понедельник, 3 февраля 2014 г.

Kuhinja design. Formula za uspeh 2006-11-09 14:46:33

Gradnja in rekonstrukcija.








Kuhinja design. Formula za uspeh
2006-11-09 14:46:33

V aprilu, tri leta je minilo od trenutka, ko tekočim trakom v tovarni "RESURS-M" prišel prvi komplet kuhinja. Namenjen strokovnjaki italijanske družbe INNOVA in opremljen z najnovejšo Evropsko opreme, tovarna pa je eden izmed voditeljev v domačo proizvodnjo kuhinjskega pohištva v modernem stilu. Kuhinje znamke "VIR", je bil nagrajen z diplome za kakovost in Grand Prix za najboljši design najbolj prestižnih mednarodnih sejmih v Rusiji "Pohištvo-2000" in "Pohištvo-2001". Ampak mi se ne počiva na lovorikah. Skupni projekt italijanski INNOVA svetovalno podjetje in rusko podjetje "VIR", ki se je začel leta 1997, uspešno zapisana v življenju. Cilj projekta - oblikovanje v Rusiji proizvodnjo sodobnih visoko kakovost italijanske kuhinje in organizacija svoje prodajne mreže. Ena od faz projekta končan. Tovarna ima najbolj sodobne tehnološke osnove in visoko usposobljeno osebje. Predstavniki podjetja so usposobljeni na vodilnih pohištvo tovarne v Italiji, obisk razstav in konferenc, namenjenih za predmet "Moderne kuhinje". In potem prenašajo izkušnje delavcev saloni. Sedež odnosov z dobavitelji sestavnih delov in materialov vodilnih proizvajalcev Italiji in Nemčiji. Danes proizvaja tovarna 11 modeli kuhinj, 9 ki v sodobnem slogu. Zakaj art Nouveau? Ker je to slog, ki je še posebej priljubljena v Evropi, in v Italiji, zlasti. Jedi iz ruskega proizvajalca so ustvarjene z udeležbo italijanski oblikovalec, Marko Pirin. Te kuhinje, ki je neločljivo povezana preproste ravne linije, prisotnost kovin in širok nabor funkcij. Razvoj hitro in prodajne mreže. Jedi "VIR", je predstavljal, da je danes v 18 regijah Rusije, iz Sankt Peterburgu v Irkutsk. Toda pred tovarno je eno načelo, ki še ni rešen problem je, da predstavi kuhinja na trgu kot ruščina ali italijanščina izdelkov? Italijanska stranka, ki meni, da proizvod mora biti prodajajo kot italijanski, češ, da so ruski potrošniki so bolj pripravljeni kupiti uvožene, tudi slabše kakovosti, kuhinja, boljša od ruske. Kolektiva tovarne in saloni verjeti, da je miselnost ruske potrošnikov se spreminja. Ljudje cenijo kuhinje v načrtovanje, kakovost, funkcionalnost, in hočem verjeti, da takšni kupci je vsak dan več.
VIR: Kuhinje in kopalnice

Vir: http://stroymart. com. ua

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Яндекс.Метрика