суббота, 22 февраля 2014 г.

O koristi vode razpršenost barve 2006-11-27 11:21:56

Gradnja in rekonstrukcija.








O koristi vode razpršenost barve
2006-11-27 11:21:56

Prednosti vodni osnovi premazi pred premazi na organska topila: talni vodni osnovi parni prepustnih, ima obdelane površine z njimi "dihati"; · ko sušenje niso škodljivi za zdravo'sem snovi; · hitro sušenje (1-5 ur) omogoča uporabo velikega števila plasti v kratkem času; · je brez neprijetnega vonja; · razredčenih če je potrebno vodo; sveži madeži se odstranijo z vodo; · premaz v preteklih letih, ne rumena. Preteklost, sedanjost in prihodnost vodni disperziji barve Gradbeništvu danes je nedvomno eden izmed najbolj dinamično razvijajočih področij rusko gospodarstvo. Hitro stopnja povečanja obsega gradnjo in obnovo starega stanovanjskega Sklada vodi do bolj postopno rast potreb v gradbeni materiali, in zlasti, barve in laki, izdelkov. Prerojeni iz krize v domačem inženiring industriji in pohištveni industriji, zahtevajo tudi sami, povečanje deleža visoko kakovostne prevleke, vodni osnovi. Zdi se, da bolj ugodne razmere za ruske tovarne, ki proizvajajo te izdelke, si je težko predstavljati, vendar se v praksi stvari niso tako preproste. Strokovnjaki samozavestno rekli, da je približno 500 domačih podjetij o proizvodnji vodnogospodarski barv in lakov v naslednjih nekaj letih ne bodo mogli v celoti zadovoljiti potrebe domačega trga v visoki kakovosti izdelkov. Zaradi pravosodje je treba opozoriti, da obstajajo, seveda, podjetij, tudi danes, vztrajno narašča proizvodnja stopnje. Vendar so, žal, ni verjetno, da bi pridobili malo več kot ducat. Razlogov za ta pojav je zakoreninjena v času načrtovanih gospodarstvo, ko je povpraševanje za barve so bili proizvodi, ki jih narekuje največji pralni-gradbenih podjetij, predvsem obrambni. V gradbeništvu je bila končana le za preostala načela. Potrebe posameznih potrošnikov na Splošno, ni bilo upoštevano. Zadnji okoliščine, v času razpada ZSSR in odmor s sedežem desetletjih gospodarskega SV'vezi in se igrala z domačega proizvajalca barv kruta šala. Trg potrošnikom je bilo povedano, da je brez boja, prihitel na njega, kot če iz rog obilja, tujih blagovnih znamk, predvsem finski, nemški in turški. Hitro preusmeriti proizvodnjo na drobno kupci, za naše industrije ni uspelo. V obsojanja, pogoj je bil, in znanost, ki je poganjala industrijo. V splošnih underfunding skoraj popolnoma ustavil raziskave in razvoj proizvodov, ki izpolnjujejo zahteve modernosti, da bo v prihodnosti so bile zagotovljene polni špranje domače proizvode v kakovosti. Zdelo se je, no way out. Vendar pa, paradoksalno je, da je deloma spremenil razmere na bolje po finančni krizi leta 1998. Izdelke iz naše tovarne dobil izrazito prednost pred tujimi - nižji ceni. Prodaja se je začela rasti. Vse bolj so pozorni na vlagateljev. Steel'obratna sredstva. Zrela za razvoj proizvodnje. In preboj se je dogajalo. V poznejših letih, se je domača proizvodnja se je povečala za več kot tretjino. Danes trg nanosa je značilna močna konkurenca s tujimi producenti. In to je že zelo dobra, to pomeni, da moramo nasprotovati mu. Vendar za zmago v tej vojni, ne ponujajo na trgu blaga, res dostojno kakovost, bo zelo težko. Raven tekočih aktivnosti trženja, ki z multi-million dollar oglaševalskih proračunov, zaseg potencialno neomejene ruski trg, komaj naši proizvajalci lahko tekmujejo s tujci. Tukaj je, kako je komentiral neposredni udeleženec na trgu, Direktor podjetja ArtRevue (Artrevue" m Novosibirsku) Viktor Kazakov: "Danes, potrošniki raje barvi materialov, iz ruske proizvodnje, vodeni tako, da najprej dosegljivost (vedno je na voljo) in cena (to je skoraj vedno cenejše). Vendar, on vedno je v zmoto o kakovosti izdelkov. Prepričan sem, da je kakovost mogoče preslikati samo v eni ali dveh barvah ruske proizvodnje in najbolj povprečen barve uvoženo. Glavni obsega izdelkov iz naše proizvodnje je zelo slabe kakovosti, glede na pogoje oblikovanja in sestave. Barve skupnosti neodvisnih držav ne so šli daleč v kakovosti iz ruščine. Proizvodnja laki materialov je zelo donosen posel v naši državi. Proti ozadju visoke cene uvoženih barve je mogoče, z znižanjem cen v dva-trikrat, če želite prodati vse belo zmesi, njih kliče barve, bolj da nacionalni potrošnikov nič slajši kot korenje," je še nikoli ni videl. Iz naših izkušenj, potrošnikov, nakup barve, vodi po naslednjih načelih: 1) lastne izkušnje, 2) priporočila prijateljev, 3) priljubljenosti blagovne znamke; 4) ceno, in le kot zadnja možnost, 5) kakovost. Obstaja močna mnenja, da je vse barve so enake, da repaint kadarkoli, in do dokončanja popravila, ki je slikarstvo, ki se običajno konča, so pogosto slabo načrtovani proračun. Kupec, utrujen od dolge mesece prenove, preneha, da se poglobi v podrobnosti. Želi hitreje konča vse, kar je, poleg tega, da je konec, je le okrog obzorja. Če želite shraniti prodanih proračun barve, kljub dvomljivim poreklu in kakovosti. Čez nekaj časa delovanja (pol leta, leto) začeli strip vse napake naredili popravila in nizko kvaliteto uporabljenih premazov naredi sam počutil ". In še, v situaciji, po našem mnenju, ni tako brezupno. Obstaja rešitev. To dokazuje izkušnja mnogih ruskih proizvajalcev, so uspešno vstopil na trg, se razvija dinamično in stalno povečuje, proizvodnja. Več in več na področju pristojni strokovnjaki, ki vedo, ne samo, kako narediti kakovosten izdelek, ampak tudi, kako je to koristno za prodajo. So za prihodnost. Če imate mnenje o obravnavanih vprašanje, morda drugačen od tistega, ki iz tega materiala, smo vas vabimo, da se Izražajo na naših spletnih straneh. Barve, fasadne Barve, fasadne prevleke daje sive betonske in ometane površine privlačen videz, na relativno minimalne stroške časa in denarja - izgleda super. Vendar pa sodobna potrošniška omogoča visoke zahteve ne samo na zunanji videz stavbe, ampak tudi, da je gradivo, ki ga pokriva. Visoka kakovost zunanja barva je treba videti, ne le teden dni po uporabi, in skozi p'pet ali deset let. Obstaja mnenje, da izpolnjujejo na fasadi, in pospremil z inter'jer. Z drugimi besedami, kako lepa fasada stavbe, kjer je sedež se nahaja, je odvisna od prve stranke mnenje o organizaciji.
VIR: http://www. konstanta. kiev. ua/

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика