пятница, 26 сентября 2014 г.

Urad grboslovje

Zasnova sodobno pisarniško ni samo estetika in individualnost. Urad je sestavljen iz, pohištvo, oprema, vrsta simboliko. Do neke mere podobna srednjeveški grboslovje. Vsak element med'jer označuje katero koli smer na dejavnost ali določeno podjetje. Uspešno poslovanje in malomarnosti urad v "črno-bele" barve izgleda športno obleko na sprejem s Kraljica Anglije. Urad je obraz podjetja, ki lahko pritegne potencialni partner, sponzor, investitor in pritisni in mu proč. Zato vedno bolj Beloruščina Direktor pritožbe, da oblikovalci, ko opremljeno pisarno.

Kdo v podjetju je lastnik

"Zgraditi" Izvršni urad vip-razred nauka o akrobatskom letenju modela odličnosti. Pet-inter'Rami lažje: so živahni osebnost lastnika in master pomembno je uganiti njegove želje in okuse. V inter'notranje zadeve urad mora ustvarjalno združuje strast glavo, za poslovne slog podjetja, pošlje svoj status, vendar pa ne na "odmor" od funkcionalnost... Če govorimo o premium razreda, jasna pravila ne obstajajo, niso dobrodošli. Nasprotno, se vrednotijo je nekonvencionalne, unikatne, izvirne rešitve in pristope. Vendar, obstaja nekaj pogostih pristopov za office design. Vendar pa ne določa nobene posebne omejitve, vendar le v Splošnih pogojih, ki odražajo nekatere nacionalne tradicije pristop do dela.

Američani pogosto uporablja v "oftotal" koncept odprtega prostora: prostorno prostorov s particije, ki omejujejo posameznih delovnih področjih. Pisarniške mize, ponavadi velike, lahka lesena, pogosto uporablja les ali furnir, vsaj - laminat. Na Splošno Ameriške pisarne neločljivo enostavnost, kakovost in demokracije. Urad načelnika kardinal ni dodeljena, ne "dvigne" več delovnih mest.

Evropejci namenjamo pozornost design. Na splošno vsi zaposleni imajo enake pohištvo, ali pa vsaj, izdelan v enem stilu. Japonski slog izkušeni strogo hierarhično strukturo podjetij v državi Vzhajajočega sonca. Vodja obvezna'nujno je sedel s hrbtom proti oknu obraz, da podrejenih, včasih celo več zelo visok nad njimi. Pisarniške predelne stene - pogosto mobilne, za razliko od Ameriških in Evropskih spodaj, omogoča vizualno spremljanje zaposlenih. V Splošnem design pogosto uporablja filozofija Feng Shui: ogledala povečanje prostora in izraža negativno energijo, se potopite bazenih ali fontane - voda ne "izhlapi" pozitivna čustva...

Ruski stereotip urad je nastala pod vplivom partizan desetletjih. Direktor urada je obraz podjetja, obvezno'nujno masivno Mizo, polico, ki je v 1, 5-2 krat debelejši od podrejenih, ton lesa ali furnirja - black cherry...

Seveda, nad koncepti so pogojno. Za office design zdaj prevladuje eclecticism:'edinosti, sloge, obdobja in pristopov. Na Splošno, moda za pisarniško pohištvo je v stalnem gibanju, ki se nenehno spreminja, posodobljeni model serije, s'novi materiali.

- Vsi novi izdelki v pohištveni industriji, prihajajo iz urada, sektorja, pravi Olga Pisarenko, oblikovalec arhitekt salon "Tina Vlati". In šele nato so'doma inter'Arah. To je za pisarne najlažji stopnja spremembe moda, barv, materialov... v zadnjem času v Belorusiji nagibajo k Evropski koncept urad inter'Yorov, začeli vrste načrtovanja. Pogosto kupil projektov iz priznanih strokovnjakov, včasih jih prinese iz tujine.

Strokovnjaki pravijo: office design ohranja veljavnost največ p'Yat let. Vodilna podjetja so nadgradnja inter'notranje zadeve in pohištvo v povprečju vsakih 2, 5-3 leto. Obdobje, za katero se lahko zelo veliko prednosti. Na primer:, v Rusiji nespremenjena priljubljenih zdaj informativno-top box - edinstvena lastnost enakosti. Če sestanek z Direktorjem prihaja podrejenih, šef ne vstal od mize - stoli v sobo, ko je obiskovalec enakopravnost obeh sit v informativno tabelo, ki se pojavljajo v enakih pogojih. Pravijo, da je ta moda je prišel v široko uporabo v poslovnem kraljev s svetlobo roko Vladimir Putin. Sej Predsednika Rusije za sejne mize so polne vse broadcast news. Zdaj je veliko italijanski in angleški urad za slušalke, ki se prodaja v ruski Federaciji obvezna'nujno, pod pogojem, pritrjena informativno elementov.

Poslovni predvsem

- Registracijo urad, mora biti v kombinaciji z vrsto dejavnosti, podjetje, ki pravi, Maksym Maksymenko, Direktor design Studio "Nota Bene". - Veliko podjetij, kot dodatna oprema uporabljajte skulptur, instalacij, slik na temo vašega podjetja. Pravijo, za trgovca - postavitev naftne ploščadi. Sodobne tehnologije omogočajo diverzifikacijo urad različne nepričakovane elementov. V Rusiji zelo priljubljena steklo, prozorno tla, montirana z izdelki podjetja. Morda polovico "linijo" in morja prodniki in školjk, in zlatih kovancev...

Včasih področju dejavnosti družbe in določa slog inter'urad za notranje zadeve. Na primer, če urad Predsednika podjetja, ki prodaja najnovejše informacije elaborations, narejen v slogu Neoclassicism, "starinsko", obiskovalce, to bo povzročilo podzavesti nesporazum. V tem primeru bi bilo bolj ustrezno oblikovanje v slogu hi-tech. Nasprotno, urad Predsednika Odbora trdna Banka z minimalistično sodobni design, ki je povezana s tveganost naložbe. Občutek zanesljivost in trdnost, partnerji, bo verjetno povzročilo opremljene v klasičnem slogu. V Director ' s Omara pomembno pogled od okna. Na primer, na voljo so sobe z razgledom na zgodovinsko pam'spomenikov ali Osrednjem trgu je obravnavala "posebne" ceno. Prostorna dvorana je posredni znak bogastva in blaginje družbe: privoščiti, da bi porabili, kot da se ni nič drago pisarniški prostor lahko le uspešna podjetja. Seveda, taka čustva se pojavijo, nezavedno, a prvi vizualni vtis, za dolgo časa ostaja v subconscient.

V vsakem primeru je pisarna mora biti stalen del celotnega koncepta korporativne identitete, ki so v velikih in ambicioznih podjetij vključuje vse: vizitke, pisemske glave, videz zaposlenih, logotipi, oglaševanje... Design office, mora predložiti strateško nalogo, da ustvarite zaželena podoba podjetja v očeh partnerjev in strank. Po vsem, to se odraža na dohodek podjetja.

Delovni lepoto

Najtežja stvar v "business" inter'Yeri je "catch" optimalno kombinacijo design smereh s celostno slog. To ni smer, posebej imenovanje funkcionalno uporabo prostorov. To je lahko lepo, udobno, elegantno, nepričakovano, ampak v vsakem primeru je udobno delo. V vročini kreativnih oblikovalcev včasih pozabi, in potem se "lepo" nezgode.

V enem Minsk uradov za nastavitev avant-garde niz italijansko pohištvo. To je samo ni naloga: ni uspelo upoštevati dimenzije domačih gospodarstvenikov. In Direktorja in gost stoli so udobne, a majhen, zasnovan za tanko tanek ljudi. Beloruske poslovneži na Ustavo težka. Kot rezultat, in lastnik urada, in njegove goste komajda lahko fit v modni avantgarde, čutiti v Kraslice ravno v Obratno - ne in nazaj, je nemogoče.

Urnik vodje vplivajo tudi na izbiro položaja v Omari. Drugo Direktor tiho deluje samo z dokumenti, v drugo - stalno pogajanja. V prvem primeru v študiji dovolj in pisalno Mizo, z mize in police, v drugi - je potrebno informativno konzoli ali v posebni tabeli z naslanjači in zofe za več zaupno komunikacijo s poslovnimi partnerji. Če šef, Direktor velike proizvodnje in vsak dan preživi več načrtovanje srečanja ne more storiti, ne da bi konferenčna miza. Vendar pa je z glavo, nato poči proč od vaše Desk: telefoni, gramofoni, papir... Tako kot nalašč t-oblikovane konfiguracijske tabele in sedeži dovolj, in Direktor je ne ločijo od "domačega".

Naravno, estetsko'kombinacija umetnosti, funkcionalnost in korporativno identiteto le strokovnjak. Zdaj v Minsku več velikih podjetij, ki se ukvarjajo z razvojem projektov uradov. Vendar, za registracijo vip območja, pogosto svetuje, da se osebno povabilo oblikovalca. Poleg tega v Republiki postopoma začeli obliki imena office "umetniki". Velika podjetja so manj okreten, pogosto obremenjeni prednostno pogodbeni pogoji, z nekaterimi dobavitelji in saloni in praksa kaže, da najel oblikovalci so bolj osredotočena na standardnih raztopin. Vendar to ni pravilo, ampak trend.

V vsakem primeru, kakovostni razvoj inter'jer stroškov ni poceni. Vsaj $ 15 na kvadratni meter. Absolutno brez projekta s skrbno izbiro dodelavo materialov, pohištva, opreme, plus nadzor nad delom gradbeniki bo stala približno $ 40-50. Ampak dobro urad.

Povzetek

Elite segment pisarniško pohištvo je industrija vodilna v smislu rasti. V skupnosti neodvisnih držav se kaže na vseh zapisov večje povpraševanje. Po ruski analitiki, to nišo raste na 20%. Vendar pa, kot povečano zanimanje "oftoronto" enostavno razložiti. Se je končalo obdobje polulegendarnaya Poslovanja in poslovneži začeli estetsko izboljšati podobo podjetja. Podobni procesi, ki se odvijajo v Ukrajini in Kazahstanu.

V primerjavi s sosednjimi državami v Belorusiji, medtem ko je relativno mirno. Ne, ruske poslovneže so že razvili okus, umetniško in družbeno dojemanje, samo pisarne so še vedno manjka. Veliko podjetij, vključno z zelo trdna in velike, zadovoljni najete prostore. Kapital popravila čudno stene - dvomljive naložbe. Vendar pa strokovnjaki pravijo, povečanje povpraševanja ni več daleč. On bo prišel pravico skupaj z dostavo v delovanje poslovnih centrov, ki so dejavno gradijo v Minsku. Dejstvo: v lastne pisarne Direktorja že zavrne "črno in belo" ton, ki daje prednost izpolnjujejo svetu modni oblikovalec. Na srečo, Beloruski podjetja so vedno sodelovali s tujimi partnerji, in sprejeti tujcev v "skedenj" - ogroža njihovo zvestobo in željo, da se prijavite velikih naročil.

Če takšne napovedi segment pisarniško pohištvo in oblikovanje izgleda zelo privlačno. In iz vidika prodaje Zahodni blagovnih znamk, in proizvodnje komponent za vip-prostore. Vendar nišo je skoraj neobstoječa. Nekateri Byelorussian tovarne izdelava modela linije pisarniškega pohištva "Lux" razred hrast, jelše, macesen, ampak včasih celo ročno delo, ampak vse, kar je omejeno z načrtovanjem in kakovosti. Premije še ni sestavljen, preveč standard. Boggle domišljijo le razstava načine. Vendar, na žalost, ti obstajajo le v nekaj primerih. Ko gre za izključno red oblikovalca domišljija je močno omejene tehnološke zmogljivosti proizvodnje.

Seveda, da tekmujejo z Vitra ali HRAST Beloruščina proizvajalci ne bo kmalu. Še vedno, slike teh Bernd razvijala desetletja. Kljub temu pa je treba postopoma poudarkom na obetavne segment. To lahko tudi majhne proizvodnje. Na primer, za proizvodnjo visoko kakovostne opreme.

Vladimir Volchkov

Vir: Delo

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика