вторник, 22 апреля 2014 г.

Krovstvo razodetje 2006-11-02 11:29:44

Gradnja in rekonstrukcija.

Krovstvo razodetja
2006-11-02 11:29:44

Konec oktobra, vodje velikih gradbenih podjetij, Ukrajine zbrali na "okrogli mizi", Problemov in možnosti za razvoj strešne kritine trg v Ukrajini", da bi razpravljali o stanju Zadeve na ostrešje trga, razvoj skupne rešitve problemov. Kot se je izkazalo, da v tem delu Direktorji družb,-so redke. Vsakdo ima svoje podjetje, in imate za reševanje problemov zasebnih podjetij, ki niso trg kot celoto. Vendar, krovci opozoriti, da se je doseglo novo stopnjo v razvoju trga. Čas je, da se odločitve sprejemajo skupaj in ne ločeno. Do takega zaključka, poslovneži prišel iz preprostega razloga, da zelo konkurenčni strešne kritine jekla trga s'biti podjetje, sam Labrousse lastnih interesov na državni ravni. Kot rezultat, "legitimized" ne enega ali drugega gradbenega materiala, in določeno blagovno znamko, produkte določenega proizvajalca. Vodo še vedno "nezakonito" strešne kritine izdelka. Glede na število udeležencev na "okroglo mizo", to stanje ne bo v korist potrošnikov. Moški je dejal, da že, vlagatelji, stranke, ki se soočajo z dejstvom, da razvoj projektne dokumentacije, predlagajo uporabo določenega materiala. Čeprav predstavniki design organizacij, prisotnih na srečanju poudaril, da je dokumentirano naročila arhitekti so bili nikoli. Če pred nekaj leti je večina gradbenih podjetij so napredovale na trg novo, doslej neznano v Ukrajini blaga, danes fazi implementacije novih proizvodov, za mnoga podjetja zaostajajo. V promociji blaga, ki je bilo vloženega. Zdaj nekdanji novosti so že donosna. Uvozniki in domačih proizvajalcev ne strinjajo z dejstvom, da v različnih strešni material državnih in zasebnih podjetij, spodbujanje potrošnikov k omejeni uporabi streh. Kot se je izkazalo, udeleženci okrogle mize "" skoraj soglasno strinjali, da je ostrešje podjetja o time'povezovanje za lobiranje za interese strešne kritine trgu. Takšno strokovno o'enotnosti ni nič nenavadnega. Ustvarili svojo organizacijo, realtors, pohištvo, parket podjetja, izdelovalci suhe zgradbi zmesi. Že blizu ta korak in krovstvo podjetja Ukrajini. Nepričakovane rešitve V rezultat razpravo o razmerah v okolju krovstvo podjetja, udeleženci okrogle mize "" predlaga konkretne rešitve za težave. Nekaj idej je na prvi pogled zdelo absurdno in nerealno, ampak ob istem času, vodstvenimi opozoriti, da je smiselno zrnja v "brainstorming". Na primer, nekoliko nepričakovan je bil predlog, da se pritoži poslanske okolišev. Po vsem, mestni Svet vsako leto dodelijo iz proračuna denar za razvoj okrožja. Zakaj roofer ne ponujajo okrožno organi svoje materiali za popravila vrtcih, šolah, bolnišnicah. Poskusi vzpostaviti ti stiki ne bi bilo odveč. Kot je v primeru projekta organizacije. Na ukrajinskem trgu so podjetja, ki so uspešno sodelovanje z arhitekti, izvajanje strokovnih tekmovanjih, spodbujanje tako svoje izdelke. Udeleženci okrogle mize "" že dolgo bivanje, komuniciranje z drugimi. In medtem ko so govorili o tem, da je tukaj konkurenti, duhu partnerstva še vedno obstaja. Ker težave podjetja so zelo podobni in so lažje rešiti skupaj in ne ločeno. MEDVED v sodobni! TEHNOLOGIJA JE NAŠA SKUPNA NALOGA Andrej Onoprienko, Predsednik družbe "Avista" Vsi prisotni na "okroglo mizo", ki je prisoten na ukrajinskem trgu sodobne kritine, ki v tem trenutku, kljub vsem kakovostna koristi predstavljajo le približno 20% celotnega tržnega deleža. Tako vse nas o'Združeni v en skupen cilj - strokovno izobraževanje vseh udeležencev v strešne kritine trgu. Z namenom, da se dokaze, da je dolgo razumemo celotno civiliziranem svetu - cena strehe ni glavni pokazatelj, ker res je kakovost proizvoda, ne more biti poceni. Velike prihranke na operativni stroški. Glavni kakovosti vseh strešni material je njegova zanesljivost, trajnost in prijaznosti do okolja. Mi, glavni subjekti na trgu države, mora biti prepričljiva dejstva, da dokaže, nesporno kakovost in, kot rezultat, in ekonomske prednosti novih gradbenih materialov in tehnologij (ker uspešnosti stroški vsake sodobne strešne kritine je precej nižja kot v tradicionalnih za našo državo). To je naša trenutna naloga, in v to smo zavezniki. Takšna aktivnost je koristna, najprej Ukrajini, in vsi si želimo, da bi bili boljši in bogatejši. In več Združenih smo iti, da bi to dosegli skupni cilj, prej, res, res, mi bo prinesla naša država je struktura, tehnologija in udobje življenje civilizirani Evropi. Dajmo razmišljati strateško! Označite Anopolskyi, Predsednik "TPK" mislim, da smo se zbrali, ne kazensko preganjati vse osebne cilje, in za skupni interes. Danes se na strešne kritine na trgu že obstaja potreba po reševanju strateških in globalno trenutki so stavbe, kultura, kultura oblikovanja (vključno s potrdili z zakoni). Podjetja, ki imajo bogate izkušnje in strokovno znanje, je čas, da se oblikuje mehanizem, ki bi prisilila države, da ne kupujejo taktično poceni materialov in strateško. Treba prepričati o notranjo primernosti uporabe materialov, ki bo v prihodnosti plačati sama za svojo zanesljivost in trajnost. Doslej večina potrošnikov politike: kupiti poceni. Toda v nekaj letih, bi morali zamenjati streho. In to je še en račun. Lobiranje v našo korist, mora biti strateški. Problem je, da smo se živeti v tem trenutku in ne pogled v prihodnost. DOVOLITE nam, se dopolnjujeta! Oleg Pastir, Direktor družbe "Izberite" Na trgu kritine je razvil stanje, v katerem je za nekatere velika podjetja so tako imenovani "posebni pogoji". Ta podjetja so lahko proliberty njihove interese. Posledica je pritisk s strani Gosstroy - "priporočam uporabo tega gradiva". Čeprav priporočila niso še ni sile, da bi, vendar pa smo se že soočajo dejstvo, da oblikovalci so zavrnili tudi drugi materiali. To je razlog, zakaj mislim, da je skrajni čas'združiti roofer. Bistvo naše o'enotnosti je treba, da smo v lobiranje za skupne interese med seboj dopolnjujejo, in ni opravljala svoje osebne kratkotrajno interesov. Dovolite nam, oblikovati CILJ! Dmitrij Shevkoplyas, DIREKTOR euroizol "Dogaja, moramo pam'ne pozabite, da je veliko naših uspeh ni odvisna samo od naših lastnih, ampak tudi na pripravljenost trga, da je poraba teh ali drugih materialov. In to je določeno z veliko dejavnikov, med katerimi je najbolj pomemben je pomen oblikovalec in oblikovalec za investitorja. Za skupno dobro vseh podjetja in, kot rezultat, korist potrošnikov, moramo upoštevati strateško pomembno za vse nas ciljev - povečanje obsega trga sodobnih visoko kakovostnih materialov, ki se premikajo nas. GOSPOD, ZDRUŽIMO SE! Konstantin CATV, Namestnik Direktor inovativnih-tehnične politike JSC "Kyivproekt" Investitor je treba obresti, zanesljivost, kakovost, cena, storitve, plačilni nalog, potrdila, dovoljenja za izvedbo del, itd. Vendar pa države, bi bilo treba vzpostaviti pravila igre, t.j. predpisi, ki določajo zahteve za kakovost, zanesljivost, itd to je glavna naloga države telesa pri gradnji Gosstroy Ukrajine. Vendar zaradi pomanjkanja proračunskih sredstev, je postala splošna praksa, da so nekateri proizvajalci sami razviti tehnični pogoji in standardi, preskušanje njihove temeljne organizacije Gosstroy, in potem na lastno znanstveno-tehnične Sveta zahtevka za uporabo. Seveda, da se določi, da je to breme na ramenih enega podjetje bi bilo nepravično. Zato, po mojem mnenju, si - krovci, ki jih potrebujete o'združiti skupaj za razvoj tehnične zahteve in pogoji uporabe vaše kritine. To ne pomeni nujno'se prepričajte, da ustvarite nekaj javnih organizacija s sedežem v regiji. Vodilni podjetji, ki lahko zbirajo, da ustvarite skupino za razvoj predpisov, ob upoštevanju skupnih interesov, za sofinanciranje vseh tekočih odhodkov in so se dogovorili, ali odobri Gosstroy dokumenta, ki ima učinek standardi. REGIJE SO RAZVOJ! Lok'Yanenko Arthur Valerievich, Generalni Direktor 000 PKF "Biolog" Regionalni strešne kritine na trgu ni na mestu. Tudi tukaj, proizvodnjo, prodajo in nakup strehe. Seveda, Kijev trg razvija več dejavno, nismo pa še vedno stoji. Naše podjetje se ukvarja z isto težavo, da številni proizvajalci. Najprej je kakovost materiala. Pred kratkim, potrošniki so postali bolj zahtevni in se trudimo ponuditi blago visoke kakovosti. BOJ ZA KAKOVOST! Oleg Ivzhenko, Direktor 000 "TechnoNIKOL-Center" Najprej, Gosstroy naj bi bili zainteresirani v normalno stanje stanovanj. Rad bi, da, navedite primer ruski kolegi. pred 10 leti v St. Peterburgu se je začel uporabljati za popravila streh Palmerstone materialov ene lokalne tovarne. In danes uprava ni porabil niti centa na popravilo že obnovljena pred 10 leti strehe, saj so izdelana iz visoko kakovostnih bitumen in polimer-bitumen materialov. Zato je naše podjetje vzame vzorec dela takih podjetij. In še en primer, 4 leti župan Moskve! Jurij Luzhkov prepovedala uporabo strešne kritine material za popravila stavbnega fonda. Leto po prepoved je bila odpravljena. Rezultat je: kaj je bila obnovljena v letu prepoved je še vedno v normalno stanje, drugi že remontes znova. Naš problem - opravljanje cheapness. Ljudje niso vedno pripravljeni porabiti denar za kakovost strehe. Prav tako so pomembni le najnižjo ceno na m2 in kakovost njihove oskrbe nekako manj.

Krovstvo deluje v Kijevu.

VIR: Gradnja in rekonstrukcija

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика