воскресенье, 28 сентября 2014 г.

Trkajte in se odprla! 2006-11-02 15:25:25

Gradnja in rekonstrukcija.

Trkajte in se odprla!
2006-11-02 15:25:25

Po naših ocenah v letu 2001 v Ukrajini bodo prodajali 750 tisoč kvadratnih m od vrat. To je približno 7-10% več kot v letu 2000. Če count brezosebna kvadratnih metrov zlasti vrata in denarja (v višini 1, 5 kvadratnih m o "povprečna vrata" približno $ 50-60 za 1 pc. V maloprodajne cene), ukrajinski vrata trgu'2001 je lahko ocenjena na pol milijona vrata in približno $ 25 do 30 milijonov Zadnja slika je precej relativna, saj približno 60% blaga na drobno, ne dojamejo: to se prodaja neposredno s proizvajalci (trgovci na debelo) stavbe organizacije. Postopno zviševanje stopnje stanovanjske gradnje je imelo za posledico povečano zanimanje "kritje" trgovci posebej za to kategorijo strank (glej industriji "proizvodnja" pregled trga; POSLOVNE # 50 10. 12. 01 g, stran 33). Potegnite prodajalci stavbnega spoznal na 6-8 kvadratnih metrov se začeli veljati domov prodaja 1 sq m od vrat. Prodaja na drobno iti zelo daleč: približno milijardo kvadratnih metrov obstoječega stavbnega fonda (od katerih je približno 700 milijonov kvadratnih metrov - mesto), ki se prodajajo, po različnih ocenah, le 300 tisoč kvadratnih metrov vrata, t.j. 1 sq m vrat na 2, 3 tisoč kvadratnih metrov prostora! Vendar pa "falcina" del trga, kljub njeni navidezni needinosti in 300-krat relativno preponderance "nova" distribucijski kanal, v absolutne številke še vedno veliko: v tekočem letu, zasebni trgovci kupujejo približno 200 tisoč slik.

Uvoz

Prodaja uvoženih proizvodov v treh letih vztrajno manjša. Od leta 1997 do 2000 uradni dostave, zmanjšal za skoraj tretjino. Še posebej opazno je bilo zmanjšanje dobava vrat, plošč iz naravnega drevesa. To nišo (razen izdelkov iz eksotičnega lesa) so aktivno razvija domačih proizvajalcev.
Ampak za uvoznike ostane določen delež trga. Nekatere optimistične tujih dobaviteljev proizvodov, pogosto prepričani, da uvozna vrata danes zagotavlja približno 40% celotnega trga prihodek od prodaje, t.j. $ 11-13 milijonov v maloprodajne cene. Uvozniki, ki verjamejo, da bodo sposobni ohraniti in še okrepiti svoj položaj na stroške dobave proizvodov, ki niso pridelani v Ukrajini. Izračuni in ambicije uvozniki, mizarstvo posredno potrdil carinski statistike, lani Ukrajina je uvoženo joiner proizvodov (oznaka HS 4418) približno $ 9 milijonov eur v cene računov in za 8 mesecih letošnjega leta v skladu s to kodo po meri očiščeno izdelkov skoraj $ 8 milijona eur ( glej tabelo).
Vrata krpo, uvoženih iz Poljske, Španije, Litve, Indoneziji in v drugih državah.

Obseg in stopnje

"Vrata" območju, ki jih ponujajo prodajalci danes, po našem mnenju, v celoti izpolnjuje zahteve kupcev v ceno seznam je veliko podjetje - nekaj deset vrst proizvodov. Razstava velikih trgovinah na drobno lahko sprejme približno 100 vzorcev (10-12 predmeti 8-10 modeli v vsaki). In če večina strank vrata "pret-a-porter" že precej zadovoljni z izbiro, cena, kot pravilo, še vedno niso zadovoljni. Kolikor vemo, je v letu, veliko prodajalcev imajo znižane cene za 10-15%. Verjetno še 5-10% jih boste morali ponastaviti v prihodnjem letu, kot je cena, na njihovo veliko obžalovanje, ostaja najbolj pomemben motiv za nakup. Trgovci so postavljena vsa vrata v tri osnovne cene "niše".
Poceni vrata. To je nacionalni panel vratnega. Njihova povprečna ni več kot 20 evrov za 1 sq m glede na "znotraj" vsebino in obseg (več o njih - POSLOVNI # 50 10. 12. 01, str. 33-42).
Blaga na povprečne cene ($ 50-70 na 1 kvadratnih m) - domače in uvoženo vratno je narejen iz MDF, iverne plošče z satja polnjenje, domača vrata narejena iz borovega lesa.
V kategorijo drago prodajalci vključujejo večina uvoženih in domačih vrat iz matrike. Njihova cena je med $ 200 na vratno.

Znaki

Danes v Ukrajini vrata proizvajajo približno 1000 podjetij. Dal vrata krpo na ukrajinski trg je približno 30-40 podjetja. V povprečju, uvoznik prodaja vrata za $ 10 do 15 tisoč evrov na mesec. Nekateri so specializirani za prodajo samo drago vrata za $ 300-1000 (in prodajo do 20 slik v mesecu), drugi pa samo na poceni do $ 100 (do 200 vrata na mesec). Majhna lesna trgovina mogli prodati 15-20 vrata na mesec v povprečju $ 150 na 1 kos To je majhna podjetja in so danes glavni konkurence kot uvozniki, trgovci na debelo in trgovci na drobno.
Poleg tega to ni vedno gladko razvoj uvozniki in proizvajalci odnosov s potrošniki in trgovci na debelo. Trgovci na debelo nakup vrat ne manj kot deset uvozniki in domačih proizvajalcev in, praviloma, ne poskušajo objavila imena vseh njenih dobaviteljev. Tako so ustvarili podobo ugledna podjetja, ki je sposoben ponuditi svojim strankam široko paleto. Morda zato je danes uvozniki raje prodajo v lastnih (ali vsaj pod nadzorom) trgovina na drobno. Delež "lastne" za blago, ki se nenehno povečuje, in zdaj v skupni obseg prodaje nekaterih uvoznikov zagotavlja ne manj kot 40%. Da bi pritegnili nove trgovce na drobno, nekateri prodajalci nudijo drobno blaga v smislu realizacije. Krupnie družbe (ne samo uvozniki, ampak kolikor vemo, in proizvajalcev) začetek, da pridobijo trgovci in distributerji. Cenovna politika distributer določi matična družba. O tem, kako regiji je distributer, odvisna od diskontne stopnje in maloprodajne cene. Pogosto je v regijah vratnega prodanih 30-40% cenejši kot v prestolnici. Ampak to se zgodi, da trgovec, ki trpijo zaradi diktature od zgoraj. Precenjevanja kreditne sposobnosti potencialnih strank v regiji, dobavitelj vprašanja pretirano ceno.

Storitve

Po našem mnenju, veliko prodajalcev vrata izgubili vsaj četrtina strank, ker podcenjuje pomembnost s tem povezane storitve: dobava, namestitev, prilagoditev. Na primer, v eni od precej velikih mestih, kjer smo obravnavati kot kupcem, smo povedali, da poda vrata moramo sami. Zdaj, če mi je takoj 10-15 slike, podjetje splurged na tovornjak.
Poleg tega mnogi kupci zamenjali z veliko obdobja čakanja blaga (običajno vrata morali počakati tri tedne). Zato teh podjetij, da bi našli sredstva za vzpostavitev evidence standardna vrata, daleč pred trgovci, ki delajo za naročilo. V "pret-a-porter" tam je druga pomanjkljivost. Tudi če stranke potrebujejo vrata standardne velikosti, ki so pogosto globino polje vsakih vrat je drugačen. Poleg tega nekatere stranke popolnoma pozabili na ta pomemben parameter (glej POSLOVNIH # 50 10. 12. 01 g, stran 38, 39), in trgovci na drobno so nujno parametre databasepath novo polje. V tem primeru majhno semi-obrt trgovina, ki se nahaja pod hišo stranke, ki imajo, kljub svoji predstavitvi, ogromno prednost pred trgovina na drobno.
Mnogi trgovci ne zavestno spomnil na pozabljivi stranke, ki se, na primer, $ 120 za vrata, je le cena "gola" platno, brez fitingov. In bo to stalo stranka za vsaj še $ na dvajset dvajset-p'Yat. Proračun potiskane stekla, je skoraj enaka. Poleg tega prodajalcev, ki ponujajo storitve na namestitev, včasih uničuje pohlep. Na primer, za namestitev na vrata, je približno 15% na ceno. Vse uredbe storitve, večina podjetij ne ponujajo. In zaman. Bolj "napredno" monterje kovinsko-plastičnih Oken z veliko let garancije brezplačno urediti svoje naprave. Postopek traja nekaj minut, da p'petnajst, ampak kaj je iskrica dobi stranke!

Povpraševanje

Kapital trgovci opozoriti, da je vedno večje povpraševanje za vrata z vitraž Okna. In če nekaj leti so bila v modi barvi obarvajo steklena Okna, danes, kupci raje vrata z golo, mat in pregleden deli.
V modni vrata, z zaobljenimi obokan plošče na vrhu. Obstaja vedno večje zanimanje za vse vrste drsnih design ("harmonika", coupes). Vendar sunki veliko strank ohranja visoko ceno. Na primer, bor kuhinja vrata-"" z zasteklitvijo stane približno $ 200, medtem ko so standardni steklom vrat je narejen iz borovega lesa bo stalo stranka ne več kot $ 150.

NAPOVED

V najbližji čas na vrat na trgu z', da bo nova domačih proizvajalcev, kot naslednja faza razvoja "vrata" poslovne mnogi trgovci imajo svoje lastne proizvodnje. Cene izdelkov se bo zmanjšalo za 5-10%, hkrati območju vrata izdelkov razširi. V konkurenci zmagovalci so tisti, podjetja, ki poleg izdelka in zagotavljajo različne storitve: ne samo, meritve, ampak tudi dostavo in montažo vrat

KOMENTARJI NAŠIH STROKOVNJAKOV

Vasilij KHODAKOVSKY, višji Vodja podjetja " miniquest poskuse na" (uvoznik poljski vrata blagovne znamke Porta):

- Spodbujati nove tuje blagovne znamke, je težko. Izbira blaga, načeloma pristop k izbiri partnerja-proizvajalca in pam'ne pozabite najprej in predvsem o lastnih interesov. Pogosto ukrajinski uvozniki se v neumen položaj in postane neke vrste talec politike storitev. Ponudnik narekuje svoje pogoje, uvoznik svoje opravlja, oglaševanje blaga, vendar le kot blagovna znamka je znana in prihodki uvoznik narašča, s'nova podjetja, ki so istega izdelka po isti ceni. Proizvajalec bi moral biti bolj uravnotežene, premišljen graditi odnose s trgovci, ali v prizadevanjih za povečanje svojega dobička je lahko izgubijo. To, da delo samo po vrstnem redu, danes je vprašanje. Čeprav to ni bila preklicana: za primer, da ni nobene točke, ki vodijo v park dragih izdelkov, kot proizvajalec, ki lahko proizvajajo jih v vrstnem redu, v dveh tednih. Hkrati je na zalogi, obvezno'mora biti strateško zalogo izdelkov.

Denis Andros, Izvršni Direktor podjetja s "KWin-Uk" (proizvajalec dreves'leseno in kovinsko-plastičnih "Windows" in vrata):

- Za lani prodajo vrata, se je povečal predvsem zaradi prodaje novih stavb. Glavni kupci različnih vrata ostanejo stavbe organizacijo, se moramo osredotočiti. V starih stanovanjih ljudje raje vrata za obnovitev, veliko manj pogosto spreminja. Danes zasedbo prostega nišo, je skoraj nemogoče. Da bi pritegnili kupce lahko le novice, ampak nekaj novega izumiti v postavke, kot so vrata, je zelo težko. Zato, ki se pridobivajo na trgu, bodite pozorni, da ne samo širino asortimana, cenovna politika, oglaševanje, ampak tudi za zagotavljanje storitve (meritve, montaža, kompleksna, popravilo). Brez tega težko trgovec je, da so dovolj samozavestni na trgu.

Evgeny GOLUBOVSKY, Namestnik Direktorja za trženje skupine podjetij "Hiša parket" (proizvajalec vrata iz naravnega lesa):

- Pred kratkim, imajo domači proizvajalci dal občuten pritisk na trgovce tujih izdelkov. Vrata naravnega lesa - je zdaj Pipit samo domačih proizvajalcev, mimogrede, velike in majhne. Jaz seveda ne pomeni izključne vrata izdelane iz eksotičnega lesa - Rambla, emoy, bingo ali, na primer, članki, okrašena z zlatimi listi. Počasi, imajo domači proizvajalci storitev pritisni in prodajalci (importerow. - Ed. ), Da ponujajo izdelek z plastične prevleke: to tržno nišo je še vedno prazna. Postane težje delo v manjših podjetij, ki so morali zapustiti trg, za opravljanje drugih poslovnih interesov. Za izdelavo raznovrstnih izdelkov serially, da ne more - ne dovolite, tehnoloških zmogljivosti. Trgovina na drobno prodaja svoje blago traja nerad: niso vedno sposobni hitro izpolnite izdelek vrzeli, premalo proizvodnje.
V zadnjih nekaj letih se je znatno nižje stopnje. Ampak, po mojem mnenju, ne na vseh blaga. Padla cena vrat, ki je bil uvožen, na primer iz Kanade ali iz Baltskih držav. Zdaj so začeli biti izdelan v Ukrajini (vsaj zbrati točno).

Irina DEBEL, Namestnik Direktorja prodaje "Tekko-Plus" (uvoznik španska vrata):

- V naši trgovini na izbor vrata morajo biti sestavljena iz najmanj 10-12 modele, ki je zastopana v več velikostih. Potencialni kupec ne bi smeli čakati, dokler se vrata, nekdo bo prineslo. Če mora p'pet vrat, potem bi moral priti, moraš dvajset - prosim. Zaslužite danes na hrbtni strani. Po naših lastnih trgovinah lahko prodajajo le omejeno število proizvodov, zato svoja vrata je treba ponuditi drugim podjetjem, ki pa jih v svojih trgovinah. V tem primeru podjetje ponuja blago v svojem imenu. Na gospodarskih trgih, proizvodov, prodanih slabše, ljudje tam za njega, da ne gredo. V primerjavi z lani povečala, prodaja od vrat v regijah. Delo z regionalno trgovini, ki je perspektive.
VIR: Poslovne

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика