воскресенье, 28 сентября 2014 г.

Reformatorji inter'jer 2006-11-09 16:21:12

Gradnja in rekonstrukcija.








Reformatorji inter'jer
2006-11-09 16:21:12

Danes v Sverdlovsk regiji je več kot 130 proizvodnje pohištva. Samo v Jekaterinburgu proizvodnjo in prodajo pohištva zaposlujejo okoli 300 podjetij, medtem ko je večina proizvajalcev specializirani pohištvo pisarniški: to je segment, ki je bil pred kratkim razvoj najbolj hitro. On je bil prvi, da sprejme piha narave trga. Ob preživela v leto 2001, izjemno rast obsega prodaje, leta 2002 - akutna kriza prevelike proizvodnje, Ural tovarne, ki proizvajajo poslovnih pohištvo, danes poskusite, da bi se izognili stagnaciji. So bolj trezen kot pred letom dni, oceni možnosti in izbrati nove razvojne strategije. Kot eden shranjevanje dogodkov reformatorji pohištva trgu, glej prehod na proizvodnjo novih vrst proizvodov. Proizvodnja pisarniške mize in omare, pohištvo proizvajalci so pripravljeni na spremembe na proizvodnjo pohištvo spalnice in dnevne sobe. Proizvajalci gospodinjski pohištvo ta bo moral preiti in prodajalci, da bi našli skupni jezik z novimi dobavitelji. P'Atiku - dve leti Po privzeti pisarniško pohištvo segment je pokazala, najhitrejši rasti, prinesel največji dobiček. Opremiti pisarne delovna mesta italije in finske proizvodnji postala donosna v septembru ' 98, nekdanji povpraševanje je bilo samo uvožene učilnice za vodstveni delavci. Za drago pisarna najem podjetje-potrošniki spremenili kraj izpah Osrednjih območjih Ekaterinburg na obrobju, tako da jih je bilo smiselno, da bi porabili denar za začasno opremljanju pisarne, kupil najcenejše. Na pohištvo, niso shranjene skoraj vse, razen bankirjev. In ker je cena uvoženega blaga, ki je ostal konkurenčen trg za lokalne proizvajalci pohištva razširili. Oproščena uvoznih nišo, ki je uspešno zaključila poceni izdelek. Pogosto slabe kakovosti. V regiji je bila odprta več deset novih pisarniške opreme. Drugo pohištvo je izdelano v garaže in kleti in dela skupine, ki je sestavljala dva ali trije delavci so bili kovičenje mize dobesedno "na kolenih". In tak izdelek je na voljo za potrošnika, kot glavno merilo je bilo ugodni ceni. Proizvajalci kakovostno pohištvo, voditelji Ural trgu "Karat-E" in "Podružnic", v letu 2000 in 2001 so bili sposobni za povečanje proizvodnih zmogljivosti, za 300 in 200%. Uspeh p'anilo proizvajalci pohištva, je v kotu-so vložili proizvoda in ne njegove prodaje. In zato, kriza prevelike proizvodnje 2002 je bil pravi udarec. Skladišč podjetja so prenaseljenost, tradicionalne nišno trženje ni imel časa za prebavo predlaganega izdelka. Preživeti v takih razmerah je bilo mogoče le s spremembo prodajne strategije. Največja proizvodnja je našel način, da sodelujejo pri razpisih za dobavo pisarniškega pohištva proračunski organizacije in velikih gospodarskih družb. Za prodajo blaga "paket", orodje celotno podjetje bila dobičkonosna. Pohištvo oblikovalci začeli presegajo Sverdlovsk regiji, zmago v ponudb proračun organizacije in naftne družbe, od Severnih regijah. Kmalu in v regiji je bilo tesno. Danes Ural izdelke lahko najdemo v pisarnah uprave, sodišč in šol Yaroslavl, Kirov, Gorno-Altaisk, Belgorod, Sahalin. Proizvajalci pohištva zdaj ne skrbi, če na ladjo blaga, bi bilo super paketi nalogov. Poslovne naročila ofisnyi in na'rode leta 2003. Nazaj v prihodnost, Od začetka leta, v Jekaterinburgu in drugih mest v regiji trgovino, pisarniško pohištvo praktično ustavila širi: odprta samo dve trgovin, nekaj točk ali prenehala delovati, ali spremenili prodajo spalnice in kuhinje. Dejstvo, da je na trgu pisarniškega pohištva trgu korporativnega prodaje. Načela za izvajanje poslovne pisarne razlikujejo bistveno od trgovanja stanovanjskih pohištvo. Razlika je ta: doma pohištvo, ki se prodajajo v trgovinah in pisarnah - v prvem nizu. V prvem primeru je stranka, ki prihaja samo za nakup drugega kažejo, da bi vrstnem redu. Poleg tega, pisarniško pohištvo, so precej manj dovzetne za modne trende, spremembe precej manj pogosto kot doma, pogosto v primeru obrabe. Kupec vedno zanima kakovost notranja oprema njegovo pisarno, še posebej, če v sobi je kupil ven. Torej, z nastopom relativno gospodarsko stabilnost, prvič v zadnjih letih, voditelji, izbiri pohištva za spletne delovna mesta, so bili prvi, da bodite pozorni na kakovost in ei'I proizvajalec, in šele nato - na ceno. Sprememba je povzročila postopno vrnitev v pred krizo vrednost za prodajo uvožene in domače pisarniško pohištvo. Obnovljena prodaje, italije in finske online pohištvo. In ker Ural proizvajalcev so prav tako deluje predvsem stoletja ta sektor (na predsedniških elite omare ", narejene v Ural" - nesmisel), so prvič začutil spremembo razpoloženja kupca. Poleg tega v zadnjem letu, večina od Moskve tovarne, je bila polna pohištva na trgu kapitala, so se preselili na območjih, na cesti odpirajo svoja skladišča. Kraj vse udeležence na trgu vsekakor ni bilo dovolj. Posledično se je obseg proizvodnje velikih pohištvenih podjetij v regiji povečala za zadnje leto, le 30%. Rast je, ampak, da se veselite št.: prvič, na ozadju zadnjih dveh letna rast slika ni videti veliko. Drugič, in ta rast je bilo mogoče samo preko izboljšanja financiranja proračuna: pohištvo je večinoma izvaja posebne naloge za izobraževalne ustanove, hoteli, upravnih zgradb. Ker proračun smer je bil eden najbolj stabilne in prodaja pohištva in pozornost. Pozdravljeni, šolsko Pohištvo oprema večino proračunskih institucij, ki danes zahteva posodobitev. To je čas, da spremenite mize v okrožju uprave. To je neustrezno, da se usede turistov v hotel, kjer postelje so pooblaščene v smeti. Ne bo denarja za izobraževanje študentov, če publiko ki jo imajo, da sedijo na lame stol. Vse, kar potrebujemo poceni in dostojno pohištvo. Poleg tega je treba specializiranih, pri prilagajanju na potrebe posamezne institucije. Večina mobilnih v smislu sprememb v inter'jer so hoteli in šole. Če prvi s antediluvian inter'ladja je bila ne le za preživetje, želje osnovne šole za udobje malo ozadja starševske navdušenje. Očetje in matere prvošolčkov prostovoljno vrgel off tisoč rubljev in kupil mize in stoli, s čimer zagotavlja njihovo otrok neboleč prilagajanju na šolsko okolje. Za več proizvodnjo pohištva proračun je postala glavna. Na primer, za nekomercialno partnerstvo pohištvenih podjetij majhnih in povprečne poslovanja Sverdlovsk oblast, "proizvajalci Pohištva na Uralu" (NP "Mabor"). Ustanovljen leta 1997, danes pa je o'združuje 15 podjetij (12 proizvodnja in tri trgovine). Upoštevati potencial sektorja proračun pohištvo, Predsednik NP "Mabor" semena Novomeysky razvili sistem, ki iščejo stranke in centraliziran postavitev naročila v podjetjih partnerstva. Sistem je predvsem, da se zagotovi enakopraven, da zagotovi naročila za čim več udeležencev, kot je mogoče. Tako, proizvodnja mize za fiziko 121st Ekaterinburg šole sodelovalo več tovarn: plastika tabela vrhovi naredili obrat "Zaslonu", kovinskih proizvodov, dobavljenih D.O.O. "Šolsko pohištvo", kovin, FSUE "Oprema in tehnologija blaga", Kabinet pod ožičenje - Rayevskogo proizvodnje pohištva. Sodelovanje je koristno za vsakogar: tovarna namestite stabilno ki s naročila, kupec prejme dokončanih proizvodov v krajšem časovnem obdobju. Poleg tega, podjetja ohraniti neodvisnost in preveč zaposlen videti naročila: v tem primeru, imajo pravico, da bo izvršila, brez sodelovanja partnerjev, ki še vedno ostajajo konkurenti. Mimogrede, še en cilj pohištva partnerstva je, da bi premagali notranje konkurence med podjetji, ki en profil neizogibna. Vendar, šolsko pohištvo veljajo stroge sanitarne in licenčne zahteve, njena proizvodnja ne more izogniti GOST in Škarje, in zato, mize in stoli so proizvedeni v različnih tovarnah podobni med seboj kot dvojčka. Semyon Novomeysky trdi, da PE "proizvajalci Pohištva na Uralu" se naučili, da dajo svoje proizvode "posebna oseba,", in hkrati dodeljene pristojnosti'ASCI in cenovnega: nekatera podjetja delajo tabletops od mize, s pribitkom le melamina, drugi pa samo iz PVC (ta možnost je dražja in bolj elegantno), nekateri bi koti naravnost, drugi - zaokrožen, ki izhajajo tabel v eno iti ven več, drugi manj. Tako vsi proizvajalci približno enako opremljen s naročila: poceni študenta pohištvo ni manj priljubljen kot na cesti. In glavni izdelki so drugačne tovarne med seboj v konkurenca ne enter. Seveda, ta varianta sodelovanje ima svoje slabosti: za pariteto je nekdo, da nastavite v grlo lastnih pesmi. Ampak, da, po nowomiejska ulici, ideologija partnerstvo: "mislimo narobe princip delovanja proizvodnje pohištva v naši državi, ko se celoten postopek, od raste lesa, da bi pohištvo osredotočena na eno podjetje. Veliko bolj produktivno zavezniških odnosov in ozko specializacijo, ko vsakdo počne svoje delo in nihče drug drugega ne smejo podvajati ". Strategija TM "Mabor" že prinesel rezultate. Blagovno znamko izdelki so opremljeni z več sto šol Ekaterinburg in mest Sverdlovsk regiji, dobave so v Tyumen, na daljnem Vzhodu, v Sibiriji. Upoštevajte, da so člani partnerstva niso fiksnimi na proizvodnjo šolsko pohištvo: trgovinske opreme vključujejo nakit in lov trgovin v centru Ekaterinburg, pohištvo, opremljenih prostorih sodnih oddelkov regiji, je pred kratkim zaključili montažo pohištva v panogah dveh večjih ekaterinburgski banke. Prednosti dela z specializiranih pohištvo cenijo in velike proizvodnje pohištva. Zlasti, eden izmed voditeljev trgu pisarniškega pohištva podjetja "Podružnic" več kot pred letom dni, preden'predstavlja potrošniki nov izdelek - isti študent, in hotel pohištvo. Ne zaostaja in konkurentov: skoraj vse tovarne, ki so dostojno oprema, danes pripravljen za javnost proračun pohištvo, dobro za proizvodne tehnologije se razlikuje malo iz urada. In trgu - cela država. Rezultate dela, s prvim stranke so spodbudni. Po podatkih vodja prodajnega Oddelka "Lala" Dmitrij Bagirov, čeprav na prvi izdelek je bil otroški voziček, je bil uspeh na razstavah. To pomeni, da ponudbo na trgu, je očitno ni dovolj in moramo pohiti, da prevzame mesto pod soncem. "Mudi" in aktivno obvladovanje novega trga, izboljšanje kakovosti pohištva za hotele (predvsem postelje, posteljne mize in omare), tovarne, je opazil, da je tehnik in tehnologij, ki lahko dovolijo, da jim za sprostitev spalnica apartmaji ne samo za turiste, ampak tudi za prebivalstvo. Z spalnice, in sprednji samo pričakujejo v bližnji prihodnosti, da se začne doma, pohištvo trgu Ural proizvajalcev. Drugo vprašanje, ki bi lahko bili ti izdelki na široko potrošnikov na trgu ni enostavno. Prvi, gospodinjski pohištvo ima nekaj resnih revizija kakovosti - pohištvo za dnevno porabo, in da je, preden'druge zahteve. Drugič, za izvajanje maso izdelka ali lastne maloprodajne mreže, ali veliko izkušenj z delom s trgovci na drobno, pohvali enote. Končno, trgovine v gospodinjski pohištvo, čeprav veliko širši urada na pokritost strank, ima svoje posebnosti. Ei'I rešuje vse doma pohištvo Segment je trg v enoto prodaje: nihče ne bo za nakup p'pet postelj ali ducat hodnikih. Dom pohištvo se izbere zelo previdno, pogosto glede na priporočila sorodnikov in prijateljev. Po regionalni predstavnik pohištva podjetje " Shatura" Jurij Kokorin, v tem najprej je glavni problem za voditelje trgu pisarniškega pohištva: "Celo naredil veliko ime'sem v segmentu poslovalnic in predložiti svoje mize pol pisarne v regiji, pohištvo oblikovalci komaj lahko verjamem, da je zavarovano svojo blagovno znamko v zavesti povprečnega potrošnika. Urad in dom pohištveni izdelki preveč različnih trgov in potrošnikov, so različne. In ker pri izbiri gospodinjski pohištvo kupec praviloma osredotočena na ei'I, tovarne bodo imeli, preden je za spin. V pogojih konkurence v pohištvo trgu ni enostavno ". Namesto, po Yuri Kokorin, največji Ural pisarniškega pohištva proizvodnja dosegla tako visoko raven tehnologij, ki so precej sposobni proizvajati dostojno kakovost blaga. Vendar pa to ni vse vrste pohištva. Na primer, s spredaj lažje - to je preprost za uporabo položaj. Težje spalnice: proizvodnja pohištvo spalnica je bolj drago, zamudno in vključuje velik projektiranje. Se strinjam s tem in glavni tehnolog "Alex Smuč" Ilja Bogdanov "proizvajalci pisarniškega pohištva ni najbolj napredno tehnologijo. Delovne omarice seveda, zagotavljajo ustrezne kakovosti. Vendar pohištvo za dom je zelo različnih materialov, različne design ". Vendar, ofisnyy še vedno ni prišel na trg z novim izdelkom. Smo našli samo en primer - podjetje "Karat-E," izdal serijo pohištva za dnevne sobe in začetek njenega izvajanja v Jekaterinburgu. Vendar bolj pogosto govorimo o razvoju novega modela, nakup novih strojev in iskanja znanja v promocijo blaga. Po Dmitrij Bagirov, samo po vseh teh in številnih drugih vprašanjih so lahko predmet govori o aktivni usmeritev pisarniške opreme. V prid temu usmeritev je dejstvo, da so možnosti, da bodo kupci v regijah vedno ne dosega predloge, ki bi salona uvoženo pohištvo. Poleg tega so Rusi previdni in raje klasike. V mnogih pogledih je zaradi tega značilnost trga je uspelo preživeti število Sovjetske proizvodnje Kabineta pohištvo (Nižni Tagil tovarni pohištva, Tyumen "Zarechye"). Kot je na vprašanje "E", zakaj je zasnova tako velikega proizvajalca kot "Shatura", izgleda zelo moderno, Jurij Kokorin je rekel : "To povpraševanje. Klasičen italijanski design, da se pritoži, da večina prebivalstva. Sicer pa podjetja preprosto ne bi mogli držati 11% celotnega ruskega trga in za dolgo časa, bi lahko nadomestil model linija ". Dobro oglaševane blagovne znamke je zelo pomembno: da je razlog, zakaj številne Ural podjetja raje dela s "Shatura" franšiznega sistema. Danes v Ekaterinburg štiri blagovne znamke trgovin logotip "Shatura", ena v Nižni Tagil in Pervouralsk. Poleg pohištva Muscovites razstavljena v več "alien" urban saloni. Ampak za "človekovih" predvsem delo z eno posrednikov v verigi med proizvajalcem in končnim potrošnikom. Prodaja pohištva skozi svojo mrežo prodajnih mest, 'podjetje se trudi, da bi se izognili veliko preprodajo in ohraniti konkurenčno ceno, ker izdelki so izračunane na srednji razred. Tam je še en argument v prid franšizinga. Tržno načelo je, da je v trgovinah na drobno, ki delujejo pod okriljem "človekovih"podobni izdelki iz drugih podjetij kažejo, da ne sme - svojih dovolj. Edina izjema, ki je ne-konkurenčnih izdelkov, kot so m'pohištvo ali dodatke. In za popolnost ponudbe. Vendar to pravilo velja najprej gospodinjski pohištvo. En primer, ki je s pisarniško pohištvo: glede na naravo prodaja te skupine blaga, proizvajalec se strinja, da predložijo svoje pohištvo v bližini blaga konkurentov. To je razlog, zakaj podjetja "N. Verto", da trgovec "človekovih" in izpostavljanju njen gospodinjski pohištvo trgovina z enako logotip, ne more dal, recimo, proizvodov, St. Petersburg "Sevzapmebel". Vendar v podjetju store logotip "N. Verto" lahko vidite, Shaturskaya pisarniške omare, v bližini uradov konkurenti. Tako kot v salon pisarniškega pohištva "Eleccom", ki je tudi trgovec v Moskvi pohištva podjetje, vendar prodaje so izvedene prek zasebnega podjetja, trgovine, ki je stal poleg izdelkov v Moskvi "človekovih" in "Felix", Ekaterinburg "Lala". Jasno je, da,, ki je zmagal trg gospodinjski pohištvo, veliko podjetje, lahko narekujejo pogoji za njihovo delo in uvedbo na trg, lastno strategijo prodaje. Ampak, se soočajo s povsem enakimi problemi s prodajo pisarniškega pohištva, in majhne regionalne proizvodnje, ima tudi prilagoditi razmeram na trgu. Zlasti danes enako "Shatura" ne zajema ločevanje dveh področjih dela, vsakdanje in pisarniško pohištvo. In če na trgu doma pohištvo Moskvi podjetje tekmuje z vsaj Moskvi isti proizvajalci, kot največja - Italijani, na trgu pisarniškega pohištva konkurenti, po Starcev, ki so že Ekaterinburg tovarne pohištva. To kaže, da je raven naše proizvajalci poslovne pisarne danes stopil daleč naprej, in ne po nesreči Ural urad izdelek je korakajo po vsej državi. Sami ofisnyi upoštevati: kot so nekoč bili sposobni zmagati na trgu poslovnih pohištvo, ki imajo začetek poslovanja iz nič, boste lahko, da bi dobili, da kupec s pohištvom domačo uporabo. Z Italijani ne bo enostavno, da tekmujejo, ampak konkurenco z ruske tovarne so zelo realne. Naš odziv konkurentov Idejo "Nakup domačih" in podpira nekomercialno partnerstvo "proizvajalci Pohištva na Uralu". Tako, semena Novomeysky negativno vrednoti in uvoz proizvodnjo pohištva na ozemlju Sverdlovsk regija: lahko naredimo vse vrste pohištva ni slabše, kot Moskvi ali v osrednjo Kmerščino. Morda je naše potrošnikov ne sme biti vedno pripravljeni, da kupijo izdelek brez oznake ", narejene v Italia", vendar je to, po nowomiejska ulici, je samo vprašanje časa, ne kakovost. To je podpora lokalnih proizvajalcev "Mabor" lobiranje močeh idejo o ustvarjanju v Ekaterinburg razstave pohištva center, kjer bi se lahko dokaže in prodajo svojih izdelkov pohištvo iz obrobja Sverdlovsk regiji. Za razliko od obstoječih inter'karierne centre, da taka podjetja bodo lahko podporo in razvoj majhnih proizvodnje, omogočila jim priložnost, da pokažejo svoje blago, ne da bi plačal veliko denarja za najem trgovin. Kupec tako ne boste mogli priti bolj dostopnih cenah za pohištvo in širšem območju. Druga stvar je, da je pohištvo trgu in tako polni blaga. In če ga sami stranki ugotavljajo, da se vse bolj topila kupec, ki je nagnjena za izbiro uvoženih proizvodov, kot tudi proizvajalec z "'jamo", ideja o razvoju trga deželni novincev se zdi vprašljivo. Kot tudi ne jamčijo za uspeh in spremembe "usmerjenost" pisarniške opreme. Vendar pa zavestno proizvajalci pohištva, kot pravi, za vsak izdelek, ki je vedno kupec. Tak optimizem zasluži vsaj spoštovanje, ker je samozavest je pol bitke.
VIR: Strokovno-Ural

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика