пятница, 28 февраля 2014 г.

Polica za dvorane - brezplačno sir 2008-12-25 13:19:43

Gradnja in rekonstrukcija.

Polica za dvorane - brezplačno sir
2008-12-25 13:19:43

Eden od obrtniki ponuja za vaš razmislek izum, nenavadno polica dvorani. Sem mu tla. Da bi lahko nekatere vznesenosti sem napovedal tekmovanje med svoje prijatelje. Sestavljena je v tem, da prijateljici, da pridejo gor z najbolj nenavaden kos pohištva, ki jih res potrebujejo. Tekmovanje je trajalo dolgo, tako dolgo, dokler'ta je prišla ponudba:

"Jaz sem res nekaj manjka, ne vem, kaj da bi moja zbirka Miši. In ne samo police, in tako, da vsak miško bil nekako v posebni hiši, z pesem, ki je bila popolna. Po možnosti brez stekla, omare, Miške, mora biti na voljo, po možnosti pregleden načrt, ali beli. In končno - to je Nekaj, kar je treba namestiti na steno, ker se na tla, za njega ni "

Hiša za miši! Jaz nikoli zgrajena.

In sem začel, da narišete.


Ker je vprašala police - Začel sem iz stene. Smo morali razmisliti, kako te različne velikosti miško bodo razporejeni na policah. Odločitev je bila narejena po so največje živali, ki se bo nahaja na vrhu dveh policah, na višini takšne, da bi jih dobil, iztegnjeno roko gor.

Naslednji na policah vse spodaj in spodaj so miške vse manjše velikost tako majhna, živali pa so bile v višini oči in spodaj, da bi bilo lažje, da razmislite ne jemljejo iz rok.

Višina miši z zmanjšanjem površine, ki jo zavzemajo se tudi zmanjša, tako dnu rok se lahko postavi bližje drug drugemu.

pretvorba policah

Fig. 1-3. Pretvorba policah

Vendar, če bi policah enake širine in manj kot malo miško, bodo razvrščene v več vrstic, in bo neprijetno, da jo, daleč od njih. Da bi se temu izognili, sem prišel z policah različnih širina, od najbolj široko vrhu zelo ozek dnu, širine le 45 mm, na katere se lahko dogovorite malem miši.

Zdaj pa poglej, na zadnji sliki. Ničesar vam ni všeč ta gradnje? To me je spomnil... kos sira, sektor cut iz glave.

In kaj sir, brez lukenj? Sem dobil različnih velikosti mlini za vaje in Neverlin v stranske stene različnih velikosti luknje:

risanje sir

Fig. 4-6. Risanje sir

To, poleg podobnosti s sirom, dal več strani in razsvetljave na policah, kar je še posebej pomembno za široko drugi in tretji policah. Končni dotik je, da barve vse stavbe v belo-rumeno-rdeče. Jekla policah lesa-bela, barva stene prostorov, kjer se bo obesil. Straneh - rumeno-oranžne barve. In zdaj poglej pripravljen polici. Če imate karkoli za dodati, prosim napišite v komentarje.

pripravljen polica

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика