четверг, 3 апреля 2014 г.

Pregled pogoni za na'dostop vrata 2008-10-08 16:15:49

Gradnja in rekonstrukcija.

Pregled pogoni za na'dostop vrata
2008-10-08 16:15:49

Tudi če še nikoli niste bili privlači tehnika, ki ni veliko žargonu o pogoni za vrata bo pomagala očarati napredno kupca na vaš izbrani namestitveni program. Tehniki upam, da bo lažje, da se odloči, v svoje želje in poberem opremo, dobavitelj.


Pogonov so razdeljeni v uporabo na "vsakdanje" in "proizvodnja". Dejstvo, da je mehanski del pogonov morda ne so razlike med industrijsko in domačo varianto izvedbe, električni del razlog za razlike je. To je zato, ker elektromotorjev za gospodinjstvo napetost 220V, kompaktna konstrukcija in uporaba je zelo vroče. In svojo dolgo in neprekinjeno uporaba vodi do pregrevanja in iz gorenja notranja izolacija motorja. Motorji pa lahko manj toplote, zmanjšanje zmogljivosti hladilnik motorja, ampak to bo vodilo do izgube moči. Zato proizvajalci pogoni ponudi v izbiro priložnosti za uporabo take uporabnosti, kot tudi od intenzivnosti uporabe. In če description napisano o intenzivnosti za 30%, to pomeni, da pogon ima 30% časa, da dela, 70%, da se ohladi, je čisto dovolj za notranje potrebe, kot domače vrata redko delajo več kot 10-15 krat na dan. Tudi če bi vse 10-15 ciklov, ki se bo končal v vrsti, je malo verjetno, da vodi do poškodbe motorja. Če je taka priložnost, da se lotijo dela neprekinjeno ur, je morda poškodovana.

Industrijski pogoni, ki so opremljeni z motorji, 220V velikosti z dovolj zmogljivosti ali motorji, 380V, najbolj učinkovito pretvorbo električne energije v mehansko energijo. Nekateri proizvajalci za pogone industrijske aplikacije uporabljajo 12V motorji, ki ne samo, da ne pregreje, vendar so še vedno lahko prilagodite hitrost, zato spremembe hitrosti gibljejo od cilja. Motorji 12V ni dražji od drugih, ampak da jih ukaz potrebuje dražje enote.


Pretexts običajno imenuje motorji z orodja ali drugih zmanjšanje motorja hitrost mehanizem, in vse to je v istem ohišju.

Če imate orodja, je zaželeno, da smesovaci tekoče sintetične maščobe, maziva, ki so manj stabilne, v'viskoznost.

Razlog pravilno odgovorila na njegovo okolje in uporabnikove ukaze, ki jih potrebuje za nadzor enote.

Kontrolne enote, ki so vgrajene v pogon in v posebnem primeru. Na isto točko lahko več različic kontrolne enote, ki izvajajo različne nabor funkcij.


Najpreprostejša funkcija je upravljanje vožnje z žico, z gumbi na domu, v guard sobi ali v pisarni.

Če ste dodaj na nadzorno enoto poseben radijski sprejemnik, bo mogoče oddaljen nadzor z uporabo žep radobica (portable prenosni nadzorne plošče).


Postal je standard za samodejno zapiranje po vnaprej določenih čas, ko so vrata so se odprla. Ta funkcija je dobro za tiste, ki vedo, da se ukvarjajo, v nasprotnem primeru obstaja možnost, živčne motnje med svoje goste lingered na avtomobile, v odpiranje vrat.

Tam je funkcija nadzora elektrosakaru, ki zagotavljajo dodatno podporo za vrata zaprta. Popraviti lepo, ampak želijo, da bi dobili na svojo stran, je malo verjetno, da bi prekinil skozi vrata, in je verjetno, da plezati čez ograjo, in poskusite, če je to potrebno, da odprete vrata od znotraj. Zato, zaščito vašega spletnega mesta, bi morala organizirati na drug način.


Tam je funkcija avtomatsko krmiljenje razsvetljave. To je vključeno samodejno v trenutku, ko odprete vrata in se izklopi, ko nekaj časa po tem, ko so zaprta. Obračanja svetloba je priporočljivo za obiskovalce na stopala. In najboljše rezultate zagotavljajo poceni senzorjev, ki so nameščeni na vašem plot blizu vrat. Ti senzorji v avtomobilu, in pešci, in nezaželeno obiskovalcev, tako osvetljenost ne bo vesel.

Proizvajalci pogonov je dosegla neslišno delovanje svojih izdelkov, in za nadomestilo, za kontrolno enoto lahko priključite svetlobni svetilniki ali visoko opozoriti na premikajočo se tarčo.

Ko električne energije razlogov je lahko roshanravan odpreti vrata ročno.


Odzvati se na ovire pogone lahko z uporabo različnih senzorjev in naprav, tukaj morate vedeti, da nihče senzor ne zagotavlja 100% varnosti. Stvar je v tem, da poleg tega, da uporabnikom, o selitvi vrata nekaj sto kilogramov, se lahko otroci in Domače živali, ki nimajo pojma o obstoju vse mehanizme, in se zanašajo na samodejno (v takih primerih ni varno.


Ena od variant te naprave je par ir optični senzorji pogled na vsake druge, nadzor vstopov in streljal, ko nekaj, kar se pojavi med njimi. Senzorji so nameščeni približno na ravni odbijač avtomobila, vendar, zgoraj in spodaj, ta senzor nivoja neuporabna. Za senzorji so delali učinkovito, so določeni s'jahanje in s strani izhod. Senzor precej dober le za odkrivanje avtomobilov. Namestitev te senzorje je pogosto stojijo', povezanih z razkritjem cesti obloge ali udarec kovinski, "hitrost udarec" v odpiranje vrat za upravljanje kablov.


Druga možnost senzor varnost je slavgorodskoe gume napravo, ki je pritrjena na rob vrat. In ko naprava deluje na ovire, da navodilo pogon ustavi. Naprava teh, vsaj dve spremembi: pnevmatski in optičnim. V pnevmatski spremembe znotraj cev za zrak in če je naprava skrči, pritisk se bo povečala in bo delo. V optičnih spremembe skozi cev luči zajema in stiskanje cev žarek prekinjen, ki tudi povzroča napravo. Čeprav te naprave so v stiku z oviro, za razliko od optični senzorji, naprave, ki se odzovejo na vse višina vrat. Težave z namestitvijo teh naprav je, da to ni vedno enostavno s'kabel priključite na pogon z gumo naprave za premikanje vrat.

Tam je tudi redko v Rusiji imenujejo senzor - "zanke". To je kabel, ki ustreza po cesti na vsaki strani vrat. Odziva na velike mase za kovine, ga spremlja prisotnost vozila na vrata.

Najboljša rešitev v smislu varnosti je imitacija ročno odpiranje. To pomeni, da so vrata narejena tako, da, da jih premaknete zahteva najmanj napora in vrata pogon razvitih trud ni veliko bolj je potrebno, da se nadomestilo za težave, stojalo', povezanih s snegom in nizkimi temperaturami. V tem primeru, če vrata in naletimo na nekaj, to ne bo povzročilo znatno škodo ali poškodbe.

Senzor za trenutne porabe motorja kontrolna enota lahko tudi prepozna oviro v odpiranje vrat. Kontrolna enota prilagodi občutljivost senzorja, odvisno od temperature okolja.


Pred kratkim je na pogonov nameščanje senzor za hitrost motorja. Senzor lahko spremljate tudi ovire v odpiranje vrat, merjenje padca vrtljajev motorja. Ta senzor omogoča nadzor enota za izračun hitrosti motorja pred začetkom dela, da upočasni pogona, zagotavlja gladko ustavi.

Gladko start in stop je zaželeno, za pogone, kot je velika obremenitev motorja in največja sila se dogaja v trenutku, ko se začetek in konec gibanja vrata.


Nekateri proizvajalci v pogon značilnosti sklopka, mehansko omejitev največjega navora pogona. Mehanski način nadzora prizadevanja bolje, za razliko od e-pošte, to ni dovzetni za želirna za mazanje, omrežne napetosti in ovire, ki reagira veliko hitreje.

Zdaj za na'jahanje na zemljo in lastništvo, so dve glavni vrsti nihajna in drsna vrata. Vrata morajo biti prosto premikate brez odpora, ne zaradi kakovosti zank v swing gates in roller drsna. Samo v tem primeru bo izbor približno desno.


Priporočila proizvajalcev pogonov ponudbo, ki jo želite uporabiti za izbiro potrebnih priložnosti, kot parameter kot teža vrat. To pomeni, da bolj težko vrata budge težje in zanesljivo delovanje moč pogona mora ustrezati teži vrat. Uporabi pogonov z veliko moč na svetlobo vrata nevarno. To povzroča zmanjšanje občutljivosti krmilna enota motorja ali sklopka za motnje.
Največji različnih razlogov obstaja za swing gates. Razdeljeni so po načelu dela: na hidravlične in Elektromehanske. Metoda je minilo sile na kljuko in linije. In na mestu namestitve na pod zemljo in tlemi.


Hidravlični pogoni dela; reverzibilna hidravlično črpalko z motornimi črpalkami delovne tekočine v hidravličnih cilindrov, ki premikanje vrat. Sistem je opremljen s popolno njihovih posebnih senzorjev, ki zagotavljajo visoko raven varnosti. Te vrste diskov, ki ni manjša zanesljivost Elektromehanski pogoni, vendar je slabo streljal skozi dvoma monterji v stabilno delovanje tesnila in tekočine pri nizkih temperaturah.


Mogoče je trditi, da elektro-mehanski linearni pogoni, ki so najpogostejši. Niso drage, enostaven za namestitev in rahlo zmanjšanje odpiranje swing odpre vrata na prosto. Pogon, ki deluje kot sledi; motornih reduktorjem obrne vijak. Vijak matica premika vzdolž vodnika, ki izhajajo energijo vrtenja motorja se pretvori v linearni gibanja matica, ki odpira vrata. V končni položaji matica potisne mejna stikala, ki se ustavi pogon, ko so vrata odprta ali zaprta. Za povečanje trajnosti in nemoteno delovanje te vrste pogonov potrebe popuščanja funkcije motorno delovanje na koncu kolesa, pred izdajo končnega stikala. Ta funkcija v linearni pogoni, ki opravlja nadzorno enoto.


V nemoteno delovanje ni presegel ročica stikala, gladkost in zanesljivost zagotavlja mehanizem pogon brez elektronike. V ročica stikala, moč motorja se prenaša preko menjalnika na vertikalni jašek, ki je pritrjen na ročice in s palico premakne vrata. Pri ljudeh, ki te ročice in ročice so se imenuje vzvoda. Ročico pogona za razliko od linearnih manjka vijak in matica, ki so namazani ni dovolj dobro za dolgo življenjsko dobo brez vzdrževanja. V ročica stikala končnega stikala in senzorji za nadzor motorja, hitrosti, nekateri pogoni priti s sklopko.


Obstaja tudi možnost, da ročico pogona, za podzemno vgradnjo. To je nameščena pod vrata blizu polov in lahko enako dobro odpreti vrata kot znotraj in zunaj. Na površini pogoni, ki so skoraj niso vidni. V priložnosti, obstaja dodatno "roka" (roko), os, ki je na površini in pogoni vrat. Ta tip vozi v Rusiji je zelo redka, kot lahko vidite, monterji ne želijo sprejeti odgovornosti za obnašanje pogona pod zemljo, kjer je voda lahko začne in nato zamrzne.

Dve pogoni na dveh zasuni morajo', priključite kabel. In za polaganje ta kabel se lahko zahteva, da razkrije cesti pokritost v odpiranje vrat ali se raztezajo pod dajo v luknjo kovinski "leži policija".


Mehanski pogoni za drsna vrata prevozov nekoliko enostavnejša kot za mahati. V menjalniki za premikanje drsna vrata brez veliko nižje hitrosti motorja. Tam so modeli celo z obeh motorjev. Na priključno pogona, namestite orodje in orodje. Pogon vrata s fiksno žarek ovratnik - rack ali valjčne verige. Sprememba motorji so izdelani za premikanje cilj iz 300kg do 3 in ton več! Motorji so opremljene tudi z različnimi senzorji in varnostnih naprav.


Konec stikala te vrste pogonov lahko ne le notranji, ampak tudi zunanji priložnost. Notranji končnih stikal je bolj zaželeno, saj v notranjosti so manj izpostavljeni okolje. Poleg tega različne vrste pogoni, ki so lahko različnih vrst mejna stikala. So mehanske kontaktne in brezkontaktne elektronsko. Elektronske brezkontaktne mejna stikala imajo tudi možnosti, vendar glavna stvar - brezkontaktne sistemi so bistveno bolj varno, tako da nimajo gibljivih delov.

Iz izkušenj, bi rada dodala, da je kljub dostopnosti vseh vrst varnostnih senzorjev, ljudje še vedno uspe,, ki poteka skozi vrata visoke hitrosti, za izvedbo katerega koli dela vozila; in "atractivity" vrata, še posebej po "pijača".


In, seveda pogoni potrebujejo električno energijo, in bodo morali postaviti napajalni kabel na vrata. Medtem ko bi bilo takoj dajo dodatni kabel ali sam nasedli. Poleg tega bi bila primerna za push-gumb za nadzor pogona iz hiše, interkom s kaltani Elektromehanski zaklepanje in ulična razsvetljava nadzor. 10-15 žice kabel mm bi bilo dovolj.

Za video interkom in video kamere morate ločen kabel in zaščitena.


Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика