суббота, 27 сентября 2014 г.

Storitev z jamstvom 2006-12-01 13:01:56

Gradnja in rekonstrukcija.








Storitev z garancijo
2006-12-01 13:01:56

Pred nekaj leti, Ameriške obveščevalne je objavljenih študij, ki je navedeno v svojih rojakov zmanjšanje potrebe po popravila povprečno 10% na leto. Kmalu se je našel zanimiv trend - Ameriški potrošniki vedno bolj raje ne, če želite popraviti napako stvar, ampak, da ga vrgel stran in kupiti novega. Tako da res in ruski (Beloruščina). "storitve", tako hitro in uspešno razvoj v zadnjih letih, čaka isti žalostno usodo? Izkazalo se je, da Rusija in tukaj naš poseben način in njene možnosti. Ruski trg storitev idiomatske relativno pred kratkim. Vse pam'ne pozabite, prva blagovna znamka trgovin, ki je, končno, nasičenih trg "pravi", "družina" Televizorjev, pralnih strojev, vozil in drugega premoženja. Čezmorskih stvar, ki je ne le lepa, inteligentna in delavni, ampak tudi zvest do lastnika. Skoraj vsak postopek, navodila, ki se je začela z besedami: "Hvala vam za izbiro naših izdelkov! "In končalo z seznam servisnih centrov, kjer bodo vedno pomagali, če se da. Zaradi pravosodje moramo reči, da je ljubezen med proizvajalcem in potrošnikom, ni zgodilo takoj. Prvi servisni centri osredotočila predvsem na garancijski servis in prodaja dragih rezervnih delov. Srečni lastnik uvoznih pozneje pogosto postal neke vrste talca, prisilno ob najmanjšem neplačilo "odkupnino" za zamenjavo "krivi" delov. Hkrati obstaja veliko blagovnih znamk, ki so prejeli "morilski" potrošnik oceno: "dobro, ampak drag za vzdrževanje stvari." Vendar, nič podoben Ameriški recesiji popravila poslovanje v Rusiji, očitno, ni pričakovati. In to niti ni znan ekonomskih razlik in nižje potrošniške kulture. Analitiki in sociologi menijo, da je razlog za to je ruske mentalitete. Nismo spremenili v "potrošniške družbe" in ne vem, kako neusmiljeno vrgel stvari, če je priložnost, da to popravimo. In sposobnost, da se hitro in dobičkonosno za popravilo in storitev, pa naj bo to za lase ali tovornjak v zadnjem času je ruski potrošnikov podlagi konceptov zanesljivost. Mnoga Zahodna podjetja, resno in za dolgo časa so prišli na ruski trg, je prilagojena svojo politiko v skladu z ruske nacionalne posebnosti in začela aktivno razvijati svojo storitev zmogljivosti. Aleksander martyusgov, storitve, Direktor podjetja "Merloni TermoSanitari Rus" (vroče vode in ogrevanje oprema Ariston): - Naši izdelki so bolj usmerjena na končnega uporabnika-zasebni lastnik. To ustvarja specifičnosti, ki je upoštevati, ko se organizira kot prodajne mreže in po-prodajnih storitev. Še posebej težko je problem vzdrževanja plinskih naprav - kotlov za ogrevanje in vode, ogrevanje stolpce. Dejstvo, da je to tehnika, kljub temu, zanesljivosti in kakovosti, da se zagotovi varnost zahteva pozornost strokovnjaki kot, ko se povežete, tako v načinu rednega obratovanja. Za zagotovitev takšne nadzor nad opremo, razpršeni skozi mesta in vasi, ki našo državo, boste morali veliko usklajena prizadevanja. To je razlog, zakaj naše politike družbe v zvezi s storitvami ponudnika leži v kombinaciji demokratičen pristop in številne stroge zahteve. Tako, za vzdrževanje opreme, Ariston ne zahteva pooblaščeni servisni center (ASC) skladnost z ekskluzivnosti, ampak nalaga stroge zahteve glede oblike dela, usposobljenost osebja, kakovost in hitrost izvršitve naročila. Naše podjetje opravlja namestitev nadzor, seminarji, usposabljanja, ozaveščanja sej - na Splošno, smo storiti vse, kar je mogoče izboljšati storitev, njegovih proizvodov v regijah. Rad bi tudi pojasnilo, da se je v "Merloni TermoSanitari Rus" ni težko tiering. Storitev opremi končnega uporabnika, je sodeloval kot glavni center in njegove službe in pooblaščeni centri. Danes je "dozorela" ruski kupec raje tistih podjetij, ki niso omejene garancije'zavezanost k visoki kakovosti, zagotavljanje najboljših storitev za podporo svojega izdelka. Potrošnik je vedno bolj skrbno svojih načrtov z njimi "skupno življenje", ali je nadzor nad delom plinska oprema, dnevne zagotavlja ogrevanje in toplo vodo v stanovanju, ali popravila in vzdrževanje kompleksnih črpalka, ki dobavlja vodo za celotno mesto. Tukaj je povedal o prednosti razširitev storitev omrežja, vodja službe Grundfos Sergej Yermakov: - Naše podjetje se ukvarja z high-tech črpanje opreme, in ustvariti široko mrežo storitev to ni bilo enostavno. Kot rezultat, smo ugotovila, da je najbolj optimalna z vidika naše veliko ozemlja, ki je dve ravni struktura storitve: glavna podjetja, ki se ukvarjajo le v izjemnih primerih, in v nekaterih krajih so strogo izbrane in nadzorovane iz centra "regionalni predstavniki". Kot, da sodelujejo z velikani svetovne industrije je dobičkonosna, ki želijo prejemati na naslov servisnega centra veliko. Za uskladitev z zahtevami, ki so na videz za naložbe, usposobiti osebje, za naložbe v opremo, objektov za usposabljanje, itd.. Nehote, s tem veliko dela, podjetij, poskusite, da se ujemajo z določeno raven, še posebej, da se opravljajo pregledi redno. To pomanjkanje strank servisni centri ne opazi - ni vsak lastnik kompleksa črpalkah (in agregati zaskrbljenost pogosto stojijo na vseh področjih, na primer vodo ali TSC) ima sposobnost in željo, da vsebujejo posameznika vzdrževanja. Ponavadi veliko bolj donosno za sklenitev pogodbe za storitve z zajamčeno storitev. V bistvu, smo se le na trgu črpanje opreme, ki ponuja storitve teh ravni. Naše stranke razumejo: ni dovolj, da kupite dostojno tehniko, je treba zagotoviti ji z enako velik servis in popravila. Seveda, ko govorimo ne samo o podpornih storitev in svetovanje - je "krepitev" obljublja nov servisni centri stroškov za osebje, usposabljanje, razvoj storitev, za delo s strankami, informacijska podpora, itd., Vendar, v Rusiji takšne naložbe, v skladu s strokovnjaki, ne samo donosna, ampak tudi pozitivno vpliva na image podjetja. Andrej Rykov, vodja marketinga in razvoja podjetij, Danfoss - proizvajalec opreme za organizacijo račun in uredbe energije, avtomatizacije za komercialne in industrijske aplikacije, hladilne naprave: - ustvariti razvejano servisno mrežo, smo imeli veliko dela: da bo večjih naložb v informacijske tehnologije, usposabljanje osebja, konstrukcija skladišč, itd. Vse to je pomagalo ustvariti močno strukturo, ki je ni mogoče kopirati v kratkem času. Mislim, da je storitev resno konkurenčno prednost. Zdaj stranka potrebuje dve stvari: za reševanje nujnih problemov in težav, ki ne obstajajo. Predvidevamo, in pojasnite, da naročnik vse svoje prihodnje potrebe. Včasih je sploh ne vem, kaj mu je, da bi se soočajo v procesu delovanja, nudimo mu premišljena strategija, in je s'obstaja občutek, da je vse, kar bi nikoli mislil, da je potrebna kot zrak. Vendar moramo službujejo, ne samo tiste, ki so naši neposredni (distributer'utram, trgovci), je potrebno razmišljati, kako bi ta storitev je na voljo vsem: monterjev, gradbeniki, končnega odjemalca, vse od njih, po našem mnenju, bi morali biti sposobni uporabljati storitev. Skratka, resno Zahodnih podjetij, premisliti o poslovni strategiji veliko korakov naprej, ne samo, da ni strah recesije v sektorju za opravljanje storitev, ampak, nasprotno, vidim veliko možnosti v širitev tega sektorja. Tako, da prosite za vse druge zelo visoke standarde civilizirani tržne operacije.
VIR: gradbeništvo in nepremičnine

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика