Gradnja in rekonstrukcija.
"Kuhinja-2001" 2006-11-09 14:42:46
Od 27. do 30. septembra v Luzhniki stadion, ki gostuje razstava "KUHINJA-2001". To je bil organiziran za skupna prizadevanja "Luzhniki stadion-Expo" in ruski oblikovanje in tehnološki Inštitut za pohištvo (VPKTIM) s podporo Moskve zbornica za Trgovino in industrijo. Prvič, v primerjavi s predhodnim letom razstava je zrasla: to je mesto, ne na Manjše Arena, kot prej, in v Športni Palači, kjer je razstavni prostor za 20% več. Je bilo okoli 70 podjetij, ki proizvajajo ali prodajajo pohištvo ali dodatke. Mednarodni status razstava toliko, kot je bil podprt s podjetji iz Republiko Belorusijo: SP "Pohištvo Luxe" (proizvodnja pohištva) - mimogrede, zmagovalec "Kuhinje-2000", Tovarna pohištva komponente (izdelava fasad, tabletops). Poleg tega je bilo več podjetij, Moskvi, predstavništva tujih proizvajalcev. Seminar " Sodobne tehnologije in materialov v proizvodnji pohištva". Med udeleženci je bila izvedena konkurenco "Zvonjenja uspeh". Svoje zmagovalce: Imenovanje Grand Prix Diplom "Uspeh oblikovalec" JSC "štetje" za komplet pohištva za kuhinjo "Sentyabrya" JSC "Engels tovarni pohištva", LLC "tovarni Pohištva" Maria "Podjetje Jedi Zetta" Sposobnost, da prodajajo "JSC" Moskomplektmebel ", LLC" Eleccom ", LLC" Evroklass ", LLC" Kamel "" Kakovost ", LLC PC" ekomebel "za komplet pohištva za kuhinjo" Pepelka "Tovarni pohištva" Dallas "SP" Pohištvo Luxe "Tovarni pohištva komponente Skupina" Elmar ", LLC" Pohištvo dekor "" Novice ", LLC" ZTM "za uporabo postopno tehnologij predložiti fasad D.O.O." Sevka-2000 ", LLC" BKZ "" Uspešni prvenec ", LLC" Dedal-SERVIS "za komplet pohištva za kuhinjo" Dryad ", LLC" Elite Pushkino ", LLC" Veverica "PKP" Prime Minister'Riviera "" best ", da Ne podeli za vsakogar-ne podeli, Poleg, žirija opazila diplom o objavi: uradni List" Nov imenik "Magazine" Hiša & inter'EP "Magazine" Svetu pohištva "Magazine" pohištvo "Magazine" Pohištvo pregled " Directory "Pohištvo Rusija" Tudi podeljujejo diplome o organizatorji razstave: Podjetja "Luzhniki stadion-Expo" VPKTIM. Naše založniške hiše (povezava) je prisotna na večini razstave pohištva, predmetov, za nas sodelovanje je pomemben del dela. Za štiri razstave dneh sem uspela dobiti okoli (in ne enkrat) vse razstave in za srečanje s predstavniki podjetij. Brez trdijo, da o'objektivnost, in ne posebej hungering, Vam, Dragi Bralec, vaše osebne vtise in nekaj zaključkov. Vsaka razstava po svoji naravi je edinstven fenomen. Če v supermarket išče, je že znano, da blago, ki je na razstavi cenjen blago edinstven in vsaj v nekaj novega (sicer to ni izdelek, ampak artefakt). Lahko rečemo, da njen uspeh se meri po številu in "stopnja edinstvenost" novo, se lahko na njej kažejo. Bolj natančno, kaj je novega, sami boste videli na razstavi obiskovalcev. Kot neopredmetena osnovna stvar, kot "trend povpraševanja"nova "know-how" in druge informacije. Po mnenju analitikov, trg kuhinjsko pohištvo danes - trg magnezita. "Njene značilnosti - možnost, da večje število konkurentov, da ne jedi, vse manj razlikujejo drug od drugega, na osnovnih življenjskih lastnosti". (Y. P. Vershinin, Agencija "Informexpress"dokument, predstavljen na lahko razstavi v Moskvi) "Kuhinja-2001" nam omogoča, da ugotovijo, da korenite spremembe na trgu kuhinjskega pohištva se ni zgodilo še. Nedvomno, nekaj časa kasneje se situacija spremeni. Ampak dokler se to ne zgodi, za potrošnike današnje stanje je najboljši čas za nakupovanje. Prepričan sem, da vsi, ki so prišli na razstavo z namenom, da se najdejo domače kuhinje, se lahko najdejo možnost v skladu s svojimi posameznih meril in preferenc. Z eno majhno opozorilo: če le teh kriterijev in preference so ne po tem so znani in sprejet s strani vseh udeležencev na trgu. Tako, na primer, ne bi bilo dokazano, vsak kotiček kuhinja (kot kavč s tabelo), vendar je to element, in ki ima neodvisno vrednost, je lahko čudovit dodatek k niz "delo" kuhinja z štedilnikom, umivalnikom, itd., Seveda, v kuhinji, veliko je odvisno od njene funkcionalne namene, in zaradi tega koli dveh kuhinje podobno. Seveda, oblikovalec omejena na strojno opremo, ki je na voljo. Verjetno preveč eksotična, design "samo za razstavo" - za hišo ni zelo primerno, in kot promocijski kažejo, niso dovolj učinkovite. In še nekaj se je zgodilo, še posebej kot organizatorji razstave tudi spodbujanje proizvajalcev za inovacije. Kot je napovedal na zaključni slovesnosti, "Mi, najverjetneje na naslednji razstavi bo organizirala tekmovanje za najboljše vzorce kuhinjsko pohištvo, ki ga je razvil posebno nalogo. Zdaj moramo samo razmislite o svojih skoraj serijske proizvode ". Moje mnenje je, priprave za razstavo udeleženci lahko spodbudijo posebne napovedi, nekaj podobnega kot "energija razstava", ki bi upoštevala učinkovitost modela izpostavljenosti + dejavnosti podjetja. Vedno pritegne pozornost obiskovalcev kažejo usmerjene v dokazovanje lastnosti proizvodov. Rad bi, da bi upoštevajte naslednje razstava pohištva. * Podjetje je "ekomebel" pokazali visoko raven kot v klasičnem slogu (kuhinjsko pohištvo "Pepelka", prejel Grand Prix na tej razstavi), torej v stilu "modernistične stilu" - "Ley", ki je prejel Grand Prix na lahko razstavi " Evroexpomebel "v Sokolniki. Funkcija "ekomebel" - poudarek na ekološko čistih materialov, pohištva iz masivnega lesa. § Da se spomnimo'ne pozabite izdelati priročnik za "Kamel". Uporaba kotni položaj svoje mesto, so razdeljeni na območja, in z zunanjim strankam iz kuhinje več strogo dekorativne elemente, vendar je dodeljen nepričakovane poševna (ne vodoravno) linijo fasade in predali. Kljub tvegano odklon od norme, veliko pogledal. Notranji del svojega ozemlja, je bilo podjetje, ki je okrašena v drugačen slog, bolj domače in prijetno. Družba aktivno deluje na trgu, ki ima diplomo, razstave "Kuhinja-2000", ampak v 10 letih ni bilo ponovite, vse kuhinje so razlikujejo med seboj. Poleg tega zasnova fasade zagotavlja možnost, da spremenite videz doma. Pravijo, da v roku enega leta dolgčas z barvo fasade - lahko uvedete, vstavite druge osebe ali ga zamenja valovite stekla ali pleteni okrepljeno v'Vietnamski slame. Še ena dobra rešitev blagovne znamke slogan "imamo korak - 1mm! ". § Prejel diplomo nastavite kuhinjskega pohištva "Vasilisa" podjetja "Pohištvo Luxe" različnih zanimivih barv: fasad globoko češnjevo rdeče barve z zlato obrobo. Prav tako je treba omeniti visoko mesto pečica, primeren za tiste Gospodinje, ki pogosto pečemo: ni treba, da je čepenje ali zavoj z vroče ponve, ponve za cvrtje. § Končno, moramo omeniti, JSC "ruski pohištvo" (g Kimry), njegovo pohištvo, fasade iz matrike je preprosto lepa. Poleg kuhinjski kompleti so bili predstavljeni tudi bar števci, pohištva za otroke, pohištvo za kopalnico.... § Razkošno jedilnico skupina Malezija predstavil podjetje: * podjetja ", Kjer Issa", Moskva prikaz blagovne poslanstvo Malezija, deli, D.O.O. "pravljice-f", LLC "TF A. I. Design". § Ko sem šel v priročniku družbe "Pohištvo-Alliance", sem imel nobenega dvoma, da je pred mano - uvoženo pohištvo. Tako stilsko in drago izgleda. Izkazalo se je, da sem se motil, "Pohištvo-Alliance" - rusko podjetje, in razstavljene jedilnico skupina iz trdega lesa - svoje izdelke. Mimogrede, razstava podjetje je imel precej veliko območje, in razstavljenih vzorcev je brezplačna dovolj - tako kot je treba preučiti, vsakega od njih. Predstavniki podjetja prostovoljno in z veseljem povedal o funkcijah posameznih sklopov. In še - čudovito knjižico! Morda najboljša od vseh, ki sem zapustil po razstavi. Dodatna oprema in komponente, ki so bili dobro zastopani. Tukaj je nekaj podjetje: § D.O.O. "Bloom", Moskva predstavnik Avstrijske Julius BLUM GmbH, ponuja škatle Metabox, Tandembox, tečaji in druge kakovosti pribor. § D.O.O. "Sevka-2000" predstavila v zadnjem času (maj 2001. ) Razvoj: "škatle pohištvo iz trdne plastike". Njihova glavna prednost - nizka cena z sodoben dizajn in številne druge prednosti. Za dokazovanje moči v polje, ki je zastopnik podjetja G. Aleksander Senov samo dal glavo in brez prekinitev pogovora, stomped, na njem s svoje noge. Predal težko, tako na očeh tako neusmiljeno zdravljenje pričakoval sem, da slišim zvočni snap plastike - pa nič ni, kot je ta! "Vandal! " - povzel G. Senov. In to kljub temu, da je material, iz katerega je potrjeno polje za stik z živili, proizvodi, proizvedeni v različnih barvah, itd., itd., § D.O.O. "ZTM" proizvodnja pohištva, fasad pod blagovno znamko "Beaver". Kot je navedeno zgoraj, družba prejel Grand Prix "za uporabo naprednih tehnologij, fasade" - govorimo o tehnologiji umetnega staranja masivnega lesa. Mimogrede (to je grajo na organizatorji razstave), trdno "ZTM" opravili na straneh uradni razstavni katalog, čeprav, in je naveden v v seznam udeležencev. Na žalost, to ni samo nesporazum te vrste, ki jih organizatorji. § Petersburg trdno "Slotex" predstavil fasade in tabletops, vključno z vlago in celo kemično odporne. Za svoje proizvodno podjetje uporablja kot italijanski plastike in plastičnih lastne proizvodnje (April 2001); o V pohištvo fasade (MT) MDF iz FMN ("Tovarni pohištva komponente", Minsk), se lahko počutite posebno rokopis oblikovalec, ki so vodili igro z obrisi vložki stekla. Na eni izmed fasad hvala gladko-curved obrisi vstavi ustvarja iluzijo, da je rob Omare, vrata, - ne ravna črta, in da dva simetrična vrata zapre z vrzeli na vrhu in na dnu. Smešno. § Obsežna razstava pohištva pribor iz Italije so predstavili podjetje "dekor-style". Novost v svoje skladišče program, ki je pred vrati, a čisto drug tip ni matrike ali laminirani iverne in aluminij profil. § Pohištvo, svetilke predstavil podjetje: * podjetja "M g M SRL" ponudbe kompleti žarnic, med katerimi so na dotik, ki se vklopi, ko na dotik in daljinsko vključeni na pristop. § Petersburg trdno "BKZ" proizvaja širok izbor svetil in elektronskih transformatorjev. To je razveseljivo, da veš, da podjetje proizvaja tudi kompleti za kopalnice, t.j. v dokaz različica: kot veste, je dokaz je resen problem za napeljava v kopalnici. Nekaj Splošnih ugotovitev: § slišal mnenje, da se premalo skupini oglaševanje je bil v Moskvi, in skozi to - tudi nekaj obiskovalcev. Slišal sem od predstavnikov podjetij,-udeleženci, in med prijatelji v Moskvi. Resnično, včasih razstavljavcev je samo dolgčas. Predvsem v drugi polovici dneva. Morda organizatorji "Kuhinje-... " pridržite meni, da izrazil G. A.'gcov, Direktor razstava "MIF-2001"? Tukaj so njegove besede: "razstavljavci so sprejeti, da v odsotnosti" pripomočki "lažje delo. Kadar jih ne moti vprašanja, kot so ", koliko je ta stol? ", je mogoče sklepati večje število hudih sporazumov. To je razstavo je obiskalo tisti, ki naj bi se pojavljajo na to ". Mislim, da je "Kuhinje-... " zavestno omejitev števila obiskovalcev, če je napačno. Spet, nekateri udeleženci so se pritožili, o pomanjkanje njih. Po moje pripombe, razstava bi lahko trajalo vsaj dvakrat toliko ljudi. § Končno, nekaj ", Ampak". Uradni razstavni katalog vsebuje seznam razstavljalcev, ki so natisnjeni na vrsti, in nato poda kratek opis vsakega podjetja na ločeni strani. Torej: § Dve državi podjetja, ki se ne nahajajo v mapi v celoti, odstavek Tri podjetja, navedenih v seznamu, vendar ne na strani, oddelek I, seznam razstavljavcev je nedokončana vsebine, ki se pač ne dajo številke strani, oddelek po prvem odpiranju imenik ruši v ločeni strani je meja. VIR: Chekulaev E
Комментариев нет:
Отправить комментарий