среда, 26 февраля 2014 г.

Kaj narediti, če imate poplavljena sosedje

Ne tako dolgo nazaj na forum, preberite informacije o tem, kaj morate storiti, če imate "preplavili" sosedje, in se odločil, da vam povem o tem, kako sem pomagal moj prijatelj je odvetnik ravnati stanje: samo v tem primeru "preplavili" ne jaz, in sem pomagal svoje sosede, posodobitev, popravilo.


In zgodilo se je tako. Prišla domov in ugotovila, da je na tleh v moji kopalnici je "bazen". Seveda, z obiskom prišel do mene in kmalu sosede, ki ljutito zahtevali problem rešila v svojo korist. Svojih dejanj v tem primeru so bili naslednji:


  1. Seveda, sem poklical reševalne službe delavec. "Fantje," pridi hitro in narežemo cevi in ventilov. To je tudi s'pokazala, da je kriv za poplavo sem, kot le nekaj mesecev nazaj, so se spremenili vodovodne v kopalnici (mešalnik) in da ni bilo veliko kakovost.

  2. Naslednji dan je šel s sosedi in z njimi skušali priti do skupnega mnenja o tem, koliko denarja imam, da se jim za tak nezavedno "evil eye" njihovo premoženje. Vendar, žal, so verjetno mislili, da sem vam zelo malo, in imel sem vtis, da želijo, da redekorirati moje stanovanje za svoj račun. Na Splošno, dostojno pogajanja, do skupnega mnenja, ki jih še nismo prišli.

  3. Pozval prijatelja, odvetnika in me vprašal, kaj storiti naprej. Ker sosedom grozil, da bo sodišče, sem se tudi odločila, da iščejo resnico tam. Ampak za začetek sem našel v časopisu telefon neodvisen strokovnjak, poklical k njemu in skupaj smo šli na "obisk" moje sosede, ki je na dnu.

  4. Ko je apartma sosedje me poklical strokovnjak pregledati in je bil zakon, sem upoštevate navodila "osebno" odvetnik, se je obrnil pozornost strokovnjak na dejstvo, da je stanovanje še ni bilo narejeno, popravila, in tudi opozorila na posebnosti škodo, ki je bilo narejeno, je jasno, da moj "Zalivu". Ona želeli preveriti, ali so vse meritve škode, kot za dodatna plačila ni hotel.

  5. Na koncu obiska je strokovno, natančno preberite aktu, kot celoti, sem ostala je vesela, ker je bilo vse opisano pravilno in natančno. Toda po nekaj dneh sem sem tudi priča njihova officeov dokument, ki je bil že jasno navesti znesek škode, ki ga moram plačati sosede. In jaz tudi: saj je bil vrstni red nižja od zahtevane moj "luštna" sosedje z mano prvi.

  6. Imel vnaprej dogovoriti s sosedom o srečanju, moj prijatelj (no, odvetnik), se je ukvarjala jih obiščite. Govoril, in je na podlagi neodvisne izpit iz zakona za skupno mnenje, da je znesek bom plačati jim je določeno v tem dokumentu in vseh drugih. In načeloma jih hitro se je strinjal s to: očitno je pomagalo, uradna stališča "papir" in pristojni govora odvetnika.

  7. Potem smo podpisali z njimi "poravnava", je moja Luč prinesel sporazum je bil podpisan, in sem jim dal denar.


In končno, bi rad, svetujejo ljudem, ki se znajdejo v tej situaciji, izberite "Zlato sredino" v nasprotju rešitev. Da je, ne takoj teči za denar, in da "preplavili" sosedje toliko, kot bi vprašal, čeprav (! ) Jasno menite, da so zgoraj navedeni znesek je malo bolj realno. Vendar hkrati ne da bi se mi zdi, da se o zadevi pred sodiščem: vse,, ki je bila uporabljena vsaj enkrat, bo razumel, kaj sem vse preveč je počasen in ni zelo učinkovit. Čeprav, seveda, vsakdo se odloči, kako mu je udobno.


Vir: www. stroy. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика