti cen na uvožene proizvode ne bo zvišal cene ustrezni izdelki ruskih podjetij. Drugič, bo to privedlo do še globlje zaostaja za domače proizvajalce od njihovih Zahodnih konkurentov. Tretjič, nobenih protekcionističnih ukrepov se je mogoče izogniti z Zahodnega naložbe, kot je razvidno z gradnjo barve in laki, rastline z 100%tujega kapitala in skupnih vlaganjih. To je že taka podjetja kot Tikkurila Barve (Finska), Akzo Nobel (Holland), TEHACO (Švedska). Pričakovati je, da na enak način, bo šel in drugih Zahodnih družb (PPG, DuPont), da nameravajo v bližnji prihodnosti ustvariti v Rusiji proizvodnjo cataphoresis in pollieva oligonukleotidov, palueva in akrilovyh laki in emajli vroče sušenje za avtomobilsko industrijo. Začetek gradnje je odvisno od časa vstopa v veljavo že doseženih sporazumov ruske avtomobilske rastline s teh večjih Zahodnih družb, kot so General Motors, Ford, Renault, itd žal, ruske rastlin v rahlo prednost premor, ki jih je kot posledica finančne krize v avgustu 1998 moram reči, da je to obdobje, skupaj z gospodarskim šokom, značilne za barve in premazi industriji, in zelo resna prerazdelitev premoženja. Novi lastnik je kupil Yaroslavl factory "Lakokraska" in "ruske barve", Rostov CVD Empils, Zagorsk barve in laki, rastlin, Oboldina kemične tovarne, itd bilo Naravno, da pričakujejo, da spremembe lastništva, bo pomenilo spremembo politike družbe za upravljanje, trženje in najprej, zaradi globoke tehnološko zaostalost in moralno amortizacije osnovnih sredstev, bo pripeljala do investicije v nadgradnjo in izboljšave. Vendar, žal, novi lastniki podjetij usmerjene politike "hitro denar", osvajanje segment, na domačem trgu pa za gradnjo velikih trgovskih centrov, površina', povezana z veliko količino oglaševanja. Promocijske aktivnosti Glavni boj na domačem trgu med ruske proizvajalce, ki gredo v isto smer: ogromen dobava poceni izdelkov skozi neskončne zmanjšanje stroškov s poenostavitvijo in zmanjšanjem odvisnosti. Jasno je, da poceni materialov, ki ne sme biti visoke kakovosti, tako za njihovo uspešno promocijo potrebuje veliko marketinških prizadevanj in resno stroške oglaševanja. Promocijske aktivnosti vodilnih proizvajalcev barv je dosegel neverjetno razmerju, ki je razvidno iz tabele. 1 in karte o stroških glavni dobavitelji premazi na ruskem trgu oglaševanja na televiziji v letu 2000 (Vir: Gallup Adfact / Rosmedia Spremljanje, Rusija. Podatki o izdatkih, ki so predmet davka, popusti, popusti in druge posebne pogoje nastanitve). Tabela 1. Blagovne znamke (brand) Stroški USD. Yaroslavl barve 4333897 Halo, rostovu na donu 2736730 Tcolor, Ramenskoye 1566172 Neva barve, S. Peterburg 1 505 761 Tikkurila 1 140 951 DUFA 446049 ALPA (barve) 1 29824 od Tarbeks 107 839 Hammerite 47300 Skupaj 12014523 ugotovil, da je treba narediti nekaj pripomb glede kakovosti in učinkovitosti oglaševanja ruskih in Zahodnih proizvajalcev. Standard optimalni pristop k oglaševanju, po našem mnenju, je podjetje Tikkurila. Leta 1991 je podjetje izgubilo ruskem trgu, ki se osredotoča predvsem na ponudbo industrijskih premazov. Temeljito trženje, napovedovanje prodaje trendi v pogojih gospodarske reforme, ki je v kratkem času, obsežne prodajne mreže je dovoljeno za 10 let, da popolnoma spremenite smer za dobavo in gradbeništvo barve in ne samo, da si opomore, ampak presega prej prodaje. V veliki meri to je bilo doseženo s tehnično popolno in pravilno oglaševalske kampanje, ki v veliki meri določajo uspešnost podjetja, povečanje prodaje v letu 2001 več kot 20%. Povsem drugačen vtis, promocijske aktivnosti vodilni ruski proizvajalci. Ogromne stroške oglaševanja so skupaj neproduktiven, tehnično nepravilno, in včasih brez pameti informacije, na primer z izjavo, da je "Yaroslavl barve idealen za vse površine", "Rostov barve za razliko od drugih obliki vertikalnih SV'ASCI v premazih in zato imajo edinstveno zaščitne lastnosti "in" Neva barve najboljši ". Ob istem času, nobenih resnih člankov v znanstvenih revijah o lastnostih in uporabi novih premazov ali strokovne informacije za oglaševanje v takšnih priljubljenih izdaj kot revije "Popravilo in gradbeništvo", "Gradbeništvo", "Building sezone". Ni presenetljivo, da je, kljub velikim naložbam v različne vrste oglaševanja, resno učinku, ki ga oglaševalci ni. Po mnenju strokovnjakov, kot celota v letu 2000 zaradi oglaševalske kampanje realizacijo proizvodnje se je povečala za povprečno le 10%, v letu 2001 stopnja rasti prodaje ni bil vzdrževan. Proizvodnja barv, lakov Za o'objektivno oceno potenciala domačem paint industrijske upoštevati položaj, v to bolj podrobno. Znano je, da je na svetovnem trgu v vseh industrijskih barv, so razdeljeni v dve skupini: gradbeništvo, tudi vključujejo vse vrste barv, namenjenih za uporabo v vsakdanjem življenju, in tako imenovane funkcionalne (ali industrijskih), ki se uporablja predvsem za zaščito kovin pred korozijo. Za vodilni kapitalistične države težnja postopno povečanje deleža gradbeništvo barve v skupni količini proizvodnje in porabe (na primer, v zda v sredini 90-ih letih je bilo 51, 6%) [4]. V Rusiji v zadnjih 10 do 15 letih doživela dramatične spremembe v mešanico premazi. Če je v sredini 80-ih je delež gradbenih barv v skupni porabi barve predstavljala več kot 30 do 35%, nato pa trenutno, glede na različne ocene strokovnjakov, - 65 - 70% [5]. Seveda, najprej moramo biti pozorni na to, da ta skupina materialov. Od dolg seznam različnih barv in emajlov za gradbeništvo kot primer, bomo razpravljali o dveh, velika večina-količinski skupine: alkidne in disperzija vode barve [6]. Premazi na osnovi alkidnih film je glavni laka in barve izdelkov v naši državi, ki je, po mnenju strokovnjakov, približno polovico skupne porabe barve [7]. Vendar pa se je obseg industrijske alkidne barve ne razlikujejo za različne: glyptal (GF-230), pentaphthalic (PF-266, PF-2134, APP-1217) sklenino in nekateri drugi. Najbolj pogosto se za zaščito kovin pred korozijo, in tudi v gradbeništvu za popravila in zaključna dela, se uporablja emajl PF-115. Pridobiva se kot glavna barva proizvajalci v Rusiji in v mnogih nekdanjih Sovjetskih republik in mala podjetja. Ta visoko kakovostnega materiala, ki je že v 70-ih "kakovost Znamke". Recept PF-115 razvil 40 leti in od takrat je doživel več sprememb, katerih cilj je pogosto zmanjša porabo kritičnih delov (jedilno rastlinsko olje, titanov dioksid), in ne za izboljšanje kakovosti premazi (PC). Vendar, prej obvezno'obvezen pogoj za kar koli spremembe, da se ujemajo kakovosti emajl z zahtevami GOST 6465-76. V zadnjih letih se je kakovost emajl PF-115 je poslabšala. Upoštevati je cena Cohn'pogoje za to vrsto izdelkov je pokazala, veliko (več kot 2-krat), cenovni razred, in v velikih barve in laki, rastlin (Yaroslavl, Zagorsk, Kotovsky, Circassian, itd) stroški emajl PF-115, praviloma precej višje kot v mnogih malih proizvajalcev [7]. To je zato, ker rastline proizvajajo barve GOST 6465, medtem ko je večina novih podjetij, ki ga proizvaja z njenimi specifikacijami, vrednosti kazalnikov kakovosti, ki so precej nižje kot v Goste. Za potrditev te neodvisno potrjeno laboratorijski testi so bili izvedeni emajl PF-115 "univerzalno", ki je proizvedena po TU 2312-004-27512165-00 in je bila pridobljena z nami v dveh trgovin v Moskvi. Opozoriti je treba, da v obeh bank opozoriti na prisotnost gosto trudnoizlechimykh sediment. Rezultati testov in zahteve GOST in TU za emajl beli, so podane v tabeli. 2. Tabela 2 vrednost Je Dejanska vrednost v skladu z GOST 6465 izven 231 2-004 - 27512165-00 zgornji razred prvi razred str. E str. A Masni delež nonvolatile snovi, % 62-65 62-68 70-77 72, 6 72, 0 Pogojno'viskoznost z VZ-246 z 80-120 80-120 60-120 91 92 Skriva moč, g/m2, ne več 60100130 126, 4 185 drobnosti mletja, mkm, ne več kot 10 25 40 25 30 Briljantnost film fotovoltaičnih sijaj, %, ne manj kot 45 50 60 70 52 Čas sušenja do razreda 3 v temperaturi (20 yo 2) (C, h, ne več kot 24 24 24 36 28 nihalo Trdota po nihalo tip naprave M-3, river. enote, ne manj 0, 35 0, 2 0, 2 0, 15 0, 18 Moč filma med učinek, cm, ne manj kot 50 40 - 25 25 Elastičnost filma na upogibanje, mm, ne več 1, 0 1, 0 - 1, 0 6, 0 Adhezije, točk 1, 0 1, 0 1, 0 1, 0 1, 0 Odpornost na PC za statično dejanje vode, h, ne manj 2, 0 2, 0 2, 0 2, 0 2, 0 Kot je razvidno iz predstavljenih podatkov, se obe stranki emajl PF-115 "univerzalno" na več pomembnih kazalnikov (masni delež nonvolatile snovi, ki zajema kakovost, čas sušenja, vpliv, moč in elastičnost) ne izpolnjuje zahtev GOST 6465, vendar ustrezajo normam. Za testiranje smo izbrali emajl PF-115, iz velike družbe, ki je sposobna proizvajati proizvodov visoke kakovosti. Zlasti, podjetje proizvaja tudi emajl PF-115 indeks "standard" in "Lux", ki ustreza zahtevam GOST, toda cena v trgovini za te blagovnih znamk, je veliko večja (približno 3 - 4$. / Kg). Želimo, da se pravilno razumeli z bralci revije. Smo na noben način omajali komercialne in poslovne ugled podjetja, proizvodov, ki počutil. Še več, po naših podatkih, izhod večina novih podjetij je na isti ravni. Smo le opomba, da je želja, z vsemi sredstvi, da znižajo cene emajl PF-115 vodi do nižje kakovosti in, na koncu, do nesprejemljivega poslabšanja delovanja RAČUNALNIKA in diskreditira emajl potrošnikov. Več podrobnosti o tem vprašanju, ki je dokumentirana v publikacijah, [1, 2]. Ne moremo zanikati, načeloma možnost proizvodnje proračuna alkidne barve z nekoliko zmanjšano v primerjavi s GOST 6465 značilnosti, smo močno nasprotuje, da se ti materiali ne glede na to, oblikovanja in kakovosti, proizvedeni pod blagovno znamko PF-115. V taki situaciji, ko domači izdelki niso zelo raznolika in stabilne kakovosti, zahtevne potrošnike nehote dostop do uvoženih materialov, koristi, povezane predlogi niso dovolj. Prednosti tujih alkidne barve so čudovite slikarstvo-tehničnih lastnosti, visoko skriva moč, dobro dekorativne lastnosti, udobno in lepo embalažo in etiketo. Večina uvoznikov prodaja v Rusiji alkidne barve, ne samo za sijajna, semi-gloss, mat, globalmedia in še posebej zanimiva, PC s svilnato teksturo. Še posebej očitno izdelek prednosti Zahodna podjetja so se manifestira v primeru barvne poslikave, ki za čistost tona, bogate barve, svetlobe, stabilnost v večini primerov presega domače ustreznice. Tako daleč, obsežne selitve proizvodnje ruske proizvajalcev na domačem trgu upočasni precej višji kot stroški uvoženih L. MILJ, ampak tuja podjetja, ki delajo precej ustrezne ukrepe, da odpravi ta bar'notranje zadeve, zmanjšanje cen uvoženih proizvodov kot, na primer, podjetje Meftert AG, Nemčija (emajl Dufa in Flamingo ), ali z organiziranjem lastne proizvodnje, v Rusiji, na primer, "Tcolor" v Ramenskoe). Za proizvodnjo alkidne barve na ravni mednarodnih standardov zahteva celovit pristop, vključno z uporabo visoko kakovostnih surovin (plenkoobrazovatelja, pigmenti, sušenje), uporaba naprednih tehnologij v proizvodnji in obvezna'obvezna uvedba posebnih dodatkov, ki zagotavlja z visoko dekorativne in operativne lastnosti optimalno slikarstvo značilnosti. Kot dodatek uporabo posebne aktivne sredstva za zgoščevanje, antioksidanti, ki preprečujejo nastanek filma površine med skladiščenjem, rheological dodatki itd Preprosto pristopi k povečanju obsega in izboljšanje lastnosti emajli so pogosto nezadostna. Na primer, nekatere rastline in podjetja, so številne Matt emajl tipa PF-115. Vendar, matiranje PC se ne da doseči z uvedbo posebnih dodatkov, in večje število poceni polnila, včasih celo presegajo KRCS. Taki poskusi širitev asortimana privede do poslabšanja operativne lastnosti RAČUNALNIKA, kot so enostavno zagryazneniem površino, in v znatno zmanjšanje njene varovalne lastnosti. Poleg tega sodobna, splošno sprejeto na Zahodu, pristop do tehnologije proizvodnje neželeznih premazi, predvideva uporabo osnovnih belega emajla, pigment paste in samodejno comp'računalniška niansiranje. Na žalost, nekaj domačih proizvajalcev obvlada to postopno tehnologije. V zadnjih letih se je domači industriji posveča veliko pozornost vode-razpršenost barve (BDK). [8, 9]. Njihova poraba v državi, po mnenju strokovnjakov, znaša 15 - 20% skupaj uporaba barv, in te številke se zdi, da nam gre podcenjevati. Trenutno je bum v proizvodnjo BDK. To je zaradi več razlogov. Prvi premaknilo poudarkom porabe pigmenti: v ospredju je prišel ven barve za gradbene namene, in ne antikorozijski premazi. Prav na tem področju uporabe jasno kaže ekološke in tehnične prednosti BDK. Drugič, to je razširila osnova surovine za njihovo proizvodnjo: voda, akrilna disperzija, razpršenost polivinil acetat, lateks gume, kot tudi izboljšanje kakovosti ponudbe na trgu filma-sredstva, ki tvorijo. Tretjič, proizvodnja BDK je enostavno z vidika instrumentacije in ne zahteva pomembne kapitalske naložbe. Poleg tega BDK relativno poceni v primerjavi z ostalimi premazi. Mogoče je trditi, da je od leta pritožbe, za razvoj proizvodnje in uporabe BDK smo jo končno dobili s poslom. Zdaj je težko, da pokličete barve družba ne izda ta tip izdelka. Lahko vplivajo na prisotnost na trgu številnih Zahodnih uvozniki, kot so Tikkurila (Finska), Teggia (Švedska), Feidal Lacke+Farben Gnibh (Nemčija), Emsa Technologia Quimica (Španija), Akzo Nobel (Švedska), itd. Vendar pa je za naše globoko obžalovanje, moramo priznati, da se mudi proizvodnjo BDK v državi, smo dolžni ni veliko barve in laki, rastline, tradicionalni proizvajalci alkidne barve in nova podjetja, ki se je pojavil na ruskem trgu je v zadnjih 5 - 10 let. V tabeli. 3 podatki o proizvodnji BDK v letu 2000 na različnih barv in lakov podjetja. Tabela 3. Podjetja Obsega proizvodnje, tone Podjetja Obsega proizvodnje, ton JSC "Zagorsk LKZ" 1138 LLC "Incom-97", Moskva Več kot 10.000 CHPO njih. . S. Tsahilov 311 OOO stroikomplex LKZ" (barve "svâtozar"), Moskva Več kot 5.000 ZAO Empils (rostovu na donu 2544 LLC "Lakil-sinteza" (barve "Leakril"), Moskva Približno 4000 OAO Lakokraska, Yaroslavl 560 TPO "v Paleti Rusije" (barve "Diva"), Moskva 3500 "VDM Rastlin" JSC NPF "Pigment", St. Petersburg, Okoli 1.000 "Podjetja Homa" (barve "Houaton"), Moskva 1200 LLC "TEX", St. Petersburg 2000 Če primerjamo podatke v tabeli. 2 je jasno, da je glavni delež BDK, ki ga izdajo novih podjetij, medtem ko je veliko barv in lakov rastline imajo veliko specializiranih proizvodnih zmogljivosti OGK: JSC "Lakokraska" - 30 tisoč. t, CHPA - 20 tisoč. t, JSC APF "Pigment" - 8 tisoč. t, OAO Zagorsk LKZ" - 10 tisoč. t, PC "Kotovsky LKZ" - 5 tisoč. t i t. d. Mi lahko samo sprašujem, o pasivnosti od vodilnih barve in laki, industrija, mirno gledamo na uspeh svojih konkurentov. Seveda, mala podjetja imajo več možnosti, da se odzove prožno povpraševanje na trgu in izvajanje tesnem odnosu z določenim potrošnikom v regijah. Vendar pa lahko, če je močan marketing storitev popolnoma ignorirati sodobni trendi razvoja paint industrijske
VIR: http://www. konstanta. kiev. ua/

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика