пятница, 26 сентября 2014 г.

Dol s črno in belo pisarne!

Za organizacijo pisarniškega prostora, je potrebno jasno opredeliti glavna področja: delovna mesta zaposlenih, vodij uradov in predstavitev del.

Osebje "" v sobe, kjer se vsi morali opremiti funkcionalna in preprosta. Ljudje bi morali biti udobno, mora biti poleg drugega. Vodja Oddelka je lahko včasih sedel s svojimi podrejenimi, in včasih je to separate office. To je odvisno od ciljev upravljanja podjetja, da bi skupaj vodstveni delavci in srednji povezavo ali shranite razdalje med njimi.

V delovno območje barvo stene, preproga, kot pravilo, morajo biti v harmoniji z barvo pisarniško pohištvo, običajno uporabite pastelne barve.

Večinoma siva, modra in zelena. So praktična in funkcionalna. Vendar pa nekatere svetle barve samem ne boli. Bo cvet, ali plakat, ki je ni tako pomembno. Druga stvar, ki je pomembna. Slika dinamičnega ploskve, na primer, so lahko na nek način za programiranje ljudi na aktivnost v delo. Nasprotno, v Oddelku, kjer je vse vre in divja, pogosto visijo na stenah mirne pokrajine - lahko dajo zaposlenih nekaj sprostitve. Včasih oblikovalci preprosto namestitev zraven "temno" delovnih mestih nekaj svetlo, na primer, kavč. Prav tako je priložnost za čustveno sprostitev.

Čisto bele in črne barve na oblačilih, je menila, še posebej elegantno, med'notranje zadeve, da so nezaželene. Čeprav so včasih uporabljajo podjetja, pogosto, da shranite. Oblikovalci so še ima pojem "črno in belo office" - tako pravijo, da je "poceni" urad, kjer se konča, in pohištva - nizko razred.

Predstavitev del office je namenjen za kupca in mora prikazati stanje podjetja. Jasno je, dodelavo materialov tukaj bi morale biti dražje kot v delovnih področjih. Končna mora tesno tekmo usmeritev podjetja. Na primer, konzervativno Banka bo pristop drago marmorja in plemenitih gozd in dinamičnega Internetnega podjetja - sodobne kovin in obseg linolej. Mi, stranke morajo razumeti, da je določen kraj: trdnost ali dejavnosti, prožnost ali konzervativnosti. In VIP območja, in sejne sobe še vedno priporočljivo, da bi dobili klasično. "Sposobnost podjetja, poudarja preživel kot da se ni nič office space: obiskovalci videli, da lahko družba privošči veliki avli in sprejem. Včasih oblikovalci nastavite umetno fontane ali ribe cisterne:" watersports ", navadno miren in s tem prispeva k normalno vzdušje.

V direktorjevo pisarno, je zelo pomembno, dober pogled od okna. Uradi, "pojdi" Rdeči trg, se zdi, povsem "posebno" ceno. Oblikovalci pogosto celo posnemajo panoramskih pogledov. Eden od notranje stene urad glavo je izdelan iz stekla. to daje priložnost, ne samo, kot če je storitev pritisni in prostor, ampak tudi za spremljanje zaposlenih. Iz njihove strani, steklo lahko setmenu, okrašena ali samo visela žaluzije. Velikost Direktorja prostor mora biti velik. Še posebej, če so seje neposredno od vodstva. Vendar, Omara je lahko majhen in intimen, vendar je v takšnih primerih je običajno odpira s prostorne sobe za sestanke. Za registracijo urad bo pristop izvirniki drago umetniki ali dela znanih oblikovalcev. Lahko se šteje kot dodatna sredstva.

Delovni prostori za osebje in upravni so različne velikosti. Prvi je povsem ergonomska, t.j. vsaj kvadratnih metrov običajno poskusite postaviti čim več delovnih mest. Ena oseba je morala imeti najmanj 5-7 kvadratnih metrov. To je skupna slika. Čeprav obstajajo primeri, ko tudi potrebno minimalno zmanjša. Tukaj je veliko odvisno od konfiguracije stavbe. V osebje, soba je velika, v velikosti, lahko dajo nekaj pisarniške predelne stene in osvojite dodatne prostor, pogosto z uporabo praznega prostora v sredini. Vendar pa to ne more storiti na primer, v obnovljeni stari dvorci, kjer obstajajo tako imenovani spalnica delitev in vsaki sobi "lost" eno delovno mesto. Če imate veliko kopalnico z veliko zaposlenih, načrtovanje delovnih mest, morajo biti zaradi specifičnosti dela in izpolnjevanje delovnih ciklov. Arhitekti menijo, da stvari več oddelkov v eno sobo, ki je velika (100, 200, 300 kvadratnih D) ni bilo - ne, vendar, žal, pogosto je to načelo kršeno. Veliko tukaj, je odvisno od ciljev, smernic: nekateri stremijo k vključevanju, nekdo, nasprotno, se nagiba, da se razdeli oddelkov. Včasih imenovan za osebje, ki so predvideni kot "za rast", s potencialom za ustvarjanje dodatnih delovnih mest na teh področjih. Kot pravilo, v tem primeru vam uporaba mobilne particijo. Vendar pa je najbolj pogosto, "pozabite" o "namesto" 5 kvadratnih m na osebo. Zanimivo, tudi prihranek na delovnem mestu, veliko podjetij še vedno opremljene sobe za počitek, čeprav bi bilo bolje, da bi te stran, da se njihovi zaposleni. Res, nekaj bo gospodarstvo njegova edina brezplačno kosilo uro, poraba v sprostitveni prostor. Zelo dobra rešitev je razdelitev na podlagi delovnega prostora in prostora za počitek. Funkcijo nadzora opravlja "'združuje" ti prostori turnstile, če je delavec Zobov'je dolžan vstavite posebno kartico, ki se upošteva, koliko časa je preživel v različnih "cone". Še posebej dragoceno je urno pristojbino in tudi dramatično rešuje problem s kadilci (če je dim v zaprtih prostorih, seveda, je dovoljena).

To je, denarja, govori veliko, vendar ne v vseh. Pravilno postavljeni coni v pisarni in pobral barvno shemo, lahko po najnižjih stroških dosegli največji učinek.

Natalia Samarina

Vir: www. salon. s

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика