Gradnja in rekonstrukcija.
Showthread 2006-11-02 17:13:10
PREDSTAVITEV Njihova glavna - tako reči, utilitarno funkcijo - ", da bi za vstop" v trgovini potencialnega kupca, da bi pritegnili pozornost mimoidočemu in obisk ljudi. Tako resnično lahko šteje za uspešno le okno "ne dovoli" hipotetično kupec mimo in, posledično, prinaša trgovina dobička ali vsaj poteptali tla. S', nov poklic - merchendaiser. Specialist, ki ima v lasti pomeni najbolj donosne in ugodno vpliva na kupca zaslon blaga (vključno v trgovini Windows). V Nemčiji, na primer, je že odprl tri šole merchendayzinga, kjer so se naučili, kako in kje postaviti blaga, ki se kupuje.
In če predstavitev okrašena kompozitni kompetentno, izgleda nekako lepo, ampak ni privlačen, ne razburljivo intimne želje: sprejeti in iti, da bi porabili svoj denar? Očitno, to ni tako veliko, v improviziranih sredstev in umetniške sposobnosti, ampak v koristi tako odloči, lahko v njegovo čustveno stanje, notranjih konfliktov, strah, stres izkušnje, ki jih projiciramo na zunanji svet. Primer je okno ene od prestižnih trgovinah gospodinjski aparati: večer v neon martlesham svetlobe je videti kot mrtvašnico. rezultat je trading Corporation, ki vključuje te "točka", zdaj trpi hude izgube. Natančneje, prodanih v Kali.
Slab primer je nalezljiva. Pojdi na lastni kapital, in predstavljajte si sebe v hotel "mrtvih plezalec". Sije polirani pod "kovinske" lutke - kot pravijo, prineslo ni zastonj iz fed daljna. So - dobro, točno tako, Zamrznjeni v mrtvega spanja kiborgi. V hladnih zimskih mesečini učinek takšnih primerov prikaza na voljo - prehodno tukaj pospeši teče. Tako precej - jih. (Mi se ne trudijo, da blame the masters oglaševalcev, vendar svetujem vam, da študija prvi "Anatomije človeške destruktivnosti" Erich Fromm. )
Uporabo neopredmetenih kopije izdelku, ki ga oglašujete, na zaslonu - fotografije iz lite-škatle namesto "live" stvari, ki so povsem neupravičene: človeško oko natančno zajame "ponaredek", ponarejanja, kar je nemogoče na dotik. To je tako imenovani "eno-dimenzionalni" realizem (spet, glej Herbert Marcuse), ampak prišel v oglaševanju: in tukaj se je preselil v ravnini, ubijanje naravnosti in spontanost. Kršil eno od glavnih pravil - save'sposobnost predstavitev, ki bi gladko v trgovini dvorani. Shematski risbe, številke, logotipi na predstavitev trgovine v umetnosti načrt videz patetično in ne impresivno. Kot vedno - želje "chop zelje" ne nadomesti pomanjkanje domišljije.
Okna, ogledala, CVETJE...
Sprejem spektakularen - če je policah, podpira v okviru gospodarskih vzorcev. Mimogrede, za krepitev "seksi" lutke, lahko samo postavite na ogledalo, ki dnu bo "return" zgornji del svetlobe. Ampak, če je ogledalo postane zunanji ščit, ki varuje notranji svet trgovini z ljudmi, je kot hladno brezosebni ogledalo mesta rock band "freestyle", v kateri sam tava človek lahko greš nor z njegovo tisoče slik.
Ali zatemnjene stekla gola "prosclinitary" Windows: zelo jasno in močno osvetlitev od znotraj - seje SV'ASCO z drugimi.
Pogosto trgovina okno ostane odprto, še posebej ne, česar pa ne. Tako "naj" kupca znotraj trgovine, preden se odloči vstopiti ali ne vstopiti. Zelo gostoljubni izkaže se, da prijazna. To je res pravi najti oglaševalce in oblikovalcev. Preprosta in briljantno. Kupec ni UAI'se zavezuje, se lahko sprostite, ampak... Če je prostora v notranjosti trgovanje dvorani ni organiziran, se ne bomo znašli v skrivnostni in eksotičnih akvarij, in lctrl banalen odmerek ekshibicionizem. Še posebej, če je prikaz okna je velik in ni vidna notranjega vidika dvorane (gledališča senc? ).
Če malo o dobro - torej o cvetje. Cvetje, umetno ali naravno, ali celo preprosto slikana na steklo.
In ne, tudi obvezna'nujno cvetje, in samo rastlinskih elementov slike - ne samo, da okrasite okno, to je staro in preizkušeno estetska recepcija. Cvetje grda, da se ne zgodi, in poleg tega, so "ponaredek" predstavljamo, poleg njih blaga. Cvetovi so vedno navdih (ni čudno, da so se odločili, da bi ženske). In v oknu, bodo tudi navdih. In ne samo ženske.
Predstavitev zanimivo sestavo. Pomembno in sama po sebi motiv, ideja. Na primer, tukaj je čudovito, nas opominjajo o nečem zelo prijetno, doživeli v otroštvu - palčkov iz sneg bela, rumena, Bambi, veverica - "delo" v Windows brez težav. Vendar pa, kadar se blago, ki se prodaja izključno "za odrasle" obseg (pivo, vodka, tobak), zelo dobro postavljene, slike "Kozakov v pub". Torej, tukaj "naivno" realizem, še malo priljubljena, ampak veselo, takoj prebudi željo, da se pridružijo...
Zelo redko se je pri oblikovanju sistema Windows, ki temelji na načelu prostorskega vidika (korak povečave, ali nazobčane trynna slike) - z "vidika" pretok strank. Pogosto odlična ideja oblikovalec učinkovito deluje le... na nasprotni strani ceste. Vendar pešce, na žalost, se gibljejo tam v drugo smer. Upam, da odloži v podzavest sliko? Veliko huje, ko se približuje okno eno sliko naenkrat odmori v "še" fragmenti (na primer mimoidočemu se vidi pol noge "gume Dutikow"! ). Torej, tukaj "zdrobljen kaleidoscope" b'tam je skoraj dobesedno na glavo, torej na prejšnje pozitivne izkušnje za vas.
Vrata, seveda, ne bi smelo biti bolj lepa, kot izložba, vendar pa, kar je najpomembneje, ne da SIAT temno luknjo poleg žareče predstavitev. Bolje, če bo lažja. Če vrata je pregledna, je priporočljivo, da pogled priložnost, da ostanejo ne na golo steno nasproti, in na neki privlačen objekt, oglaševanje znak, plakatov, itd., Odpiranje vrat trgovina (ja, to pomeni, da je okno "delo"! ), So že v Državi, med'Yorov, kjer smo stvari za presenečenje in veselje...
Natalia Bortsova, cvetličarna-oblikovalec Trgovino hišo "Roksolana"
"Tradicionalno v oblikovanje Windows uporabljamo materiale, ki jih podjetja-proizvajalci. To, prvič, plakati in factis (razširjeni kopije parfum steklenice). Naš know-how - podpolnaya z vnaprej izdelani parfum design: izdelava cvetličnih aranžmajev, ki se prilegajo temo in razpoloženje Windows. Včasih si lahko ogledate ugodno tudi cvetni listi vrtnice " scatter " (na draperie tkiva. takšna odločitev pri oblikovanju vitrine povzročil furor naš francoski partner. Zavrnitev stereotipov, uporabo alternativnih metod je točno tisto, kar najverjetneje treba omeniti, čeprav niso vsi občudovali, - ne pusti ravnodušne kdorkoli ".
Olga Kondratiev, umetnik, oblikovalec shop "Grand Galerija"
"na Zahodu v Windows velikih nakupovalnih središč včasih si lahko ogledate fotografije in življenjepis umetnika - avtor. Je to delo je zelo visoka oplachivaetsya in pozornosti, da to ne manj, kot denar. Mi, na žalost, vitrine resno ukvarjajo v teh trgovinah, ki na Khreschatyk, in več Osrednje ulice. Glavna funkcija zaslona, da bi pritegnili kupce v trgovino, zato je glavna stvar, ki je tu svoj estetski pritožbe. Igra barv, luči, dekorativne elemente, "live" rože, sadje, stilizirane "drevo" - skupaj lahko dajo edinstven učinek. In tukaj sem se zanašajo na svoj okus, art "smislu". Vlogo je vse elemente primera: od manekenke dodatno opremo, oblačila in obutev, opremo dekorativne naprave. To je opazil, da v večini primerov je bolje za kupca vplivajo "skupaj" replike nas telebane: tudi s tako brezbrižni osebe kot tiste, ki "brez roke in glavo". Obstaja, seveda, svoje skrivnosti in v pesmi vitrine. Je veliko odvisno od "zastopanje" blaga : kot, recimo, oblačila "sedel" na lutke, kako kompetentno in okusno izbrano niz ".
Aleksander M'Yasnikov, Direktor "Agencije" Komercialne grafike "
"Omara mora izstopati, da bi pritegnili pozornost sami, z različnimi načini delovanja (ne nagajati, da se prilega v okolje) in, seveda, da bi pritegnili kupce, usmerjanja jih na ravni blaga, razred trgovini. Oblika Oken je, najprej, uporabne umetnosti, ampak, poleg tega, da svoje čisto uporabno funkcije, prikaz primerov lahko in mora izobraževati estetski okus, da dela več o pogojnem združenja. Kič ne sme prevladovati, vse mora biti lepo. Učinek "v čelo", z neposredno smiselno je, mislim, zgolj post-Sovjetski pristop. Težava je predvsem v odsotnosti poslovne slog v naših proizvajalcev. In to se odraža tudi v trgovini Windows, ker podjetja stil ni le logotip podjetja. Prikaz primerov lahko in mora postanejo okras mesta ".
Dmitrij goromente, Direktor "Matador-Ltd"
"ne glede na to, kateri materiali se uporabljajo, glavna naloga oblikovalca je, da pritegne pozornost kupca. Učinkovitost Windows, mislim, je določena s tehnologija izdelave odstotka na p'Yat, ostalo - ideja. Posredovati idejo v vizualnih podob je velika umetnost, ampak zelo utelešenje ideje - to je plovilo, v katerem odločilen dejavnik je strokovnost izvajalca. Ljudje ne marajo branja, ki jih kot preučiti sliko. Pa katero koli sliko, da jo opazili, morajo biti ustrezno zgrajena. Ni upravičena dati prednost modela vitrine le comp'računalniška obdelava parcel. Tukaj, posebno pozornost je treba nameniti predhodne design. Stranke pogosto na ta shrani (design predstavitev smo tudi ne šteje kot ločeno vrsto dela) in, seveda, izgubili iz prejšnjega projekta, ki je v mnogih pogledih odvisna - bo "delo" predstavitev ali ne ".
Edward s šestimi, Direktor oglaševanje podjetja "Demo design Ltd."
"V oblikovanje Windows uporabljamo predvsem filmske tehnologije in osvetljeni oglaševanje, in vse vrste velikega formata full-color tisk fotografske kakovosti s lamel in brez. Na oblikovanje končni izdelek smo vsi zaposleni v podjetju, umetniki, oblikovalci, oblikovalci, upravitelji. Za mesece, običajno preživimo na dogovor s stranko projekta predstavitev. Če trgovini ali trgovsko podjetje, ki si lahko privoščijo takšen luksuz kot "" umetnik, oblikovalec, to je velik plus ".
Tatjana Kalugin, Vodja oglaševanja Oddelek
trgovsko podjetje, ki "Mega Mednarodne Trgovine"
", ki smo dekoracija izložb dela umetnika-arhitekt, ki ima potrebna znanja in veščine in znanja, tehnologije, umetniški okus, se odlično počuti volumen, prostor, materiali. Oblikovanje predstavitev smo se ukvarja vzporedno s projektiranjem in gradnjo trgovin. Poleg tega smo sodelovali z oblikovalci in podjetjem-proizvajalcem, zato se vsako predstavitev original.
Po mojem mnenju je najbolje odpraviti bar'jer med človekom in trgovina odprta Okna. Hvala odstraniti negotovosti, napetosti, ki pomaga strankam, da naredite prvi korak. Na Splošno, trenutno je trend minimalism. Briefness, eleganco, nevsiljiv'AZList ne pokažejo najbolj izrazit in privlačna. Vendar okna obveznih'mora biti zanimiva ".
VIR: Urad.
Комментариев нет:
Отправить комментарий