четверг, 3 апреля 2014 г.

Pozor: vrata se zapirajo. 2006-11-02 15:05:06

Gradnja in rekonstrukcija.








Pozor: vrata se zapirajo.
2006-11-02 15:05:06

Kdo je bila prva oseba, ki je varovano na svojem ozemlju in sedež vrata, zgodovina molči. Ampak potomci ta ideja je prednost. Poleg tega, če je prva vrata bil del ograje hiše in sosednji teritorij, pozneje - glavni del garaže.

GARAŽNA VRATA, KOT ELEMENT ARHITEKTURE
Pravijo, da na gol takoj jasno, kdo je lastnik garaže in kaj so vredne. Vendar garažna vrata (kot je, vendar pa, in garaža) ni le obraz lastnika. Ta element arhitekture hiše, hiša, prostor, in zato je treba ne samo trajne in priročen za uporabo. Danes, lastnik garaže želi videti svoje elegantno. In seveda njihova uporaba meni, dobro toplotno izolacijo, varno odpiranje v snowdrifts, in, seveda, protivlomne zaščite.

O vrstah - VEČ
Celo let p'atlesat tako garažna vrata po vsem svetu, ki so bili izključno kovinsko zložljivo, ki za zanesljivost, visela skedenj grad. Dve večji kovinske rolete, kot se je izkazalo, zelo neroden. Odpirajo navzven, zahtevajo tog okvir in dual-kolesni pogon, ter velik prostor pred njimi, skrbno očistili sneg in umazanijo. Vendar, danes pa jih je tudi privabiti kupca: najprej, cheapness. Da jih lahko vsakdo, ki ve, kako se dela z varilni aparati in ima na razpolago kovine. Vendar pa strokovnjaki pravijo, da je nerodno varjene heavyweights obrt swing odprite vriska in squeak je archaism v'SNO ' del garaža področjih.
Tehnične inovacije nadgrajeno garažna vrata. In danes, kupci lahko izbirajo med več vrst sodobne modele: mahati, drsna (otodvinut), zgibanje, roll, rolevie, podrazredi-in-zvitkih, tilt-up in zlom (dvižna sekcijska), preklopna vrata. Poleg tega je skoraj vsak eno od vrst lahko opremljena z najsodobnejšo opremo. Mehanizem, ki poganja vrata, preveč, je lahko karkoli. Od običajnih gumbov na vrata (ki, vendar pa, nekaj ljudi, ki lahko poskrbi za varnost razlogov), da konzola z daljinskim upravljalnikom. Nekateri modeli so sprejemna naprava je opremljena z "ve" mojster nekaj metrov od garaže. Daljinski upravljalnik ima lahko dodatne tipke. Za primer, da vklopite osvetlitev na mestu. Obstaja tudi druga možnost - lahko dajo pred garažo detektor kovin. Vredno je po', da gredo, kot vrata sama hospitably odpri. Ali graditi v avto, magnetno kartico, ki priznava, da je detektor na vrata in tudi naj garaža avtomobilov. V skrajnem primeru, določenih v vrata običajnih elektro-mehanska ali mehansko ključavnico...
Vendar nam, dobili nazaj v vrata. Med najbolj obetavne strokovnjake klic vrata rolevie in področna.
Sekcijska so najbolj zanesljive in privlačno obliko. Praviloma so opremljene s toplotno izolacijo in imajo anticorrosive premaz, ki izboljša celotno življenje. Lahko imajo uravnoteženo vzvoj mehanizem, ki omogoča, da upravlja z njimi, tako ročno in mehansko. Za proizvodnjo sekcijska vrata uporabite izolirane "sendvič plošče" (proizvodnja z tip: jeklo-poliuretanske pene-jekla). Tako izolirana vrata. Na debelino delov se lahko razlikujejo od 300 do 700 mm
Oblikovanje funkcije omogočajo, da prihranite prostor v garaži. In njihova konstrukcija omogoča namestitev tudi postavke, kot so vrata s ključavnico, del polja, itd.
Krpo vrat predstavlja horizontalno oddelek (krilo). Pri odpiranju se premika navzgor in odstraniti v okviru zgornje meje. Oddelek je narejen široko (do 500 mm) in na platnu njih zahteva le štiri do šest kosov. S tem se zmanjša število spojev med oddelki, poveča se trdnost in izboljšuje izolacijske lastnosti.
Rolevie gates dal v tem primeru, ko področna nikjer odpreti.
So zelo mobilni in privlačno obliko, v primerjavi z drugimi modeli in so namenjene v bistvu za garaže in druge nizko-vzpon stavbe. Načelo, da je njihovo delo ima veliko skupnega z običajno zaščitna rolete: so mogoče zložiti v notranje ali zunanje polje (boben), in tudi, da pridejo pod strop na posebne vodoravnih tirih. Njihova oblika je bolj subtilna, čeprav v proizvodnji načelo "sendvič" tudi tu, tako da jih ogreti. Zaprta in odprta so veliko bolj praktično kot področna. V prisotnosti komponente so narejeni dovolj hitro.
Blizu njih vozni vrata. Narejeni so iz ozke (do 150 mm) profiliranih vodoravnih trakovih " (lamellas), vrtljivi'Združeno z eno drugo, prilagodljive platno. To je rana na gred nameščena nad odprtino, kar pomeni, da dvigne navpično, tako da cilj, ki se ne boji sneg drifts, in avto, to je v'traja skoraj desno. Vendar debelina dvojno steno letvice z izolacijskim polnilom v notranjo votlino, ne sme presegati 25 mm Drugače roll, ki zapusti platno postane velike, v premeru, platno je sklonil in se zatakne v stran od navpične vodniki.
Podrazredi-in-zvitki več vrat kot roll, ampak nad odprtino platno zvitkih na pogonski zobnik, kot v verigi prenosa, in se nahaja pod strop v odprtem položaju vrat. Za to luknjo in pod strop na straneh platno vzpostaviti režije rejki, in vsaka letev zagotavljajo dve podporni valji.
Gradbeništvo'začetek drsna vrata, je jasen in hiter mehanizem, v katerem so zaščitna krpo premakne na posebni vodniki (ali na eni strani, ali pa razdeli v sredini, v nasprotno). Potrebujejo dodatno širino garaža za sprejem platna iz odpiranje. Zato so bolj pogosto uporabljajo kot v'dostopne ceste v ograji.


Sestavljajo vrata, recimo, v garaži, kjer bo majhno rezervo dolžino in širino prostora za vertikalne zavese slike, so bili prosti v obliki "harmonika". Poleg tega, da sprejme pogon mehanizem ventilov je potrebno tudi marže, širino ali višino.
Tilt-up vrata uspešno združuje moči in lažje odpiranje na ročni in samodejni načini z relativno cheapness. Gates je trdno ravno rezilo na območju celotne zaslonke (ne več kot 6 x 2, 2 m). To dvigne in pade pod strop s pomočjo ročice mehanizma. Teže tkanine je uravnotežen z vzmeti, ki so nameščeni na straneh v zaščitnih pokrovov.
Lestvica vrata, po mnenju strokovnjakov, tako v'dostop za garaže niso primerne: običajno narejen iz trdne pocinkane pločevine, ne izolirana. Poleg tega, obstajajo določene težave v njihovo dostavo.

RAZMERE NA TRGU
Po mnenju strokovnjakov, se je povpraševanje v zadnjem času, ki je prisoten na tri vrste vrat: rolevie, roll in oddelek. Vendar pa je opaziti s strani vodilnih podjetij ali posameznikov, z dohodki nad povprečjem. Pritegne kupca, design, izolirane konstrukcije. Navadni ljudje še vedno radi (predvsem zaradi nizke cene) swing gates.
V zadnjem letu in pol mere, po mnenju strokovnjakov, bistveno zmanjšalo. Čeprav zdaj je rahlo tendenco, da se poveča.
Cena vrat ni ravno sprejeti, da se ime koga. Cena je odvisna od proizvajalca, dimenzije garaže, izbrane vrste in oblikovanje. V povprečju stroškov konvencionalne swing gates so od 250 do 500. E. Stroške modelov sodobnih se začne od 700. E. (Najcenejši izolirani model) do 2, 7 tisoč eur. E. Samodejno pogoni, deske, in tako povečali stroški vrata v povprečju 300-400. E.
V Kijevu, strokovnjaki račun za 40-50 podjetja, ki se specializirajo v garažna vrata, vhodna vrata in spremljajo blago... To ni štetje "grmičevje" in manjša podjetja, ki nosijo blaga "po meri" in ustvariti konkurenco velikih podjetij. Najbolj trdni v kapitalu - približno šest. Vendar pa strokovnjaki pravijo, da je takšno delo-dan včeraj. Sodobni ritem življenja predlaga, da se v Ukrajini več in več bo treba upoštevati re: trend iz Primosky pripravljen vrata "po meri", da bi jim na ozemlju Ukrajine.
Med proizvajalci vrata strokovnjaki podjetja NORMSTAHL, HORMANN, TECKENTRUP. Prisotni na trgu proizvodov iz poljske in Baltskih proizvajalcev.

TEŽNJA K IZBOLJŠANJU
Tako strokovnjaki klic trenutno v fazi trga gate. Proizvajalci več pozornosti nameniti varnosti samodejno vrata. Skoraj vse gradnjo garaže opremljena s posebnim senzorjem element, ki ustreza zadeti cilj, o kateri koli'predmet: sagmuhle na na'pogon stroja ali ljudi. Razviti in izvajati najbolj sodobni model sistema, da se prepreči poškodbe vrvi, objemka vzmeti. No, alarmi in ključavnice - ta ni obvezen, vendar ne manj pomembnih stvari, garaža. Vendar, njihova namestitev pa je bolje, da zaupanje podjetij, specializiranih na področju varnostnih sistemov, zaščite in alarmnih sistemov.
Običajno proizvajalcev zagotavlja zanesljivo delovanje vrata med 5 let. Nego jim je znižala na preventivne mazanje mobilnih povezav, ličinke ključavnice in pristavi. Lastniki avtomobilov to vedo in ne povzroča veliko težav.

NAMESTITEV GATES
Garažna vrata se lahko namesti v vsakem letnem času, v vsakem stanju, ki je končna notranjost garaže. Pomembno je le pripravljenost luknje in natančnost dimenzij, ki mora biti 20-25 mm več zunanje mere okvirja cilj. Ko nameščate vrata zadaj širina odprtine običajno ne 30-50 mm manjša od širine vrat. Za namestitev o tipična višina lintel je 400-500 mm, vendar če je potrebno, je mogoče, da bi našli vrata, ki zahteva višine višina 60-100 mm Krhko luknje lahko še dodatno okrepiti s pomočjo varjenih konstrukcij. Spodnjega roba platna, je običajno že nastavljena na ravni čiščenje talnih (razen nadzemnih vrat).
Tehnologija vgradnje je odvisna od modela vrat in otvoritev in ima šest faz: namestitveni vodnik ali okvir; preverite stanje na platna; namestitev pogona; z'enotnosti pogon s krpo, namestitev avtomatizacije sistemov in skupnim nadzorom z uredbo. Glavni izzivi so montaža - če želite določiti okvir in vodilo, preprečevanje izkrivljanja na platno. To je, da uredi položaj pritrdilne sponke (sidra). Gradbeni inženirski objekti so ti nosilci so pritrjeni svečke ali betona v njih.

PRIPOROČILA STROKOVNJAKOV
Pri izbiri vrste in modela vrat je pomembno vedeti, da je profil, ki je sestavni del krpo na zložljivi, valjani, dvigalo,-tekoči in sekcijska vrata morajo zagotavljati zaščito pred motenje prsti. Med pregledom vzorcev obvezna'prepričajte se, da sklepih (z obeh strani), brez prsti prijel, v nasprotnem primeru težave, zlasti z otroškimi prsti, ne da mimo. To je odvisno od povezave profil oddelkov, ki se razlikuje od vrata različnih podjetij. Pogon mora biti opremljen z avtomatsko blok sistema v primeru vdora tujkov v platno (krilo). Ko dvižna vrata vožnja bi morala upočasniti hitrost njihovega gibanja, ki zmanjšuje šok in hrupa.
VIR: Kaapstraat

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика