воскресенье, 21 сентября 2014 г.

Na stol, posteljo, iz navadne stol

Všeč mi je izjava, da je mnenje domiselnih še posebej, če to zahtevajo okoliščine. Tukaj je moj "okoliščine", ki je tudi zahteval, da sem začela razmišljati: kako najti svoj dom dodaten prostor za sprejem več gostov, ki bi lahko relativno udobno namestitev. Kot je mogoče (in, odkrito in želje) "ekstra", tako rekoč, za občasno uporabo, v postelji, dal v moje stanovanje ne, in s'imel idejo: zakaj ne prirediti, da mi za to, stol, ki je stal v moji sobi, poleg kotu kavč, fotelj-posteljo?

Seveda, razumem, da s svojo enostavno stol prisotni", 'kt" takoj spremeni v bolj trdne in težka varianta, vendar se zdi, da je za dober sprejem v mojem primeru bo to najboljša rešitev. In glavna stvar, ki je v tem primeru za začetek je širina izhod foteljih in njegove zasnove. Na širine, ki jih potrebujete, da bodite pozorni, ker je udobno posteljo ne bo pustil od modela, širina, ki je bila na začetku "uglašen", da otrok ali mladostnik.

Tudi informacije, ki priča: da bi se od običajnega modernih foteljih, fotelj-postelja, morate uporabljati vrtljivo ročico, predal design in okvir, kot tudi drugimi napravami. Poleg glavne pull-out mehanizem, stol, postelja naj vsebujejo tudi blazine, ki so zaprti bo oblika stola, in razširili vlogo vzmetnice.

Vendar, ko je vrh stol je že nastavljen in razstaviti svoje precej težko, potem ste lahko ustvarite v spodnji del pohištva zložljivo napravo, s posebnim ščit, in vzmetnice, ki bo pokrival ta ščit bo ločen od modela značaja. Tako, hrbtenica je lahko izdelana iz masivnega lesa, iverne, MDF ali vezane plošče. Kot priloge obvezna'mora, seveda, da ne noge, ki zložiti bom samo krat nad zase.

Vendar, morate pam'ne pozabite, da je to "razširitev" ščit na "naprave" možno samo v tem primeru, ko Splošni načrt prvotno izbran sedež omogoča. Žal, ampak, kot so izkušnje moji prijatelji, večina strukture te vrste m'pohištvo nima priložnost za dramatično preobrazbo. Potem, morda vam bo všeč ideja, ki sem se resnično dogaja za uporabo.

Sestoji v tem, da morate storiti, pokrita s peno, gumo in krpo, ščit, da bi se z uporabo posebne strojne opreme, bi lahko ob pravem času, da se pridruži sedež stola, kot če služijo kot njen horizontalni odmik. Oblikoval sem videl (in celo spal na njej! Nekateri moji prijatelji: priročno. Vendar pa je glavna pomanjkljivost je ta "ideja", da je "več" del stola-postelj je biti shranjene nekje ločeno in jo uporabite le, če gostje pridejo.

Vendar, dodatni prostor za shranjevanje za to postavko postelj, na primer, v shrambi, jaz bi našel: v resnici, zaradi dejstva, da je ščit, ki je popolnoma enak kot v mirovanju v a stol, posteljo, se ne bo veliko prostora.

Ena od prednosti jaz bi tudi rad povedal, da izvajanju to možnost, da sem dobil moje bistveno, stol, postelja, nastala na podlagi že obstoječih modelov. Ampak, če nekdo med člani foruma je mnenje o tem vprašanju in mi lahko pomaga praktične informacije, ste vabljeni k razpravi!


Vir: www. stroy. ru

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика