воскресенье, 28 сентября 2014 г.

Ukrajina: okno iz Evrope, in vrata - lokalne 2006-11-02 15:24:01

Gradnja in rekonstrukcija.

Ukrajina: okno iz Evrope, in vrata - lokalne
2006-11-02 15:24:01

Trenutno letna trg volumen je približno 1, 8-1, 9 milijonov km. m "split" ta trg med Okna in vrata, kot je ta: "kul" komponenta je enaka približno 800-900 tisoč m, in "vrata" približno 1 milijon metrov Letno povečanje zmogljivosti trga po različnih podatkov, je 15-25% za nižje cene v 5-11%. V zadnjih letih, domačih proizvajalcev oken in vrat izdelkov v obsegu proizvodnje prevladujejo, šolanja uvozniki vse bolj ozki sektorjih dejavnosti (kot pravilo, se ta segment je najbolj drage izdelke, poraba, ki je malo). Ukrajinski proizvajalci Oken in vrat, v preteklosti leto je bil narejen z različnih napovedi, približno 1, 5 milijona eur m proizvodnje, in proizvajalci uspelo nekoliko več kot "window" sodelavci. Uvoz se je v zadnjih letih stalno tendenco, da zmanjšuje, in glasnosti je ocenjena na približno 20-25%.

Trendi
Letna rast zmogljivosti okna in vrata trgu je 15-25% na zmanjšanje uvoznih količin v 20-25%
V povprečju padanje cen kovinsko-plastičnih in aluminijastih Oken v zadnjih 2 letih je 15-20%, drevesa'Yana 10-15%
Segment strešna Okna (samo uvožene) vsako leto raste za 50 do 60%, znižanje za več kot 10%

Odprto: vse boljše, cenejše
Konkurenca je naredila metalplast, ki so dostopni maso potrošnikov
Velike tovarne, ki proizvajajo celoten obseg mizarstvo, obstaja zelo malo
Danes, Okna in vrata v naši državi, je bilo na okoli 800-900 podjetij. Velike univerzalne obratov in tovarn, ki so velikega obsega proizvodnje cikel in pripraviti celoten obseg mizarstvo (Okna, vrata, robovi Deska, letev, Plošče, stopnice elementov in več) v Ukrajini še vedno zelo majhen. Med podjetja, ki proizvajajo več ali manj široko paleto izdelkov, ki so na prvem mestu bi morala biti imenovan "gradnja-Storitev", Kharkov), "Forum" (g Zaporozhye), "Maple leaf" (g Kremenchug), " KWin-Uk", "Tekko", "Hiša parket", "Paritete", "Hephaestus", "Praksa", "dobre Sreče-plus", "je Bila K. S. "itd Organizacija takšne proizvodnje je zelo drago, ki zahteva visoke začetne investicije, tako da je trenutno med najbolj uspešna podjetja so prevladujejo tiste, ki so vključene v visoko specializirano proizvodnjo (samo Windows ali le določene vrste vrat, in tako naprej ). Kot tudi proizvodnjo vrata lekcijo manj "high-tech"in "vratar" nekoliko več kot "kondikov" (približno 55% in 45%).
Največji potrošniki okna in vrata, proizvodnjo izvajalec gradbenih del in popravil podjetja. Ta del korporativnega potrošnikov je 60-80%, 20-30 odstotkov meni, trgovini na debelo in trgovini na drobno, in drugi dobili občasne stranke - pravne osebe in posamezniki. Spremembe v domačem gradbeništvu zakonodaje, katere cilj je povečanje toplotne odpornosti svetlobe oddaja sklope (z drugimi besedami - Windows), zahtevali re-orientacijo proizvajalcev. Se hitro obvlada sodobne Zahodne tehnologije, zmanjšanje sprostitev zastarelih izdelkov in izpodriva tako uvozniki.

Segment strešna Okna v povojih, vendar je vedno zelo hitro
Izjema v smislu prevlade domači proizvajalec je segment strešna Okna. Trenutno je skoraj v "live" članice. Po ocenam strokovnjakov, lani je ta izdelek kupili približno 10 tisoč kosov (za primerjavo: na Poljskem, v katerih prebivalstva v 1, 5-krat manjše kot v Ukrajini, svetlin nakup 20-krat več). Vendar pa ta segment se je razvijala zelo hitro: letni obseg prodaje povečali za približno 50-60%. Razlogi so očitni: po UNIAN, leta 1997 v Kijevu za izgradnjo podstrešja dati več kot 600 hiš.
Prevladujoč položaj na trgu pripada izdelkov Evropskih proizvajalcev - podjetja FAKRO (Poljska), VELUX (Danska), ROTO FRANK (Nemčija). Leader, ki jih obsega prodaje, ki so trenutno na trgu so izdelki Fakro, ki ima, po različnih ocenah od 40 do 50%, na drugem mestu ROTO okno - približno 30-35%, na zadnjih "nagrado" mesto s'pojavil na ukrajinskem trgu, v januarju letos, okna Velux (10-15%). Ne tako dolgo nazaj v trg z'pojavil svetlin Okwell, narejena v Sloveniji, vendar pa je njihov delež na domačem trgu je še vedno majhen. Domači okno proizvajalci v tem segmentu niso vključeni, prepričanje, da je obseg trgovanja je še vedno zelo majhna in ni vredno "pozornost", čeprav s tehničnega vidika, po proizvajalci Okna, strešna okna kompleksnosti ni prisotna.
Za večino subjektov, ki ponujajo svetlin, ta proizvodnja strani, ki spremljajo. Specializirano je, kot pravilo, kritine. Večina družb, ki so se že odločili, s svojo "strast" in ponujajo odprta le enega proizvajalca. Na primer, podjetje "TLC", "Centrostal-Domstal", "ISOBUD", "Top-Line" specializirani Okna Fakro; "evroizol", "evrobud", "Stalprofil", "Kovinske-P", "Osrednji stavbi podjetja", "Sodobne tehnologije gradnje" raje Roto, in trgovci Velux je "Altis-Postach", "Diplomat", "Builder", "Žamet med", "Sodobno gradnjo", "Podostrog", "M", "yuna-96" in več drugih. Vendar pa je skupina podjetij, ki ponujajo izdelke različnih proizvajalcev, - "Rannila Kijev", "Cascade". V celoti se je število podjetij, ki ponujajo te vrste operacijskega sistema Windows, je že precej visoka, in naredi, za različne napovedi, do sto.
Porast oskrbe je pripeljalo do nižjih cen. Na primer, lani v povprečju na 10%.

60% porabljenih Windows kovinsko-plastičnih
Proizvodnja Windows približno 500-600 podjetij, od katerih je približno tretjina je stacionirane v kapitalu. Zaradi relativno slabega finančnega stanja domačih potrošnikov in predpisi, največje število operaterjev, ki ponujajo najcenejši, vendar z ustreznimi zahtevami thermophysical lastnosti kovinsko-plastičnih Oken z dvojno zasteklitvijo. Ta proizvodnja se je približno 60% porabo Windows, na drugem mestu po količini, ki jo zasedajo dreves'lesenih oknih (20-25%), in na tretji - aluminij (približno 10%), ostalo so tako imenovano kombinirano polje - drevesa'Jan-aluminij in dreves'Jan-plastika, ki je še ni v množični povpraševanje zaradi visoke cene.
V prvi skupini izdelkov samo v Kijevu ponuja več kot 100 proizvajalcev, od katerih je največji, je treba šteti kot podjetja "Polji", "whist", "CAF", "je Izkazalo", "PCF", "KWin-Uk", "Tekko Plus", "Enran" in več drugih. V proizvodnji dreves'lesenih oknih spremembe "Euro" specializirano podjetje "Iberus", "KWin-Uk", "je Bila K. S. ", " srečno ", " yuna-96 ", " ESCO ", in največji uvozniki v tem segmentu strokovnjaki klic taka podjetja kot" svetu ", " evroizol "in nekateri drugi. Voditelji v tretji - "uporabnik" - skupina je treba upoštevati še enkrat "KWin-Uk"in "Enran", Kijev rastlin iz aluminija gradnjo modelov, "Gay", "Polji".
Cene na Windows zaslužijo ločeno pozornost. Za poceni cene kategorije so plastični modeli (70-120 stoletja enote na 1 m2) in dreves'lesena Okna domačega lesa (približno 80-100 stoletja enote na 1 m2). Povprečna cena aluminija okna sistemov razlikuje med 80-150 stoletja da je na 1 m2. Drevesa'leseni Windows, ki uvoženih materialov in tako imenovane kombinirana polja (drevesa'Jan-aluminij in dreves'Jan-plastike) pa so drage nišo okno izdelkov, kot jih lahko dosežejo 180-200 C. da je na 1 m2.
Zasičenosti trga, medtem ko se zmanjša kupna moč prebivalstva, ki je privedla do dejstva, da so v zadnjih letih cene za Windows vztrajno pada. V povprečju padanje cen kovinsko-plastičnih in aluminijastih Oken v zadnjih 2 letih je 15-20%, drevesa'Yana 10-15%. Glede na vodilnih upravljavcev tem trgu, ta trend se bo nadaljevala.

V povprečju je namestitev operacijskega sistema Windows stroškov med 10 in 15% vrednosti
Večina dobaviteljev (proizvajalcev ali prodajalcev) okna in vrata izdelkov, da bi zmanjšali število težave kupca in posledično bolj uspešno promocijo svojega blaga, pojdite na dva načina. Nekateri zagotavljajo v svoji strukturi enota, ki izvaja namestitev, in ko kupite obvesti stranko. Drugi izbrati partnerja, - podjetje, ki je specializirano za te naloge, in priporočam, da kupec. Iz vidika operaterja drugi način je bolj donosno, saj ni treba, na primer, plačati plače v primeru monterji. Naročnik dobi prva varianta je bolj sprejemljiv, kot proizvajalec ali prodajalec je odgovoren za kakovost, ne samo prodajati, ampak sklop blaga: je vedno lažje, preden', da predložijo pritožbe v "eni". Praviloma cene za namestitev operacijskega sistema Windows, kovinsko-plastičnih in drago dreves'lesena vrata, določenih v odvisnosti od njihove vrednosti. Večina operaterjev v tem primeru, oceni njihovo delo, v 10-15% cene proizvoda, čeprav obstajajo izjeme - za 20-22%. Nameščanje rednem vratno poceni cenovne kategorije večina operaterjev stroški 20-30 C. E. Če novi izdelki so nameščeni namesto stare, demontaža "predhodniki" stroški kupca, da 3% da bi stroškov.

Strokovni komentarji
"PVC Okna so že aktivno uporablja v množično gradnjo"
Igor BINKOVSKY, vodja okno tehnologij REHAU:
Trije novi trendi so značilni za trg PVC Okna: PVC Okna so postala zelo priljubljena v regijah in tudi v manjših mestih 20 tisoč prebivalcev; glavni kupec ima povprečno potencialnih potrošnikov, uporabo plastičnih Oken vstopila v množično gradnjo cenovno hiše. V SV'v skladu z nedavno je bil trend negativen pojav zmanjšuje kakovost namestitve, ki pa vpliva na podobo izdelkov. Izhod je v prenosu montažo proizvajalcev.

"stranke, ki so bolj obveščeni: to ne bo le zmaga, po ceni"
Natalia DUDEK, glavni inženir D.O.O. "AL-invest":
- Seveda, za zadnji čas, konkurenca na trgu kovine, plastične konstrukcije se je poslabšala, dramatično, in kar je najpomembnejše, stranke so bolj obveščeni: to ne bo le zmaga ceno, ga zanima v obeh kvalitativnih razlik materiala in kakovosti proizvodnega procesa, pred prodajo storitev in poprodajnih storitev. Obstaja rastoči trg kapitala v gradbeništvu in z njim povpraševanje po uveljavljenih gradnjo PVC-profila.

Pomoč
V Ukrajini gradnjo stanovanj več kot 5 milijonov kvadratnih m na leto. V skladu z normativi (Škarje) območje sistema Windows, mora biti vsaj 10% površine, območje vrata v sobi (na primer v apartma) 20-30 odstotkov več kot Windows. Približno enako razmerje v upravnih, javnih in drugih stavb, praviloma na gradnjo stanovanja, velikost 50-60 cm. m (dve spalnici) potrebujejo 9-10 kvadratnih m vrat in 5-6 kvadratnih m Windows. "kopeck kos" v strukturi ukrajinski stanovanj staleža - najpogostejše apartma. So približno 50%.

Vrata smo lahko vedno naredite
V kosih, ukrajinski proizvajalec dobavlja približno 80% vrata, v denarju - 60-65%.
V vrata podjetja v zadnjih letih pojavljajo tudi hitre spremembe. Domači proizvajalec "obvlada" proizvodnja najbolj priljubljenih vrst izdelkov iz lesa - plošča (najcenejši, s približno 55-60% celotne porabe), iz iverne in MDF z mobilnim polnila narejen iz borovega lesa (tako imenovani srednji cenovni kategoriji - 30 - 35% struktura trga), kot tudi drago vrata iz matrike, zasedajo približno 10% trga.

Trendi
Za uvozniki, glede na napovedi, da bo v bližnji prihodnosti bo omejeno le eno nišo - vrata dragocenih in eksotičnih vrst lesa
Za preživetje uvozniki so šli, ki ni v veljavi, dokler ukrajinski proizvajalec, - so pomembna širitev asortimana
V konkurenci bo zmagal le tista podjetja, ki ne ponujajo samo dober izbor (več kot 20 modelov, ki so na voljo v različnih velikosti, barv in oblik) in privlačno kombinacijo " cena-kakovost", vendar še vedno lahko poskrbi za hitro, da (7-10 dni)in dodatne storitve, dostava, montaža in popravilo

Razvija proizvodnjo vrata iz kovine, plastika, aluminij, posebna vrata in gasilska vozila in oklepnih. Za te segmente, na trgu raste s stopnjo 10-15% na leto. V fizičnem smislu, ukrajinski proizvajalec dobavlja približno 80% porabljenih izdelkov, ampak v smislu denarja, se je ta delež je približno 60-65%. Uvoženi izdelki so na voljo v vseh cen in proizvodov segmentov v bližnji prihodnosti na domačem trgu, z uvozniki zdi, da fixate samo eno nišo - vrata dragocenih in eksotičnih vrst lesa. V fizičnem smislu ta segment je precej majhen - približno 5%, v vrednosti skozi visoke stopnje lahko dosežejo 15-20%. V segmentu "eksotičnih" najbolj znana blagovna znamka "Komodoor" - vrata so izdelana iz masivnega mahagoni.
Velika (60-70%) delež uvoza prihaja iz Poljske, češke, Španije, ampak je tudi material iz Belorusije, Italija, Kanada, Litva, Rusija, Finska in Francija.
Lani prodajo od vrat povečalo za vsaj 10-15%. Zlasti povpraševanje po plošči pobarvane vrata in stekla, nagubani vrata, tudi vse večjo priljubljenost non-standard model: arch oblike, z vložki v brušena in trdno vitražni Okna, drsna vrat omare, itd.
Prepričani domači proizvajalec v segmentu "calendarian vrata" (očitno vpliv tradicije), postopoma izpodriva uvoz. Najbolj priljubljenih proizvajalcev - "Grand Prem'EP", "Hiša parket", "Iberus", "srečno". Med uvozniki od najbolj znanih take "ime" "", "whist", "Stimex", "Tekko Plus", "yuna-96".
Da "preživeti" uvozniki so šli, ki ni v veljavi, dokler ukrajinski proizvajalec, - so pomembna širitev asortimana. Največji operaterji ponujajo več kot deset modelov, različnih barv in velikosti. Vendar pa ta korak, je mogoče, praviloma v segmente poceni vrata in povprečne cenovne kategorije.
Proizvodnja posebnih vrata, je precej zapleten postopek, ki zahteva določeno znanje, spretnosti, posebno opremo, zato v tem segmentu deluje majhno število podjetij. Najbolj znan med njimi - "Praksa", "rust". Tudi predstavil in uvoženi proizvodi - poljski vrata "Porta", ki oskrbuje Kijevu podjetja "whist".

Pogoj za konkurenčnost - izvrševanja naročil najpozneje v 7-10 dneh
Vrata izdelki imajo svoje stereotipe in modne trende. Tako, na primer, kovin, plastike in aluminija vrata dobil precej ozko področje uporabe. Običajno, to je vrata vhod skupine upravnih in javnih stavb, trgovskih in poslovnih prostorih. Najbolj "pomembno" proizvajalci te družbe kategorija "Kraljica Uk", "Tekko Plus", "obravnavano obdobje" in nekateri drugi.
Shema realizacije proizvodov, vrat ni original. Tako kot v drugih segmentih, največji del blaga (to je za približno 60%) nakup na debelo kupci - stavbe Naročnik in popravila organizacij in podjetij v trgovini na drobno, in le 40% jih je kupil zasebnih trgovcev. V tej SV'ASCO vse operaterje (proizvajalci in uvozniki), ki so zaskrbljeni zaradi problema oblikovanje lastne prodajne mreže.
Na vrsto trga, je nenehno širi, in ceno vratno pade, vendar ne tako bistveno, kot bi radi za povprečnega potrošnika. V zadnjem letu so se cene za izdelke, ki so poceni in povprečna cena kategorija zmanjšala za 10-15%. Trenutno cenovni razpon je, kot sledi. Plošča furnirane ali pobarvane platna, domače proizvodnje, so narejeni iz iverne in MDF, stane od 15 do 50 C. to je za 1 cm. m, glede na obseg in "polnjenje".
Domača vrata narejena iz borovega lesa ali uvoz modeli z mobilno vsebino, ki bo stala približno od 70-100 stoletja to je za 1 cm. M. Uvoz "matrika" in eksotičnih drevesnih vrst, "pull" 200-300 C. to je za 1 cm. m od vrat. Za namestitev struktur ponavadi traja 10-15 C. E. apiece, in vrata dodatna oprema "pull" v 20-25 C. E. V konkurenci bo zmagal le tista podjetja, ki ne ponujajo samo dober izbor (več kot 20 modelov, ki so na voljo v različnih velikosti, barv in oblik) in privlačno kombinacijo " cena-kakovost", vendar še vedno lahko poskrbi za hitro, da (7-10 dni)in dodatne storitve, dostava, montaža in popravilo.
VIR: Galytsky Kontrakty

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика