понедельник, 24 февраля 2014 г.

Romance vrata 2006-11-02 15:11:14

Gradnja in rekonstrukcija.








Romance vrata
2006-11-02 15:11:14

Metropolitan salon pohištva "Ares" je ena od tisočih, trgovanje vrata. Vendar smo se odločili, ker med več tisoč proizvajalcev-prodajalcev vrat je eden redkih trgovinah na drobno, med nekaj trgovci vrata je ena redkih večjih trgovinah na drobno, med nekaj večjih trgovinah na drobno, ki prodajajo vrata, ta trgovina je odprta vse leto, ne v "skupne" samem in ne v najtežjih klimatskih pogojih. Zato smo predpostavili, da izkušnje iz tega podjetja bolj obsežna, kot tiste, ki jih konkurenti. In poskušali naše poročilo-tura je bila ne samo zanimiva, ampak tudi koristno za tiste, ki so zainteresirani v trgovini na drobno z mizarstva.

Organizacija vtičnice
-Razstava prodaje vrata, ki bodo obravnavane v tem poročilu, ki se nahaja v eni od dvajset oddelkov pohištvo prikaži "Ares", ki se nahaja v središču "poslovne" del trga kapitala "Mladinska". In čeprav za upravljanje salon takoj pritožili, da prodajni Oddelek je slaba, vendar je dal predstavitvene "vrata" izobilju okoli 12% (po naših izračunih, več sto kvadratnih metrov) površina vseh nakupovanje zapletenih in vendar, kolikor smo razumeli, da bi se življenjski prostor na Oddelku, je ne bo.
Ministrstvo "Vrata" je urejena preprosto. Na obeh straneh Osrednje oltarja - lope (glej sliko na strani 39). V hlevu, na majhnem "stopničke" (za študij v slabem vremenu), ki se nahaja oddelkov za predstavitev izdelka, majhen prostor za postopek naročila in nakupi, - da je vse "zanke" kmetijstvo. Na Oddelku smo videli štiri - senior Manager in tri vodje-svetovalci.

Posebnosti in težave
Zaposleni v Oddelku ne postane nejasna: pomanjkanje odprto trgovanje v nadstropju dejstvo, da je število ljudi, ki so pripravljeni za nakup stavbnega v vlažnem vremenu je drastično zmanjšala. (Priznam: nisem opazil. Tudi v slushy decembra dan, po noči, sneg, preuči, obrazuya pritsenivayutsya bilo veliko. V kratkem času nekaj vrata so ugotovili lastnikov. - Auth. )

Izbor izbor
Na predvečer obiska "Ares" avtor obiskali nekaj trgovin, ki prodajajo vrata. Izbira je omejena (ne več kot 20 postavk, in še več - 5-7). Prodajalci trdijo, da je glavni prodajni vrata, ki se izvajajo neposredno s proizvajalci in mala tesarstvo delavnice. Za poslastico situacije je, da proizvajalci, ki so neposredni konkurenti na drobno (pogosto poskušajo prodati vrata so ti isti proizvajalci). V takih pogojih drobno vrat ni nič levo, ampak za risanje strank pozornost na svoje točke široko paleto različnih proizvajalcev. Da, dejansko, salon pohištva "Ares" in poskušal storiti: imajo razpon okoli 100 vrst vrat.
Direktor razstava Jaroslav KORCHINSKY povedal, da je od samega začetka Oddelku je bilo prodanih vrat domače proizvodnje. Danes je delež uvoza v območju vrat premajhen, - ne več kot 5%. Izbor je sestavljen iz navadnih bor vrata, vrata iz MDF ali MDF. Prodajalci kapitala hvalil svoje blago, resnica ni skrito. Na primer, da so proizvodi iz MDF lepa, ampak drago. Običajno gladka vrata stane UAH 800, In za denar, tukaj lahko kupite vrata cenejši material, založena polje, okvirji, steklo, Betlem. Kolikor smo razumeli, največje povpraševanje je danes, so preproste in poceni vrata (drevesa'leseni okvir, pokriti vlaknene plošče ; stroškovno o UAH 200. ). Zunanja vrata so prodali precej malo - okoli 5% skupnega števila prodanih. "Elite" vrata so narejene le v vrstnem redu. Prodajalci pravijo, da bi privabil stranke, vseh vrst vrat,-"harmonika", drsni sistemi ali nove izdelke, kot so vrata izdelana iz iverne.
Približno 50% obseg vrata lepoto prodaja po vrstnem redu, ostalo je ljubše, da se bo na voljo na prodajnih mestih. Prodajalci menijo, da je smiselno, da podpirajo le popis vrata standardnih velikosti. Posebnosti in težave
Po Manager-svetovalec Oddelka za vrata Jurij PECORA, da so seznanjeni z življenjem, prodajalci vrata je treba pogosto spremljati konkurenčnih trgov, in si prizadevati, da pridobijo dostojno "nova" na trgu. Če je kaj novega na trgu ni, in obseg konkurenti nesrečen, kot izlet bo vsaj potechet svoje občutke.

Pravijo, da se potencialni konkurenti

Jurij MOUNTAIN, Direktor "Palantir-2000" (trgovina na debelo in drobno prodajno - razstavni dvorani "Naša hiša"m Kijev):
Prodaja na drobno, ki je za nas zelo pomembno, ker je za veliko število strank, ki ne popravila posamično. Razstavni dvorani podjetje v nobenem primeru ne bodo nadomestili trgovini. V trgovini (če je pravilno prodaja vrata) kupec ima možnost izbire. Med pomanjkljivosti trgovini na vrata jaz bi rekel, prvič, slabo učinkovitost blaga. Za prodajo hitro vrata, je treba pokazati kupcu, kako bo stal v vratih njegovega stanovanja. Če vrata trgovini, samo naslonil na steno, več možnosti, da ga ne bo pozoren. Druga pomanjkljivost trgovina na drobno jaz bi poklical slabe storitev, dostava, montaža, garancijsko storitev. Nekatere vrste vrat, medtem ko namestitev zahtevajo usposobljene strokovnjake in drage opreme, in 10-12 tisoč UAH. na orodja pripravljeni preživeti ne vsak trgovini.

Nikolay AMELKIN, Direktor podjetja "yuna-96", Kijev, ukrajina; proizvodnja, uvoz vrata):
- Vrata - blago za prodajo na drobno, je precej zapleteno. Mislim, da je to zato, ker imamo več vrat prodaja tista, ki jih proizvaja. V kateri koli civilizirani državi blaga neposredno iz trgovine ali proizvodnje na drobno, nikoli ne boste kupili. Imamo take prodaje je postala zelo razširjena, še posebej v "vrata" podjetja. Mala obrt delavnice ne dela z prodajalnah in prodajo izdelka sami. Da in velikih podjetij tudi ne. Mi ne mešajte proizvodnje in trgovine. Iz mojega vidika, je glavna težava prodajo na drobno, vrata, je, da v trgovinah (tudi večje) ni trgovinah in na spletnem mestu lahko ", da dokaže," in ", fit" vrata. Trgovina na drobno prisiljeni delati s standardno proizvod, in to velik prodaje je težko doseči.

Jurij P., samostojni podjetnik (majhno tesarski delavnici):
- Mi ne zdi njihovi konkurenti vrata trgovin na drobno. Imamo različne posebnosti. Delamo izključno po vrstnem redu. V naši pisarni je nekaj vzorcev, ki panelled vrata za stranke je ideja o tem, kaj počnemo, ampak "slike" in velikosti storjeno posamično, na zahtevo stranke.

Delo s stranko
Kot pravilo, s stranko je Manager-svetovalca in prodajalca-ne razmisli sam. Pravi, da vidi svojo nalogo, ne da bi bili prisiljeni kupiti, ampak spodbuditi stranko, da je spoznanje, da je (stranke) potrebujete.
Gledal delo Manager, smo opazili, da na prvi je poskusil poiskati kupca duhovito šalo. "Zavedajoč se, da je naročnik bo še vedno porabiti denar, sem poskusil to narediti z nasmehom in ko je odšel, je bil prepričan, da je sam izbral najbolj vredna stvar. Ne da bi UAI'vezana, ampak kaj je res hotel ", - je povedal, da korespondenčni Podjetja. Mogoče je bil oblačen dan, ali morda šala ni bila možna, vendar kupci nasmehnil redko, čeprav poslušal Manager zelo zanima.
Kolikor smo razumeli, glavno delo upravljavca, da v odgovor na zahtevo kupca, da pokažejo polni zavesti blaga. Torej, za stranko ni iz kraju, kjer so bile zgodbe o tem, kako lahko obnašajo v izbrani "stvar" med delovanjem, vse "pros" in "cons". Govori manj o "cons", prodajalci priporočamo, ki delajo s proizvajalci, ki so okvare izogniti.

Posebnosti in težave
Težave v odnosih s strankami dovolj. Na primer, stranka videl nekje v mestu na način, vrata, potem pridejo na trg in zahteva enake kakovosti, vendar pričakuje, da preživijo dvakrat manj. Te stranke je zelo težko razložiti, kaj. Vendar moramo storiti.
Obstajajo primeri, ko je stranka na svetovanje izvajalca gradnje nadzornik naročil vrata in ne more odgovoriti na preprosto vprašanje o velikosti polje. Na primer, stranka pravi, da je debelina stene, kopalnica je 7 cm, vendar ne ve, kaže v velikosti debeline rešitev, ploščice, itd. Kot rezultat, kupec kupi polje-"sedem", in on potrebuje "devet'stojalo". Vprašanje je, kdo je kriv? Pogosto krivi brezskrben nadzorniki prodajalci se zavezujejo, in popraviti svoje napake, izmenjavo blaga. Prodajalci svetujemo vsa ta vprašanja je, da od kupca za nakup in, če on ne more izrazito, da je odgovor, ne želijo prodati mu vrata, dokler ne bo podrobno pojasni, kaj je želel. Za kupca to dobro deluje, in ne smemo se bojijo, da ga ne bo vrnil: stranka razume, da se s strokovno.

Delo z dobavitelji
Predvsem na Oddelku območju smo videli izdelkov, malih in srednje velikih proizvajalcev, ki "Ares" deluje neprestano. Ministrstvo predstavlja vrata 6-8 proizvajalcev. Nekateri jih pripeljejo do 25 vrst vrat.
Vendar, pred enim letom "Ares" dal priložnost, da prikrila fantje iz Vinnitsa technical College, ki vlakov Stolyarov cabinetmakers. Reči ne bo pomote, kljub temu, da prvi vzorec vrata, prinesel iz Vinnitsa, bi ne prenese nobene kritike. Prebivalci mesta med letom je poslušal pazljivo, da nasvete in danes proizvajajo dobre proizvode, ki so v povpraševanju in celo vrstnem redu.

Posebnosti in težave
1. Prodajalci se pritoževali, da so najboljši proizvajalci standardna vrata so specialisti "ozke profile" in ne proizvajajo vrsto nestandardnih vrata, čeprav je trgovina na drobno točko raje dela s tistimi v najkrajšem izraz (v 1, 5-2 tednih) pripravljene kakovostno, da bo izvršila na vrata vseh velikosti in konfiguracije.
2. Skoraj vsi proizvajalci vrat "je malo majhna", to je zelo težko našli veliko dobavitelja. Predvsem izdelki dal majhno tesarstvo delavnice, v katerih je učinkovitost in znesek je majhen, tako da mesto, veliko miru težko.
3. Nekatera opravila (kot "podjetja" prodajalci raje ne ukvarjajo)zaslužiti več, kupiti poceni nizke kakovosti lesa. Nato začeli vrne, konflikt s kupcem. Za delo z proizvajalec, ki pošlje serijo blago z napako, prodajalci, ni priporočljivo, tudi če bo obljubo, da bo odpravil pomanjkljivosti.
4. Ne vsi prodajalci delo natančno, brez motenj naročil in terjatve. Kupca ti malo jezen. In, na splošno, ne zanima kdo je kriv. Vendar v nekaterih primerih, ni čudno, prodajalci, so bolj zvesti. Za primer, ko je proizvajalec, ki je podal nizko kakovostnega lesa in je prisiljen nujno poiskati kakovostne žagan les, ne preganjal zveze, prodajalci, ki so pripravljeni, da prevzamejo del "kriva" proizvajalec in potrpežljivo, da komunicirajo s svojimi strankami.
Večina prodajalcev moteče, ko nekateri proizvajalci poskusite dati prodajalcu "namesto". Jurij PECO: "Če sem v odziv na naše pripombe iz dobavitelj bo slišati besede" usoda mediator, "sem dal križ na delo z njim".

Spodbujanje
V bistvu "Ares" uporablja dva metode pospeševanja prodaje: oglaševanje vtičnice in popusti. Kolikor vemo, ločeno vrata lepota ne oglašujejo. Najbolj učinkoviti prodajalci menijo, oglaševanje v podzemni in Časopisov. Kako daleč lahko "kupon" altruizem prodajalci Oddelek vrata, mi ni določite, vendar je očitno, da je ni neskončno.

Pravi glavo
Jaroslav KORCHINSKY, Direktor pohištvo prikaži "Ares" (g Kijev):
- Na komercialnem trgu "Mladinska" delamo za dolgo časa. Pred tremi leti naša družba je začela razvijati ekonomsko "tema". Tako z'se je pojavila ideja ustvariti na trgu nakupovalna središča, ki bi zastopal skupino za dom, notranja oprema izdelkov. Na ozadju naše druge oddelke, delež prodaje na vrata, je le okoli 5% prihodkov od prodaje. Čeprav se Ministrstvo zavzema precej veliko trgovinsko območje, izvajanje vrata smo vedno nezadovoljni. In in'Yasuo z močno konkurenco iz številnih majhnih proizvajalcev, ki prodajajo svoja vrata neposredno iz mastersch. Lažje je, da zaslužiti denar na končni "standard" izdelki. V redu, ta proces je zapleten. Standardna vrata, ki jih kupujejo v velikih količinah, in dali v skladišče. Načelo naše delo na vseh področjih, za vlaganje v zaloge. To naredi za nizko ceno vstopa, da se prepreči napak v ponudbi in tvorijo konkurenčno ceno za končnega potrošnika.

Osebje

Jurij PECO, Vodja svetovalec v Oddelku za vrata:
- Težave pogosto pojavijo zaradi pomanjkanja ozaveščenosti kupcev, ko se ljudje znajdejo v sklopke "krvoločnih" foremen-izvajalci, ki si prizadevajo čim bolj izvlecite svoj denar.
Pogosto kvalifikacije takih foremen nizka, vendar se ustavijo izdelavo sami pametno, "strokovno". Glavni argument, ki bi moral poudariti "usposabljanje" najbolj drzne talkers, zvoki, kot je ta: "Ja veš, kaj sem naredil daje Kuchma". Za nekatere je lahko, in impresivno, ampak vem, da leži. Ker, če želite prešteti vse te foremen, samo v Kijevu s Predsednikom mora biti vsaj dva ducata hiš. Vse to je res zelo smešno in žalostno, saj dati strokovno svetovanje za stranko, ki jih pogosto ni mogoče.

Valerij RESHETO, višji Vodja vrat:
Market "Mladinska", kjer je naš paviljon, zagotavljajo, da je oseba, ki nima popravilo, bi lahko kupili vse, kar potrebujejo, na razmeroma nizko ceno. Zavedamo se, da stranka z visokimi dohodki na trgu ne bo šel, zato smo ustanovili paleto izdelkov, ki so izdelani za ljudi s povprečnimi dohodki. Čeprav, če stranka želi, da bi iz nas vrata zlato, bo imel njo.
Včasih so majhne težave z roki. Na žalost, se je obseg proizvodnje tudi najboljši od najboljših domačih proizvajalcev vrata so majhne. Naročite vrata, ne samo mi, ampak tudi druge trgovine, tako da, ko proizvajalec je preobremenjen s naročila, ki ga včasih ne more spopasti s količinami. Zakasnitev je majhen, približno dva ali tri dni, vendar je nadležnih strank.

Stranke pravijo

Nina Grigoryevna, upokojenec:
- Iščem vhodna vrata za 400-500 USD. Si lahko privoščite za nakup nekaj dražje, ne more storiti prve sadove pokojninske reforme? - Ed. ). Danes, pol na dan kliče na oglase. Poceni vrata, ima podjetje, no, mislim, da bo prišel spet tu, glej. Sem vprašal prodajalca, in pojasnil mi je, da je poceni vrata nepraktično. Tukaj sem ugotovil, kaj mi je všeč, in um, in kakovost, ampak - žal! - 700 UAH. za mene je to zelo drago. S tem, kar sem povedal prodajalec, seveda se strinjam, da ima prav. Tukaj in vrata, lepa, in platband, in dobro opravljeno, in tam je običajno območje. Seveda vem, da "poceni ribe in juha ta", ampak kaj, da ne...

Jurij, človek v svoji Predsednik:
- Iščem vrata v staro stanovanje. Dejstvo, da smo vrata malo višje, tako da bi našli tisto, kar potrebujete, doslej ni uspelo. Bili smo še vedno v eno podjetje, vendar le pod red. V tej dvorani smo ugotovili, kaj nam je všeč, ampak vrata, žal, se je izkazalo, da je nekoliko manj, kot se zahteva dimenzije. Vrata "po meri", da bi našli enostavno, ampak rad bi, da nakup enega. Prvič, si lahko pogledate, kaj kupujete, drugič, ni treba, da počakajte, dokler vaše naročilo bo
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика