воскресенье, 20 апреля 2014 г.

SODOBNE PISARNE 2007-08-30 16:20:23

Gradnja in rekonstrukcija.

SODOBNE PISARNE
2007-08-30 16:20:23

izo podjetja, notranje Oblikovanje in postavitev urada je neločljive sestavine organizacijske kulture. L eco Design podjetje inter'notranje zadeve in urad sestavljajo - neločljive sestavine organizacijske kulture. V sodobnih pogojih urad postane pomembno sredstvo za komuniciranje s strankami in izražanja zamisli v podjetju. Strokovnjaki svetujejo, da ne zanemarja to zelo učinkovito orodje, ki na Zahodu se šteje kot del marketinške strategije podjetja.

Res je, da organizira urad za prostor, tako da je bilo primerno za vsakega zaposlenega tako, da je ena glavnih nalog družbe za upravljanje. Po vsem, misli nad lay-out delovna mesta se lahko bistveno poveča produktivnost in prispeva k identifikacija zaposlenih s podjetjem.

Vsak urad je zasnovan za dve vrsti aktivnosti, tako za posameznika, zahteva tišino in koncentracijo, in za kolektivne zahteva komunikacijo in izmenjavo informacij. Glavne težave pri zasnova pisarn je iskanje ravnotežja med obema potrebe. Kaj od številnih obstoječih rešitev je pravi za vaše podjetje?

Drugi hiši

Ker v pisarni mnogi preživijo 8-10 ur na dan, udobno delovnem mestu in njegove ergonomija postane glavni pogoji dela. Udobje je odvisno od mnogih dejavnikov - udobje pohištva, dobro načrtovano postavitev in barve inter'notranje temperature in kakovosti zraka. Pomeni veliko in postavitev. Najbolj pogosti so tovrstne urad zaprtega tipa, skupni prostor, in v kombinaciji office.

Pisarniške Omare-vrsto - klasični shemi, načrtovanje, ustvarjanje ozračja zasebnosti in miru. Ampak to je nemogoče, kolektivno delo, težko komunikacije zaposlenih, in prostor, ki se uporablja manj učinkovito. Ta rešitev je idealna za majhne družbe, razdeljen na oddelke z malo stika med njimi.

Obstajata dve vrsti uradi tip Omare. Prve vrste so sobe za eno ali dve osebi. To zagotavlja maksimalno zasebnost, jasno prostorsko.

Druga vrsta je sestavljena iz pisarne, sestavljena iz sobe večje površine, namenjen za skupine treh oseb. Ta vrsta urad lahko optimalno za skupno ustvarjalno delo. Tako so lahko organizirane workspace ekipa oblikovalcev, programerjev, oblikovalcev, ki sodelujejo v istem projektu.

Odprti prostor, primeren predvsem za dinamične organizacije in velika podjetja. Večina osebja, tukaj so v isti sobi, ločeni samo pohištvo - omare, police in tabel. Ta urad je sestavni del ekipnega duha, pomanjkanje zasebnosti in visoko hitrost dela. Vendar pa obstaja nekaj slabosti, na primer, nizka zvočno in vizualno izolacije delovna mesta.

Možnost odprtega prostora je skupina urad, kjer je celotni prostor je razdeljen tako nizko particije na posamezne cone. Stalno komunikacijo je mogoče le v majhnih skupinah, in za izmenjavo informacij je skupnih prostorih. Po mnenju strokovnjakov, speculums pri ustvarjanju urad slog in poslovne udobje, v tem pisarniški prostor se uporablja z maksimalno učinkovitostjo. Hkrati povečan občutek pripadnosti timu. Ker raven zvočne izolacije v tej odločbi, je precej nizka, zato je priporočljivo, da uporabite, ki vpija zvok stropi (na primer Akusto ali Ecofon).

Ne tako dolgo nazaj v Modi v kombinaciji pisarne, kjer obstajajo tako zasebne sobe in skupne prostore. Ločen prostor je ločen pregledna iz Osrednjega območja, namenjena za Splošno uporabo. Ta rešitev odpravlja nasprotje med potrebo, da se osredotoči na delo in potrebe po zaposlenih za komunikacijo.

Kombinirane urad razvija duh collectivism, zagotavlja zasebnost zaposlenih, ustvarja udobje in jasnost prostorsko. Danes pa je najbolj obetavna vrsta prostora ureditev, ki zagotavlja izolacijo delovnih mest in hkrati podpira komunikacijo znotraj ekipe.

Sobe za posebne namene

Tako uspešen projekt urad je v veliki meri odvisna od ločevanje prostora objektov na številnih področjih. Kaj je v sodobni pisarni? Najprej, delovnih prostorov, vhodna vrata, pogajanja sobe, prostore in, seveda, Vodja pisarne.

Študije kažejo, da v sodobnih podjetij, ko iz urada je lahko do 40% zaposlenih. To še posebej velja za podjetja,-združljivost'povezanih komercialnih in informativne dejavnosti. Zato, oblikovanje delovnih mest, natančno število zaposlenih v številnih primerih vodi v neučinkovito rabo prostora.

Dobra rešitev za to situacijo je sistem, razširjena na Japonskem, še posebej v uredništev Časopisov in revij. Osvobojeni delovno mesto je določeno, da vsak zaposleni v podjetju na povpraševanje. Ker je opremljen z vso potrebno komunikacijo, delavec, je dovolj, da povežete vaš prenosni računalnik ali pa uporabite osebno mirovanju comp''yuter. Potrebni dokumenti, ki so shranjeni v posameznih oddelkov skupni Kabinet.

Vhod območje je pomembno za podjetja, usmerjena na osebno komunikacijo s strankami. Njegova oblika je določena s stopnjo individualnosti in odprtost družbe. Tudi vi ne morete pozabiti udobje za osebje ali obisk območja. Običajno tu čakajo področju in omaro. Uspešen dogodek bo postal informacijsko službo, predstavi strukturo in posebnosti podjetja.

Trenutno vlogo osebni stik s strankami, se nenehno povečuje, tako da selitev pogajalskih področjih, upoštevati bi bilo treba večjo pozornost. Tukaj pomembno pri miru, razsvetljavo, ne draži design, barve, pohištvo, in, končno, njegovo udobje. Poleg tega, te sobe se lahko uporablja za seminarje in usposabljanja, ki pretežno za razvoj organizacijske kulture. Zato je smiselno, da se v njih opreme za predstavitve.

prostor za pogajanja, družbi office

Kot primer lahko omenimo Moskva urad podjetja "Rastlinske", kjer je soba za sestanke iz prosojnih particije v stilu "odprti prostor". Tovrstne predelne stene so lahko zagotovi gladko penetracijo svetlobe, je omogočilo, da bi dosegli visoko stopnjo zasebnosti in soundproofing.

Lep dodatek za sobo pogajanj je tako imenovani policaji zasnovan za neformalne komunikacije z naročnikom ali med zaposlenimi. Policaji - sinteza cafe in urad, kjer več kot Skodelico čaja, lahko razpravljali svoje delo. Za razliko od jedilnice, to je blizu delovnega območja, v resnici, je nadaljevala in prenos ustvarjalnega procesa v bolj sproščenem okolju.

Za komunikacijo med sodelavci so ne samo, sejne sobe ali policaji, ampak tudi ločeno območje med delovnim območjem. Za lažjo komunikacijo v njih je mogoče namestiti visoko mize, kjer boste stoji za delo z dokumenti ali mobilne elektronske naprave.

Govorimo o najbolj pomembno - urad glavo, upoštevajte, da se njeno stanje se postopoma spreminja. Prej je bil utelešenje pomen in višino površino glave, kar se je odrazilo na primer, težavnost dostopa do ali pafosnoy inter'jer. Vendar pa trenutni trendi v upravljanje organizacije, nasprotno, razmišlja vodja podjetja kot vodja ekipe, o'Združeni v en cilj, in zahtevajo več neposrednega stika s svojimi podrejenimi. To vodi k "demokratizacija" uradi oblasti, ki se odraža tako v pisarni postavitev in dekoracijo. Torej, tukaj postane zelo primerno prosojno predelne stene z roletami, ki so ločeni Omari v glavnem delovnem območju in zagotavljajo ustrezno raven vizualne in zvočne izolacije.

Vprašanje estetike

Najbolj pomembno nalogo dekoracija sodobno pisarniško - odražajo v svojo zasnovo in postavitev glavne dejavnosti podjetja, njegove ideologije in položaj na trgu. Če je podjetje resno, in to teči konservativcev, potem, seveda, je bolj primerno, klasični slog. V tem primeru je pomembno, stroškov in hkrati skromnosti materialov inter'jer.

Sodobno in hi-tech ustrezne organizacije, na primer, visoko tehnologijo ali dizajn. Zelo pomembno in starost glavo - mladi leader več držati korak s moda, pomembno je, dinamičnost in eksperimentov. Na Splošno, sedež družbe je obraz, ki odraža njeno individualnost.

Prav tako je vredno, če upoštevamo, da med'karieri urad je odlična priložnost, da se poudari uspeh podjetja. Tako, transparentno steklo tla, je povprečna cena za kvadratni meter, kar je 300 $, tam je primer stilsko in drago rešitev. Dobra rešitev bi bila, da jih postavite v skladu z izdelki podjetja.

Poleg tega modi granitnih kock. Pogosto je uporabljena za ustvarjanje vložki, na primer, pod mizo, tako imenovane Glebov. Bi lahko postale prevladujoči inter'jer in igrajo različne vloge. Na primer, v high-tech inter'Yeri so lahko dopolnjujejo spektakularni luči in fantastično pribor in konzervativno v pisarni na mizi, ki temelji na flop se lahko dobavijo z vazo s cvetjem.

Zunanji stropni v pisarni oglaševalske Agencije

Drugo izvirno rešitev za dinamično rastoča mlada podjetja - na prostem strop. Obiskovalci si ogledate prezračevalne cevi in komunikacijo, ki je, ko je izvedeno pravilno, ustvariti vzdušje ustvarjalnost. Najbolj pogosto, oblikovalci poskušali poudariti naturalism za takšno odločitev, ampak pomembno je doseči ravnotežje med željo, da se izvirnik in občutek delež. Na primer, v pisarni oglaševalske Agencije "DMB & B" je bila uporabljena visečega stropa, s preglednimi področja, na katerih je vidna komunikacija. Ta rešitev, ki ustvarja in futurističen in ustvarjalno vzdušje.

Ne gredo iz mode, in stretch zgornje meje. So lažje, hitreje in bolj tradicionalnih vzmetenje in omogoča svobodo v izbiri barv. Kot primeri priljubljena na ruskem trgu lahko vodi Extenzo, Cerutti ali Clipso. Vendar pa upoštevajte, da se raztezajo zgornje meje ne gre dobro služijo ena pomembnih funkcij stropnih konstrukcij, zmanjšati odboj hrupa. Tako za delovno področje, kjer je ta problem je še posebej pomembno, eden naj bi našli bolj praktično rešitev.

Stropov je mogoče dopolniti sadra "stopinj" in poglej več ravneh. Tukaj je bistveno, luči - različne svetilke ustvarja občutek prostora, ki se širi in vizualno postavlja zgornjo mejo, kar je zelo pomembno za nizke zgradbe in ozkimi hodniki.

Zanimiva ugotovitev lahko postanejo stene, naslikal freske. Namesto tradicionalne slike so lahko izdela neposredno na mavca. Poleg tega je lahko eden, in vse stene v sobi.

Nadaljevanje temo, smo se morajo zavedati, da je sivo-črne gama odstopa na drugi plan. Danes v modi take kombinacije: oranžna in modra, rumena in modra, zelena. Svetle pike pisarne v sivo mesto videz presenetljivo veselo, s tem pritegniti potencialne stranke. Kot primer, svetlo oranžna saloni podjetja "SV'potrebno" prodaja pa se je povečala, ko so bile poslikane v barvah svojih strank postaje.

Seveda, vsi ti rešitev, ureditev in oblikovanje pisarniškega prostora oblikujejo in izvajajo le strokovnjaki. Le na profesionalni pristop mogoče zagotoviti hitro in kakovostno montažo elementov notranje zadeve urad tal, stropov, predelne stene.

Inter'jer : naložbe

Urad ni umetniško delo, in način proizvodnje, ki pomaga podjetjem, da opravljajo svoje dejavnosti. Zato, oblikovanje odločitev, ki sestavljajo njegov projekt, je vedno kompromis med umetnostjo in poslovno vrednost, med funkcionalnost in estetika urada.

Pisarniški prostor določa percepcijo podjetja filozofije. Uspešno izražena tako ideologija družbe vodi do močnejše bliže k njej zaposlene in obiskovalce, je velik oglas. Prav tako je zelo pomembno, da ljudje, ki so pol mojega življenja preživijo v pisarni, prepoznavanje sam s podjetjem, smer, njene dejavnosti, njene cilje in čutil na delovnem mestu kot doma. Šele takrat bodo lahko delali s polno predanostjo in čim bolj učinkovito.

VIR: "Astarta Prestige"

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика