вторник, 1 апреля 2014 г.

Barve in laki, proizvodnja 2006-11-27 10:17:40

Gradnja in rekonstrukcija.








Barve in laki, proizvodnje
2006-11-27 10:17:40

Obstaja več pristopov k razvrstitev barv in lakov materialov (premazi). Ena podlagi mehanizma film oblikovanja - razdeljeni so v barve z fizikalne in kemijske film oblikovanje; na podlagi "strukturo" lakov in barv (zelo v grobem) so razdeljene v naslednje skupine: 1), ki vsebujejo organska topila, 2) topen v vodi, 3) v prahu; način uporabe - brezzračnim, zraka itd.; način sušenje tekočega traku, ultravijolično sevanje, konvekcija, in še več. Obstaja še en način razvrščanja je območje uporabe. V tem primeru barve izdelkov (LPC), ki so razdeljene v proizvodi industrijske namene, ki se uporabljajo v industriji (strojništvo, pohištvo za barvanje avtomobilov in tako naprej ), gradbeni material, tiskanje. Skupina LCP tudi sprožilni, kiti, topila, pigmenti in drugih materialov, potrebnih za proizvodnjo slikarstva dela. Obstaja še en način razvrščanja - po nabavni vrednosti, ki ustreza do neke mere in uvrstitev barve izdelkov v kakovosti. Na tej podlagi, barve in laki, izdelki so razvrščeni v tri segmente: dragi visoko kakovostno, srednje cenovni razpon in primerne kakovosti in poceni (brez komentarjev). Obseg in strukturo potrošnje, Statistika pravi, da je poraba barve in laki izdelkov v Ukrajini je počasi, a vztrajno narašča. Največje povpraševanje je za lak, materialov za gradbeništvo, komponente teže pogoji, po različnih ocenah, od 60 do 70%. Za izdelke za strojne industrije predstavlja manj kot 30%. Poraba premazov v Ukrajini, kt: 2000 - 147 2001 - 2002 173 -210 V zameno "strast" v gradbeni premazi so tudi raznovrstna. Največje povpraševanje med'm barva (45-50%), kar je približno 25% obsega potrošnje bi barv, tretji položaj (15-20%) je zasedenih laki za les (parket, pohištvo), in različne pomožne snovi (premaz, kiti, mastic, in tako naprej ) sestavljajo približno 10%. Popravila in servisiranje, po mnenju nekaterih strokovnjakov, posebna skupina, ki se razvija po svoje lastne zakone. Njihova letna poraba je približno 20 tisoč ton, V zadnjih letih glavni dobavitelji ta vrsta barvi materialov, Rusije in Belorusije, ki so postali aktivni konkurence "Lakme" in Zahodni proizvajalci Tikkurila, Akzo Nobel. Izrazita značilnost gradnje segment domačem trgu imajo strast potrošnikom, levo-kliknite na ekološki osnovi, ki sestavljajo 70-75%, medtem ko je v bolj razvitih državah že dolgo raje vodotopnih barv (70-80%). V SV'ASCO s tem in uvoz barve na ekološki osnovi, je le 15%. Vodotopnih barv v skupni porabi le 15-20%, in 80-85% jih je pred tremi ali štirimi leti je bil tujega izvora. Vendar pa je v zadnjih letih obseg domače proizvodnje ta vrsta barve je začela rasti, in trenutno se je delež vodni barve, uvoženega iz tujine, je manj kot polovico skupne porabe. Najbolj zanimivo razvrstitev na podlagi "vrednost" in "kakovost". Vsi tržni subjekti razgovor pri pripravi materiala, so v tej publikaciji, soglasno: to je naš potrošnik raje poceni in ne zelo visoko kakovostne barve izdelkov (večina domače proizvodnje), ki sestavljajo približno 50% porabljene električne energije. Ta kategorija bi morala vključevati oljne barve, alkidne in vodne barve številnih domačih proizvajalcev. Hkrati je bilo stabilno rast v srednjeročnem cena (in kakovost), segment, ki je lani znašala okoli 35%. Vrhunska kakovost-cena segment (vrh segmenta), ostaja stabilen za več hišnih in je za 15%. Kot je znano, ni pravila brez izjeme. Torej, v tem primeru je Krim. Majhen dotok ruske investicije in želja kupcev, da dobijo posledica dobre kakovosti povečala vrh segmenta do 30%. Funkcije povpraševanja Pri ocenjevanju potrošnikov operaterji spet se ne strinjam. Je o'skupno je dejstvo, da je glavni porabnik njihovih izdelkov podjetja. Za posameznike, ki bi do 15% z segment "gradbeništvo barve" (najvišja) in 0% "natisni". Shema realizacije, na primer gradnje lak je precej tradicionalna. Razlike na regionalni ravni. Za Kijev, na primer, je značilna naslednja razporeditev: približno 20-25% laki in barve, ki se prodajajo po trgovini na drobno (specializiranih trgovinah, veriga trgovin, poslovnih trgih), preostali nakup trgovci (30-40%) in izvajalci (40-45% ). Ob istem času, na Vzhodu in Jugu Ukrajine, razmerje na drobno in na debelo prodaje (%) lahko 50 x 50 in celo 70x30. Po klasifikaciji, izvajalci uvrstitev v tri kategorije: velika gradbena podjetja, povprečna specializirano za gradnjo majhnih predmetov'predmeti, kot tudi za majhna popravila in gradbena brigada. Prvi kategoriji dobi približno tretjino, drugi - 45-50%, tretja je višja za približno 20%. Industrijski premazi v trgovini se ne prodajajo, ta skupina materialov, ki so kupili le za podjetja potrošnikov. Zelo raznolika, je povpraševanje za barve in laki, ki proizvodnja v regijah Ukrajine. Največje število potrošnikov, ki so skoncentrirane v Kijevu. Po podatkih regionalnega marketinga v podjetju "Akzo Nobel Dekorativni Premazi" Vladimir Shevchenko, Kijev, ukrajina predstavlja približno 40% obsega prodaje na drugem mestu je deljeno z dva Dnipropetrovsk in Odesi regiji (15%), in Zahodni in Vzhodni Ukrajini pridobiti približno na 10%. Opombe Vladimir Shevchenko in nekatere funkcije povpraševanja. Če Zahodni Ukrajini pridobi premaze predvsem za stanovanjske, Centralne in Vzhodne regije v večji meri kupujejo premazi za ureditev javnih in industrijskih prostorov. Odvisnost povpraševanja na sezono ima toga korelacija samo v zvezi z izgradnjo barve. Izkušnje številnih podjetij kaže, da je upad povpraševanja za zimo. V decembru je 0. 8-0. 9 povprečna mesečna raven poraba v januarju - celo 0. 6 in v poletnih mesecih (julij-avgust) gre nad 1 bar. 2-1. 3. Vendar pa obstajajo nianse. Na primer, fasadne barve začeli, da bi dobili z segrevanja - spomladi, in bolj ali manj enakomerno povpraševanje za to vrsto LCP traja do jeseni. Inter'm barva (še posebej, topna v vodi, ki se uporabljajo samo v notranjosti prostorov, kupil vse leto, samo čas, ko je bil oster upad povpraševanja v drugi polovici poletja, je sezona za množično počitnice. Izključitev sezonskosti potrošnje bi Primorsko resort regije. V Krim, na primer, vrhunec povpraševanja, ki pade na obdobje od oktobra do maja, ko so priprave za naslednje počitnice sezona. Povpraševanje po industrijskih premazov, v skladu s strokovnjaki JSC "Deco", ni odvisna od sezone, rahlo upada, so opazili le v daljših praznikov (januar-maj), in v vrhuncu turistične sezone. Enako stanje je bilo značilno za segment, tiskarskih barv. Tečaje trenutno obstajata dva pristopa za oceno tak indeks v ceno. Večina domačega trga subjekti delujejo na kazalnik "cena enega kilograma (litrov)". Vodilni uvozniki raje dela z kazalnika "rast cen rešitve, ki vlagajo v ta koncept je strošek in gradiva za usposabljanje in delo na sliki, in trajnosti prejeli barvi. Vendar ta pristop, da velika večina naših rojakov, kot je še neznancem. Druga bistvena stvar, ki izhajajo iz domačega trga, je pomanjkanje število proizvajalcev pristojni politike trženja: popust, distributer'Corsico, trgovec, itd. V skladu z zaposlenimi v podjetju "Deco", to velja tudi za ukrajinski in tujih proizvajalcev, promocijo svojih izdelkov na našem trgu. Po podatkih vodja Oddelka za trženje v podjetju "Khimrezerv" Oleg Bonanza, problem domačih proizvajalcev v dejstvu, da skoraj vsi "tramping" v eni kakovost-cena segment, kot rezultat, se je začel za znižanje cen, ki delajo včasih na robu rentabilnosti, da ne omenjam, upad kakovosti. To vodi k dejstvu, da nima poslovne lahko zdaj ravnanja re-opremo za proizvodnjo. Vendar, za dolgo časa, ne bi mogel nadaljevati, in znižanja cen, ki se je ustavil. Trenutno je spodnja meja poceni barve ustavil na ravni UAH 3-4. / Kg, in na vrhu je 6-7 UAH. / Kg. Ta skupina LCP so tradicionalne oljne barve in pentaphtalic emajl domače proizvodnje. Srednji segment, meje, ki so v območju od 7 do 9 UAH. / Kg do 20-25 UAH. / Kg proizvaja tako ukrajinski in tujih proizvajalcev: "Lakme" in število skupnih vlaganjih, "Yaroslavl barve", "Empils ", " Lakokraska "(Belorusija), Feidal, SAR, Ukrep, Meffert AG, laki, Eskaro, Marschall, Tcolor (ruska proizvodnja skrb tikkurila). V zgornjem segmentu "naš" ne, to v celoti spada v Zahodno Evropskih proizvajalcev: Akzo Nobel (Sadolin), Tikkurila, Beckers (gradbeni materiali pripadajo skrb Tikkurila), Meffert AG, Vivacolor, Caparol, SKP, Oikos. Cene za izdelke teh proizvajalcev, na primer, za gradnjo povprečju 30-40 UAH. / Kg. Domači proizvajalci Proizvodnji barv in lakov izdelkov v Ukrajini, ki je za veliko število podjetij. Nekateri viri ime 50-60, drugi - 70-90, od katerih je velika večina uspešno delal v časih sovjetske zveze. Vendar pa ta "vojska" le 15-20 o'proizvodnja obsega več kot 1 tono na leto, vse ostalo so izdelani iz 100 kg na 1, tako da je Najbolj uspešna so podjetja, kot so Dnepropetrovsk LKZ, Kijev "Lakme", Sumy Sumykhimprom, ki proizvajajo skoraj polovica vseh LCP Ukrajino in Odesi "elax"Korosten rastlin "Yantar". Zelo zmerno predstavlja v Ukrajina proizvodnja v prahu premazi se uporabljajo v strojništva. Predvsem uporabite v prahu barve, uvožene iz Portugalske in Francije. Edini domači proizvajalec tovrstnih premazov je Donetska družba "Nord". Vendar pa je v zadnjih letih z'pojavil in novim uporabnikom, ter za obseg in vrsto izdelkov, ki so zelo uspešni, je poln starodobnikov. Take je treba upoštevati Kijev družba "Khimrezerv", ki delajo na trg za 10 let, Dnipropetrovsk "Leader" in "Emajl"Kharkov "Timex" in številne druge. Poleg tega se od leta 2000 v Ukrajini'zdelo več podjetij s tujimi naložbami, ali zamenjavah, ki se že, da se resno konkurenco "starodobnikov" - "BNS-Farba", "Bordeaux", "Delo-Ukrajina", "Meffert. Ganza Farben", "Snow-Ukrajina". Formalno novincem "zadnji val", tudi in velika (po štetju) število malih podjetij, ki so v najboljšem semi-legal. Ta kategorija proizvajalcev metrov, z medom glive zanemarjanja imenuje "Garanti". Precej številni ruski proizvajalci barv so osnovne dobavitelji proizvodnje na domačem trgu. V zadnjih nekaj letih, ki jih imajo 65-70% trga. Proizvodnja premazov v Ukrajini, kt: 2000 -107 2001 - 130 2002 -150 Uvoz Pomembnih (45-50%) del uvoženih proizvodov v Ukrajino ruski in Beloruski izvora: "Yaroslavl barve", ki proizvajajo dve Yaroslavl rastlin "Lakokraska" in "Yaroslavl factory" Zmago delavci ", " Lakokraska", Lida (Belorusija). Poleg tega je aktivna v zadnjem letu ukrajinski trg "zlomi" ZAO "Empils" iz rostovu na donu. Na drugem mestu na obseg uvoza se imenuje Nemčiji. Izdelke teh proizvajalcev kot Caparol, Feidal, zaskrbljenost "Meffert AG" (znamka Dufa, Flamingo, ProfiTec), Merilo Te-Barva je več kot 20%. Tretje mesto pripada poljski LKP (zlasti, blagovne znamke, laki), ki traja približno 15% trga. Približno 10%, uvoz pa se barvi materialov, iz Skandinavskih držav, ki predstavlja dobro znane blagovne znamke Tikkurila (Finska), Vivacolor (skrb Vivacolor, Latvija in Estonija), Sadolin in Pinotex (skrb Akzo Nobel, Švedska), Beckers (Švedska). V manjšem obsegu, je proizvodnja drugih Zahodnih Evropskih proizvajalcev: Jobi (Nizozemska), Alpa (Francija), Ispo (Nemčija), italijanski SAR in Oikos, Jafep (Španija)in Eskaro (Estonija), Rigas Gruntas Krasas (Latvija), Marshall (turško podjetje skrb Akzo Nobel), Tcolor (ruska proizvodnja skrb Tikkurila). Izvoz V skupni izvoz količine domače barve in laki, izdelkov, merjena v teža kazalniki so v porastu, vendar je ta rast je predvsem zaradi poceni izdelkov - primer, kiti ipd., Tako se je delež teh proizvodov v letu 2002 znašala več kot 59% izvoza. O tretji del pade na organorazbavlyaemye premazi. Glavni porabnik ukrajinski barve in laki, proizvodi, je v Rusiji, ampak po sprejetju uporabo DDV na organorazbavlyaemye premazov je izvoz upadel za več kot dva krat. Drugi največji porabnik barvi materialov, je Moldavija, izvozi skoraj tretjina organorazbavlyaemye premazi. Majhen del je ta vrsta barve je na voljo v takšni skupnosti neodvisnih držav kot Azerbajdžan, Belorusija, Gruzija. Vse v vseh državah nekdanje ZSSR izvaža več kot 95% barvi materialov, iz te skupine. Majhen dobava barvi materialov (predvsem na osnovi akrilnih ter vinilnih polimerov), ki se izvajajo v nekaterih državah nekdanje CMEA držav: Madžarska, Poljska, Romunija. Barve in laki, materiale na vodni osnovi pridobijo iz ukrajinskega proizvajalci tudi samo iz skupnosti neodvisnih držav (Belorusija, Kazahstan, Moldavija, Rusija). Vendar, dobavne količine so zanemarljive, na primer, v letu 2001 je bilo prodanih le 342 ton. Napoved za napovedovanje stanja domačem trgu barvi operaterji zelo kategorične: količine energije se bo povečevala. Vendar, količinska ocena rasti njihova mnenja razlikujejo. Pesimisti verjeti, da je rast bo 10-12%, optimisti ponavadi slika 20-25%. Razlog za optimistično napoved je vedno zelo pomembna. Prvi, počasi pa narašča obseg gradnje - glavni porabnik LCP. Drugič, stalna precejšnje okrevanje v strojništva in zlasti poveča v Ukrajini parkirišče. Tretjič, vse večje število tiskanih publikacij, ki vodi do povečane porabe črnila. To je tudi pričakovano pojav novih proizvajalcev, LCP, ampak obstoječe investicijske klime, v skladu z uvozniki, ni ugodno za prihod velikega števila tujih proizvajalcev, zato je novo ustanovljeno podjetje se bo ali zgolj domačo ali v skupnih vlaganjih. Po napovedi Cherkasy NIITEKHIM, težnja za ustanovitev podjetja povprečnih in nizke moči. Bo ostal ali celo poveča aktivnost podjetij, ki ponujajo LCP tujih proizvajalcev: povečanje uvoza, lahko znašajo približno 10-15%. Najprej, to velja za dobave iz držav oddaljenih tujih državah: Nemčija, Poljska, Finska, Švedska, ker podnebne teh držav so bolj primerni za podnebje Ukrajino od vremenskih razmer v teh državah, kot je Italija ali Španija. Dobave iz Rusije je glavni trgovinski partner Ukrajina - bo v veliki meri odvisna politične con'položaj. Tam bodo spremembe v blagovnih strukturo trga. Dinamičen razvoj segment v vodi topne barve materialov bodo shranjene, da bo spremljati zmanjšanje QTL segment na organska topila. Uporaba kakovost-cena razvrstitev, strokovnjaki napovedujejo, da bo še naprej širiti svoj najvišji (top segment) in srednjega segmente, vendar hitrost razvoja srednjega segmenta bodo višje. Zaradi nižje kakovosti cenovnega je bila zelo močna konkurenca, ki je spremljal dokaj dolgo časa, občutnem zmanjšanju prihodnjih vrednosti teh premazov bo samo rastejo. Isti situaciji, se bo zgodilo s cenami za LCP srednje in premium segmentov. Rast cen se bo stopnja znesek za 10%. Ne strokovnjaki, ki nakazujejo na znatno povečanje količine porabe posebnih barvah: kemijsko odporne, korozija, itd., plačilo je odvisno od materiala in tara.
VIR: http://www. konstanta. kiev. ua/

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика